Üdv!
Pár hete vásároltam egy magánszemélytől egy szett használt alufelnit. Facebookon találtam a hirdetést. Az árú futárral érkezett. Első, gyors szemrevételezés után úgy tűnt, hogy felnik állapota megfelel a megbeszélteknek. Egy alapos mosást követően bukkantam rá egy repedésre a külső peremen, amit azonnal szóvá is tettem az eladónak. Ő azt mondta, hogy nem tudott róla, és felajánlotta, hogy visszavásárolja az árút. Azt mondta, küld érte futárt, és utánvéttel "feladja saját magának".
Azóta többször is beszéltünk telefonon, facebookon. Mindig ígérget, hogy küldi a futárt. Legutóbb már azt mondta, hogy oda is adta a futárnak a pénzt :D.
Az üzlet megkötése előtt kértem képeket a kerékről. Az egyiken (így utólag) látszik is a repedés, de egyáltalán nem megállapítható, hogy az csak piszok, vagy repedés. Telefonon rákérdeztem, hogy sérült-e, volt-e javítva a felni, amire azt a választ kaptam, hogy "nem". (Erről van hangfelvétel)
A kérdésem az, hogy ilyen esetben milyen lehetőségem van jogorvoslatra? A felni egyértelműen nem felel meg a megbeszélteknek, mert én kifejezetten sérülésmenteset kerestem, és erre rá is kérdeztem telefonon.
magánszemélyek közti adásvétel, hibás árú
csupakabra
2019.07.16. 10:40
kiadja a Jogászoknak Kft.
cégjegyzékszám: 02-09-067243
adószám: 12559044-2-02
Címkék
adatvédelem
adózás
alapjogok
Alkotmánybíróság
alkotmányjog
bíróság
büntetés-végrehajtás
büntetőeljárás
büntetőjog
egészségügy
Európai Bizottság
Európai Parlament
Európai Unió
Európai Unió Bírósága
Európai Unió joga
fogyasztóvédelem
GVH
igazságszolgáltatás
Internet
jogalkotás
kereskedelem
kormányzat
környezetvédelem
közigazgatás
közlekedés
munkajog
médiajog
NAV
OBH - Országos Bírósági Hivatal
oktatásügy
ombudsman
Országház
polgári eljárásjog
polgári jog
pr
pénzügyi jog
rendőrség
Románia
szerzői jog
törvényhozás
versenyjog
választás
önkormányzatok
ügyvédség
ügyészség