Garanciális javítás


szpetyko # 2004.03.01. 19:52

Udvozletem mindenkinek!

Nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy milyen kötelezettségek vonatkoznak a szervizekre a garanciális javítással kapcsolatban?
Egészen pontosan korábban volt 15 ill. 30 napos garanciális javítási kötelezettség, ami azóta megszünt. Vagyis szó szerint "törekedni kell"-re váltzott.

Az esetem: vásároltam egy számítástechnikai terméket (winchestert / háttértárolót) - de ez lehetne bármi más is pl. TV, vagy videó - ami a vásárlás után 2 hétre önhibámon kívül tönkrement. Visszavittem az üzletbe, ahol átvették garanciális javításra. Ennek már több mint 2 hete. Többször érdeklődtem telefonon, mire rendre azt válaszolták folyamatban van. A 2 hét elteltével benemtem személyesen, minek hatására hosszas keresgélés után kiderült, hgy még el sem küldték a szervízbe, majd "udvariasan" közölték, hogy a javítás előreláthatólag még 3-4 hetet fog igénybe venni ami ellen semmit nem tehetek.

Kérdésem az, hogy milyen lehetőségeim vannak a szervizzel szemben? Kihez fordulhatok milyen esélyekkel?
Ma voltam a fogyasztóvédelmi felügyelőségen ahol elmondták, hogy ők semmit sem tehetnek, hatáskörük ezügyben megszűnt.

Előre is köszönöm:
SzP