Csak az ügyfélnak kötelező a kötelező?


Lilly # 2006.02.05. 14:23

Lehet még az is megoldás, hogy az új biztosítódnak tértivevényesen írsz egy levelet, miszerint a régi biztosítódtól pontosan mikor kérted az igazolás kiadását, hányszor, és hogy milyen indokra hivatkozva utasítottak el. Írd meg a levélben, hogy amennyiben ez szükséges, a telefonhívásokat részletes telefonhívás-listával is igazolod, valamint csatold az esetleges írásban történt felkéréseket (pl. nyomtasd ki az e-mail-levelezést). Ezzel - szerintem - bizonyítod azt, hogy rajtad kívül álló okból nem vagy képes az igazolást prezentálni, majd kérd meg udvariasan az új biztosítótársaságot, hogy keresse meg a régit, és próbáljon meg intézkedni abban az ügyben, amelyben neked, mint ügyfélnek nem sikerült... Hátha dolgozik ott valami jószándékú ügyintéző is, aki meglépi, hogy a régi biztosítót lekapja a 10 körméről... :)

pálkatapéter # 2006.02.04. 05:59

A személyes bemenetel apró akadálya, hogy az ügyintézés helyétől 120 km-re lakom. Itt helyben ( 10 km.re) csak elvették a dokumentumaimat, azzal, hogy továbbitják? a központhoz. E-mailokra nem válaszolnak.Amennyiben a levelekkel is ilyen következetesek? Legalább annyi van a kezembe, hogy az adásvételi egy példányán átvetettem, azon, ha bélyegző nincs is, de a dolgozójuk aláírásával igazolta hogy átvette.

ObudaFan # 2006.02.03. 15:27

Itt egy probléma lesz: hogy a korábbi kéréseid nincsenek dokumentálva. Ez akkor nem probléma, ha kaptál válaszokat a biztosítótól. Aztán mehet a kártérítési per.

obsitos # 2006.02.03. 12:00

És ha személyesen bemész, valószínű, hogy egyből kiállítják az igazolást, amit a telefonálgatásokkal nem sikerült elérni.

A tértivevényes leveleknek is csak van feldolgozási sorrendje, határideje...

pálkatapéter # 2006.02.03. 10:27

Köszönöm a tanácsot, csak szkeptikus vagyok, mivel az idő rövid, még ahhozn is, hogy megkapják a levelemet.Azért meglépem.

_Lala_ # 2006.02.03. 09:50

Írjál egy tértivevényes levelet a régi biztosítónak, amelyben felhívod a figyelmüket arra, hogy hány napja jelezted feléjük az igényedet a szerződés megszűnésével és az igazolás kiállításával kapcsolatban, és hogy a késlekedésük miatt Neked a másik biztosítónál károd keletkezhet, amelyet természetesen nem leszel rest rájuk terhelni. Címzettként mindjárt a központ jogi osztályát javaslom...

pálkatapéter # 2006.02.03. 09:24

Tisztelt Fórumozók!
Hozzáértő tanácsát kérem
2005.dec.5.napján vásároltam egy új szgk-it. A régit beszámították és maradt a szalonban. Erre a kocsira a kötelező biztosítás 2006.jan.01.-ig rendezve volt.Az új kocsit más,nem a régi biztosítónál biztosítottam-kötelezően - nyilatkozva arról, hogy volt eddig is kötelezőm és a B10 ben vagyok. A régi autó adásvételi szerződését benyújtottam a fővárosi székhelyű, megyeszékhelyünkön működő fiókjánél 2005.dec.9.napján, kérve a bonus igazolás kiadását.
A héten kaptam egy felszólítást az új kocsi biztosítójától, hogy amennyiben februáér 9 -ig nem mutatom be a bonusz igazolást, visszasorolnak M04-be. A régi biztosító telefonos sürgetésemre egyre ingerültebben hajt el, hogy várjak soromra, majd ha a feldogozással odáig jutnak, majd én is megkapom az igazolást. Hiába érvelek azzal, hogy nekem ebből károm származik. Mindkét biztosító különböző időket emleget amely nekik rendelkezésükre áll, egyik még rá ér a másik már nem. Na és mit tegyek én, aki fizet, akikből élnek? 50 éve vezetek. Soha senkinek egy fillérnyi kárt nem okoztam. Csak fizetek szorgalmasan és tűröm a biztosítók packázását.Mihez van még jogom, a kötelező befizetésen túl?