Saját kérdésem kapcsán vagyok itt(ingatlanos) csak megakadt ezen a szemem autószerelőként. Anno én is vezettem Barkasokat a Postánál, sosem felejtem el, amikor másztam fel vele a Hegyalja úton 1 működő hengerrel, akkora füstöt okádott ki, hogy beterítettem vele az egész környéket.
De ezek már akkor is olyan borzalmas műszaki állapotban voltak, hogy hol az egyik fék fogott, hol a másik, menet közben képesek voltak önjavítani, és elrontani magukat.
Amilyen autók megfordulnak nálam, és amilyen vizsgaállomásokat ismerek, talán ez lehet az oka a hatóságok flegmaságának, mivel gyakorlatilag majdnem mindegyik ilyen.
Sajnos ma, Magyarországon az, hogy friss műszakival vesz valaki autót, nem garancia semmire, legutóbb egy 30 éves Opel Kadettnál láttam, hogy jópár gömbfej, főfékhenger, stb, még a gyárilag felszerelt állapotúak. És mind hibás volt már.
Ha a vizsgakövetelményeknek megfelelően kellett volna felkészíteni az autót, az egészet lehetett volna kidobni a szemétbe.
Az NKH rendkívül elnéző dolgozóit vizsgálva ezen nem csodálkozok, köztudott, milyen könnyű hivatásos jogosítványokat megszerezni, én magam is mostanában szereztem, de saját, és a többi közlekedő életének megóvása érdekében inkább nem vezetnék közúton teherautókat.