Foglalás feloldása


ali81 # 2019.09.14. 17:37

Üdv!

Tömören a törénetem a kövekező:
Online rendeltem egy mobilszolgáltatótól készüléket, amit bankkártyával online rendeztem. Kiderült, hogy ez az összeg a banknál csak foglalásban volt. A mobilszolgáltató eluasította a szerződéskötést, így ők kiküldtek a bank felé egy értesítést, miszerint nem tartanak igényt a lefoglalt összegre. A bank válasza alapján, csak az úgynevezett törlési fax alapján oldják fel a kérdéses összeget. Megkeresésemre a telefonszolgáltató közölte, hogy ők csak e-mailben értesítik a bankot, nincs mód a törlési fax elküldésére. Személyesen panaszt tettem a bankfiókban, és kértem az összeg miellőbbi feloldását a mobilszolgáltató válaszára hivakozva.
Az automatikus feloldás előtt 2 nappal kaptam választ a panaszomra arra hivatkozva, hogy a mobilszolgáltató nem jelezte a bank felé az összeg feloldását. A mobilszolgáltató felé tett panasz válasza egyidőben érkezett a bank válaszával, miszerint ők időben kiküldték az értesítést a bank felé. a mobilszolgáltatótól kikért hangfelvételek, és a bankkal lefolytatott telefonos hangfelvételekkel és a keletkezett iratokkal együtt szeretnék panaszt tenni.
Mik a lehetőségeim?
Aladár