Szolgáltató válaszadási kötelezettség elmúlasztása


FDToth # 2018.12.18. 15:24

Tisztelt Fórumozók,

a BFKH-nak jelentettem egy jogsértést 09.10-én e-mailben. Kaptam egy postai levelet, hogy 60 napra kitolják az ügyintézést, illetve 10-et fizetnek ha 11.16-ig nem hoznak határozatot.
11.28-án jött a levél tőlük - mármint a határozat. Ezen 11.16 szerepel (érdekes...), a postára adás napja pedig 11.19-e (ez az ami számít).
Bizonyíthatóan több, mint 60 napot vett igénybe az eljárás.
Kinél lehet emiatt panaszt tenni?
Ami még érdekes: az ügy, amin több mint 60 napig ültek.
Július végén online vásároltam. Az átvétel előtt meggondoltam magam, elálltam. A kereskedelmi egység 30 napos visszafizetési határidőt adott meg írásban, a banki ügyintézési határidőre hivatkozva. 30 nap után sem kaptam vissza a pénzem, így jelentettem a BKKH-nak.
Ezen miért ül egy hatóság 60 napig, amikor 2 nap alatt, de minimum 30, az írásbeli bizonyítékok alapján nagyon gyorsan lehet határozatot hozni?

Balint # 2010.03.31. 11:16

T-home, internet szolgáltatás. A vitatott díj részleteit nem írtam, mert túl hosszú lenne, elég sok a csavar benne. A lényeg kötbért követel szolgáltató váltás miatt. Ráadásul több mint 2 hónapra a szerződés megszűnése után. Ezt természetesen a megszűntető levelükben nem közölték....

Kovács_Béla_Sándor # 2010.03.31. 11:08

Ilyen jogkövetkezménye biztosan nem lesz a mualsztásnak.
Milyen szolgáltatóról van szó?

Balint # 2010.03.31. 11:04

Üdvözletem!
A következő kérdésem lenne. Számla reklamációval élve szolgáltató felé, ha eltelik a 30 napos válaszadási kötelezettsége szolgáltatónak és nem érkezik válasz, akkor mi történik? (Ászf szerint 30 nap a válaszadási kötelezettsége) Ha vki törvényi hivatkozást tud azt megköszönöm. A reklamáció ajánlottan lett feladva, ez alapján posta meg tudja adni a pontos átvételi dátumot. A fő kérdés h. ez esetben elismeri szolgáltató a felszámolt díj jogszerűtlenségét és köteles törölni a díjtartozást? Vagy van vmi egyéb eljárási rend?
Köszönöm.