Ha a gyámhivatal nem küld a levelünkre már több mint 60 napja választ, akkor hova lehet fordulni? A felettes szervre lennék kíváncsi?
Amennyiben a kérelmet elutasítja, hova lehet fellebbezni? 15 napon belül?
Ha szerintem a gyámhivatali ügyintéző nincs tisztában teljesen a jogszabályokkal akkor kihez tudok fordulni (telefonon), hogy igaza van-e vagy nincs? Központi szervre lennék kíváncsi!
Ha a gyámhivatal egy éve nem válaszol a beadványaimra (véleményem szerint ennek egyedüli oka a másik szülőnek való kedvezés, ugyanis ha foglalkoznának a beadványaimmal, pénzbírságot kellene kiszabniuk a másik félre), akkor hova érdemes fordulni jogorvoslatért?
basszus itt ülsz a gép előtt és ilyen bagatelt kérdezel !!! üsd be a keresőbe gyámhivatal és 135000 találat jön le, talán kihámozod belőle a neked-valót
EGY ÉVET VÁRNI A VÁLASZRA?!?!?! Mielőbb írásban kell kérelmezni azt a mulasztást minél több helyre, mert annak lesz nyoma. Amennyiben nem a megfelelő hatósághoz, helyre írsz, akkor vagy továbbítják, vagy tájékoztatnak, hogy hová tudsz fordulni konkrétan.
DE HOGY EGY ÉVE VÁROD A VÁLASZT!!! Biztosan megvan az oka, hogy miért nem jön a válasz, de ehhez kell a másik fél is (Te) aki ezt nyomtalanul elfogadva vár... Bolygatni kell az ügyet, főként írásban, mert annak lesz, van nyoma, ami a válaszadást elkerülhetetlenné fogja tenni.
A kormányhivatal portálján megtalálod a szükséges információkat. Az elsőfokú gyámhivatalt a felettes szerve felügyeleti és ellenőrzési jogkört gyakorolhat.
Szerintem oda kellene fordulnod MIELŐBB, mert eredménytelenül és feleslegesen telik az idő.
Kedves Fórumozók!Városunk szennyvízelvezetése és tisztítása c. projektjében végre eljutottunk,hogy ássák a fővezetékeket.Céges ingatlanom becsatlakoztatását csak másik két ingatlanon keresztül,közös csatornával,a fővezetékkel párhuzamosan vezetve és két ingatlannal odébb kivezetve a fővezetékig tudják megoldani.Míg ingatlanomon 3 méter szélességű sáv van ,ahol ki lehetne kerülni egy állítólagos gázvezetéket,mely ottlétére hivatkoznak.Betekintést fogok kérni az ezt bizonyító műszaki leírásba.Köteles-e igényemet,hogy külön legyek mindenkitől bekötve a rendszerbe, a vízközmű társulat figyelembevenni és teljesíteni.Köszönöm.
Tisztelt Hozzáértő! Nekem olyan problémám van,hogy egy évvel ezelőtt a nagykorúságomat betöltöttem, elköltöztem otthonról. Édesanyám állítása szerint kiállított bíróság által egy olyan papírt hogy a szülői házba ne térhessek vissza. Nem követtem el se ellene se a testvéreim ellen semmit, mindössze annyi problémája van édesanyámnak, hogy megigényeltem a családi pótlékomat illetve abbahagytam az iskolát. Telefonon beszéltünk akkor közölte velem hogy meg ne próbáljak hazamenni mert kihívja rám a rendőrséget, ill. kihagyott a végrendeletéből, a testvéreimet megtagadja tőlem, és a temetésére se leszek meghívva. Igazából nem tudom miért kaptam ezeket édesanyámtól kétségbe vagyok esve mert amikor elköltöztem nem ilyen állapotban hagytam őket ott. (Azóta már bulizni jár (iszik) csalja nevelő apámat.) Nem értem mi változott benne. A kérdésem az lenne hogy szabad e ilyet csinálni és ha igen akkor én kérhetek esetleg láthatóságit? A testvéreimet több mint fél éve nem láthattam és édesanyám nem engedi hogy látogassam őket! Nagyon kérem segítsen nekem ebben az ügyben! Válaszát előre is köszönöm!
A főszabály szerint ön jogosult a kiskorú gyermekeivel történő kapcsolattartásra (láthatásra). Az anya lakóhelye szerinti járási gyámhivatalnál kell elindítani a kapcsolattartás szabályozására irányuló eljárást.
Valaki tudna nekem segíteni 331/2006. (XII.23.) kormányrendlet ezen szakaszának értelmezésében? 2. § (1)A gyermekvédelmi és gyámügyi igazgatási ügyekben általános első fokú hatóságként jár el a települési önkormányzat jegyzője, illetve a járási gyámhivatal. A járási gyámhivatal az e rendeletben meghatározott kivételekkel ellátja mindazon feladatokat, amelyeket jogszabály az elsőfokú gyámhatóság hatáskörébe utal.
(2) Az e rendeletben meghatározott ügyekben első fokú hatóságként jár el a szociális és gyámhivatal.
Kíváncsi vagyok a véleményekre és előre is köszönöm a segítséget.
a járási gyámhivatal megegyezik az elsőfokú gyámhatósággal. A rendelet felsorol több feladatot. Ezek között van sok olyan, amelyekben eljárhat a gyámhatóság, és vannak benne olyanok, amelyekben NEM járhat el. Ezeket (tehát amelyekben NEM járhat el) nevezi meg úgy a rendelet, hogy kivételek.
Lehet, hogy nem olyan választ írtam, amilyenre vártál, de nekem az Általad írtakból az derült ki, hogy igazából arra vagy kíváncsi, hogy az elsőfokú gyámhatóság és a járási gyámhivatal külön "szervek" vagy egy és ugyanaz. Én úgy értelmezem, hogy egy és ugyanaz. Járási gyámhivatal a szerv neve, de ha egy folyamatban lévő gyámhatósági ügyet nézünk, akkor a járási gyámhivatal jár el első fokon az ügyben, tehát a járási gyámhivatal lesz az ügy tekintetében az elsőfokú gyámhatóság.
Hasonlóképpen értelmeztem én is, de vártam egy megerősítést, hogy más is úgy látja-e ahogyan én, ugyanis elég nyakatekerten van megfogalmazva. Köszönöm szépen a választ!
Tisztelt Szakértők! Gyámhivatali ügyben szeretnék tanácsot kérni. Ügy a következő:A fiamnak van láthatása két hetente. A váláskor így egyeztek meg. Eleinte aránylag nem volt probléma. Viszont egy két éve a gyerek - 14 éves fiú - szó szerint nincs gondozva, nevelve./nem köszön ha kedve tartja, fogalma sincs róla, mikor mosott hajat utoljára, stb./ Egy hónapja történhetett valami, mert a láthatáson sem jelent meg. Telefonon azt mondta, most nincs kedve elmenni az édesapához. Természetesen az apa a gyámhatósághoz fordult. Tegnap volt a megbeszélés és megdöbbenve tapasztalta hogy a gyámügyi előadó hölgy és az édesanya igen csak baráti hangon beszéltek egymással. Elsősorban azt szeretnénk megtudni, hogyan tudjuk elérni, hogy mindkét féltől idegen, független, részrehajlástól mentes hivatalnok járjon el az ügyben.
Nonolet! Ekkora hülyeséget! Ha jogász lennék, nem itt tölteném az időmet. Annyit viszont tudok: bírósági ítélet van arról, hogy az édesanya köteles gondoskodni arról, hogy a gyerek az előírt időben láthatáson legyen!
Erre a válasz annak a függvénye, hogy pontosan miért akar a feletteshez fordulni, melyek lehetséges célzata szerint az alábbi felettes fórumok állnak rendelkezésére:
kizárás tárgyában a hatóság vezetője dönt, amennyiben a kizárási indítvány ügyintézőre vonatkozik
ügyintéző magatartása miatti panaszt a hivatalvezető, hatóságra vonatkozó panaszt a kormánymegbízott bírálja el
a felügyeleti szervi jogkört (jogszabálysértő döntés hivatalbóli megváltoztatás vagy megsemmisítése), a fellebbezés elbírálására jogosult hatósági (elsőfokú hatóság határozata vagy eljárást megszüntető végzés, visszautasító végzése és más, önállóan fellebbezhető döntése elleni fellebbezés elbírálása), illetve a szakmai irányítási (utasítási) és ellenőrzési (iratanyag bekérése, "kiszállás", "vizit", iratanyagok átnézése az elsőfokú hatóságnál helyben, "raportálás") a területi illetékes megyei kormányhivatal Gyámügyi és Igazságügyi Főosztály Szociális és Gyámügyi Osztálya gyakorolja
A felügyeleti szervi, illetve a fellebbezés elbírálására jogosutl hatáskörben hozott döntés ellen a kézbesítéstől számított 30 napon belül, az elsőfokú hatóságnál benyújtott keresettel közigazgatási per indítható, amennyiben pedig a megyei Kormányhivatal sem tesz semmit a mulasztás felszámolása végett, akkor előbb az Emberi Erőforrások Minisztériuma Társadalmi felzárkóztatásért és Szociális ügyekért felelős Államtitkárság Szociálpoilitikáért felelős helyettes Államtitkárság Gyermekvédelmi és Gyámügyi Osztályához kell fordulni (1054. Budapest, Báthory u. 10., gyergyam@emmi.gov.hu, a megyei kormányhivatalok Gyámügyi és Igazságügyi Főosztályai Szociális és Gyámügyi Osztályai tekintetében gyakorolja felügyeleti szerv, a szakmai irányítás és ellenőrzési, illetve a fellebbezés elbírálására jogosult hatósági jogkört), annak eredménytelensége esetén a bírósághoz közvetlenül benyújtott keresettel, az ügyintézési határidő leteltét követő 90 napon belül mulasztási per indítható.
Emellett, a mulasztási per megindítása helyett a területileg illetékes, megyeszékhely szerinti járási ügyészséghez is lehet fordulni, kérve annak fellépést a mulasztás megszüntetése végett.
Az ügyintéző kizárásáról szóló döntés ellen kifogást az ügy érdemében hozott döntést tartalmazó határozat, illetve az eljárást megszüntető végzés elleni fellebbezésben lehet emelni, illetve a felügyeleti szerv azt hivatalból felülvizsgálhatja és annak eredményeként megváltoztathatja vagy megsemmisítheti.
A bizalmatlanság nem kizárási ok, azt is tudnia kell továbbá, hogy a kizárási ok nyilvánvalóan alaptalan bejelentése, illetve az ugyanazon ügyben, ugyanazon személy által, ugyanazon alapon nyugvó, ismételten alaptalan kizárási indítvány előterjesztése eljárási bírság kiszabását teszi lehetővé.
Nem kizárási ok az ellenérdekű fél és az ügyintéző közti kommunikáció oldott, tegeződő jellegű hangvétele önmagában, ahogy a mulasztás sem.
Csatlakozom rigoz hozzászólásához. Sok esetben az ügyfelek a normális kommunikációt már összejátszásnak gondolják.
Inkább az alábbi eljárási problémák merülnek fel, amit fellebbezésben lehet majd előadni:
a gyámhatóságnak meg kell hallgatnia a 14. életévét betöltött gyermeket is. nem derült ki, hogy erre sor került-e
a 149/1997. Korm. rendelet 33/B szakasza így rendelkezik:
33/B. §(1) Ha a kapcsolattartás a 14. életévét betöltött gyermek befolyásmentes, önálló akaratnyilvánítása miatt hiúsul meg, a gyámhivatal a végrehajtási eljárást felfüggeszti, feltéve, hogy
a felek – kérelemre vagy a gyámhivatal elrendelése alapján – igénybe veszik a közvetítői eljárást, vagy
a felek bármelyike kéri a kapcsolattartás megváltoztatását, korlátozását vagy megvonását.
Magyarul a 14. életévét betöltött gyermek kérheti a kapcsolattartás megváltoztatását, korlátozását, megvonását a befolyásolásmentes, önálló akaratnyilvánítása alapján.
Az meg nagyon nem tanácsos, ha Te ott se voltál a tárgyaláson, akkor úgy panasszal vagy egyéb más beadvánnyal beleokoskodj egy folyamatban lévő ügybe, csak mert a fiad azt mondta, hogy baráti hangnemben beszéltek egymással.
rigoz hozzászólásaihoz csak akkor tegyél hozzá, ha tényleg semmi jobb dolgod nincs, mert a fél, egy, néha két évvel ezelőtt kérdezők feltehetőleg már nem fogják figyelemmel kísérni a válaszokat.
Amennyiben gyámhatóság kevesebb mint három évvel ezelőtt, a 30 napos határidőn belül beadott kérelemre(kiskorú gyermekkel való elmaradt kapcsolattartás pótlásával kapcsolatban, amit fél éven belül - 183 nap - lehet végrehajtani) 209 nap után hozott határozatot, akkor milyen lehetőségek vannak a jogsértő határozattal kapcsolatban?
Mi és cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használunk, hogy javítsuk az Ön élményét weboldalunkon. Személyre szabott hirdetések és tartalom, reklámozás és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés céljából tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk információkhoz egy eszközön, és feldolgozhatunk személyes adatokat, például az Ön IP-címét és böngészési adatait. Ezenkívül felhasználhatjuk a pontos földrajzi helymeghatározási adatokat és az eszközök beolvasásával történő azonosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Customize your consent preferences for Cookie Categories and advertising tracking preferences for Purposes & Features and Vendors below. You can give granular consent for each and . Most vendors require explicit consent for personal data processing, while some rely on legitimate interest. However, you have the right to object to their use of legitimate interest.
A szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ezek a sütik biztosítják a weboldal alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit, névtelenül.
Süti
Időtartam
Leírás
COOKIE_SUPPORT
1 year
Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket.
JSESSIONID
JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak.
PHPSESSID
Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik.
SERVERID
Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is.
viewed_cookie_policy
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
A teljesítménysütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, ami segít a látogatók számára jobb felhasználói élményt nyújtani.
Süti
Időtartam
Leírás
Gdyn
1 year 1 month
Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják.
GUEST_LANGUAGE_ID
1 year
Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál.
Az analitikai sütiket arra használják, hogy megértsék, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldallal. Ezek a sütik segítenek anonim, statisztikai információt szolgáltatni a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalom forrásáról stb.
Süti
Időtartam
Leírás
_ga
2 years
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához.
_gat_UA-112481-1
1 minute
Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken.
_gid
1 day
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában.
A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat releváns hirdetésekkel és marketingkampányokkal találkozhassanak. Ezek a cookie-k nyomon követik a látogatókat a webhelyeken keresztül és információkat gyűjtenek, hogy személyre szabott hirdetéseket jeleníthessenek meg.
Süti
Időtartam
Leírás
_goa3session
2 days
Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják.
fr
3 months
A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek.
Gtest
1 year 1 month
Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában.
i
1 year
Nincs információ.
IDE
1 year 24 days
A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg.
mc
1 year 1 month
Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal.
test_cookie
15 minutes
Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál.
YSC
session
Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál.
Sütik, eszközazonosítók vagy hasonló online azonosítók (pl. bejelentkezésalapú azonosítók, véletlenszerűen hozzárendelt azonosítók, hálózatalapú azonosítók) más információkkal együtt (pl. böngésző típusa és adatai, nyelv, képernyőméret, támogatott technológiák stb.) tárolhatók vagy olvashatók az Ön eszközén, hogy az felismerhető legyen minden alkalommal, amikor egy alkalmazáshoz vagy egy webhelyhez csatlakozik, az itt bemutatott célok közül egy vagy több érdekében.
A jelen nyilatkozatban ismertetett legtöbb cél az Ön eszközéről alkalmazás használatakor vagy webhely felkeresésekor származó információk tárolásán vagy elérésén alapul. Például előfordulhat, hogy egy beszállítónak vagy kiadónak sütit kell eltárolnia az Ön eszközén a webhelyen tett első látogatása alkalmával, hogy következő látogatásaikor felismerhesse az eszközt (minden alkalommal ennek a sütinek az elérése útján).
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített hirdetések korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy hirdetés hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy autógyártó munkaidőn túl a városban élő környezettudatos felhasználók körében szeretné népszerűsíteni elektromos járműveit. A hirdetés egy kapcsolódó tartalmat (például egy klímaváltozás elleni intézkedésekről szóló cikket) tartalmazó oldalon jelenik meg este 6:30 után, olyan felhasználók számára, akiknek nem pontos tartózkodási helye azt sugallja, hogy városi zónában tartózkodnak.
Egy nagy vízfestékgyártó online hirdetési kampányt szeretne indítani legújabb vízfesték termékcsaládja számára, diverzifikálva közönségét, hogy a lehető legtöbb amatőr és professzionális művészt érje el, és elkerülve a hirdetés nem megfelelő tartalom (például ház kifestéséről szóló cikkek) melletti megjelenítését. A rendszer számon tartja, hogy a hirdetés hányszor jelent meg Önnek, és korlátozza annak túl gyakori bemutatását.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (mint például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy más felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja (később is) felhasználható olyan hirdetések bemutatására, amelyek relevánsabbnak tűnnek az Ön ezek és más entitások szerinti lehetséges érdeklődési köre alapján.
Ha Ön számos cikket elolvas a legjobb megvásárolható kerékpártartozékokról, ezeket az információkat felhasználhatjuk arra, hogy profilt hozzunk létre az Ön kerékpártartozékok iránti érdeklődéséről. Az ilyen profil később felhasználható vagy tökéletesíthető ugyanazon vagy egy másik webhelyen vagy alkalmazásban úgy, hogy egy adott kerékpártartozék márka hirdetéseit jelenítsük meg Önnek. Ha Ön egy autókonfigurátort is megtekint egy luxusautó-gyártó weboldalán, ezt az információt kombinálhatjuk a kerékpárok iránti érdeklődésével, finomítva ezzel profilját, és azzal a feltételezéssel élhetünk, hogy Ön a luxuskategóriás kerékpáros felszerelések iránt is érdeklődik.
Egy ruházati vállalat szeretné népszerűsíteni csúcskategóriás babaruhákból álló új termékcsaládját. Kapcsolatba lép egy olyan ügynökséggel, amelynek magas jövedelmű ügyfelekkel rendelkező ügyfélhálózata van (például felsőkategóriás szupermarketek), és arra kéri az ügynökséget, hogy hozzon létre profilokat olyan fiatal szülőkről vagy párokról, akik feltételezhetően gazdagok és újszülött gyermekük van, hogy később ezek a profilok felhasználhatók legyenek partneralkalmazásokon belül hirdetések bemutatására.
Az ezen szolgáltatásban Önnek megjelenített hirdetések az Ön hirdetési profiljain alapulhatnak, amelyek tükrözhetik az Ön jelen szolgáltatásban vagy más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett tevékenységét, (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési köreit és személyes szempontjait.
Egy online kiskereskedő futócipőkre vonatkozó korlátozott értékesítési akciót szeretne hirdetni. Olyan felhasználókat szeretne a hirdetéssel megcélozni, akik korábban futócipőket nézegettek a mobilalkalmazásában. A nyomon követési technológiák felhasználhatók annak felismerésére, hogy Ön korábban már használta a mobilalkalmazást futócipők megtekintésére, annak érdekében, hogy az alkalmazásban megjelenítsék Önnek a megfelelő hirdetést.
Egy webhelyen kerékpártartozékokat kereső személyre irányított személyre szabott hirdetés céljából létrehozott profil felhasználható kerékpártartozékokra vonatkozó releváns hirdetés bemutatására egy másik szervezet mobilalkalmazásában.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett nem hirdetésjellegű tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy hasonló felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja például a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja felhasználható (később is) olyan tartalom bemutatására, amely relevánsabbnak tűnik az Ön lehetséges érdeklődési körei alapján, például a tartalom megjelenítési sorrendjét módosítva, hogy Ön még könnyebben megtalálhassa az érdeklődési körének megfelelő tartalmat.
Ön egy közösségi média platformon több cikket is elolvas arról, hogyan építhet lombházat. Ezeket az információkat hozzáadhatjuk egy profilhoz, hogy feljegyezzük érdeklődését a szabadtéri tartalmak, valamint barkácsútmutatók iránt (azzal a céllal, hogy ez lehetővé tegye a tartalom személyre szabását, így például a jövőben több blogbejegyzést és cikket jeleníthessünk meg Önnek lombházakról és faházakról).
Ön megnézett három űrkutatásról szóló videót különböző tévéalkalmazásokban. Egy független hírplatform, amellyel Önnek még nem volt kapcsolata, profilt épít az ilyen megtekintési viselkedés alapján, és más videók vonatkozásában lehetséges érdeklődési körként jelöli meg az űrkutatást.
A jelen szolgáltatásban Önnek bemutatott tartalom az Ön tartalom személyreszabási profiljain alapulhat, amelyek alapján jellemezhetők az Ön jelen vagy más szolgáltatások körében végzett tevékenységei (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési körei és személyes szempontjai. Ez felhasználható például a tartalmak Ön részére történő megjelenítése sorrendjének módosítására, hogy Ön még könnyebben megtalálja az érdeklődési körének megfelelő (nem hirdetési jellegű) tartalmakat.
Ön vegetáriánus ételekről szóló cikkeket olvas egy közösségi média platformon, majd egy független vállalat főzőalkalmazását használja. A közösségi média platformon Önről készült profil segítségével vegetáriánus recepteket mutatunk be Önnek a főzőalkalmazás üdvözlőképernyőjén.
Ön három videót tekintett meg különböző webhelyeken az evezésről. Egy független videómegosztó platform öt további evezéssel kapcsolatos videót fog javasolni, amelyek érdekelhetik Önt a tévéalkalmazása használata során, az Önről akkor készült profil alapján, amikor azokon a különböző webhelyeken járt online videók megtekintése céljából.
Az Ön számára megjelenített hirdetésekre és az Ön azokkal való interakcióira vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy egy hirdetés mennyire működött jól Ön vagy más felhasználók számára, és hogy a hirdetés elérte-e a céljait. Például, hogy Ön látott-e egy hirdetést, rákattintott-e, a hirdetés arra késztette-e, hogy megvásároljon egy terméket vagy felkeressen egy webhelyet stb. Ez nagyon hasznos a hirdetési kampányok relevanciájának megértésében.
Ön rákattintott egy online áruház „fekete pénteki” kedvezményre vonatkozó hirdetésére egy kiadó weboldalán, és megvásárolt egy terméket. Kattintása hozzá lesz kapcsolva ehhez a vásárláshoz. Megmérjük az Ön és más felhasználók interakcióját, hogy megtudjuk, hány hirdetésre kattintás vezetett vásárláshoz.
Ön egyike azon keveseknek, akik egy kiadó alkalmazásán belül rákattintottak egy olyan hirdetésre, amely egy online ajándékbolt „nemzetközi elismerési nap” alkalmából nyújtott engedményéről szólt. A kiadó jelentéseket szeretne kapni, hogy megtudja, hogy az alkalmazáson belül Ön és más felhasználók milyen gyakran néztek rá vagy kattintottak rá egy adott hirdetéselhelyezésre, nevezetesen a „nemzetközi elismerési nap” hirdetésre, hogy a kiadó és partnerei (például ügynökségek) optimalizálhassák a hirdetések elhelyezését.
Az Ön számára megjelenített tartalomra és az Ön azzal való interakciójára vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy pl. a (nem hirdetésjellegű) tartalom elérte-e a szándékolt közönségét, és megfelelt-e az Ön érdeklődési körének. Például, attól függetlenül, hogy Ön cikket olvas, videót néz, podcastot hallgat vagy termékleírást néz, mennyi időt töltött ebben a szolgáltatásban és a meglátogatott weboldalakon stb. Ez nagyon hasznos annak megértésében, hogy az Ön számára megjelenített (nem hirdetésjellegű) tartalom mennyire releváns.
Ön egy túrázásról szóló blogbejegyzést olvasott egy kiadó mobilalkalmazásában, és követte az ajánlott és kapcsolódó bejegyzésre mutató linket. Interakcióit úgy rögzítjük, hogy abból kitűnjön, hogy a túrázásról szóló eredeti poszt hasznos volt az Ön számára, és sikeresen felkeltette az Ön érdeklődését a kapcsolódó poszt iránt. Ezt azért mérjük, hogy megtudjuk, a jövőben kell-e további bejegyzéseket készíteni a túrázásról, és hová kell elhelyezni őket a mobilalkalmazás kezdőképernyőjén.
Önnek bemutattunk egy divattrendekről szóló videót, de Ön és több más felhasználó is 30 másodperc után nem nézte azt tovább. Ezt az információt ezután a divattrendekről szóló jövőbeni videók megfelelő hosszának értékelésére használják fel.
Jelentések hozhatók létre az Ön és más felhasználók hirdetési (vagy nem hirdetési) tartalmakkal való interakcióira vonatkozó adatkészletek (például felhasználói profilok, statisztikák, piackutatási, elemzési adatok) kombinálása alapján a közös jellemzők azonosítása érdekében (például annak meghatározása érdekében, hogy mely célközönségek fogékonyabbak egy hirdetési kampányra vagy bizonyos tartalmakra).
Egy online könyvesbolt tulajdonosa kereskedelmi jelentést szeretne kapni, amely megmutatja azon látogatók arányát, akik felkeresték, de vásárlás nélkül hagyták el a webhelyét, illetve felkeresték azt és megvásárolták a frissen megjelent „a hónap híresség-életrajzát”, valamint megmutatja az egyes kategóriák átlagéletkorát és férfi/nő eloszlását. A webhelyén Ön által történt navigációval és az Ön személyes jellemzőivel kapcsolatos adatokat ezután felhasználják és más ilyen adatokkal kombinálják ezen statisztikák létrehozásához.
Egy hirdető szeretné jobban megérteni, hogy milyen típusú közönség lép interakcióba a hirdetéseivel. Felkér egy kutatóintézetet, hogy hasonlítsa össze a hirdetéssel interakcióba lépett felhasználók jellemzőit hasonló platformok felhasználóinak tipikus jellemzőivel, különböző eszközökön. Ez az összehasonlítás megmutatja a hirdetőnek, hogy hirdetéseinek közönsége elsősorban mobileszközökön keresztül éri el a hirdetéseket, és tagjai valószínűleg a 45-60 éves korosztályba tartoznak.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk – mint például a hirdetésekkel vagy tartalommal való interakciója – nagyon hasznos lehet a termékek és szolgáltatások tökéletesítésében, valamint új termékek és szolgáltatások létrehozásában a felhasználói interakciók, a közönség típusa stb. alapján Ez a konkrét cél nem foglalja magában a felhasználói profilok és azonosítók fejlesztését vagy tökéletesítését.
Egy közösségi média szolgáltatóval együttműködő technológiai platform észreveszi a mobilalkalmazások felhasználói számának növekedését, és profiljaik alapján azt látja, hogy közülük sokan mobilkapcsolatokon keresztül csatlakoznak. Új technológiát használ a mobileszközökhöz igazodóan formázott, és alacsony sávszélességű hirdetések küldéséhez, hogy javítsa azok teljesítményét.
Egy hirdető annak módját keresi, hogy miként tudna hirdetéseket megjeleníteni egy újfajta típusú fogyasztói eszközön. Információkat gyűjt arról, hogy a felhasználók hogyan lépnek interakcióba ezzel az új típusú eszközzel, annak meghatározása érdekében, hogy ki tudna-e fejleszteni egy új mechanizmust a hirdetések ilyen típusú eszközön történő megjelenítésére.
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített tartalmak korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy videó vagy cikk hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy utazási magazin cikket tett közzé a weboldalán egy nyelviskola által a külföldi utazás élményének fokozása érdekében javasolt új online tanfolyamokról. Az iskola blogbejegyzései közvetlenül az oldal alján találhatók, és az Ön nem pontos tartózkodási helye alapján kerülnek kiválasztásra (például olyan blogbejegyzések, amelyek az Ön tartózkodási országának nyelvétől eltérő nyelvekre vonatkozó tananyagot ismertetnek).
Egy sporthíreket szolgáltató mobilalkalmazás új cikk rovatot indított a legutóbbi futballmeccsekről. Mindegyik cikk egy külön streaming platformon található videókat tartalmaz, amelyek bemutatják az egyes mérkőzések legfontosabb pillanatait. Ha Ön beleteker egy videóba, ez az információ felhasználható arra, hogy a rendszer a következő lejátszáshoz egy rövidebb videót válasszon ki.
Az Ön adatai felhasználhatók a szokatlan és potenciálisan visszaélésszerű tevékenységek figyelése és megelőzése érdekében (mint például hirdetések vonatkozásában a robotok általi hirdetéskattintások), valamint a rendszerek és folyamatok megfelelő és biztonságos működésének biztosítására. Felhasználhatók továbbá az Ön, a kiadó vagy a hirdető által a tartalmak és hirdetések megjelenítésekor, valamint a velük való interakció során esetlegesen tapasztalt problémák kijavítására is.
Egy hirdetésközvetítő különböző hirdetőktől származó hirdetéseket küld partner webhelyeinek hálózatába. Észreveszi, hogy az egyik hirdetőre vonatkozó hirdetésekre történő kattintások száma jelentősen megnőtt, és a kattintások forrására vonatkozó adatokat felhasználva megállapítja, hogy a kattintások 80%-a inkább robotoktól, mint emberektől származik.
Bizonyos információkat (például az IP-címet vagy az eszköz képességeit) arra használunk, hogy biztosítsuk a tartalom vagy a hirdetés technikai kompatibilitását, és elősegítsük a tartalom vagy a hirdetés továbbítását az Ön eszközére.
Ha egy cikkben lévő linkre kattint, akkor általában egy másik oldalra vagy a cikk egy másik részére kerül. Ennek elérése érdekében 1°) a böngészője kérést küld a webhelyhez kapcsolódó szervernek, 2°) a szerver válaszol („itt az a cikk, amelyet kért”), felhasználva az Ön eszköze által küldött kérésben automatikusan szereplő technikai információkat, hogy megfelelően jelenítse meg az Ön által kért cikk részét képező információkat/képeket. Technikailag az ilyen információcsere mindenképpen szükséges a képernyőjén megjelenő tartalom továbbításához.
A jelen szolgáltatásban Ön által végzett tevékenységgel kapcsolatos információk párosíthatók és kombinálhatók más Önnel kapcsolatos és különböző forrásokból származó információkkal (például egy különálló online szolgáltatásban végzett tevékenységével, egy hűségkártya üzletben történő használatával vagy egy felmérésre adott válaszaival) a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
A jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében az Ön eszköze valószínűleg más, Önhöz vagy háztartásához tartozó eszközökkel összekapcsoltnak minősülhet (például azért, mert a telefonján és a számítógépén is ugyanabba a szolgáltatásba van bejelentkezve, vagy mert ugyanazt az internetkapcsolatot használja mindkét eszközön).
Az Ön eszköze az internet elérése során automatikusan elküldött információk (például az Ön internetkapcsolatának IP-címe vagy az Ön által használt böngésző típusa) alapján megkülönböztethető lehet más eszközöktől a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
Az Ön beleegyezésével az Ön pontos tartózkodási helye (500 méternél kisebb sugarú körön belül) felhasználható a jelen közleményben ismertetett célok támogatására.
Az Ön beleegyezésével az Ön eszközének bizonyos jellemzőit (mint például a telepített betűtípusok vagy bővítmények, a képernyő felbontása) lekérhetik és felhasználhatják annak más eszközöktől való megkülönböztetésére a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.