Fapapucs!
Tisztában vagyok azzal, hogy a közigazgatásban jellemzően csak a levelek kimenő példányára ütnek pecsétet, így a dilemmát is megértem.
Ismétlésként: kiadmány (függetlenül annak tartalmától):
hiteles, ha
- azt az illetékes kiadmányozó saját kezűleg aláírja,
- a kiadmányozó neve mellett az s. k. jelzés szerepel és - nem nyomdai sokszorosítású irat esetén - a hitelesítéssel felhatalmazott személy azt aláírásával igazolja, nyomdai sokszorosítás esetén elegendő a kiadmányozó neve mellett az s. k. jelzés, illetve a kiadmányozó alakhű aláírásmintája és/vagy a kiadmányozó szerv bélyegzőlenyomata,
- a kiadmányozó, illetve a felhatalmazott személy aláírása mellett a szerv hivatalos bélyegzőlenyomata szerepel.
A hitelesség ez esetben azt jelenti, hogy az adott szerv belső szabályzatában meghatározott eljárás rendben, a szerv álláspontját tartalmazza az irat, amelyet a kiadmányozásra jogosult aláír, és arra esetleg pecsétet ütnek.
Véleményem szerint egységesen kell kezelni az iratokat, tehát olyan nem lehet(ne), hogy az egyiket lepecsételem, a másikat nem, ugyanis azonos irat hitelességét is csak azonos módon lehet biztosítani.
Összefoglalva: vagy pecsét minden példányon, vagy egyen sem. Célszerű az előbbi.
