Nem találok választ sehol sem az alábbi problémára:
megtagadható-e a garanciális javítás elvégzése elektronikai cikk esetében ha ügyfelünk ugyan a javításra szoruló termék vételárát kiegyenlítette, tehát elvileg jogosult a garanciális javításra, ám más termékek árát nem fizette ki a cégnek, tehát van lejárt tartozása. Megtagadható ilyenkor a kifizetett termék garanciális javítása vagy sem? Vélemény? Előre is köszi...
Garanciális javítás - megtagadható-e ha az ügyfélnek van tartozása?
Panni
2003.06.26. 12:13
Béres-Deák Attila
#
2003.06.26. 14:14
Az a kérdés, hogy van-e helye beszámításnak? Álláspontom szerint nincs. Tekintettel arra, hogy a két követelés nem egynemű. Egyneműség akkor áll fenn ha a két követelés azonos mértékkel mérhető. Jótállás esetén elsődlegesen kijavítás iránti igény keletkezik. Nektek viszont pénz követelésetek van a jótállás jogosultjával szemben így egyneműségről nincs szó.
attika
Panni
#
2003.06.26. 16:00
Sejtettem... Köszi szépen!
Panni
kiadja a Jogászoknak Kft.
cégjegyzékszám: 02-09-067243
adószám: 12559044-2-02
Címkék
adatvédelem
adózás
alapjogok
Alkotmánybíróság
alkotmányjog
bíróság
büntetés-végrehajtás
büntetőeljárás
büntetőjog
egészségügy
Európai Bizottság
Európai Parlament
Európai Unió
Európai Unió Bírósága
Európai Unió joga
fogyasztóvédelem
GVH
igazságszolgáltatás
Internet
jogalkotás
kereskedelem
kormányzat
környezetvédelem
közigazgatás
közlekedés
munkajog
médiajog
NAV
OBH - Országos Bírósági Hivatal
oktatásügy
ombudsman
Országház
polgári eljárásjog
polgári jog
pr
pénzügyi jog
rendőrség
Románia
szerzői jog
törvényhozás
versenyjog
választás
önkormányzatok
ügyvédség
ügyészség