Üdvözletem!
A booking nevű oldalon lefoglaltam egy szállást olyan opcióval, hogy hogyha lemondom, akkor vesztem azt az összeget amit befizettem. Az egészre vonatkozott, nem csak foglaló volt, és csak a befizetés után kaptam meg a szállásadó elérhetőségeit.
Miután megkaptam a telefonszámát, fel is hívtam a tulajt, megbeszéltünk mindent, majd visszahívott, hogy kevesli az árat, valószínűleg rosszul van az oldalon, de megbeszéli a társával, másnap visszahív.
Visszahívott, megbeszéltük, hogy marad az ár, mehetünk ennyiért, mert így fair - ez volt kb. másfél hete.
Ma ismét felkeresett, hogy egy másik szálláshelyet ajánljon sokkal drágábban, mert - elmondása szerint - a szállás, amit lefoglaltam és amiért fizettem még nincs kész.
Érdeklődni szeretnék, hogy ilyen esetben, ha a szállásadó nem hajlandó magát tartani a feltételekhez, akkor mit tehet a fogyasztó?
Mindenhol csak arra találok választ, hogy nekem milyen kötelességeim vannak, de hogy a szállásadónak mi, arról semmit.
Előre is köszönöm a segítséget!