Tisztelt Szakértők!
2 db fűtésre optimalizált a GREE-hez köthető 3,5 kW-os NORD TANAMI klíma került felszerelésre. A szerelővel telefonon egyeztettük a típust, a napot, kijött, felszerelte, a cég nevére átutalással fizettem ki azonnalosan.
A SCOP-juk 4,1, ez a H tarifa igénylésének a feltételét teljesíti, de utólag tudtuk meg, hogy ez a típus sajnos nincsen rajta az ÉMÁSZ által kibocsájtott támogatott készülékek listáján, míg más NORD készülékek igen.
Mivel így a H tarifa igénylésének eredményessége megkérdőjelezhető(ennek a pontosítása sajnos a beépítés előtt elmaszatolódott, elégnek tűnt a 4,1-es érték), van-e esetleg ebben az esetben is, mint az online vásárlásnál adott időn belül vmilyen elállási jog, ami lehetőséget ad és kötelez a termék nem megfelelőnek tartása esetén az azt szállító és beszerelő irányába? A cél az lenne, h lecseréljük a készülékeket az áramszolgáltató részéről támogatottra ugyanazzal a szerelővel - természetesen kifizetve a készülékek ára közötti különbséget, akár a szerelés költségét is, de nem a teljes új árakat..
Előre is köszönöm a válaszokat.