szamoca
„A június eleje azt jelenti, hogy június 2-án került megvételre az eszköz,
és már másnap, június 3-án írtam nekik emialt és hagytam üzenetet.
Ők felhívtak, ígértek, kicsit vártam, majd nem történt semmi.”
Én egyszer autóalkatrészt (tempomatos index kapcsoló) vásároltam egy webáruházból. Mikor megérkezett, kiderült, hogy nem ahhoz a típusú autóhoz küldték, amihez rendeltem. Ráadásul a doboz és tartalma is eltért az eszköz márkája alapján, egészen konkrétan egy olcsóbb márkájú eszköz volt benne. Szóval valamit nagyon elcsesztek bent. Aztán mikor sikerült velük beszélnem, az ürge elkezdett okoskodni, hogy mit is akarok én, mert az én autóm alvázszáma alapján nincs is az én autómban tempomat. Erre mosolyogva mondtam neki, hogy pontosan ezért akartam náluk venni hozzá kapcsolót, mert mostmár lesz, mi több, olyan is akad, aki megcsinálja. Na aztán szépen becsomagoltam egy kísérőlevéllel, hogy tegyenek rendet a raktárukban, mert szerintem nagy káosz lehet, ha ilyen előfordulhat. Szerencsére én visszakaptam a pénzemet. :-)