Wizzair - fizetési meghagyás?


Dr. Szentimrey Mária # 2016.07.20. 09:26

Kedves "Tehenészilonka"!

A Wizzair többször fizetett már a fizetési meghagyás benyújtása után, így nem is alakult perré az ügy. A fizetendő kártérítés mértéke függ a távolságtól (1500 km alatti, vagy 1500-3500 km közötti, illetve 3500 km feletti). Az utasonkénti kártérítéssel kapcsolatban további kérdés esetén is szívesen segítünk!


Dr. Szentimrey Mária
ügyvéd, egészségügyi szakjogász
iroda@szentimrey.hu, www.szentimrey.hu

gerbera317 # 2016.04.06. 14:20

Úgy értettem, ha perré alakul. Egyébként persze.

Kovács_Béla_Sándor # 2016.04.06. 11:41

A fizetési meghagyásos eljárásban semmiféle bizonyításra nincs szükség, nincs is helye.

gerbera317 # 2016.04.06. 10:49

A fogyasztóvédelem nem fog neked kártérítést megítélni, legfeljebb megállapítják a szolgáltató felelősségét. Arra viszont jó, hogy egy ilyen marasztalást bizonyítékként használj fel a fizetési meghagyásos eljárásban.

TehenészIlonka # 2016.04.06. 09:46

A közelmúltban repültünk Wizzairrel, ca. 17 órát késett a gép a jármű meghibásodása miatt.
A légitársaság elutasította a 250 eurós kártérítést, mert szerintünk rendkívüli körülmény a műszaki hiba.
Én azonban mindenhol azt találtam, hogy a műszaki hibát nem sorolják a rendkívüli körülmények közé.
A második mailemre, melyben ismét kértem akártérítést, nem válaszoltak eddig semmit (5 napja írtam).
Mi javasolnak a szakértők, mit tegyek, forduljak a fogyasztóvédelemhez, vagy éljek fizetési meghagyással? (Egyik fórumposztban olvastam, hogy egyesek ilyennel is élnek).