Egyetértünk.
Szakszervíz által okozott kár
Kiyaho,
Ha ezeket tudod bizonyítani (amiben szinte biztos vagyok, hogy nem, vagy legalábbis a "bizonyítás" szó alatt nem ugyanazt a fogalmat értjük) szerinted, akkor egy tértis levélben jelezd nekik a követelésedet, határidővel, összeggel, bankszámlaszámmal.
Ha ez a határidő eredménytelenül telik el, akkor elballaghatsz egy közjegyzőhöz, ahol fizetési meghagyást bocsáttathatsz ki a céggel szemben.
Erre vagy fizetnek, vagy nem reagálnak (ekkor jogerőssé és végrehajthatóvá válik), vagy ellentmondanak neki, és akkor perré alakul, neked be kell fizetned a per illetékét, és ott elővezetheted a bizonyítékaidat, és vagy nyersz, vagy nem. Ha nem, a cég költségeit is te fizeted.
Ha az átvétel és a karcok észrevétele között legfeljebb két nap telt el, és igazolni tudod, hogy az autó ki sem mozdult a garázsból, akkor esetleg van némi esélyed, de még akkor sem a legjobb. De azon túl, én, megmondom őszintén, a cég nevében kikacagnálak.
Oké, utólag, hidd el én is 20x körbejárnám az autót. De ezzel már nem tudok mit kezdeni.
Nem, sajnos nem néztem meg amikor átvettem. Eszembe sem jutott hogy összekarcolhatták, ma délelőtt láttam meg, hogy mi a helyzet. Azért tudom hogy náluk történt, mert máshol nem történhetett ilyen eredménnyel.
Nincs felvételem és nem láttam magát a kerékcserét mert nem engednek oda ügyfelet a művelet közben.
De azt tudom bizonyítani, hogy ők dolgoztak a kerekekkel amiket hónapokig náluk tároltam, és tudom, hogy nem én okoztam a karcokat és hogy nem sérülhet meg mind a négy felnim ugyanúgy, azonos tipusú karcolásokkal, főleg ha csak áll az autó a garázsban.
Azt nem mondom hogy szőrözni kell,de minimum megnézni hogy mit tesznek fel és a helyszínen szólni.
„Most vettem észre, ”
Úgy érted, átvételkor nem nézted meg?
Akkor honnan tudod, hogy náluk történt a sérülés?
Hogyan bizonyítod?
Kedves Fórumozók,
Az egyik márkaszervíz szolgáltatásást igénybe véve oldom meg az autóm téli/nyári kerékcseréjét illetve a tárolást is. Teljes kerékről van szó alufelnikkel, nem csak gumikról.
Most vettem észre, hogy a téliről nyárira történő váltáskor, a csere és/vagy a tárolás során mind a 4 jelenleg felszerelt kerék felnije sérült. Valószínűleg a nem megfelelő tárolás vagy a csere alkalmával a felnit különböző mértékben, de mind a négy keréken csúnyán felsértették.
Kizárt, hogy én okoztam volna a kárt mert mind a 4 felnin ott vannak a sérülések és hasonló helyeken, jól láthatóan valahova úgy helyezték le, hogy az érintkezett a valamilyen kemény felülettel amin sikerült végighúzniuk.
Nem akarom annyiban hagyni a dolgot, mert ezeknek a kerekeknek az ára több százezer forint és egyébként is nehogymár megússzák.
A tárolásról illetve a kerékcseréről számlával rendelkezem.
A kérdésem az, hogy milyen lehetőségeim vannak a kár megtérítését tekintve? Vagy kihez tudok fordulni ha a Márkaszervíz elhárítja a felelősséget és nem hajlandó elismerni a károkozást?
Előre is köszönöm ha segítetek kicsit informálódni, hogy mire számíthatok
kiadja a Jogászoknak Kft.
cégjegyzékszám: 02-09-067243
adószám: 12559044-2-02