Végrehajtói munkadíj+jutalék 6 - 7évvel később???


Mougins # 2017.08.29. 15:23

Én teljesen laikus vagyok. Érdemben vitázni nem tudok, hisz én is segítségért jöttem ide. Bemásolom azt a szöveget, amit kifogásként beadtunk a bíróságra, aztán majd az eldönti, hogy mi legyen.
Ez szerepel a beadványban:
Nem érvényes az a becsérték megállapítás, ami 6 hónapnál régebbi: