termékszavatosság, kellékszavatosság, kártérítés


MmeTou # 2025.11.03. 16:45

Kedves Tagok,
Adott egy 2022-ben vásárolt többmillliós mezőgazdasági termék (vetőgéphez GPS), ami a megvásárlás időpontjában sem működött, nem tudták beállítani az installáló szakemberek sem. Az évek alatt több ízben ezt jeleztük, online segítséget igyekeztek nyújtani, de nem működött az eszköz továbbra sem (igazából 2 db ilyen eszköz). Ezekhez volt még éves előfizetés, mely 2023-ban lett meghosszabbítva 1 évre mindkét eszköz kapcsán, akkor is volt kapcsolat a kereskedővel viber-en, ahol hibaelhárítás zajlott volna, de igazából nem működött. Kártérítési igényünket szeretnénk végre jelezni a kereskedőnek, hiszen az évek alatt nem működtek a milliós eszközök és javítani sem tudták. Eddig türelemmel voltunk, hátha végre megjavítják. Milyen lehetőségeink vannak ezesetben?
Köszönöm