Csaló Courlux international SA Estelle mood


frutta # 2014.07.11. 04:50

Láttam, hogy már itt a fórumon szó volt erről, de mégis nyitottam egy új témát, mert az én helyzetem kicsit más, és lehet, hogy már másképp csalnak ki pénzt, mint régen. Számomra nem is kérdés, hogy ezek csalók.

A történet a következő: Tegnap este találtam a postaládánkba egy sima levelet, ettől a "cégtől". Már egyből feltünt, hogy nem az igazi keresztnevem van rajta, csak a vezetéknév stimmel. (interneten a "művésznevemet" használom, email cimem és egyéb helyen is ezen a neven szerepelek). Aztán a következő ami feltünk, hogy nem stimmel a cim, de mivel már régóta ugyanott lakok, és ismer mindenkit a postás, csak a vezetéknevet figyelte szerintem, és igy került a postaládába a levél.

A levélbe az áll, hogy én rendeltem online borotvát! Ami persze nem igaz, sose történt megrendelés felőlem, nem hogy ezek felé, senki felé. Engem telefonon se keresett meg senki, ismeretlen már nagyon régóta nem hivott. Szóval elég fura az egész, neten elkezdtem keresgélni, és meglepően vettem észre, hogy ilyen tanácsok születtek, mint mond le a megrendelést, mert küldeni fogják.

Na most nálam nagy kérdés, hogy ha nem adtam le rendelést sehova, senki nem hivott, nem stimmel se a név, se a cim, akkor mi is van? Én ma meg fogom keresni a fogyasztóvédelmet, nekik is irni fogok, mielött irnék ennek a cégnek egy levelet, mert szerintem ahogy felveszem velük a kapcsolatot bármilyen okból, akkor kezd el élni valami szerződés.

Annyit még hozzá kell tennem a levél megrendelés megerősitésre hivatkozik. Feltüntet ügyfélszámot, internetes kódot, és hogy mikor adtam le a rendelést, de azt nem tünteti fel, hogy milyen email cimről is adtam le a rendelést ( persze a rendelés nem történt meg, gondolom ezért nem irja ).

Mint irtam ma megkeresem a fogyasztóvédelmet is, de ide is akartam irni, hogy mit tanácsolnak nekem.
Köszönöm ha végig olvassák.

Rexor # 2014.07.11. 07:13

Kaptál egy levelet, ami olyan mint az e-mailen érkezett spam. Egy dolgot kell csak tenned: kukába vele.

gerbera317 # 2014.07.11. 07:14

sose történt megrendelés felőlem, nem hogy ezek felé, senki felé.” - tőlem, ezeknek, senkinek. Bocs.

meg fogom keresni a fogyasztóvédelmet
Aztán miért?

Inkább olvasd el újra a levelet, de ne csak azt vedd észre, hogy "rendeltél egy borotvát", hanem azt is, mik a feltételei az érvényes szerződés létrejöttének, és utána dokumentáltan tanúsíts olyan fogyasztói magatartást, ami meghiúsítja a azt. Nehéz lesz?

frutta # 2014.07.11. 07:43

Ha megkeresem őket, akár vehetik azt is megrendelésnek véleményem szerint. Másrészről neten sok helyen irják, hogy hiába keresed őket nem tudod lemondani. Amúgy hivtam már őket, nem veszik fel, de sejtettem is, hogy ez lesz. Persze én is egyből kukába akartam dobni, de nem szeretnék belebonyolódni egy olyan vitába, hogy rám küldenek végrehajtót, és esetleg utána bíróságra járkálni. A fogyasztóvédelemhez meg azért szeretnék fordulni, mert talán volt már ilyennel dolguk és tudnak javasolni valamit.

Kovács_Béla_Sándor # 2014.07.11. 09:38

Minden farokhosszabbítást, csodálatos fogyást ajánló emilből ügyet csinálsz?

Rexor # 2014.07.11. 09:50

Nem emil, postai levél. De a lényeg ugyanaz :)

frutta # 2014.07.11. 09:52

A megkeresés, illetve ahogy ők fogalmaznak megrendelés megerősités levélbe jött.

Nem foglalkoznék vele, ha nem olvastam volna neten, hogy állnadóan csekkel bombáznak, és ha nem fizetsz akkor végrehajtót küld rád. Se időm se energiám nincs ilyen jogi vitába szállni senkivel. Csupáncsak ezért kértem tanácsot.

Kovács_Béla_Sándor # 2014.07.11. 09:55

Se időm se energiám nincs ilyen jogi vitába szállni senkivel.
De hisz épp arra készülsz. :)

frutta # 2014.07.11. 11:21

Nem! Úgy tünik nem volt egyértelmű a kérdésem.
Akkor felteszem újra: ha nem foglalkozom vele, semmire nem reagálok, se csekkre, se semmilyen megkeresésre, mire lehet számitani. Plusz ha még rám is küld végrehatót mert nem fizetek természetesen.

Rexor # 2014.07.11. 11:46

Semmire, keresni fog egy másik madarat. Végrehajtót már csak azért sem küldhet rád, mert nincsen nála végrehajtható okirat (pl. közjegyző által hitelesített dokumentum, ítélet, stb.) Plusz az neki is pénzbe kerülne.

frutta # 2014.07.25. 05:53

Két hét után válaszolt a fogyasztóvédelem. Azt hittem már nem fognak velem foglalkozni, de engem is meglepett, hogy megkereste ezt a céget a fogyvédelem, ügyiratszámom is lett. Felszólitotta ezt a céget, hogy járjon el az ügyembe, aztán engem is meg a fogyvédelmet is értesitse, ha nem teszi meg, akkor gondolom további lépések lesznek. Most itt tart a dolog, majd leirom, hogy kaptam e választ és mi volt az.

Rexor # 2014.07.25. 06:12

Erről eszembe jutott Csehovnak A csinovnyik halála című novellája. Így kell a porszemnyi dologból jó nagy lufit csinálni.

frutta # 2014.07.25. 09:25

Gondolom te photel zrt szimpatizáns lehetsz. :) Porszemnyi, hát nem tudom, a neten rengeteg info van, hogy ez a csaló cég már többször megütötte a bokáját, és többször kapott büntetést a csaló tevékenységei miatt. A fogyvédelem is valószinű azért foglalkozik velem, mert annyira tisztességes cégről van szó. De legyen igazad, az én ügyem porszemnyi. De ha onnan nézed, hogy ha mindenki igy gondolkodik, hogy csak egy piszlicsáré ügyről van szó, és nem teszek semmit, akkor hány embert vernek addig át, amig globálissá nem növi magát ez a csalás. Én úgy gondolkodom, hogy egy percig se folytassa egy csaló cég a tevékenységét, és inkább utána járok meg bejelentést teszek, még akkor is ha más nem teszi mert apró dolognak tartja. Ezért él még mindig a cég, mert igy gondolkodik a magyar, mint te.

Sherlock # 2014.07.25. 10:33

Itt nem volt ügy, amíg nem csináltál belőle.

Rexor # 2014.07.25. 10:33

A fogyasztóvédelemnek minden bejelentéssel foglalkoznia kell, tehát önmagában ez még nem jelent semmit.

Mindenestre nagyon hősies amit csinálsz, főleg hogy nem magadért hanem az országért teszed, szerintem ne hagyd abba. Én naponta kapok e-mailen kb. 200 spames levelet, amiben rám akarnak sózni valamit, kérlek ezeket is nyomd fel a nevemben :).

frutta # 2014.11.22. 08:20

Nem állt már szándékomban leirni mi lett a vége az ügynek, de kaptam egy levelet, egy felhasználótól, hogy hasonló cipőben jár épp, és érdeklődött mi lett a végkimenetele a dolognak.

A fogyasztóvédelem természetesen felkereste ezt a céget, és felszólitották az ügy tisztázására. Ez jó két hónapot vett nekik igénybe, mert közbe el akarták kérni a valódi cimem, amit természetesen nem adtam egy ilyen csaló cégnek. Végezetül mailon kaptam a Photel zrt-től egy levelet, amiben végig hazugságokat állitottak. Állitólag hangfelvételük volt a velem folytatott beszélgetésről, ahol én rendelek tőlük (nem történt meg) és még biztattam is őket állitólag, hogy máskor is hivjanak. A telefonhivás időpontját leirták, ami szintén hamis, mert mentettem direkt a telefonhivást mikor történt, és mennyi ideig zajlott (9 másodpercig). Tehát ez is hamis állitás volt. A levél végén leirták, hogy azok fényében, mert én a fogyasztóvédelemhez fordultam, elállnak a velem kötött "szerződéstől" a békés ügy rendezése miatt, de hangsúlyozzák, ez nem bizonyitja a bűnösségüket. Hát persze, hogy nem. Ha nem csalók lennének, és igaz lett volna az állitásuk, már bírósági úton hajtanák be tőlem a követelésüket ebben biztos vagyok.

A fogyasztóvédelemnél se hülyék ülnék, tudnak róla, hogy ezek csalók, és ez nem sima spam levél volt. Mindenki aki hasonló cipőben jár, nyugodtan irjon a fogyasztóvédelemnek, mert valóban csalók, és lerázni máshogy nem lehet őket, ugyanis igaz adnak meg elérhetőséget ahol bármikor lemondhatod az állitólagos rendelésed, de nem reagálnak semmire. Jól ki van ez találva. És ha valaki ilyen cégtől kap telefonhivást, vagy az segit, hogy fel se veszi a telefont vezetékes hivásnak (ma már ezt is kétszer meg kell gondolni kinek veszed fel a telefont), vagy tényleg erélyesen elküldeni melegebb éghajlatra őket, mert sajnos másból nem értenek, ugyanis onnantól, hogy felveszed a telefont, teljesen mindegy mit mondasz, ők rendelésnek veszik. Mocskok.

Kovács_Béla_Sándor # 2014.11.22. 09:42

Mindenki aki hasonló cipőben jár, nyugodtan irjon a fogyasztóvédelemnek
Örülni fognak, mert amúgy semmi dolguk.

Azt azért megkérdezném: tulajdonképpen mit is értél el? A te helyzeteden mit változtatott az egész eljárás?

frutta # 2014.11.22. 10:44

Ha visszaolvasol ott van, de leirom.
Azt, hogy nem küldenek havonta kéretlen csomagokat csekkel.
Mert persze megtehettem volna, hogy tojok rá, hadd küldözgessék és nem fizetek, de ennek biztos következménye lett volna a jövőben.
A fogyasztóvédelmet meg nyugodtan, igen, irjon neki aki igy járt, mert ezért vannak, plusz nem kerül nagy idejükbe mailokat váltani. Mert a bejelentés és minden más is mailon keresztül zajlott.

Kovács_Béla_Sándor # 2014.11.22. 11:50

Azt, hogy nem küldenek havonta kéretlen csomagokat csekkel.
Ne vegyél rá mérget.

vikisanyi # 2015.02.18. 20:42

Jó napot!

Nekem olyan próblémám volna, hogy felhívtak telefonon egy hölgy, hogy szeretnék-e borotfát és persze ez teljesen ingyen van csak a posta költséget kell kifizetni! Tetszet a dolog bele mentem csak az volt a probléma, hogy nem jött meg a termék és folyamatosan küldik a csekkeket és a felszólítókat! Ideges lettem és írtam nekik emailt nem válaszolnak ami persze fura! A cég neve Estelle by FlexiFront forgalmazó: Courlux International SA! Nem tudom mit kellene tennem, hogy békén hadjanak mert már nagyon idegesít! Behajtóról is szóvan az emailomban!

Segítsetek mit tegyek!!!

Sherlock # 2015.02.19. 11:38

Semmit.

dika csele # 2015.05.04. 15:28

Hogy lehetne egy ilyen terméket vissza mondani h ne küldjék?

paripa # 2015.06.22. 08:50

Pár perce tettem le a telefont, ez a Courlux cég embere telefontált, teljesen ismeretlenül.
Elég erőszakos nő volt, állítólagos "piacvezető" létükre hivatkozva, és arra, hogy ők svájci cég....
Kérem szépen!
HOGY A CSUDÁBA LEHET ENNYI REKLAMÁCIÓ UTÁN, HOGY EZEK MÉG MŰKÖDNEK???
Az volt a szerencse, hogy azonnal léptem a netre, még a telefonálás közben, és megláttam ezt a fórumcímet,
a "Csaló Curlux"-szal!
Rögtön mondtam is a nőnek, amit láttam, hogy na jó, csalókkal nem tárgyalunk...!
Most, nálam nem sikerült az akciójuk, de végigolvasva itt a hozzászólásokat, meg a 2011-ben már a Nők Lapja Café oldalon írt ugyanilyen reklamációt ellenük,
NINCS VALAMI LEHETŐSÉG végleg eltiltani őket???
Mindig csak ejnye-bejnyét kapnak?
Az kevés lesz, ezek szerint.....!

Joszuf5 # 2015.07.24. 16:30

Olvasom a sok kifogást a Courlux csomagküldő céggel kapcsolatosan.
Most én a pozitív éleményemmel állok elő. Senkisem keresett meg ,s főként nem zaklatott telefonon,internetes reklámfelületen bátorkodtam arckrémet rendelni. Felhívtak telefonon, biztos,hogy én vagyok-e a megrendelő. Az arckrém kiváló! 3 havonta küldik,de bármikor visszamondhatom. Olyan csomagolásban küldik,ami belefér a postaládába. A csekk benne van a dobozban,kb 1 hónap van a befizetésig. Az első küldemény csak a posta-és csomagolásköltség volt. Azóta a kiváló krém(kb 1 éve) 4990 ft,minden küldeménykor. Én még a lányomat is bevontam,mert annyi kipróbált arckrém közül ez nyeri el a tetszését. Mondhatom,nem volt egyszerű beférkőzni neki a rendszerbe,nemhogy bármit is erőltettek volna.
A krémet úgy kapom kéthavonta,hogy ezt én kértem,ugyanis 3 havonkénti küldéssel indítottak.
Kéthavonta 4990 ft-ért kitűnő minőségi arckrém nekem megéri.
Korrekt,nagyvonalú ,kapcsolattartó (internetes kódom alapján)csomagküldő cég.
Már női-és férfi borotvát is rendeltem tőlük. Kiváló termékek!
Ez az én tapasztalatom,s ezt isfigyelembe lehet venni!

Diána27 # 2015.09.30. 17:45

Sok kifogáshoz hozzátéve,mielőtt megrendeli arckrèmet,borotvát,vagy bambuszzoknit cègtől,azt is megtudja a menetèt hogyan jut el Önnőkhőz termèk,ami elhangzik benne ami legfontosabb amit a Hölgy is irt 3 havonta küldik következő csomagot,de ezt bármikor változtathatja vagy szüneteltetheti ha egy darabig nem szeretne termèket,meg is szüntetheti azt.Legjobb megoldás mikor megèrkezett bemutatócsomag akkor jelzèst kèrnek vissza bármelyik elèrhetősègen NEM SZERETNE CSOMAGOT,abból csak az lesz feleslegesen küldik termèket.Levèl legfontosabb amit 3 hèten belül meg kap ha ott minden rendben talál utána megèrkezik termèk.