OsMari
„tavaly egy e-mail váltás során felajánlotta erre az évre a szállást,elfogadtuk, ujbol meghiúsult és már 2022-re akarta atteni a szállásfoglalást, de én nem szeretnék élni ezzel a lehetőséggel”
A Booking.com oldalán ez szerepel:
„Foglalási feltételek
A 2020. április 6-án vagy azután létrejött foglalásoknál javasoljuk, hogy vegye figyelembe a koronavírus (COVID-19) kockázatát és az ezzel járó kormányzati intézkedéseket. Ha nem rugalmas árkategóriát foglal, akkor lehetséges, hogy nem kap visszatérítést. A lemondási kérelmet a szállás kezeli majd az Ön által választott szabályzat és a kötelező fogyasztóvédelmi törvények alapján. Ezekben a bizonytalan időkben javasoljuk, hogy ingyenesen lemondható lehetőséget foglaljon. Ha változnak tervei, akkor ingyen lemondhatja az ingyenes lemondási időszak végéig.”
Te ezt írtad:
„a szállásadó oldalán az útlemondással kapcsolatos semmilyen információ nincs”
Valószínűleg akkor nem simán lemondható szállást foglaltál. De ez csak az én privát véleményem.
Tavaly én is előre kifizettem egy utazásomra a szállást, és a belépőjegyet oda, ahová terveztük menni, de mindkettőt csont nélkül visszafizették, mivel a szállás is simán időben lemondható volt és a nemzeti park is korrektül állt a történethez. Nem kellett különösebben teperni érte, mindent visszafizettek.
Mindent összefoglalva mostanában kockázatos dolog lehet szállást foglalni bárhol kizárólag pihenésre, turisztikai célzattal. Itthon belföldön ez gyakorlatilag most lehetetlen is. El kell fogadni.