Tisztelt fórumozók!
Várom segítségüket a következő eset kapcsán:
Családi házat vásároltam ingatlan fedezetre. Minden simán ment, furcsa módon a biztosítónál akadtam el. Mindkét ingatlanra (a fedezetül szolgáló, és a vásárolt) biztosítást kellett kötni, ez a Bank egyik pénzfolyósítási feltétele. A szerződés kötésekor világosan felvázoltuk a bank kéréseit a biztosítási ügynök felé. "Természetesen" semmit sem úgy csinált, ahogy kértük, mondván hogy Õ már sok ilyet csinált, és ezt így kell csinálni. Természetesen a bank nem fogadta el a "szakértelmét" és heteket csúsztunk a korrigálás miatt. Az utolsó mozzanata az volt hogy a fedezetül szolgáló ingatlan (ami a nagymamáé) biztosítását is velünk iratta alá, amit természetesen ismét nem fogadtak el. Szerződés módosítással lehet csak korrigálni, amit Nekünk!! kérvény formájában kellett benyújtani a biztosító felé... Eddig másfél hónapja várunk a biztosítás helyes megkötésére. Természetesen a biztosítás jogilag él 1,5 hónapja, kifizettük, csak a bank számára nem megfelelő. Lassan ott tartunk, hogy lecsúszunk a hitelről, ha nme tudjuk tartani a határidőt. A biztosítási ügynök nem veszi fel a telefont , ha fel is veszi, azt hajtogatja forduljunk az ügyfélszolgálathoz.......problémánkkal, kérvényünkkel nem igazán foglalkozik senki.
Kérdésem: hogy tudom felbontani ezt a számomra értéktelen, nem használható bíztosítást? tudok-e kártérítést kérni a kivett szabadnapokért, futkározásért, elvesztett időért? tudok-e másik biztosítónál szerződést kötni, amíg ezt nem bontják fel nekem?
Köszönök minden segítséget.