df)426 a kötelezettség teljesítésének határnapját vagy határidejét és az önkéntes teljesítés elmaradásának jogkövetkezményeit, ideértve a fizetési kötelezettséget megállapító döntésben a késedelmipótlék-fizetési kötelezettségről és annak mértékéről szóló tájékoztatást, valamint a 131. § (1a) bekezdés szerinti esetben a közérdekű munkával való megváltás szabályaival kapcsolatos tájékoztatást,
"A határozatot sérelmesnek tartó fél,a határozat kézbesítésétől számított 15 napon belül a Soproni Járásbíróságtól kérheti a határozat megváltoztatását.A keresetindításnak a határozat végrehajtására nincs halasztó hatálya." Tehát szerintem 15 napon belül kellett volna rendeznie.Ha pedig sérelmesnek tartotta volna és kérte volna a határozat megváltoztatását,valószínűleg én is kaptam volna erről értesítést.
„"Az eljáró hatóság felhívja V.Zs.(cím) alatti lakos figyelmét arra,hogy köteles B.R. birtokvédelmet kérő által a birtokvédelem iránti kérelem benyújtásakor lerótt 3000.-ft eljárási illetéket B.R. birtokvédelmet kérő részére belföldi postautalványon keresztül megfizetni.”"
Köszönöm az eddigi hozzászólásokat,közben jómagam is kutakodtam és rátaláltam az "alfateam" hozzászólásában is szereplő törvényi passzusra. Illetve a"17/2015. (II. 16.) Korm. rendelet 23. § (1) az írja:"23. § (1) A birtokvédelem kérdésében hozott határozata végrehajtásáról a jegyző gondoskodik." Bár szóban említettem aktuális időben a részemre határozott, illeték díjának a visszatérítése nem történt meg.Azóta eltelt közel 4 hónap. A határozat pontosan így írja:
"Az eljáró hatóság felhívja V.Zs.(cím) alatti lakos figyelmét arra,hogy köteles B.R. birtokvédelmet kérő által a birtokvédelem iránti kérelem benyújtásakor lerótt 3000.-ft eljárási illetéket B.R. birtokvédelmet kérő részére belföldi postautalványon keresztül megfizetni."
Egy nagyon problémás,empátia nélküli,öntörvényes "ember"-ről beszélek aki folyamatosan provokál(ordító mélynyomó) és verbális gyalázkodás, stb. Ha nem muszáj akkor az eddigi jegyzőt kihagynám,ha egyáltalán kihagyható.
Az eljárási költségek köre a birtokvédelmi eljárásban lényegesen szűkebb, mint az Ákr.-ben. Az Itv. rendelkezései alapján általános tételű eljárási illeték, azaz 3.000 Ft fizetendő az eljárás megindításához. Az eljárási költségek viselése a kérelmező és az ellenérdekű fél között nem megosztható. A kérelem elutasítása esetén a birtokvédelmet kérő, a birtoksértést megállapító (tehát a kérelemnek akár csak részben helyt adó) határozat esetén a birtoksértő viseli az eljárási költségeket. A Korm. rendelet 25. § (2) bekezdés b) pontjában foglaltak esetén a birtoksértő ellenérdekű felet kell kötelezni a birtokvédelmi eljárásban felmerült eljárási költség megfizetésére. Ebben az esetben a kérelmező által megelőlegezett költségek – például a korábban megfizetett eljárási illeték – megfizetésére közvetlenül a birtokvédelmet kérő jogosult részére történő megfizetésre kell kötelezni a birtoksértőt. A birtokvédelmi ügyekben eljáró hatóságok ezzel kapcsolatos joggyakorlata a tapasztalatok alapján eltérő volt. Egyes hatóságok a birtokvitát lezáró határozatukban kérelmező által megfizetett illeték visszatérítéséről, majd annak a birtoksértő fél általi és újbóli lerovásáról rendelkeztek, azonban – a Korm. rendelet szabályaival összhangban – a költségviselésre kötelezett közvetlenül annak részére kell teljesítsen, aki az adott költségre jogosult. Ha a kötelezett nem teljesíti a jegyző által hozott határozat eljárási költség megfizetésére vonatkozó rendelkezéseit, akkor azt az Ákr. alapján, végrehajtási eljárásban lehet érvényesíteni.
„.Birtokvédelmi kérésemet a jegyző megalapozottnak találta és a 3.000 ft-os illeték visszafizetésére kötelezte a szemben álló felet,”
Ez tévedés, a szemben álló fél neked nem fizet illetéket. Ha visszajár az illetékből azt nem az ellenérdekű fél téríti meg hanem a jegyző intézkedik a visszatérítéstől.
Tanácsot kérnék és esetleg olyan irományt ami igazolja.Birtokvédelmi kérésemet a jegyző megalapozottnak találta és a 3.000 ft-os illeték visszafizetésére kötelezte a szemben álló felet,aki azóta (közzel 4 hónapja) nem rendezte.Kérdésem hogyegyáltalán van súlya a jegyzői határozatnak vagy csak ajánlás volt részéről? Tisztelette várom szíves válaszukat!
Te írtad: „Amit így utólag furcsálok, minden meghirdetett járművükről ki van takarva a rendszám.”
Én erre reflektáltam, hogy ne legyen számodra annyira „furcsa”, merthogy jogszerűen teszik ezt.
„Mivel félrevezetett, vissza kell adnia a pénzem nem??”
Ismét csak azt tudom mondani, hogy ezt is te írtad:
„Az autó, napi használtként volt hírdetve, de kiderült, 4-5 hónapja áll egy helyben. Úgy kellett bebikázni. Külsőre megkimélt állapotban volt. Kértük az eladót, mondjon el mindent, mert mindenképp megvennénk, le is foglalóztuk, 100.000.-.”
Tehát tudatában voltatok több hazugságnak, mégis lefoglalóztátok. Márpedig a a foglaló az bizony benne van a nevében, hogy foglaló, már pedig azt jogilag bukod ezek után, ha úgy döntesz, hogy visszalépsz a vásárlástól.
„Mivel félrevezetett, vissza kell adnia a pénzem nem??”
Nem vezetett félre, neked kellett volna a foglaló befizetése előtt, hogy milyen múltja van az autónak, de te erre csak utána voltál képes és hamarabb fizettél, mint kellett volna.
Gyakorlatilag ezt elbuktad, de azért csak pereld be nyugodtan - ja, annak költsége is lesz ám - és ott majd kiderül, hogy kinek is van igaza. Félek, hogy nem csak a foglalót fogod bukni...de nyugodtan kérdezgess tovább, hátha egyszer csak olyan választ kapsz, ami neked tetszik.
Szomorú örökös... Képzeld a rendszámot sehogy nem láthattam volna. Mindenre írtál... Csak a kérdésre nem. Mivel félrevezetett, vissza kell adnia a pénzem nem??
Szakadj már le arról, hogy a magánszemély által készített fotót és a tilos parkolásért járó bírságot összemosod! Én nem ezt írtam. A közteres vagy a rendőr dolga ettől teljesen független.
Mellesleg a hatóság által készített fotóval kapcsolatban megnyugodhatsz, az sosem fog nyilvánosan rendszámmal megjelenni, mert ők ismerik és betartják a törvényt.
"köszönettel xy honfitárunk által készített, és nyilvánosságra hozott fotójának, ezúton .... bírságot szabok ki."
Már bocs, de honnan tudja, hogy nem a közterületesek készítették a fotót? (egyébként tudok olyan hatóságot - nem is egyet, akik nem bírságolnak csak a saját, szigorú szabályok szerint készített fotójuk és személyes észlelésük alapján, és az értesítést erről ott hagyják a helyszínen)
„Mármint a hatóságot jelenti fel, mert munkaidőben nem elég, hogy maszekolt, de még arra sem figyelt, hogy ott álljon meg, ahol szabad????”
Már megbocsáss, de te magyarázod félre az egészet! A hatóságnak az adatvédelmi törvény megsértéséhez semmi köze, mivel azt csak mellékágon említettem, mert amennyiben a magánszemély tilosban csípte el az illetőt parkolni, akkor azt előbb-utóbb a hatóság is meg fogja találni és abból lesz a bírság.
Akit ő fel fog jelenteni, az egy magánszemély, aki lefotózta a kocsit és feltette maszek alapon nyilvános eléréssel egy portálra, hogy leírhassa mellé a saját véleményét a tettről.
És ez csak egy példa volt az adatvédelmi törvény megszegésére, amire ugyebár azt írtad, hogy a rendszám nem védett adat.
Hogy nem vagy képes értelmezni - és szükség esetén különválasztani - amit leírtam, az nem az én hibám, hanem a te felfogási képességed hiánya. Vagy esetleg értelmező szótárt is mellékeljek a posztomhoz? :-) Ne haragudj, ez tényleg nem bántás, szimplán egy észrevétel, hogy máskor próbálj meg inkább odafigyelni, mert amit az előbb leírtál, az már tömény marhaság. :-)
„a bírság esetleg már hozzá fog befutni, ha tilos parkolás miatt került ki a kép”
„ne lepődj meg azon, ha az illető feljelenti azt, aki a fotót róla készítette ”
Mármint a hatóságot jelenti fel, mert munkaidőben nem elég, hogy maszekolt, de még arra sem figyelt, hogy ott álljon meg, ahol szabad???? Mi köze ennek ahhoz, hogy el akarja adni a kocsit, és hirdeti?
(tényleg nem érdemes veled beszélgetni, mert akkora kanyarokat teszel, hogy bele szédülök)
Ha arra gondolsz, hogy így majd előre bárki le tudja kérni az autó előéletét, az nem jó irány. A valós kilométeróra állás fotója ugyanis legtöbb esetben nem szerepel eladáskor a hirdetésben, max. megemlítik jobb esetben. És egyébként is egy felelősségteljes vevő-jelölt előbb jó alapos körbenézéssel eldönti, milyen autót is szeretne magának venni, majd kiválaszt több olyan típusút és elmegy az autót megnézni. Aztán jöhet az, hogy kicsit utána jár a kinézett autónak, majd következő látogatás, amikor megveszi. Aki bemegy a kereskedésbe és megveszi az autót, mint egy kiló krumplit a boltban, az meg is érdemli a sorsát szerintem. Én sohasem így vásároltam, de egyszer velem is előfordult, hogy sok apróság nem tűnt fel. Pl. az, hogy egy 1996-os autónak hogy lehet EU-s rendszáma...aztán persze kiderült a jelekből, hogy Németországból behozott és széthajtott autó volt jócskán az óra szerinti kilométerfutás feletti mértékkel. Ott egyértelmű volt, hogy visszatekerték az órát, de akkoriban ezt még nem vették ennyire szigorúan, az óraállást sem igazán rögzítették a műszaki vizsgákon. 3,5 évig használtam, de gyakorlatilag egy roncstemetőt vettem, amin nagyon gyorsan túladtam, mikor a hitele lejárt.
„Egyébként pedig a rendszám önmagában nem is védett adat. Az nyilvános, bármikor látható pl. egy parkolóban.”
Ha viszont te arra jársz, akkor csakis te látod, meg akinek épp arra van dolga. Azonban ha felkerül pl. az internetre kitakarás nélkül, akkor már bárki megnézheti. Csak képzeld el, éppen munkaidőben céges kocsival elmégy privát ügyeket intézni a főnök tudta nélkül - aprócska dolog normál esetben - de a főnököd meglátja a rendszámmal lefotózva a kocsit egy olyan helyen, ahol szerinte semmi keresnivalója nem lenne, nem beszélve arról, hogy a bírság esetleg már hozzá fog befutni, ha tilos parkolás miatt került ki a kép, mivel övé a cég. Másnap aztán behív az irodájába és közli, hogy következő naptól már nincs is munkahelyed. No ilyenkor ne lepődj meg azon, ha az illető feljelenti azt, aki a fotót róla készítette és még jó esetben meg is büntetik érte csúnyán a fotóst - akár még kártérítést is fizethet a tette miatt - mivel az adatvédelem nem az erkölcsök vizsgálatáról szól, hanem konkrétan a törvényről. A bírságot pedig, ha felmerül a kifizetése, akkor azt meg az ex-dolgozónak, az autó vezetőjének kell kifizetni, mivel igazolhatóan ő vezette a kérdéses időpontban az autót.
Ha nem a sajátját árulja, akkor kér hozzájárulást az eladótól. Normális ember nem fizet milliókat zsákbamacskáért. Kitakart rendszámú autóval nem kell foglalkozni. Ott valamit titkolnak. Van elég eladó autó.
Nem, normális kereskedő megveszi az autót, és ezt bejegyezteti a nyilvántartásba. Nekik nem kell illetéket fizetniük, és új okmányt sem készítenek a nevükre. A forgalmiba kézzel jegyzik be a kereskedőt.
Aki nem így tesz attól nem szabad autót venni. Ki fognak kopni szépen a piacról. Vannak elegen, kóklerekkel nem szabad üzletelni.
És még egy fontos apróság! Nagyon sok kereskedő soha nem veszi saját nevére át a kocsit, egyfajta „biankó” adásvételivel árulja - ami nem mellesleg ugyanúgy szabálytalan - ezért ő csak egy közvetítő a képben.
Aki átíratja a kocsit az átvételkor és különbözeti ÁFÁ-val dolgozik, az többnyire cég és ott már nem magánszemélyről beszélünk, így ők is egyből adatkezelővé válnak.
„milyen törvény tiltja, hogy a saját kocsiját valaki rendszámmal hirdesse????”
Egyet felejtesz el, itt nem „magánszemélyről” beszélünk, hanem egy „kereskedőről”, aki abban a pillanatban, hogy kiteszi egy autóját eladásra, máris „adatkezelővé” válik.
Mi és cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használunk, hogy javítsuk az Ön élményét weboldalunkon. Személyre szabott hirdetések és tartalom, reklámozás és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés céljából tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk információkhoz egy eszközön, és feldolgozhatunk személyes adatokat, például az Ön IP-címét és böngészési adatait. Ezenkívül felhasználhatjuk a pontos földrajzi helymeghatározási adatokat és az eszközök beolvasásával történő azonosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Testreszabhatja a cookie-kategóriákra vonatkozó hozzájárulási beállításokat, valamint a Célok és szolgáltatások, valamint a Szállítók hirdetéskövetési beállításait. Részletes hozzájárulást adhat minden és . A legtöbb eladó kifejezett hozzájárulást igényel a személyes adatok feldolgozásához, míg néhányan jogos érdekre támaszkodnak. Önnek azonban jogában áll tiltakozni a jogos érdekük felhasználása ellen.
A szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ezek a sütik biztosítják a weboldal alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit, névtelenül.
Süti
Időtartam
Leírás
COOKIE_SUPPORT
1 year
Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket.
JSESSIONID
JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak.
PHPSESSID
Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik.
SERVERID
Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is.
viewed_cookie_policy
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
A teljesítménysütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, ami segít a látogatók számára jobb felhasználói élményt nyújtani.
Süti
Időtartam
Leírás
Gdyn
1 year 1 month
Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják.
GUEST_LANGUAGE_ID
1 year
Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál.
Az analitikai sütiket arra használják, hogy megértsék, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldallal. Ezek a sütik segítenek anonim, statisztikai információt szolgáltatni a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalom forrásáról stb.
Süti
Időtartam
Leírás
_ga
2 years
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához.
_gat_UA-112481-1
1 minute
Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken.
_gid
1 day
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában.
A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat releváns hirdetésekkel és marketingkampányokkal találkozhassanak. Ezek a cookie-k nyomon követik a látogatókat a webhelyeken keresztül és információkat gyűjtenek, hogy személyre szabott hirdetéseket jeleníthessenek meg.
Süti
Időtartam
Leírás
_goa3session
2 days
Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják.
fr
3 months
A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek.
Gtest
1 year 1 month
Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában.
i
1 year
Nincs információ.
IDE
1 year 24 days
A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg.
mc
1 year 1 month
Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal.
test_cookie
15 minutes
Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál.
YSC
session
Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál.
Sütik, eszközazonosítók vagy hasonló online azonosítók (pl. bejelentkezésalapú azonosítók, véletlenszerűen hozzárendelt azonosítók, hálózatalapú azonosítók) más információkkal együtt (pl. böngésző típusa és adatai, nyelv, képernyőméret, támogatott technológiák stb.) tárolhatók vagy olvashatók az Ön eszközén, hogy az felismerhető legyen minden alkalommal, amikor egy alkalmazáshoz vagy egy webhelyhez csatlakozik, az itt bemutatott célok közül egy vagy több érdekében.
A jelen nyilatkozatban ismertetett legtöbb cél az Ön eszközéről alkalmazás használatakor vagy webhely felkeresésekor származó információk tárolásán vagy elérésén alapul. Például előfordulhat, hogy egy beszállítónak vagy kiadónak sütit kell eltárolnia az Ön eszközén a webhelyen tett első látogatása alkalmával, hogy következő látogatásaikor felismerhesse az eszközt (minden alkalommal ennek a sütinek az elérése útján).
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített hirdetések korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy hirdetés hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy autógyártó munkaidőn túl a városban élő környezettudatos felhasználók körében szeretné népszerűsíteni elektromos járműveit. A hirdetés egy kapcsolódó tartalmat (például egy klímaváltozás elleni intézkedésekről szóló cikket) tartalmazó oldalon jelenik meg este 6:30 után, olyan felhasználók számára, akiknek nem pontos tartózkodási helye azt sugallja, hogy városi zónában tartózkodnak.
Egy nagy vízfestékgyártó online hirdetési kampányt szeretne indítani legújabb vízfesték termékcsaládja számára, diverzifikálva közönségét, hogy a lehető legtöbb amatőr és professzionális művészt érje el, és elkerülve a hirdetés nem megfelelő tartalom (például ház kifestéséről szóló cikkek) melletti megjelenítését. A rendszer számon tartja, hogy a hirdetés hányszor jelent meg Önnek, és korlátozza annak túl gyakori bemutatását.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (mint például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy más felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja (később is) felhasználható olyan hirdetések bemutatására, amelyek relevánsabbnak tűnnek az Ön ezek és más entitások szerinti lehetséges érdeklődési köre alapján.
Ha Ön számos cikket elolvas a legjobb megvásárolható kerékpártartozékokról, ezeket az információkat felhasználhatjuk arra, hogy profilt hozzunk létre az Ön kerékpártartozékok iránti érdeklődéséről. Az ilyen profil később felhasználható vagy tökéletesíthető ugyanazon vagy egy másik webhelyen vagy alkalmazásban úgy, hogy egy adott kerékpártartozék márka hirdetéseit jelenítsük meg Önnek. Ha Ön egy autókonfigurátort is megtekint egy luxusautó-gyártó weboldalán, ezt az információt kombinálhatjuk a kerékpárok iránti érdeklődésével, finomítva ezzel profilját, és azzal a feltételezéssel élhetünk, hogy Ön a luxuskategóriás kerékpáros felszerelések iránt is érdeklődik.
Egy ruházati vállalat szeretné népszerűsíteni csúcskategóriás babaruhákból álló új termékcsaládját. Kapcsolatba lép egy olyan ügynökséggel, amelynek magas jövedelmű ügyfelekkel rendelkező ügyfélhálózata van (például felsőkategóriás szupermarketek), és arra kéri az ügynökséget, hogy hozzon létre profilokat olyan fiatal szülőkről vagy párokról, akik feltételezhetően gazdagok és újszülött gyermekük van, hogy később ezek a profilok felhasználhatók legyenek partneralkalmazásokon belül hirdetések bemutatására.
Az ezen szolgáltatásban Önnek megjelenített hirdetések az Ön hirdetési profiljain alapulhatnak, amelyek tükrözhetik az Ön jelen szolgáltatásban vagy más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett tevékenységét, (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési köreit és személyes szempontjait.
Egy online kiskereskedő futócipőkre vonatkozó korlátozott értékesítési akciót szeretne hirdetni. Olyan felhasználókat szeretne a hirdetéssel megcélozni, akik korábban futócipőket nézegettek a mobilalkalmazásában. A nyomon követési technológiák felhasználhatók annak felismerésére, hogy Ön korábban már használta a mobilalkalmazást futócipők megtekintésére, annak érdekében, hogy az alkalmazásban megjelenítsék Önnek a megfelelő hirdetést.
Egy webhelyen kerékpártartozékokat kereső személyre irányított személyre szabott hirdetés céljából létrehozott profil felhasználható kerékpártartozékokra vonatkozó releváns hirdetés bemutatására egy másik szervezet mobilalkalmazásában.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett nem hirdetésjellegű tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy hasonló felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja például a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja felhasználható (később is) olyan tartalom bemutatására, amely relevánsabbnak tűnik az Ön lehetséges érdeklődési körei alapján, például a tartalom megjelenítési sorrendjét módosítva, hogy Ön még könnyebben megtalálhassa az érdeklődési körének megfelelő tartalmat.
Ön egy közösségi média platformon több cikket is elolvas arról, hogyan építhet lombházat. Ezeket az információkat hozzáadhatjuk egy profilhoz, hogy feljegyezzük érdeklődését a szabadtéri tartalmak, valamint barkácsútmutatók iránt (azzal a céllal, hogy ez lehetővé tegye a tartalom személyre szabását, így például a jövőben több blogbejegyzést és cikket jeleníthessünk meg Önnek lombházakról és faházakról).
Ön megnézett három űrkutatásról szóló videót különböző tévéalkalmazásokban. Egy független hírplatform, amellyel Önnek még nem volt kapcsolata, profilt épít az ilyen megtekintési viselkedés alapján, és más videók vonatkozásában lehetséges érdeklődési körként jelöli meg az űrkutatást.
A jelen szolgáltatásban Önnek bemutatott tartalom az Ön tartalom személyreszabási profiljain alapulhat, amelyek alapján jellemezhetők az Ön jelen vagy más szolgáltatások körében végzett tevékenységei (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési körei és személyes szempontjai. Ez felhasználható például a tartalmak Ön részére történő megjelenítése sorrendjének módosítására, hogy Ön még könnyebben megtalálja az érdeklődési körének megfelelő (nem hirdetési jellegű) tartalmakat.
Ön vegetáriánus ételekről szóló cikkeket olvas egy közösségi média platformon, majd egy független vállalat főzőalkalmazását használja. A közösségi média platformon Önről készült profil segítségével vegetáriánus recepteket mutatunk be Önnek a főzőalkalmazás üdvözlőképernyőjén.
Ön három videót tekintett meg különböző webhelyeken az evezésről. Egy független videómegosztó platform öt további evezéssel kapcsolatos videót fog javasolni, amelyek érdekelhetik Önt a tévéalkalmazása használata során, az Önről akkor készült profil alapján, amikor azokon a különböző webhelyeken járt online videók megtekintése céljából.
Az Ön számára megjelenített hirdetésekre és az Ön azokkal való interakcióira vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy egy hirdetés mennyire működött jól Ön vagy más felhasználók számára, és hogy a hirdetés elérte-e a céljait. Például, hogy Ön látott-e egy hirdetést, rákattintott-e, a hirdetés arra késztette-e, hogy megvásároljon egy terméket vagy felkeressen egy webhelyet stb. Ez nagyon hasznos a hirdetési kampányok relevanciájának megértésében.
Ön rákattintott egy online áruház „fekete pénteki” kedvezményre vonatkozó hirdetésére egy kiadó weboldalán, és megvásárolt egy terméket. Kattintása hozzá lesz kapcsolva ehhez a vásárláshoz. Megmérjük az Ön és más felhasználók interakcióját, hogy megtudjuk, hány hirdetésre kattintás vezetett vásárláshoz.
Ön egyike azon keveseknek, akik egy kiadó alkalmazásán belül rákattintottak egy olyan hirdetésre, amely egy online ajándékbolt „nemzetközi elismerési nap” alkalmából nyújtott engedményéről szólt. A kiadó jelentéseket szeretne kapni, hogy megtudja, hogy az alkalmazáson belül Ön és más felhasználók milyen gyakran néztek rá vagy kattintottak rá egy adott hirdetéselhelyezésre, nevezetesen a „nemzetközi elismerési nap” hirdetésre, hogy a kiadó és partnerei (például ügynökségek) optimalizálhassák a hirdetések elhelyezését.
Az Ön számára megjelenített tartalomra és az Ön azzal való interakciójára vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy pl. a (nem hirdetésjellegű) tartalom elérte-e a szándékolt közönségét, és megfelelt-e az Ön érdeklődési körének. Például, attól függetlenül, hogy Ön cikket olvas, videót néz, podcastot hallgat vagy termékleírást néz, mennyi időt töltött ebben a szolgáltatásban és a meglátogatott weboldalakon stb. Ez nagyon hasznos annak megértésében, hogy az Ön számára megjelenített (nem hirdetésjellegű) tartalom mennyire releváns.
Ön egy túrázásról szóló blogbejegyzést olvasott egy kiadó mobilalkalmazásában, és követte az ajánlott és kapcsolódó bejegyzésre mutató linket. Interakcióit úgy rögzítjük, hogy abból kitűnjön, hogy a túrázásról szóló eredeti poszt hasznos volt az Ön számára, és sikeresen felkeltette az Ön érdeklődését a kapcsolódó poszt iránt. Ezt azért mérjük, hogy megtudjuk, a jövőben kell-e további bejegyzéseket készíteni a túrázásról, és hová kell elhelyezni őket a mobilalkalmazás kezdőképernyőjén.
Önnek bemutattunk egy divattrendekről szóló videót, de Ön és több más felhasználó is 30 másodperc után nem nézte azt tovább. Ezt az információt ezután a divattrendekről szóló jövőbeni videók megfelelő hosszának értékelésére használják fel.
Jelentések hozhatók létre az Ön és más felhasználók hirdetési (vagy nem hirdetési) tartalmakkal való interakcióira vonatkozó adatkészletek (például felhasználói profilok, statisztikák, piackutatási, elemzési adatok) kombinálása alapján a közös jellemzők azonosítása érdekében (például annak meghatározása érdekében, hogy mely célközönségek fogékonyabbak egy hirdetési kampányra vagy bizonyos tartalmakra).
Egy online könyvesbolt tulajdonosa kereskedelmi jelentést szeretne kapni, amely megmutatja azon látogatók arányát, akik felkeresték, de vásárlás nélkül hagyták el a webhelyét, illetve felkeresték azt és megvásárolták a frissen megjelent „a hónap híresség-életrajzát”, valamint megmutatja az egyes kategóriák átlagéletkorát és férfi/nő eloszlását. A webhelyén Ön által történt navigációval és az Ön személyes jellemzőivel kapcsolatos adatokat ezután felhasználják és más ilyen adatokkal kombinálják ezen statisztikák létrehozásához.
Egy hirdető szeretné jobban megérteni, hogy milyen típusú közönség lép interakcióba a hirdetéseivel. Felkér egy kutatóintézetet, hogy hasonlítsa össze a hirdetéssel interakcióba lépett felhasználók jellemzőit hasonló platformok felhasználóinak tipikus jellemzőivel, különböző eszközökön. Ez az összehasonlítás megmutatja a hirdetőnek, hogy hirdetéseinek közönsége elsősorban mobileszközökön keresztül éri el a hirdetéseket, és tagjai valószínűleg a 45-60 éves korosztályba tartoznak.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk – mint például a hirdetésekkel vagy tartalommal való interakciója – nagyon hasznos lehet a termékek és szolgáltatások tökéletesítésében, valamint új termékek és szolgáltatások létrehozásában a felhasználói interakciók, a közönség típusa stb. alapján Ez a konkrét cél nem foglalja magában a felhasználói profilok és azonosítók fejlesztését vagy tökéletesítését.
Egy közösségi média szolgáltatóval együttműködő technológiai platform észreveszi a mobilalkalmazások felhasználói számának növekedését, és profiljaik alapján azt látja, hogy közülük sokan mobilkapcsolatokon keresztül csatlakoznak. Új technológiát használ a mobileszközökhöz igazodóan formázott, és alacsony sávszélességű hirdetések küldéséhez, hogy javítsa azok teljesítményét.
Egy hirdető annak módját keresi, hogy miként tudna hirdetéseket megjeleníteni egy újfajta típusú fogyasztói eszközön. Információkat gyűjt arról, hogy a felhasználók hogyan lépnek interakcióba ezzel az új típusú eszközzel, annak meghatározása érdekében, hogy ki tudna-e fejleszteni egy új mechanizmust a hirdetések ilyen típusú eszközön történő megjelenítésére.
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített tartalmak korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy videó vagy cikk hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy utazási magazin cikket tett közzé a weboldalán egy nyelviskola által a külföldi utazás élményének fokozása érdekében javasolt új online tanfolyamokról. Az iskola blogbejegyzései közvetlenül az oldal alján találhatók, és az Ön nem pontos tartózkodási helye alapján kerülnek kiválasztásra (például olyan blogbejegyzések, amelyek az Ön tartózkodási országának nyelvétől eltérő nyelvekre vonatkozó tananyagot ismertetnek).
Egy sporthíreket szolgáltató mobilalkalmazás új cikk rovatot indított a legutóbbi futballmeccsekről. Mindegyik cikk egy külön streaming platformon található videókat tartalmaz, amelyek bemutatják az egyes mérkőzések legfontosabb pillanatait. Ha Ön beleteker egy videóba, ez az információ felhasználható arra, hogy a rendszer a következő lejátszáshoz egy rövidebb videót válasszon ki.
Az Ön adatai felhasználhatók a szokatlan és potenciálisan visszaélésszerű tevékenységek figyelése és megelőzése érdekében (mint például hirdetések vonatkozásában a robotok általi hirdetéskattintások), valamint a rendszerek és folyamatok megfelelő és biztonságos működésének biztosítására. Felhasználhatók továbbá az Ön, a kiadó vagy a hirdető által a tartalmak és hirdetések megjelenítésekor, valamint a velük való interakció során esetlegesen tapasztalt problémák kijavítására is.
Egy hirdetésközvetítő különböző hirdetőktől származó hirdetéseket küld partner webhelyeinek hálózatába. Észreveszi, hogy az egyik hirdetőre vonatkozó hirdetésekre történő kattintások száma jelentősen megnőtt, és a kattintások forrására vonatkozó adatokat felhasználva megállapítja, hogy a kattintások 80%-a inkább robotoktól, mint emberektől származik.
Bizonyos információkat (például az IP-címet vagy az eszköz képességeit) arra használunk, hogy biztosítsuk a tartalom vagy a hirdetés technikai kompatibilitását, és elősegítsük a tartalom vagy a hirdetés továbbítását az Ön eszközére.
Ha egy cikkben lévő linkre kattint, akkor általában egy másik oldalra vagy a cikk egy másik részére kerül. Ennek elérése érdekében 1°) a böngészője kérést küld a webhelyhez kapcsolódó szervernek, 2°) a szerver válaszol („itt az a cikk, amelyet kért”), felhasználva az Ön eszköze által küldött kérésben automatikusan szereplő technikai információkat, hogy megfelelően jelenítse meg az Ön által kért cikk részét képező információkat/képeket. Technikailag az ilyen információcsere mindenképpen szükséges a képernyőjén megjelenő tartalom továbbításához.
A jelen nyilatkozatban felsorolt célokkal és szervezetekkel kapcsolatos döntéseit a rendszer digitális jelek (például karakterlánc) formájában menti és teszi elérhetővé ezen szervezetek számára. Erre azért van szükség, hogy mind a szolgáltatás, mind az említett szervezetek figyelemmel lehessenek ezen döntésekre.
Amikor Ön felkeres egy weboldalt, és az felteszi Önnek a kérdést, hogy hozzájárul-e ahhoz, hogy felhasználják a profilját személyre szabott hirdetések megjelenítéséhez, illetve megtagadja-e az ehhez való hozzájárulását, az Ön választását a rendszer elmenti és elérhetővé teszi a hirdetési szolgáltatók részére, így az Ön számára megjelenített hirdetések esetében figyelembe veszik ezt a választást.
A jelen szolgáltatásban Ön által végzett tevékenységgel kapcsolatos információk párosíthatók és kombinálhatók más Önnel kapcsolatos és különböző forrásokból származó információkkal (például egy különálló online szolgáltatásban végzett tevékenységével, egy hűségkártya üzletben történő használatával vagy egy felmérésre adott válaszaival) a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
A jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében az Ön eszköze valószínűleg más, Önhöz vagy háztartásához tartozó eszközökkel összekapcsoltnak minősülhet (például azért, mert a telefonján és a számítógépén is ugyanabba a szolgáltatásba van bejelentkezve, vagy mert ugyanazt az internetkapcsolatot használja mindkét eszközön).
Az Ön eszköze az internet elérése során automatikusan elküldött információk (például az Ön internetkapcsolatának IP-címe vagy az Ön által használt böngésző típusa) alapján megkülönböztethető lehet más eszközöktől a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
Az Ön beleegyezésével az Ön pontos tartózkodási helye (500 méternél kisebb sugarú körön belül) felhasználható a jelen közleményben ismertetett célok támogatására.
Az Ön beleegyezésével az Ön eszközének bizonyos jellemzőit (mint például a telepített betűtípusok vagy bővítmények, a képernyő felbontása) lekérhetik és felhasználhatják annak más eszközöktől való megkülönböztetésére a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.