Online jogi tanácsadás


Kovács_Béla_Sándor # 2013.01.29. 16:14

Magyar szakos se vagy.

Kovács_Béla_Sándor # 2013.01.29. 16:13

Nem jogot tanulsz, ugye?

prukner # 2013.01.29. 14:23

Tisztelt Agent Cooper,

Diák vagyok, a nevemen nincs semmi és bejelentett munkahelyem sincs. Ezáltal a végrehajtás során nem hinném, hogy sok mindent le tudnának foglalni.

Másrészről, ha joggal tartozok, akkor azt bizonyítsák be ők! Miért nekem kéne bizonyítani vétlenségem, ha nyilvánvalóan nem blicceltem.

Harmadrészről ezen levél előtt semmilyen levelet nem kaptam arról, hogy tartoznék...pláne nem közel 400 ezer forinttal, bliccelésért.

Negyedrészről. A levélben az áll, hogy 8 napon belül fizessem be az összeget, azonban a levélen októberi dátum állt, én meg múlt héten kaptam a levelet, valamint nem térítvényesen, hanem csak be volt dobva a postaládámba. Érdekes kérdés az is, hogy ezáltal mikortól számít a 8 nap.

Ötödrészről, a levél semmilyen a BKV általi hivatalos felhatalmazást nem tartalmazott, mely tartalmazná azt, hogy az ügyvédi iroda az ő ügyükben jár el.

Hatodrészről a levél sem eredeti pecsétet, sem aláírást nem tartalmazott(bár ez már csak ilyen kis finomság). Valamint az összeg, büntetés részleteiről sem.

Ha ezen dolgok ellenére mégis köteleznének a fizetésre, azt hiszem az a Magyar igazságszolgáltatás szégyene, bár nem áltatom magam, nagyon jól tudom, hogy a jognak, és az igazságnak semmi köze nincs egymáshoz, sőt sok esetben köszönőviszonyban sincsenek egymással.

Antonija # 2013.01.29. 12:32

Tisztelt Ügyvéd Úr ,vagy bárki aki segíthetne !

Lakhatási engedélyjel kapcsolatban lenne kérdésem. Felépítettük a házunkat,( vagyis bővítmény)de az átadás előtt meghalt a műszaki vezetőnk.Azóta 5 év eltelt,és át kéne adni.A hivatalban azt mondták,hogy keressek mást,
Nem találtam,vagy ha mégis akkor megfizethetetlen.(Az elhunyt műszaki vezetőt kifizettem.) A kérdésem az lenne,hogy kötelezhetnek-e engem arra,hogy új műszaki vezetőt keressek;a már kész,de nem átadott házamhoz?