Fogyasztóvédelem külföldön


Pepecs # 2007.11.04. 20:47

Itt a honalp címe, ahonnan sok infót megtudhatsz:

http://www.ftc.gov/…onsumer.shtm

Pepecs # 2007.11.04. 20:44

Kedves SID...!

Ilyen esetben mindig az adott ország fogyasztóvédelmi hatóságához kell fordulni a panasszal... Jelen esetben az amerikaihoz.

Üdv. Pepecs

SiDoCiOuS # 2007.10.25. 18:15

Kedves Mindenki,
Az lenne a kérdésem, tudnak e segíteni az alábbi történet megoldásában:
...ma lett elegem.
Legális szoftverrel rendelkezem, melynek fejlesztője amerikai tulajdonú és a képviselete is ott található, továbbá a szoftver fejlesztője is egyazon "személy".
A szoftver, amit megvásároltam tőlük, az "ajánlott számítógépes konfiguráció" ellenére is több, mint 5 hónapja működésképtelen.
Jeleztem a hibát a tulajdonosnak, vagy nem tudom hogy kell nevezzem (inkább nem mondom meg hogyan szeretném), de a lényeg, hogy például ezelőtt 4-5 hónappal jeleztem részükre a hibát a szoftverrel kapcsolatban, sőt, már egy éve megtettem, amikor más konfiguráció volt a gépemben, a reakció nem segített, sőt, a mostani 5 hónapos kérdéskörre adott válasz sem az. Gyakorlatilag 1-2 napja jött egy válasz, mely NEM oldotta meg a problémát. Amit ők kértek, adatokat, mindent biztosítottam a részükre.

Ugyan ez jogi fórum és kérdés, az érzelmek nem fontosak, de mégis úgy érzem, hogy az.
Egyszerűen azt érzem, hogy nem is érdekli a kedves szoftverkészítőt, egyben tulajdonost több százezer ember problémája, ugyanis körbejártam a témát, és kb ennyire tehető azok száma, akiknek ugyan azon gondja van ezzel a szoftverrel.

Mivel hazai viszonylatban van erre képviselet, a kérdésem: van e külföldi cég ellen ugyan ilyen képviselet, avagy nyeljem be a több tízezres kiadásomat?

Bevallom, már nem az ára, hanem a hozzáállás miatt lettem ennyire offenzív "velük" szemben...

Kéne jótanács, mert felrobbanok...

Előre is köszönöm.

Üdv: SiD