A kábelhálózat szolgáltatóval szemben nekem nincsenek jogaim


the big cat # 2003.05.17. 14:46

A szolgálattó egyértelműen jogszerűtlenül járt el, hiszen hibásan teljesített, ezért a teljes a díjat követelte. Hibás teljesítés esetén a csak a teljesítés arányában követelhet ellenszolgáltatást, amit nagyon fair módon fel is ajánlottál.

A rendőrség beavatkozása a vagyonjogi vitába szintén jogszerűtlen volt, a rendőrök súlyosan visszaéltek hivatali hatalmukkal.

Javaslom fordulj a fogyasztóvédelemi felügyelőséghez a teljes sztorival, és a dokumentációval, valamint élj panasszal a rendőri intézkedés ellen, ugyanis a rendőröknek nincs semmiféle joga két egyenrangú partner vagyonjogi vitájába avatkozni. Ha a rendőrök és a szerelők a te lakásodban hajtoták végre a vezeték elvágást, akkor a magánlaksértés bűncselekményét is elkövették, ha te nem engedted be őket, vagy tiltakoztál a bejövetelük ellen. ha nincs magánlaksértés, akkor a rendőrök más hivatali bűncselekményt követtek el.

Egyszerűen fel nem foghatom, hogy avatkozhatott be a rendőr. A bíróság végrehajtást rendelt el esetleg? De akkor meg a hiányzó összegeket hajtották volna be.

Amúgy pedig a monopolszolgáltatónak nem áll módjában megtagadni a szolgáltatást alapos indok nélkül, és az hogy vitába keveredtél velük, de hajlandóságot mutatsz a rendezésre kifejezetten nem ilyen indok. A fogyasztóvédelemi felügyelőség számodra valószínűleg pozitív döntése után pereld be őket, úgy hogy a tanuljanak is belőle.

Farsang Zoltán # 2003.05.17. 14:17

Kérem, valaki világosítson fel!
A kábel TV szolgáltató hosszú ideje nem teljesíti az általa ígérteket. Internet hozzáférést a mai napig egyáltalán nem tud biztosítani, a TV nézése csak rövid ideje élvezhetö. Gyakran rossz volt a kép minösége, az adáskimaradások rendszeresek voltak, jelenleg is létezik olyan csatorna, ahol élvezhetetlen a hang.
Én úgy gondoltam, amíg a cég nem normalizálja a minöséget, addig én sem vagyok hajlandó eleget tenni fizetési kötelezettségemnek. Nem ismerem a jogaimat, de úgy gondolom, a teljesítés mindkét oldalról kötelezö, vagy egyik részröl sem. Rövid ideje elfogadhatóvá vált a minöség, de amint fent említettem, internetezni nem lehetséges, még hanghiba is fellelhetö. Ennek ellenére a javulást követö idöszakra hajlandó lennék fizetni, de az azt megelözö idöre nem tartom jogosnak a követelésüket. Söt még abba is belemennék, hogy a silány minöséget nyújtó idötartamra a díj felét kifizetném, hiszen ha rossz minöségben ugyan, de használtuk a szolgáltatást.
Miután ki akarták kötni a vezetéket, személyesen a kirendeltséggel, majd azt követöen írásban a központtal is kapcsolatba léptem. A területi kirendeltségen is elismerték a hiányosságokat, a szerelök egyértelmüen egyet értettek az általam tapasztaltakkal, azt is elmondták, hogy a rendszer rossz minöségü, bontott anyagból lett kiépítve. Az új tulaj így vette meg. A központból levelemet nem méltatták válaszra, a munkásokat azonnal utasították a kábel levágására. Az elözö cégnél engem úgy tájékoztattak, hogy a vezetéket én kifizettem, saját tulajdon, ezért kijelentettem, nem engedélyezem a levágását, csak a kikötését. Rendöri beavatkozással szándékukat végrehajtották.
Önök szerint a szolgáltató jogszerüen járt el? Ha aláírtam a szerzödést (ami nélkül nem kaptam volna meg a szolgáltatást), hallgassak és türjek? Egyáltalán nekem, mint fogyasztónak léteznek jogaim?


F.Z.