Kérem, valaki világosítson fel!
A kábel TV szolgáltató hosszú ideje nem teljesíti az általa ígérteket. Internet hozzáférést a mai napig egyáltalán nem tud biztosítani, a TV nézése csak rövid ideje élvezhetö. Gyakran rossz volt a kép minösége, az adáskimaradások rendszeresek voltak, jelenleg is létezik olyan csatorna, ahol élvezhetetlen a hang.
Én úgy gondoltam, amíg a cég nem normalizálja a minöséget, addig én sem vagyok hajlandó eleget tenni fizetési kötelezettségemnek. Nem ismerem a jogaimat, de úgy gondolom, a teljesítés mindkét oldalról kötelezö, vagy egyik részröl sem. Rövid ideje elfogadhatóvá vált a minöség, de amint fent említettem, internetezni nem lehetséges, még hanghiba is fellelhetö. Ennek ellenére a javulást követö idöszakra hajlandó lennék fizetni, de az azt megelözö idöre nem tartom jogosnak a követelésüket. Söt még abba is belemennék, hogy a silány minöséget nyújtó idötartamra a díj felét kifizetném, hiszen ha rossz minöségben ugyan, de használtuk a szolgáltatást.
Miután ki akarták kötni a vezetéket, személyesen a kirendeltséggel, majd azt követöen írásban a központtal is kapcsolatba léptem. A területi kirendeltségen is elismerték a hiányosságokat, a szerelök egyértelmüen egyet értettek az általam tapasztaltakkal, azt is elmondták, hogy a rendszer rossz minöségü, bontott anyagból lett kiépítve. Az új tulaj így vette meg. A központból levelemet nem méltatták válaszra, a munkásokat azonnal utasították a kábel levágására. Az elözö cégnél engem úgy tájékoztattak, hogy a vezetéket én kifizettem, saját tulajdon, ezért kijelentettem, nem engedélyezem a levágását, csak a kikötését. Rendöri beavatkozással szándékukat végrehajtották.
Önök szerint a szolgáltató jogszerüen járt el? Ha aláírtam a szerzödést (ami nélkül nem kaptam volna meg a szolgáltatást), hallgassak és türjek? Egyáltalán nekem, mint fogyasztónak léteznek jogaim?
F.Z.