autószerelöi átverés


guba" # 2013.09.17. 15:08

Ezek után nagyon semmit már. Mindkét szerviz azt állítja, hogy mindent szerződésszerűen teljesített. Valamelyik nyilván nem mond igazat, de ezt már ezek után nem lehet bizonyítani.

Vazso # 2013.09.13. 17:27

Átvertek egy autószervizben,
Szerelési hibák sokaságát követték el, másik szerviz hozta helyre az általuk okozott hibákat,amiket ők nem ismernek el.Garanciális jogaimat nem tudtam érvényesíteni, ráadásul beszereltek egy általam vásárolt alkatrészt úgy, hogy annak szerelését úgy végezték el,hogy nem bele való volt az autóba,és így garanciám elveszett mi előtt megrendeltem volna az alkatrészt, előtte ki kértem a szakmai véleményüket,hogy 100% ba jó e az autóhoz, válaszuk hangos igen volt, persze e-mailb leirták hogy jó az autóhoz.
Mindenről számlám van, fényképek, jegyzőkönyvek készültek.
Kétszer kellett kuplungoztatom, kétszer kellett vezérlést
beállítást végeztetnem. Szerelési hibák sokaságát követték el, vissza szerelték a hibás alkatrészeket amelyek baleset veszélyt okozhattak volna.
elég magas a számla amit másik Márkaszerviznek kellett ki fizetnem.
Nem ismerik el a hibájukat,
mit tehetek velük szemben..
Válaszukat köszönöm,...

Margó40 # 2013.06.12. 15:42

Űdvözlök mindenkit.
Segitséget,informácíót szeretnék kérni.
az egyik ismerősöm elhozta hozzám a motorját, hogy javítsam meg neki,mível én nem tudtam meg csinálni elvittem egy űzletbe ahol szerelést is vállalnak,mikor elkészűlt telefonon közölték a tulajdonossal hogy mennyibe kerűl a javitás mehet a mototért,mind ez 2012.decemberében történt,a tulaj ekkor jött rá hogy nem tud fizetni,és állitolag meg állapodtak ,hogy tavasszal megy érte,ehelyet most 2013.junius 10-én jelent meg nálam hogy a bolt ahova elvittem neki meg javitatni a motort eladták. mível 3hónapig vártak rá nem ment érte igy eladták,megtehetik ezt?most engem fenyeget hogy feljelent,most ilyenkor mi a teendőm?mit tanácsolnak? ráadásul én december óta nem is találkoztam az ismerőssel

Bigula # 2013.05.24. 20:38

Tisztelt Fórum.

Hasonló témában érdeklődöm: izzítás hiba kijelzés miatt a közeli szervizbe vittük autónkat ahol kimutatták az izzító gyertya hibát. Cserét ajánlottak, kérdezték milyen gyetyát tegyenek be, Bosch-t kértünk, 36e HUF összesen. A hiba az új gyertyákkal is megmaradt, sőt idővel komputer hibát írt ki a rendszer. Erre visszaadták a gépkocsit, mondván munkadíjat nem kérnek csak anyagdíjat fizessük ki, nem tudják megoldani a problémát.

Másik szervizbe vittük az autót, konklúzió:

  • a megbeszélt helyett noname kínai gyertyák kerültek az autóba, kb 4e HUF értékben
  • az egyik gyári hibás, zárlatos volt, ez látszik és az is hogy sohasem működött
  • ez a rossz gyertya által okozott zárlat szétégette a teljes motorvezérlést

A károm 260e HUF, számlákkal igazolva. Az első szerviz nem adott számlát az anyagról.
Milyen lehetőségeim vannak?

guba" # 2012.05.29. 18:30

Felszólítod, hogy adja át az autót megjavított állapotban. A késedelemből eredő és igazolható károdat követelheted rajta.

Oszkár78 # 2012.05.29. 10:38

Szép napot mindenkinek!

Segítséget szeretnék kérni azoktól, akik már jártak hozzám hasonló helyzetben.

Focus 2-es kocsimat elvittem egy maszek szervizbe fagydugó csere illetve a szervo nyomáskapcsoló cserére.
A szerelő mindezeket megcsinálta, csak hogy ki akarta cserélni a gyertyákat is, amire nem is kértem.
Mindez még nem is lett volna gond, csak hogy bele törte az egyiket. Ráadásképpen át fúrta a gyertyát és valószínűleg hengertér tele lett törmelékkel.
A munkálatot, amit megbeszéltünk (fagydugó+nyomáskapcsoló) max. 2 napon belülre ígérte, ennek már lassan két hete.
Ha felhívtam úgy viselkedett mintha szívesség képen vállalta volna el a kocsimat.
Mivel még nem jártam így soha, nem tudom, mit tegyek.

Mi a hivatalos útja a megoldásnak?

Mindenki segítségét előre is köszönöm.