Kedves vikne!
Kellene ismerni ehhez a helyi sajátosságokat. Az viszont biztos, hogy bírósági határozat nélkül nem lehet végrehajtást kezdeményezni, csak abban az esetben ha közjegyző előtt lett elismerve a tartozás. Ezen kívül vannak olyan hivatkozási alapok amit általában egy parkolótársaság sem tud bizonyítani. Csak az a baj, hogy az autósok inkább fizetnek jogtalanul, mint, hogy pert indítanának. Pedig csak így lehetne visszaszorítani a jogtalan harácsolásukat. Pár dolog!
- Adott helyen, ahol parkolunk nincsen e Kresz szabályozás szerinti megállást, vagy várakozást tiltó tábla, vagy tiltást jelző útburkolati felfestés a járdaszegélyen.(itt előszeretettel büntetnek a parkoló őrök jogtalanul).
- Bizonyítani kell nekik azt a tényt, hogy az adott időben, az esemény helyszínén volt e parkolási övezetet jelző tábla(Kresz 17§/e)méghozzá a fővárosi közgyűlés 38/1993. Főv. rendeletében meghatározott tartalommal.(Budapestre vonatkozik)
3 H a a parkoló társaság járdán parkoltat, teljes mértékben jogszabály ellenes, mivel kiegészítő táblával kell szabályozni ezt a lehetőséget, méghozzá a kresz által.Ha nincsen tábla a kresz szabálya ellen vétet és nem jogosult a parkolótársaság szankcióra.
4. Van e üzemeltetési szerződésük az önkormányzattal?(ez nagyon sok kérdést vet fe, amit érdemes boncolgatni).
5. A kocsi típus, rendszám,szín, hely, időpont kevés a bizonyításhoz. Nekik kell bizonyítani, hogy nem történ fizetés. Valószínű ezt nem tudják bizonyítani.
6. Hitelességi bizonyítvány a parkoló órákról!
Ezek perdöntőek lehetnek.
Javaslom minden autósnak, hogy ésszel fizessenek. Minek fizetni, ha adott esetben nem kell!
Üzemanyag!
Nagyon fontos tudni, hogy a nyers olajat Oroszországból kapjuk. Semmi közünk a világpiaci árakhoz. A Mol mindig arra hivatkozik, hogy a világpiacon emelkedtek az olaj árak, vagy éppen háború tört ki valahol. Semmi közünk hozzájuk. Nincsen behajózási költség, nincsen szállítási költség a tanker hajóktól. Csupán az Ő veszteségüket hárítják át az autósokra. A kormány ráteszi a méregdrága adóját, ami kb. 170,-Ft. Ha ketten nem lennének ilyen éhesek hozzávetőleg max. 250,- lenne az üzemanyag. Ha a vezetők gondolkodnának egy kicsit, rájöhetnének, hogy ha csökkenntenék ill. reális áron adnák az üzemanyagot, akkor hozzánk járnának a környező országokból is tankolni az autósok. Ebből következik, hogy nagyobb lenne a bevétele az Országunknak.
Regisztrációs adó!
Az Európai unióban ilyen nincsen! Miért is fizettetik meg velünk? Unió tagállam vagyunk vagy nem? Rájöhetnének az illetékesek, hogy nem az a megoldás, hogy szankcionálom azokat akik más Országokban vesznek autót, hanem el kellene törölni az adót, és ennek hatásaként aki vásárolni akar, nem fog menni külföldre, hanem itt vesz autót. Amiből megint csak az állami bevétel nőhet.
...és írhatnék még 100 oldalt a vezetők butaságairól és arról, hogy miért is tart a csőd szélén az Ország. Persze arról is írhatnék, hogyan közelíthetnénk meg egy Nyugat Európai életszínvonalat.
Talán kiadok egy könyvet.