Kapcsolattartás meszüntetése

monalisa1 # 2009.02.02. 14:32

Ember! Állj már le, nem kell az egész Fórumot egyazon kéréssel elárasztani...

kyldyk # 2009.02.02. 14:31

Üdv mindenkinek! Végzős egyetemista hallgató vagyok. Szakdolgozatomat a válás utáni apa-gyermek kapcsolat problémaköréről írom. Összeállítottam egy kérdőívet, olyan apáknak, akiknek a válás után a gyermekük az anyánál maradt. Kérek minden olyan apát, aki ebbe a helyzetbe került, hogy töltse ki a kérdőívemet. Nagyon-nagyon hálás lennék azoknak, akik szánnak rá néhány percet.
A kérdőív letölthető: www.gmail.com -ról
Login név: elvaltapak
Jelszó: koszonomszepen
Itt a beérkező leveleknél "Kérdőív elvált apáknak" címen a mellékletből letölthető.
Ha kitöltötték, kérem küldjék el az elvaltapak@gmail.com -ra vagy a kyldyk@gmail.com -ra.

Előre is köszönöm a segítséget: Ildikó

Grád András # 2009.01.29. 19:40

Kedves Verde meg ElváltAnna73!

Öröm néha ilyen, igazi emberi intelligenciáról árulkodó hozzászólásokat olvasni a fórumon, mint az Önöké. Valóságos felüdülés volt ezt olvasni a sok acsarkodás közepette. Csak gratulálni tudok, és főleg minden jót kívánni! Üdvözlettel:

dr. Grád Andrásügyvéd - egyetemi tanár1137 Budapest, Szent István krt. 12. I. 5.06-30-280-1846www.kapcsolattartas.hu

verde # 2009.01.26. 10:48

Mufurcka! Az én volt férjem sok mindent megcsinált és a mai napig megtesz ellenem csak azért, hogy megbántson, megalázzon - gondolok fenyegetésekre, gyerektartás késői fizetésére, zaklatásokra -, ahol lehetett szóltam az illetékes hatóságoknak, hogy segítsenek, DE SOHA NEM JUTOTT ESZEMBE, HOGY A GYEREKEK LÁTHATÁSÁT ELVETESSEM TŐLE!
Pedig lassan 3 éve tűröm a viselkedését, de azzal is tisztában vagyok, hogy ez csakis nekem szól. A gyerekeket a maga módján szereti, és ők is ragaszkodnak az apjukhoz. Tudják, látják a történteket, megbeszéljük, ha valami felzaklatja őket, de akkoris szeretik az apjukat, és nem akarom, de nem is lenne jogom elszakítani őket egymástól.