ebay vásárlástól elállás, eladó nem válaszol!


Curious George # 2016.01.16. 12:13

A magyar internetes vásárlásoknál a teljes vételárat és a szállítási díjat is visszautalják. Kezdjük ott , hogy én azonnal le is mondtam a vásárlást, tehát az eladó ennek figyelembe vételével el se kellett volna, hogy indítsa a terméket.
De karácsonykor is állandóan ez ment a rádióban, hogy a szállítási díjat is vissza kell utalni, csak nem tudom, hogy ez ebayes vásárlásnál is így megy-e.

Magyarországon vissza adták eddig nekem a szállítási díjat is.

Engem eléggé zavar, hogy tucat levelemre nem válaszol az eladó semmit.

,

szuppermen # 2016.01.16. 11:29

Miért utalnák vissza a szállítási költsége(ke)t is? Egyik eladó se fogja benyelni a postai díjat.

Curious George # 2016.01.16. 11:09

Valaki tud segíteni?

Curious George # 2016.01.15. 18:03

És ha nem veszem át akkor mi történhet?

Tehát pl ha felhívom az UPS-t, hogy ki se hozzák?
Mert minek vegyem át, azért hogy saját költségemen menjek a postára és adjam fel újra ?

Arra esetleg van valami szabály, ha nem veszem eleve át, akkor nem jön létre az adásvétel, és akkor nem egyszerűbb vissza kapnom az árat?
És az sem világos, hogy ha vissza küldöm akkor a szállítási költséggel növelt árat utalják vissza, tehát a 61 eurot, vagy a 19 euro eleve elveszett + még a visszaszállítás ha átveszem?

capisca # 2016.01.15. 17:46

Van 14 napos elállási jog, de ahhoz át kell venni és saját költségen visszaküldeni, én ezt az egészet még az elején le akartam állítani és akkor senkinek nem lenne költsége.

Most már vedd át és írj még egy emailt az elállásról. A visszaküldés költsége téged terhel.

Ha nem megy a dolog keresd fel az Európai Fogyasztói Központot.

capisca # 2016.01.15. 17:37

Európai vagy nem európai az áruház?

Curious George # 2016.01.15. 17:36
Curious George # 2016.01.15. 17:23

új termék, egy ebayen regisztrált áruház.

capisca # 2016.01.15. 17:15

Használt vagy nem használt a termék?

Magánembertől vagy vállalkozástól vásárolt?

Curious George # 2016.01.15. 16:55

SOS segítséget szeretnék kérni. Ebayen rendeltem egy etetőszéket baby feeding / high chairs kategóriában volt feltöltve a termék egy etetőszék képpel. A leírás olasz volt, 41 euro + 20 euro szállítási ktg, paypalle fizetve (61 euro)

A megrendelés után röviddel tapasztaltam, hogy az eladó ugyanezzel a képpel drágábban is hirdet egy terméket , és ekkor gyanakodtam, hogy ez talán csak egy ülésbetét.
Azonnal rákérdeztünk, jelezve, ha a termék nem etetőszék akkor kérjük törölni a megrendelést, de az elmúlt két napban elküldött több levelünkre se kaptunk választ , telefont pedig nem veszik fel.

Hogyan tudom töröltetni a megrendelést és visszakapni a pénzt? Ma jött egy üzenet az UPS csomagszámmal, tehát beregisztrálta az eladó feladásra a terméket. Nem tudom leállítatni az UPS-szel, mert csak amikor M-o-on lesz a csomag akkor rendelkezhetek vele. Hiába írtam egy csomó emailt az elállásról, mégis feladja az eladó.

Mit tudok tenni, hogy visszakapjam a pénzem?

Van 14 napos elállási jog, de ahhoz át kell venni és saját költségen visszaküldeni, én ezt az egészet még az elején le akartam állítani és akkor senkinek nem lenne költsége.