Termék visszaküldése, árának visszatérítése


Majordomus # 2023.07.08. 20:10

Saját tapasztalat: problémamentesen visszautalták a pénzt,még a sátorlapot (amit sátor helyet küldtek) sem kellett visszaküldenem. Most a macska alszik rajta(arra kiváló)

drbjozsef # 2023.07.08. 05:46

Luptator,

Ha a terméket az interneten, webshopból, egy cégtől rendelted, akkor erre vonatkozik a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet, ezért 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz a szerződéstől.

Ennek részletes menete a webshop honlapján fenn kell lennie a rendelet 11.§-a szerint. Keresd meg és olvasd el pontosan, és járj el aszerint.

https://net.jogtar.hu/jogszabaly?…

Luptator # 2023.07.07. 16:17

Tisztelt Fórum!

Hétfőn rendeltem egy váltógombot, amelyet tegnap vettem át a postán (felvevőponton). Van 2 db ugyanolyan típusú (Citroen C5) autó a családban, de 2 külön évjárat (az egyik faceliftes), de mindkettő a 2008 előtti alaptípus. A megrendelt váltógomb egyik autóra sem illik, a váltógombot ellenben úgy hirdették, hogy általában jó erre az alaptípusra, melyet 2008-ig gyártottak.

A helyzet az, hogy én is figyelmetlen voltam, nem néztem meg részleteiben a megrendelt terméket, de azért érdekes, hogy 2 külön évjáratra (és váltógomb-típusra sem illik..(vagyis nem lehet rászerelni a váltóra).

A kérdésem az, hogy visszakaphatom-e a vételárat, illetve a szállítási költséget mindenképp nekem kell-e állni?
Ennek mi a menete? Írjak egy levelet az eladó cég hivatalos e-mail címére?
Válaszukat előre is köszönöm.