Tisztelt Fórum!
Hétfőn rendeltem egy váltógombot, amelyet tegnap vettem át a postán (felvevőponton). Van 2 db ugyanolyan típusú (Citroen C5) autó a családban, de 2 külön évjárat (az egyik faceliftes), de mindkettő a 2008 előtti alaptípus. A megrendelt váltógomb egyik autóra sem illik, a váltógombot ellenben úgy hirdették, hogy általában jó erre az alaptípusra, melyet 2008-ig gyártottak.
A helyzet az, hogy én is figyelmetlen voltam, nem néztem meg részleteiben a megrendelt terméket, de azért érdekes, hogy 2 külön évjáratra (és váltógomb-típusra sem illik..(vagyis nem lehet rászerelni a váltóra).
A kérdésem az, hogy visszakaphatom-e a vételárat, illetve a szállítási költséget mindenképp nekem kell-e állni?
Ennek mi a menete? Írjak egy levelet az eladó cég hivatalos e-mail címére?
Válaszukat előre is köszönöm.