Szavatosság, jótállás, garancia, fogyasztóvédelem


Rirez30 # 2015.02.09. 14:22

Tisztelt Fórumozók!

Új (becsomagolt, bontatlan) műszaki terméket szeretnék aukciós oldalon eladni.
Élhet-e majd a leendő vevő az én nevemre kiállított számlával (garanciával) ?

Elnézést a nagyon amatőr kérdésért, nagyon amatőr vagyok a témában.

Üdv.

szabowo # 2015.02.03. 13:59

Pedig egyértelmű...
Adjon 10 éves garanciajegyet a boltban.
Miért kell külön igényelni?
(a honlapján minimum kijavíthatta volna már a pdf-t)

A Samsung miért csak a privilegizált boltokban biztosítja a 10 évet, ezzel már nem is foglalkozom.

Kovács_Béla_Sándor # 2015.02.03. 11:39

Mi a problémád a válasszal?

szabowo # 2015.02.03. 11:05

Helyesen:
A Samsung Electronics Magyar Zrt. által Magyarországon forgalomba hozott és a "hivatalos" viszonteladóik http://www.samsung.com/hu/storelocator
által árusított 256GB Samsung 850 PRO SSD ....

szabowo # 2015.02.03. 00:54

A Samsung Electronics Magyar Zrt. 10 év garanciával árulja a "hivatalos" viszonteladóik http://www.samsung.com/hu/storelocator
által forgalomba hozott 256GB Samsung 850 PRO SSD (MZ-7KE256BW)-t.
Viszont 1+48 hónap (5év) garanciajegyet ad hozzá:
http://www.samsung.com/…D_warr-0.pdf
Hetek óta levelezek velük -több telefon - képtelenek értelmes választ adni, hogy miért nem adnak hozzá 10 éves azaz 1+108 hónapos garanciajegyet.
Egy válasz a sok közül:
> Szeretnénk Önt tájékoztatni, hogy az SSD 850 PRO sorozatú termékre a
> Samsung Electronics Magyar Zrt. 10 év garanciát vállal. Abban az
> esetben ha Önnek a jótállási jegyén 5 év szerepel, akkor lehetőség
> van a számla alapján igényelni a jótállási jegynek a pótlását,
> amennyiben a terméket a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozta
> forgalomba.
Ezek normálisak?

Há.Zé. # 2014.11.20. 15:01