Kedves fórumozók!
Ma megtapasztaltam(megint) a kiváló magyar államigazgatási rendszert.
TB járulékot kellene befizetnem, méghozzá 1,5 évnyit (2010 vége és egész 2011), megkaptam a két külön évre szóló határozatot, és egy rakás csekket. Na most én banki átutalással szeretném fizetni, mert olcsóbb.
Le is van írva a papíron hova kell küldeni (meg a csekken is ott a szám és a név), csakhogy ismerve a hazai viszonyokat, nem hiszem hogy képesek egy olyan bonyolult feladatra, hogy a küldő bankszámlán szereplő nevet összekössék a tartozással, viszont arról sehol semmit nem írnak mit kéne írni mondjuk a közleménybe, a weboldaluk is rendkívül informatív, (gyakorlatilag szinte semmit sem lehet megtalálni rajta ez nem változott évek óta).
Múlt hét hétfőn írtam nekik egy emailt a kérdéseimmel, amire persze azóta sem válaszoltak.
Tehát felhívtam a nav contact centert, ami megint csak magyar állami mutyis szerzemény lehet az automata elmondta hogy mikortól meddig fogadják a hívásokat (hétköznap 9-től 16 óráig, én 11:30-kor telefonáltam ma hétfőn), majd "köszönjük a hívását" és megszakította (nyilván a több milliárd forintból amibe biztos került a rendszer nem volt pénz az óra rendes beállítására)
Ezután felhívtam a határozaton szereplő ügyintéző telefonszámát, aki persze nem vette fel.
Szóval a kérdésem az, hogy mi a pontos menete az átutalással való tb járulék fizetésnek? Küldhetem a teljes tartozási összeget egy összegben (tudom ez furán hangzik, de ebben az államban minden megtörténhet), és mit kéne írni a közleménybe (a logikám az adószámot mondja, de az túl egyszerű lenne).