1éve jöttem el a munkahelyemről. A titkárnő kérdezte, hogy kell a személyi anyagom, mondom ha átadja elviszem. Ma hív telefonon, hogy azonnal vigyem be mert nekik már nincs meg és megbüntetik őket, mondom nekem már rég nincs meg. Legjobb tudomásom szerint az ilyen iratokat 2-3 példányban kéne tartaniuk, illetve online formában iktatni és talán még a tankerület is kap belőle. Lehet nekem ebből bármilyen bajom?
Sajnos azóta se oldódott meg a probléma, ma is hívott az egyik titkár, elmondtam neki, hogy semmilyen iratmegőrzési kötelezettségem nincs és egyék meg amit főztek. Utána az Igazgató Asszony hívott elmondta, hogy nagyot hibáztak ugyanis úgy adták ki a személyes anyagomat, hogy semmi fizikai és elektronikus másolat nem maradt belőle. Belső ellenőrzés van megbüntetik őket és ha nekem nincs meg, nem fogom tudni beszámolni a nyugdíjban. Ilyen nincs a mesében se, amikor jelentkeztem az állásra postán elküldtem mindent. Ha ismét hívogatnak zaklatás miatt feljelentést tehetek?