Költői kérdés....
Mint ahogy az is, hogy miért büntetik jobban a nem fizetőket (akik azért utólag mégiscsak fizetnek, és sokször önhibájukon kívül maradnak el a befizetéssel), mint azt, aki pl. milliós kárt okoz...
Költői kérdés....
Mint ahogy az is, hogy miért büntetik jobban a nem fizetőket (akik azért utólag mégiscsak fizetnek, és sokször önhibájukon kívül maradnak el a befizetéssel), mint azt, aki pl. milliós kárt okoz...
Tisztelt Láma!
Magam is Köbés voltam 5 évig.A dolog hibátlanul működött a váltásom oka kizárólag az árra vezethető vissza.(átkötöttem 3 jármű 50.000 Ft./év sporolás)még a Köbehez viszonyítva is.A szolgáltatást másnak vesszük így érdekeltségünk "0"-a. B-10 nél a bónusz megáll, viszont ha az autót eladom és fél évig nem vásárolok másikat (Pl:külföldi: munka, ösztöndíj, stb.) akkor A-00-ról kezdödik elölről.Szerintem az elért kedvezményeket nem lehetne elveszíteni "csak ha teszünk is érte valamit".Korábban a teherautókra is lett volna Bónus-Málus rendszer, ez elmaradt.
Véleményem szerint a biztosítókat felügyelő szervezetek felelőssége megkerülhetetlen.Talán nem kellene engedélyt adni biztosítási tevékenységre ha a kapu elé kitesznek egy kemping asztalt rajta egy Comodor-64 sz.gép + nyomt. (áramszüret esetére Erika írógép) "Ne okozz kárt másnak RT. Felirattal."
Egyébként Volt már Postabank ügy is!(jó Pap holtig..).
Kérdésem: Hivatásos jogsi (1972-óta) 1.4 mill.levezetett sajáthibás baleset nélküli km.után miért kellene egy mind ezen paramétereket figyelmen kívül hagyó,de kétség kívül "üzleti" drága biztósítót választanom ?
websas.
"Én a Köbéhez igazoltam át"
Hogy szól a mondás? "A jó pap is holtig tanul."
(szintén egyesületi tagdíjat kell fizetned)
Nem végeztem még el a jogi egyetemet.
Örvendek, hogy Neked ilyen könnyen ment az átkötés Royal. Én a Köbéhez igazoltam át, de annak ellenére, hogy azt harsogta a sajtó, hogy "könnyített ügyintézéssel" nyomják majd, további dokumentumokat kell még bevinnem az ügynökhöz. /Máv kötvény, gyerekem lakcímkártyája/ Egy ismerősöm a Netrisken keresztül kötötte a K&Hnál, neki meg faxolnia kell a gyereke anyakönyvi kivonatát. Hát ez a könnyítés.
"rezeg a léc"- tökmindegy szerintem is, hogy milyen szép nevűnél van a kötelezőnk, mostmár rájött a többi biztosító is, hogy jó üzlet megszűnni. Eddig 5600 Ft-omba került a biztosítóváltás, és ez szerintem még messze nem a ceh vége...
kurvaország.
Héten átkötöttem a Mávos szerződést egy másik biztosítóhoz. Meglepően könnyen ment. (yippi most 2 biztosításom is van paralell!, ha összetörök valakit, remélem 2 felől kap majd pénzt az áldozat) ÚJRA befizettem a 2 jármű után a negyedéves díjat (a motoromra egész évre meg volt váltva a Mávnál. Tanulság: Hungariban soha nem fizess előre semmit. Pláne ne egész évre)
Beszélgettem az ügyintézővel, állítólag több biztosítónál is rezeg a léc, hasonló dolgok várhatóak.
Felmerült számos kérdés is a váltással kapcsolatban, pl; mi lészen a kártörténeti igazolásokkal? Ugyanis az új biztosítónak 90 napon belül le kell adni, különben elvész a bónusz. (már megint bónuszelvétellel fenyegetnek) Viszont nem nagyon tudom, hogy egy megszűnt biztosító hogyan fogja kipostázni az igazolásokat. A szomorú, hogy erre a biztosításokkal foglalkozó szakemberek sem tudják a választ.
Szégyen,gyalázat!Milyen ország ez?Azért,mert valaki ellopta a pénzt,azokat fenyegetik,akiktől ellopta?Kikérem magamnak.Befizettem a díjat,kérem a szolgáltatást!Nem én akartam biztosítást kötni,hanem rám kényszerítették,ha jól emlékszem.Ha meg tönkrement valaki,mi közöm hozzá.A többi biztosító miért kéri újra a már befizetett díjat?És ha Januárban szűnt volna meg,és valaki egész évre kifizette?Akkor mi van azzal a nem kevés pénzzel?Vegyék tudomásul,ezekután akármelyik biztosító akármit mond,a képébe fogok röhögni.Honnan tudjam,hogy majd ha kárt okozok,éppen nem lesz-e csőd.Ezekután azt hiszem,érthető,hogy mennyit ér ez az egész.
T.Elvtársak,üzenek valamit:Ha kivágják az almafát,nem lesz ám mit ellopni!
A birkáknak pedig egy régi dalból:LANGYOS A SÖR,DE NEKÜNK ÍGY IS JÓ,LANGYOS A SÖR,HA NEKÜNK ÍGY IS JÓ!
Azt hiszem,ez teljes mértékben kifejezi,mi folyik itt.
vg62
A kék-sárgát "bárki" aláírhatja, ezért kell minden biztosítónál személyesen is elismerni (= bevállalni) a károkozást.
tazoli
az iroda még megvan én is voltam bent. valami autoconsulting nevü cég van megbizva az ügyintézéssel. csak azt nem értem miért nem elég a kéksárgán elismerni nekik a felelősséget, főleg hogy az én kocsim állt. mit kell ezen még elismerni?
Valaki vmit tud most frisset a MÁV-ról?
Megvan az okozóim, 15-ig van biztosító. Holnap be szeretném vinni ezt a lapot az ÁBE-nek, de már nézem honlapjuk sincs... Ráadásul ma két ismerősöm is mondta hogy bejelentették innentől nincs pénz. Tehát ezen a héten sincs utalás, elfogyott a pénz... Előbb zárják a kaput mint 15. netán?
Valaki erősíteni, cáfolná a hírt?
Csak info bővítés képpen.
Az online alkusz szerint,aki már háromszor segített a váltásban,a B10 besorolásom megmarad az átkötés során de ha később kiderülne,hogy nem valós adatot adtam meg(az adatbázisukban szerepel a tavalyi B10)a tényleges összeg külömbözetét is be kell fizetnem.
Ez elég korrekt.
Sziasztok!
Tudna nekem vki segítnei a következőben:
Az autómat, ami a MÁV biztosítónál volt biztosítva, június 30.-án eladtam. Kikértem a kártörténetimet, ami 30 napig érvényes. Jelenleg nincs saját autóm.
Honnan fogok kapni kártörténetit, ha új autót veszek majd 2-3hónap múlva???
Elveszítem a B6-omat és még meg is büntetnek majd, hogy nincs kártörténetim???
Előre is köszönöm, ha vki tudna segíteni, mert eddig senki sem tudott...
Big Cat, nagyon unszimpatikus a stilusod.
Mmmhm. Szal PSZÁF most csüng a nyakukon és fizetnek... Nomost én heti rendszerességgel nyaggatom a MÁV-ot, és nekem múlt héten azt mondták nincs kifezetés. Leálltak az adott héten a kifizetésekkel. Mondta az ügyintéző is aki mellesleg a legkorrektebb volt mindközül, hogy ő berakhat az adatbázisban minden nélkül hogy kifizetésre várok... Viszont akkor sem jönne pénz.
Más kérdés, hogy nincs okozói nyilatkozatom, és azis hogy a biztosító nem adott meg konkrét összeget. Mert ami van, azt még kérdőjeles mint ahogy írtam is az imént.
Szóval, a lényeg a lényeg, én pénteken személyesen felkerestem az okozót. Jobban mondva az enyém csavaros, mert aki vezetett, az az okozó. Viszont a kocsi az kölcsönbe volt nála... De nekem a tulajjal van dolgom, ő a biztosító ügyfele, innentől ő rendezi azzal ahogy tudja akinek kölcsönadta a gépkocsit. Ezt meg is beszéltem vele. Mai napon este hív és találkozunk, átnyújtja az okozóit nekem... Hát meglátjuk. Ezzel még a héten be kéne battyognom és leadni. Ezt tudom.
A többit............... a PSZÁF amit eddig is intézett a máv élén azt inkább hagyjuk. Ahogy utánaolvastam már tavaly átveték a MÁV vezetését azzal az ígérettel hogy jövőre rendbehozzák a pénzügyi helyzetet. Erre év közepén maguk kérik a máv felszámolását... Tán már perbe fogták őket a MÁV-osok pont emiatt. Nameg azért hogy ne saját zsebből keljen a szerencsétleneknek fizetni...
Elvileg a PSZÁF felügyeli,hogy a kárrendezések megtörténjenek.
Ha viszont belegondolsz, X db ember dolgozott a MÁV biztosítónál. Ha nem kapnak fizetést,akkor matematikailag sem tudom meghatározni,hogy hányan fognak foglalkozni veled.
Ha papírod van,róla hogy elismerte az illető a károkozását,az jó. Ha nem akarja elismerni,mert fél attól hogy esetleg neki kell majd kipengetnie,akkor az gond.
Szerezz tőle károkozói elismerést.Ha nem akar adni,akkor a rendőrségen keresztül próbáld meg.(Előtte invitáld be a rendőrségre,hogy menjetek együtt hogy ők tisztázzák ki volt a hibás.)
Nem végeztem még el a jogi egyetemet.
Atis77!
Üdv a klubban. Belém is belém jöttek a megszűnésük előtt egy hónappal. Annyival haladtunk az ügyben hogy kárszakértői véleményem nekem már van. De kérdőjeles, mivel lehet gtk-ra veszik fel. Azaz akaják. Előlegezett összeg 200-nál nagyobb de 300-nál kisebb. De emiatt gtk-ra akarják felvenni lehet... De közölték még kifizetésre várók közé sem kerülhetek amíg nincs okozói nyilatkozat.
Még mielőtt bezárnák a kapukat, javaslom te is ennyit tehetsz, okozói nyilatkozatot az okozó kocsi tulajdonosától. Ha szerencséd van és a beleset napjától az illető már bement a rendelkezésére álló első 8 napban és lejelentette a baleseset. Akkor ettől eltekinthetsz. A többit sajnos helyettük (MÁV helyett) nem tudod elintézni...
Kérdésem nekem is ennyi, hogy továbbiakban hogyha ezek becsukják a kapuikat kik intézik a 10.000 károsultat? Ki dönti el a konkrét kárösszegem, ha nem a MÁV. Vagy megszűnésük után még hónapokig fog működni a biztosító ezen része?!
Valamint előfordulhat-e ez hogy perbe kell a 10.000 károsult felének fogni a károkozót, mert a többire nincs fedezet?! Valamint mi lesz a jogorvoslata erre a bíróságnak hogyha tényleg magánszemélyt kell perelni? Annak a személynek befizetett biztosítása volt, tehát ő nem vonható felelősségre.
Egyébként az én esetemben egy veterán autóról van szó, szóval gtk szóba sem jöhet. Én azt az állapotot akarom látni ahogy aznap én kiálltam a garázsból. Egyébként a kár is javítható a kár összegét tekintve, csak a biztsító leértékeli az autóm értékét.
Én személy szerint tuti nem nyelem le a 2-300.000-es kárt, ha kell perre megyek bárki ellen, bevonom a MAVAMSZ-ot, 38 éves veteránautómért kiharcolom az igazam....
Atis77!
Üdv a klubban. Belém is belém jöttek a megszűnésük előtt egy hónappal. Annyival haladtunk az ügyben hogy kárszakértői véleményem nekem már van. De kérdőjeles, mivel lehet gtk-ra veszik fel. Azaz akaják. Előlegezett összeg 200-nál nagyobb de 300-nál kisebb. De emiatt gtk-ra akarják felvenni lehet... De közölték még kifizetésre várók közé sem kerülhetek amíg nincs okozói nyilatkozat.
Még mielőtt bezárnák a kapukat, javaslom te is ennyit tehetsz, okozói nyilatkozatot az okozó kocsi tulajdonosától. Ha szerencséd van és a beleset napjától az illető már bement a rendelkezésére álló első 8 napban és lejelentette a baleseset. Akkor ettől eltekinthetsz. A többit sajnos helyettük (MÁV helyett) nem tudod elintézni...
Kérdésem nekem is ennyi, hogy továbbiakban hogyha ezek becsukják a kapuikat kik intézik a 10.000 károsultat? Ki dönti el a konkrét kárösszegem, ha nem a MÁV. Vagy megszűnésük után még hónapokig fog működni a biztosító ezen része?!
Valamint előfordulhat-e ez hogy perbe kell a 10.000 károsult felének fogni a károkozót, mert a többire nincs fedezet?! Valamint mi lesz a jogorvoslata erre a bíróságnak hogyha tényleg magánszemélyt kell perelni? Annak a személynek befizetett biztosítása volt, tehát ő nem vonható felelősségre.
Egyébként az én esetemben egy veterán autóról van szó, szóval gtk szóba sem jöhet. Én azt az állapotot akarom látni ahogy aznap én kiálltam a garázsból. Egyébként a kár is javítható a kár összegét tekintve, csak a biztsító leértékeli az autóm értékét.
Én személy szerint tuti nem nyelem le a 2-300.000-es kárt, ha kell perre megyek bárki ellen, bevonom a MAVAMSZ-ot, 38 éves veteránautómért kiharcolom az igazam....
Sziasztok
Ma reggel belém jött egy mávos tag ilyenkor most mi van A kéksárgát kitöltöttük, de hogyan tovább hol méressem fel a károm ki fogja fizetni a káromat? Ha egyáltalán látok pénzt belőle. Kapott a futómű sárvédő kukás index törött lökhárító deformálódott.
Minden biztosító a szerződés kötéskor A0-ban köti meg, az ennek megfelelő díjelőleget kéri el.Az új biztosító elvileg kikéri a bónuszigazolást az előzőtől.Viszont a gyakorlat az évvégi biztosító váltásokra vonatkozott eddig. Most jobb,ha az ügyfél szerzi be a papírjait,addig amíg talál valakit a MÁV biztosító irodájában.
(Mertugye ingyen már ők sem fognak dolgozni egy idő után...)
Az új biztosító kisebb összegű csekket fog kiküldeni a következő negyedévre,ha jóváírják a bónuszfokozatot.
Nem végeztem még el a jogi egyetemet.
Monnyonle!
Csak neked,csak most exclusive,akkor mégegyszer!
Hiába háborogsz,be kellett fizetni a 3. negyedéves MÁV-ost,mert a törvény így szól.De mivel a nagyobb káoszt meg akarják előzni(az állam nem fizeti a MÁV-osok által okozott károkat),ezért neked kötelező egy másik biztosítónál egy új szerződést kötnöd és ott is befizetni az esedékes összeget. Ezt ú.n. halasztottba fogod kötni,vagyis 15.-étől lesz érvényes.
Amit írtam,hogy harcolj még most a bónuszodért azt az miatt írtam amit te is leírtál.Nem bolsevik duma,hanem That's Life!
Vae victis!
Nem végeztem még el a jogi egyetemet.
Na, beszállt melegőrség is a biztosítási bizniszbe.
A legfrissebb hír, nyilván mert már csak gumibotokkal tudják a tisztességes embereket a nem tisztességes biztosítókhoz hajtani:
"Augusztus 15. után jogellenes azoknak a járműveknek a részvétele a közúti közlekedésben, amelyekre a MÁV Általános Biztosító Egyesületnél (MÁV ÁBE) kötöttek kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást - közölte a rendőrség.
Augusztus 16-tól a MÁV ÁBE által kiállított iratok nem alkalmasak a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás fedezetének igazolására, akkor sem, ha a gépjármű üzemben tartója a biztosítási díjat az augusztus 15. utáni időszakra is befizette – közölte az Országos Rendőr-főkapitányság."
Értitek, ugye? Kikényszerítették a 3. negyedévet, amikor már jól tudták, hogy az csak az elvtársak által ellopott pénz pótlására lesz jó.
És most jött a nagyágyú: Ha nem lépsz át és nem fizeted ki újra a már biztosított időszakra az újabb biztosítást, a melegőr inézkedik ellened.
Szép kis ország! Biztosítók-bűnözők-Pszáf-rendőrség: egykutya!
Nem.
Aug. 15-én éjfélkor megszűnik a biztosításod.
Így aug. 16. és szept. 30. között nem lesz érvényes biztosításod, ha újra kötöd, a bónusz máris ugrott.
Káosz van, elismerem.
Azt viszont én sem tudom, miért kell az átszerződőknek az A0-ának megfelelő díjat kifizetniük. Talán a többi biztosítónak sincs elég pénze?
Na, beszállt melegőrség is a biztosítási bizniszbe.
A legfrissebb hír, nyilván mert már csak gumibotokkal tudják a tisztességes embereket a nem tisztességes biztosítókhoz hajtani:
"Augusztus 15. után jogellenes azoknak a járműveknek a részvétele a közúti közlekedésben, amelyekre a MÁV Általános Biztosító Egyesületnél (MÁV ÁBE) kötöttek kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást - közölte a rendőrség.
Augusztus 16-tól a MÁV ÁBE által kiállított iratok nem alkalmasak a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás fedezetének igazolására, akkor sem, ha a gépjármű üzemben tartója a biztosítási díjat az augusztus 15. utáni időszakra is befizette – közölte az Országos Rendőr-főkapitányság."
Értitek, ugye? Kikényszerítették a 3. negyedévet, amikor már jól tudták, hogy az csak az elvtársak által ellopott pénz pótlására lesz jó.
És most jött a nagyágyú: Ha nem lépsz át és nem fizeted ki újra a már biztosított időszakra az újabb biztosítást, a melegőr inézkedik ellened.
Szép kis ország! Biztosítók-bűnözők-Pszáf-rendőrség: egykutya!
Kedves jogászok!
Ha nem vagyok itthon szept. 30-ig, de a kocsim mávos, be van fizetve a 3. negyedév, de szept. 30-is nem használja senki, akkor megköthetem az új biztosításom szept. 30-án a bónuszommal, ugye?
/Kedves Láma, nem fogok harcolni a bonusomért, mert az jár. És miféle bolsi duma ez, hogy "ne akarj problémát magadnak"? Felénk csak a mozdonyszőke norvég kisebbségiek beszélnek így.../
Egyébként ma a Máv bizt. küldött nekem egy levelet, amiben egynémely tennivalómat leírták, de annyi eszük nem volt, hogy a bonus fokozatomat is beleírják...
Nagy kérdés: Miért kell nekem A0-val új biztosítást kötnöm, amikor nem A0-s vagyok? Hogy majd egyszer jóváírják? Na ne röhögtessenek, ez már a sokadik hamis ígéret.
Ja, és nem hiszem, hogy a sajtó igazat kürtöl, amikor azt írják, hogy a Mávosok fele kezdeményezte az új biztosítását. A fele be se fizette a 3. negyedévet!...
Félreértetted Kedves Websas!
Én egyébként arra céloztam,hogy azok a kis biztosítók,akiknek Pesten van csak kárszakértője (nem mennek le vidékre) és az autót fel kell vinni nekik mozgásképtelenség esetén,azoknál problémás lehet a kárrendezés.(pl. szállítási költség szemlére egy törött autónál)
Nem végeztem még el a jogi egyetemet.
Kedves Láma!
A biztosító mint azt itt már többen irták a kötelező bizt. esetében teljesen mindegy annak gond akinek a kárt okoztad.Ezért választanak olcsóbbat a te jármüvedet Ök nem akarják látni.Casco esetén már te is érintett leszel.
websas

kiadja a Jogászoknak Kft.
cégjegyzékszám: 02-09-067243
adószám: 12559044-2-02