Motorszám probléma


koccant # 2010.07.21. 21:34

Az a baj, hogy nekünk maga a közlekedési hatóság érvénytelenítette a még hátralévő műszaki érvényességet, a motorszám probléma miatt.A motor amúgy típusazonos.
Ebben az esetben se nekik kell vizsgáztatni?
És kire gondolsz "aki segít" alatt?
Aki felkészíti a kocsit a műszakiztatásra, vagy a közlekedési hatóságnál kéne jóban lennünk valakivel?
Köszönöm az eddigi válaszaidat!

Atis77 # 2010.07.21. 15:23

Nem kell kpm vizsga ez hülyeség, csak egy szemle kell(bár ha nem tipusazonos a motor akkor lehet hogy kell). Amugy a kpm vizsgátol se kell tartani, semmivel sem gázosabb mint a többi. hátsó fék nélkül(azaz nagyon gyengén fogo) simán átengedték az enyémet is anno.Csak meg kell keresni a megfeleő embert aki segit.

koccant # 2010.07.16. 20:11

2 napja hívtak be tanúzni.
A következő akit kihallgatnak az előző tulaj lesz.
Ha ő se tud semmit erről, akkor az azelőtti tulajhoz mennek.
Kb 2 hónap a nyomozás, azt mondták.
Amúgy mi nyugaton vagyunk, ha Pestre kéne vinni a kocsit, miután lezárják az ügyet, nem tudom, hogy oldjuk meg.
Mert azt mondták KPM vizsgáztatni kell majd, ami nem túl jó egy 17 éves autónál...
Valami kártérítést nem lehet ilyenkor kérni?

Atis77 # 2010.07.14. 07:53

security

Minket elküldtek a mozaikbol,egy szervizbe igazolásért, és utána foglalkoztak velünk.

Atis77 # 2010.07.14. 07:51

Attól függ hogy a rendőrség meddig ül rajta. Onnantól hogy pozitivan zárták az ügyet, akár 1 nap alatt is el lehet intézni.

koccant # 2010.07.07. 11:37

Atis77:

Mennyi idő alatt oldódott meg a te problémád?

koccant # 2010.07.07. 10:17

Köszönöm az eddigi válaszokat, ha valakinek van még tapasztalata, kíváncsi lennék rá.

security # 2010.07.07. 06:03

üdv, motorkód van már. Én úgy vettem kocsit hogy
nem volt benne motorszám (nem volt olvasható).
Bevizsgáláskor derült ki. Közlekedésfelügyelet
ellenőrizte hogy típusazonos-e (mozaik utca) majd
irány az okmányiroda. Amikor külföldröl hoztam be autót mindig megkérdezték a forg.helyezéskor hogy
motorszámot irják be vagy a motorkódot.

Atis77 # 2010.07.07. 04:05

Ha a rendőrség lezárja az ugyet, akkor mehetsz egy márkaszervizbe, ahol kiadnak egy igazolást, hogy tpus azonos motor van a kocsiban. Ezután elvszed az nkh-hoz ahol megkapod az af es számot(vagy ami most van helyette) utána eredet vzga, aztán átirás. Nálunk ez volt a menet,csak mi az nkh-nál kezdtünk és onnét küldtek a márkaszervizbe, azért irtam azt előbb. De a rendőrséget sajna ki kell várni.

koccant # 2010.07.06. 21:08

Ja, és motorcsere volt az autóban, a motorszámon csiszolómunka látható.Ez okozza a problémát.

koccant # 2010.07.06. 21:07

Igen nálam bukott ki a dolog, mivel messzebbről hoztuk el a kocsit, és itthon intéztük volna, átírással egyben.
Eredetvizsgálat előtti szemlén vette észre a NKH, hivatalból eljárást indítottak, de már két hónapja a kocsit nem használhatjuk, és rendőrségi papír még mindig nem jött.
Az autót meg szeretnénk tartani, de nem tudom meddig húzódik még az ügy, vagy mi lesz az egészből.
Ezért vagyok kíváncsi, hogy mi mit tehetünk, hogy előbbre jusson az ügy, vagy hogy ránk nézve pozitívan, és viszonylag gyorsan megoldódjon.
Azért jó lenne, ha augusztusra már vége lenne..

cat981 # 2010.07.06. 20:48

én eddig mindig úgy vettem autót hogy az eladó állta az eredetiségvizsgát és csak utána kötöttünk szerződést.
Te gondolom megvetted az autót, utána vitted eredetiségvizságlatra ahol gondok adódtak. Mi pontosan a probléma a motorszámmal?

koccant # 2010.07.06. 20:43

Vásárolt már valaki motorszám problémával autót?
Mi lett az ügyből?
Sikerült megtartani a kocsit?
Mi ennek a menete?