Tisztelt Ügyvéd Úr,
2013 szeptemberben vásároltam egy alig több mint egy éves autót. Az autót garanciával és szervizkönyvel árulták, sajnos nem gondoltam hogy be fognak csapni így ezek (szervizkönyv, garancia könyv) a szerződésbe nem kerültek bele, a kereskedő folyamatosan hitegetett hogy majd küldi a szerviz és az autó átadásnál ezeket a papírokat átadja, ez akkor sem történt meg. Ezek után még hitegetett néhány hétig az én megkeresésem után. Az autónak nagyobb problémái jönnek elő, a legnagyobb egy kb 400.000 HUF-os tétel, amit ilyen idős autó esetén garanciálisan javítanának normál esetben, de kiderült hogy az autót sosem vitték szervizbe, így a garancia sem él. A kereskedő azóta leteszi a telefon a megkeresésekor arra hivatkozva, hogy nem ér rá. Korábban szóban említette szóban, amikor a hibát jeleztem neki hogy "meg tudunk egyezni". Azóta többször próbálkoztam telefonon, írásban. A panaszomat írásban is megtette kártérítési igényemet benyújtva. Mit lehet tenni ilyen ebben az esetben? Mit javasolna?
Köszönöm gyors segítségét.