Végrehajtási díj

utazo111 # 2025.06.10. 20:20

Gerbera 317
Én, mint kérdező azért mert kérdezek nem vagyok teljesen hülye. Még akkor sem ha már időskorú vagyok.
Nem, nem érttem félre a vh. -t aki telefonon téves információt adott. Ő hívott vissza 2 nap elteltével, hogy sajnos dupla annyit kell megfizetnem vh-i.jutalekot, mint amit ő előtte közölt velem.
Csoda , ha ezek után kételyeim vannak a VH -val szemben?
"Vegyük már eszre" én laikus vagyok és így , bocsánat, hogy első olvasatra nem értettem meg a törvény idevonatkozó 4/a és 4/b pontját.
Hála az égnek itt a fórumon van aki segíteni próbál annak aki nem szakmabeli és szeretne kiigazodni ezen a jogi nyelvezeten.
Ön pedig , ha segíteni nem tud vagy nem akar , akkor legalabb ne fikázza azt aki segítséget kér !

Mindenkinek aki segített, hogy tisztán lássák és tudjam a jogaimat nagyon szépen köszönöm. ! Holnap megyek a VH-hoz és tisztázom az egészet.

Üdv utazo111

drbjozsef # 2025.06.11. 05:04

Szomorú örökös,

Nem, nincs itt semmi ellentmondás. HA hibásan tájékoztatta a végrehajtó (nyilván nem biztos, lásd gerbera), akkor tartom, hogy ez nonszensz, és hogy a saját díjára vonatkozó szabályokat legalább ismerhetné a Vht.-ból. Nem is beszélve a többiről. Ez a munkája, és ez nem ablakpucolás, hogy ha a sarokban koszos marad nincs semmi baj.
Amit a kérdezőnek írtam, az csakis a KOMMUNIKÁCIÓJÁRA vonatkozik. Tőlem verheti is az asztalt, hogy a felét akarja fizetni, mert az volt az első tájékoztatás, csak ez valszeg nem fog semmi eredményre vezetni, sőt, amiben MÉG igaza van, azt sem fogja tudni érvényesíteni.

papinianus88 # 2025.06.11. 06:20

Józsi nem értek egyet.

A Vüsz. 40. § (4) bekezdése szerint általános tájékoztatás adható, pl. telefonon.