Az értelmezés úgy látszik neked nem megy. Nem mondtam, hogy nem köszönted meg. Segítek, hogy értelmezd: ahelyett, hogy kikoptattad a klavit, egy szóval le lehetett volna rendezni. Nem neked kell tenned, de te leszel a nyanya ügyintézője nemde? Sajnálom szegényt. Viszont én kiszálltam, vergődj csak, menthetetlen vagy.
A "sikerdíjra" azt értettem, hogy ha az ügyből fakadóan megállapítható a mulasztás a másik fél részéről és kártérítésre lehet számítani, akkor az ügyvéd addig mehetne el a hölgyön keresztül, ameddig tud...azaz minél többet "lehúzni" róluk. És a hölgynek nem a pénz a fontos, az lehet nagy %-ban az ügyvédé! Remélem így már világos. De ha nem az lett volna, akkor ügyvédhez méltóan kellene válaszolni. (Ha igaz, hogy te valóban ügyvéd vagy és nem egy nagyképű pojáca, akkor ennek megfelelően kellene viselkedni is, TE...!
Szerintem te nem olvastad és nem megfelelően értelmezed a helyzetet. A 10:06-os posztomban meg is köszöntem mindenkinek, aki valamilyen formában foglalkozott a dologgal! Olvasni kellene és nem belekötni. Írtál egy újabb posztot, ami a semmiről szólt. És még csak az sem világos számodra, hogy nem nekem kell tennem, hanem akire tartozik a dolog. Olvasni értelmezni és fogalmazni tudni kellene. És a terjengős kifejtésemmel az álláspontomat írtam le, amit még szabad, nem?
Gerbera a napnál is világosabban leírta mi a teendőd, a tőle nem megszokott hosszúságú bejegyzésben segített neked.
Ha mást nem, legalább azt megtanultad, hogy nem Instrum... Vitatkozhatsz itt terjengős postokban halálig, de szerintem felesleges. Megkaptad a megfelelő instrukciókat, kötözködés helyett a 10:06-os postodban elég lett volna annyit írnod: köszönöm.
„az elvárt módon beleállna és nyilvánosan levezényelne egy ilyen ügyet sikerdíjasan?” ROFL! Milyen sikerdíj, Te?! Hát a vénlánynak nincs is semmilyen követelése.
Az a helyzet, hogy az idős hölgy nem öregasszony!) soha nem mondta és nem írta, hogy rabló banda és a az Intrum sem mondta és nem írta azt soha!!! A elolvasná újból a levelet, akkor a szöveg értelmezése után kiderülne, hogy az az én privát véleményem, és igen én írtam le mit gondolok erről! Köszönöm a válaszát amit az idős hölgynek címzett (nem öregasszonynak!), tolmácsolni fogom neki, hiszen remélhetőleg el fogja tudni olvasni. Megbízotti szerepemet nem kívánom kiterjeszteni hivatalos szervvel történő levelezésekre, arra ott vannak a jogászok. Amúgy az idős hölgy (nem öregasszony!) véleménye az, hogy nem neki kell bizonyítani semmit. Amit találtam információt, az az, hogy 2009-évi L. törvény 3§ 2. bekezdése, illetve a 4. bekezdése egészen pontosan rendelkezik, miszerint mikor lehet fizetési meghagyást kibocsátani. Jelen esetben nem lehetne. És a jog szerintem az a terület, ahol a törvény betűit pontosan szóról szóra kell értelmezni mindenféle hozzágondolok dolog nélkül. ( Én is ezt vallom!)Az idős hölgynek (nem öregaszonynak!) még van igazságérzete, ahogy nekem is. Ha egy közjegyzőnek fel kell kutatni a törvényes örökösöket egy hagyatéki eljáráskor (nyilvántartásból dolgozik), akkor ebben az esetben is így kellene tennie. És mivel nincs sem magyar lakcím, sem levelezési cím, így nem adhatna ki fizetési meghagyást. Ez az én saját véleményem a saját igazságérzetem okán. Tudom mások máshogy gondolják, de a nézetemen nem tudok változtatni. A feketére sem mondhatjuk rá azt, hogy fehér. Viszont ha mégis kiküldik a fizetési meghagyást, akkor az szerintem jogszerűtlen. Ebben az esetben az idős hölgy (nem öregasszony!)határozott kijelentése az volt, hogy egészségi állapotát figyelmen kívül hagyva el fog menni a legvégsőkig az igazát keresve (nem a jog értelmezését), a média kihasználásával is. Én is osztom a nézeteit. Szerintem világosan leírtam mi a helyzet pontosan. Van neki egy teljesen jól értelmezhető szerződés megszüntető dokumentuma, amit az ő kezdeményezésére a Telenor állított ki, ahol a pontos hátralévő összegi s fel volt tüntetve, amit az idős hölgy (nem öregasszony!) ki is fizetett, ezáltal a megszüntető dokumentum tartalmi része érvénybe lépett! Szerintem ez überelhetetlen. Egyértelmű ki hibázott (Telenor és alkalmazottja), de ha a magyar érvényes törvényeket nézzük, akkor a fentiekre ismételten hivatkozva nem lehetne tovább lépni az ügyben. Most gondolom sokan megkérdezik, hogy akkor miért nem a Telenorral lép kapcsolatba? Miért is kellene? Hiszen már több,. mint 1 éve semmilyen kapcsolat nincs vele, így én sem hinném hogy kellene. Ez az Intrum levelében is szerepel utalásként, hogy a "tartozását" neki tudja egyedül megfizetni, hiszen a Telenor átadott minden jogot információt neki. (Tehát az Intrum nem a Telenor nevében jár el, hanem a sajátjáéban!) Az idős hölgynek (nem öregasszony!) semmilyen kapcsolata nem volt az Intrummal, így miért is egyezkedjen vele? Ha bírósági ügy lenne belőle, akkor meg szerintem vaskos kártérítést kérhetne ezért, amiben jó eséllyel nyerne! Én minden szavával egyetértek! A fórum hozzászólásaiból sok hasznos infót lehet szerezni, mindenkinek köszönöm a nevében is a hozzászólását még akkor is, ha az igazságérzetem és az övé teljesen más. Ugyanakkor BELEVALÓ, TÖKÖS ügyvéd kerestetik, aki nem csupán egy megbízást szeretne az ügyből, hanem szintén az IGAZSÁGÉRT küzd a szó legszorosabb értelmében...és hajlandó elmenni, képviselni az ügyet minden eszközzel a JÓÉRT ÉS AZ IGAZSÁGÉRT akár a médián keresztül országos hírverést csinálva a dologból! Ezt a bejegyzést nevezhetjük annak is, hogy "VÉRDÍJAT" tűz ki az idős hölgy (nem öregasszony!)a TELENOR-ra, hiszen viselni kell a következményeit neki is, ahogy az idős hölgynek (nem öregasszony!)is kell viselnie az esetleges meghurcoltatásait. Ha rajtam múlna a dolog, és eljut már az ügy bírósági szakaszba és letiltásba, akkor én nem elégednék meg egy "elnézéssel", hanem mindent amit lehet "lenyúznék" a szolgáltatóról és mindenkiről aki hibázott (TELENOR felelőssége, esetlegesen közjegyző felelőssége, Intrum szerepe és felelőssége). És itt most nem csupán anyagiakról beszélek, mert szerintem pont nem az a lényeges ebben a kérdésben, hanem az, hogy csorba esne egy ilyen ügy okán a cég nevén. És biztos vagyok benne, hogy sokan vannak így...csak valaki nem tud, nem akar vagy nincs módja(pénze) , hogy az igazáért küzdjön.
Tehát valaki fiatal, idős jogász van aki a fentiek alapján az elvárt módon beleállna és nyilvánosan levezényelne egy ilyen ügyet sikerdíjasan? Mert az idős hölgynek nem az anyagi kártérítés az első, hanem az hogy az igazság derüljön ki. Véleményem szerint, ahogy beszéltem vele, ő ebben partner lenne, biztosan jól járna egy sikerre vitt ügyben az a személy, aki az elvárásainak megfelelően képviselni minden eszközzel!
Az a helyzet, hogy az Intrum (nem instrum!) az öregasszonyt tartja rablónak, az öregasszony pedig az Intrumot (nem instrumot!). Az ilyen nézetkülönbséget hívják jogvitának, és annak eldöntése, hogy kinek van igaza, a bíróság dolga. Egyik fél sem állíthatja a másikról önkényesen, hogy az "rablóbanda". A legelső hozzászólásomban azt írtam, hogy "nem kell vele foglalkozni". Ezt most visszavonom, és a következőt javaslom az öregasszonynak: Válaszoljon az Intrumnak (nem instrumnak!), tértivevényesen megküldve. Ebben írja le röviden, hogy a követelést vitatja, és az álláspontját kész akár bíróság előtt is megvédeni. Egyébként belföldi címmel nem rendelkezik, ezért a fizetési meghagyást a kézbesítési megbízottjának megküldve várja. És itt nevezze meg a belföldi kézbesítési megbízottját és annak címét. Ehhez javasolnám Viaggio személyét megjelölni. Akár további képviseletre is meg lehet hatalmazni - csak aztán nehogy hülyeségeket írkáljon a közjegyzőnek meg a bíróságnak! Mire is jó ez? Nos, először is, az Intrum (nem instrum!) fontolóra veszi, hogy továbbra is követeljen-e az öregasszonytól. Másodszor pedig, ha mégis küldet fizetési meghagyást, az egy kontrollált címre fog menni, nem beszélve arról, hogy csak az ide címzett fmh küldése hatályos. S így az időben történő ellentmondás lehetősége is adott. Végső soron az Intrumnak (nem instrumnak!) is jó ez, mert biztos lehet benne, hogy ezt a küldést nem lehet kézbesítési kifogással megtámadni.
Csak nem hagy nyugodni a dolog és egy picit tovább gondoltam a dolgot, és azt hiszem találtam valamit. Kérem aki IJ ügyekben jártas véleményezze nekem legyen szíves. Szóval az engem nem zavar hogy az IJ egy 18 éve elévült követelést tart rólam nyilván, de az már annál inkább hogy fenn tartanak KHR-en, elég érdekes módon. Ez úgy néz ki mintha nekem lenne velük egy 1,6m ft-os hitel szerződésem aminek az aktuális törlesztő részlete 1,6m ft. Ez egy mulasztás nélküli aktív hitel szerződés az IJ-s ügyszámomon beküldve khr-be. Na most ezzel az a gond hogy legalább havi 2m ft-os jövedelmet kellene igazolnom hogy hitelképes legyek. De átolvasva az mnb khr-re vonatkozó szabályozását az azt mondja hogy ha nem is lett rendezve a hitel a mulasztástól számított 10 év múlva törlésre kerül. Tehát az a mulasztás (ami részemről nem volt) 2001-es tehát akkor felrakhattak 5 évre negatív listára tehát 2006-ig és utána még fenn tarthattak további 10 évig 2016-ig. Jól gondolom azt hogy én már semmiképp sem lehetnék khr-en. ? Illetve az IJ adatot szolgáltathat rólam a khr-nek mintha hitel szerződésem lenne velük ? Az ügyvédem sajna elpasszolta az ügyet, azt mondta hogy nagyon joghézagos, és az IJ ügyesen használja ezt ki.
"Hátha most még lehet homokot szórni a fogaskerekek közé..."
Itt nem homokot kell szórni a fogaskerekek közé, hanem az ilyen rabló bandát ki kellene írtani a földről! Tudom, emberek vagyunk és hibázhatunk...de igenis kötelezném az ilyen szervezeteket arra, hogy mielőtt kiküld bármilyen értesítőt (ideértem a közjegyzőket is), nézzen utána annak, valós címre küldi-e ki vagy sem. nem hozhatna olyan helyzetbe senkit sem egy jogszabályra hivatkozva egy behajtó cég, hogy ne tudja megtenni az ellenvéleményét! Most pedig ez áll fent. Hiszen a hölgy lezárta a szerződését, elvileg nem köti semmi a Telenorhoz. Ha nem fizette volna ki a tartozását, nem zárták volna le a szerződését sem. És mivel ez megtörtént, a Telenor hibázott....adatokat adott át jogtalanul 3. félnek. Ha lenne is másik magyar címe a hölgynek, akkor sem lenne köteles közölni a társasággal, hiszen nem köti szerződés hozzá! Ennek ellenére a tetű cég elindíthat egy végrehajtást ellene, és ő idős korára kezdhet "futni" a pénze után plussz költségekbe verve magát! A törvényeink nem jók, és ezzel nem azt vitatom, hogy nem kellenek ilyen cégek is tartozások behajtására. de az, hogy nem néznek utána semminek, az nonszensz. Egy érzékenyebb becsületes idős embernél ez okozhat olyan "károkat" ami az egészségére is kihathat és az aki hibázott a Telenornál (pl Juliska) egyáltalán nem vonható felelősségre. Nincs súlya és következménye egyes poziciókban elkövetett hibáknak!
Igen tudom, mondtam is neki, de az sem árt, ha pl ő is érti azt, hogy mivel tud ott neki az ügyvéd segíteni a tanácson kívül? Értem ezt arra, hogy ha nincs magyar lakcíme sem levelezési címe, akkor az ügyvéd honnan tudja meg mit küldtek ki és mit nem? Már felvettem a kapcsolatot email formájában az ügyvéddel, leírtam a fejleményeket, írt is vissza, hogy jelentkezik 3 napon belül. Szóval ha a régi címére küldtek valamit, lehet már az is késő...az email-ben ami ugye nem hivatalos, az van benne,. hogy 18 napig nem számít fel kamatot csak a 19. naptól. addig meg vagy fizesse ki, vagy kérjen részletfizetést, ami adható! De az ő esetében a tartozás is alaptalan. Ha mégis lefogják a nyugdíja 33%-át, akkor utólag kérhet kártérítést az Intrumtól is, ha bizonyítja azt, hogy ő jelezte azt, hogy nincs magyar címe és birtokában van a szerződést lezáró iratoknak amit a Telenor állított ki neki!
„Segíteni szeretnék csak neki, mivel idős és nehezen mozog és külföldről nem szívesen jön ezért haza.”
Ezért kellene meghatalmaznia egy ügyvédet, mert bármi jön később, azt se fogja tudni intézni. Hátha most még lehet homokot szórni a fogaskerekek közé...
Gondolom itt is van valaki, aki valamennyire kompetens a témában...és a józan paraszti ész is diktál valamit....bár tudom a jogban vannak furcsa dolgok, amik nem ebből indulnak ki! Ügyvédtől is kérek általános infót az üggyel kapcsolatban, de ezt nem nekem kell majd intézni ha oda jutna a dolog. Segíteni szeretnék csak neki, mivel idős és nehezen mozog és külföldről nem szívesen jön ezért haza.
A nyugdíjfolyósító küld erről levelet, hogy fizetési meghagyást állítottak ki? Az nem csak a végrehajtó levelét kapja meg? Akkor az meg már jogerős, és akkor hogy tud élni vele?
A kérdés másik része az, hogy a meghurcoltatásért ki felel ilyenkor? Mert az nem kérdés, hogy a Telenor hibázott...ebből a hölgynek anyagi és nem anyagi kára is származott, illetve gondolom én ilyenkor már KHR listán is van az illető! Ha már a nyugdíjfolyósítónak ment végrehajtói levél, akkor az már a következő folyósításkor vonni fogja a nyugdíjból a 33%-ot. Amíg a hölgy kifogást emel bíróságon, addig az összeget minden hónapban vonni fogják. Jó megoldás lehet az, hogy email formájában értesíteni arról az INSTRUMOT, hogy nem ismeri el a tartozást, és hogy nincs magyar lakcíme sem levelezési címe. Természetesen ezt ajánlott levélben is elküldeni. Innentől felmerül a kérdés abban is, hogy ha ezek tudatában az INSTRUM intézkedik, akkor tévesen utánanézés nélkül teszi (rosszindulat...mindent a pénzéért) és innentől az ő felelőssége is felmerül egy esetleges perben, ami utólag szankcionálható! Jól gondolom? A hölgynek meg nem kötelessége elmondani a külföldi lakcímét sem....
A tértivevényen nemcsak [ ] nem kereste van, hanem [ ] ismeretlen, illetve [ ] elköltözött is. Márpedig úgy nem fut jogerőre az fmh. Ha a postás hanyagul [x] nem keresté-t ixel (ikszel?), az kézbesítési kifogást alapoz meg. A fizetési meghagyásról ilyenkor a végrehajtásban szerez tudomást az adós (ebben az esetben nyugdíjfolyósítótól szerez róla tudomást), és az onnan számított 15 napon belül lehet kézbesítési kifogással élni és a végrehajtás felfüggesztését kérni.
A hölgy amikor felmondta a Telenor szerződést és kiegyenlítette a hátralevő hónapokat, pár nap múlva már nem volt lakcíme, sem levelezési címe. Egy közjegyző amikor kiküld egy fizetési meghagyást, azt neki érvényes lakcímre kell küldenie, nem? Nyilvántartásból le lehetne kérni az adatok alapján....Így honan tudja meg azt, hogy kimegy-e a fizetési felszólítás? azóta lehet az ingatlannak másik tulaja, bérlője, aki nem köteles elmondani azt, hogy keresték-e az adott címen, illetve a postás hagyott-e ott értesítőt! Szóval ha ez így van elég aggályos. Így gyakorlatilag az ellent mondás lehetőségétől foszthatják meg.
Szerintem az Intrumnál nyilvántartott utolsó ismert lakcímére küldik az FMH-t. Feltéve, ha küldik...
Sem az e-mail, de még egy normál postai küldemény sem tekinthető hivatalos megkeresésnek.
Száz szónak is egy a vége: ha a fizetési meghagyást ellentmondással határidőn belül nem támadják meg, annak ugyanolyan hatálya van, mint a jogerős ítéletnek.
Köszönöm a választ...több helyen is próbáltam érdeklődni mivel nem akart jönni a válasz senkitől! A kérdés még az, hogy hogyan menne a fizetési meghagyás, amikor nincs lakcíme sem levelezési címe? Email-ben "hiteles" egy ilyen felszólító levél? Én azt a jogszabályt találtam..helyénvaló az úgy?
Egy ismerősöm idős édesanyjának szeretnék segíteni tanáccsal, illetve kora miatt itt próbálok helyette optimális megoldást keresni a kérdésére. A tegnapi napont email formájában kapott egy levelet az INSTRUM JUSTITIA-tól, miszerint tartozása volt a TELENOR-nál, amit ők átvettek, és most követelnek tőle egy nagyobb összeget. A hölgy most 83 éves és 2018-óta külföldön él, de magyar nyugellátással is rendelkezik. Valóban volt Telenoros előfizetése 24 hónapos hűségidővel 2018 áprilisától. Ezt fizette is 2018 decemberéig, amikor is kifizette a "lelépési" pénz, tehát amit a fennmaradó 16 hónapra kértek tőle a szerződés felbontása miatt, amit a hölgy kezdeményezett. Ekkor költözött külföldre a testvéréhez. A szerződést teljes egészében kifizette, dokumentummal tudja igazolni, soha a 8 hónap alatt nem volt elmaradása sem. Ilyenkor mi lenne a célszerű lépés? Kell neki válaszolni az email-re, vagy hagyja figyelmen kívűl? Egy email lehet "hivatalos" kézbesítésnek minősülő? Attól tart, ahogy olvasni lehet itt-ott, hogy nem szállnak le róla, minden eszközzel pénz akarnak kicsikarni a vélt adóstól. Ő a kora és az egészségi állapota miatt nem tud és nem is akar belebonyolódni perekbe, nincs olyan állapotban, hogy utánajárjon személyesen a dolgoknak, vagyis megerőltető neki minden. Feleslegesen nem akar anyagi költekezésbe bonyolódni (per esetén ügyvédi költség megelőlegezése)..stb. Mi lenne az ésszerű megoldás? Az INTRUM JUSTITIA egy email nem megválaszolása után kiállíttathat fizetési meghagyást? Erről viszont a 2009-évi L. törvény 3§ 2. bekezdése, illetve a 4. bekezdése egészen pontosan rendelkezik, miszerint mikor lehet fizetési meghagyást kibocsátani. Jelen esetben ez szerintem rá is vonatkozik! Ha így van, akkor véleményem szerint le kell tiltani a "rabló bandát", és figyelmen kívűl kell hagyni a dolgot. Esetleg válaszoljon a levélre, fordítson rá energiát? Nem gondolnám, hogy email formájában kellene azonosítania magát, és hivatalosan neki bizonyítania azt amit ő 2018 decemberében a Telenorral lezárt! Perré alakulhat ez az ügy? Letilthatják a magyar nyugdíjából az összeget? Érdekes az is, hogy a mellékletben amit küldtek, szerepel egy részletfizetési megállapodás, amit adatai megadásával ki kellene töltenie. Két opció szerepel benne:
Elismeri a tartozását és kifizeti egyben az összeget.
Elismeri a tartozását, és részletfizetést kér.
Olyan opció viszont nem létezik, amiben NEM ismeri el a vélt tartozását!!! Tehát ezért fél kapcsolatba lépni velük, hiszen az okot ad arra az Instrumnak, hogy tovább zaklassa. Ha viszont nem lép a levélre, akkor mire számíthat?
Nincs magyar lakcíme és levelezési címe sem.
Nincs magyar telefonszáma sem.
Elvileg a fenti törvényre hivatkozva nem is lehet kiállítani neki fizetési meghagyást sem. Neki véleményem szerint maximum a közjegyzőnél kellene ellenmondani fizetési meghagyás után (ezt meg ugye nem lehet kiállítani ha a törvény betűi igazak), illetve per esetén az INSTRUMNAK kellene bizonyítani azt, hogy a hölgy valóban tartozik. A hölgy viszont maximum ott szeretné felfedni a dokumentációt amivel rendelkezik. (láttam én is, teljesen rendben van). Ha perré alakul a dolog, ebben az esetben perelhető a TELENOR is? Kérésre be tudom másolni a levél teljes tartalmát és a mellékletet is! Várom a szakavatott hozzászólásokat a témában. Előre is köszönöm!
Én sem bírok velük pedig én a saját nevemben járnék el. Tavaly tudtam meg hogy követelésük van velem szemben de azt is csak úgy hogy lakáshitelt intéztem volna, és a bankban szóltak hogy van egy érdekes bejegyzés a khr-emben. Pici utánajárással kiderítettem hogy egy 1997-es citibankos ügy amit 2008-ban vásárolt az intrum. A szép az a dologban hogy soha nem voltam citibank ügyfél, mivel ez a bank már nincs őket erről megkérdezni nem tudom. Illetve a követeléssel kapcsolatban sem keresett soha senki, végig volt ingatlanom, autóm szal simán végrehajthatták volna rajtam... Megpróbáltam a rendőrségen feljelentést tenni de elhajtottak mert azt mondták hogy mivel a büntetés maximális tétele rég eltelt a vélhető elkövetése óta ők már nyomozni nem kezdenek. Az intrum pedig csak azt a megoldást tartja elfogadhatónak hogy fizessek be 1,6m ft-ot, semmi másról hallani sem akar... Lehet hogy tettek ezzel egy nagy szívességet mert eddig sem vettem fel soha hitelt hála nekik ezután sem fogok :) ennyi...
ért nem érdemel egy szemernyi udvariasságot ez a cég mivel tudta a befizetés lehetetlen. 13 -án datálta 14 én postázták én 19 -én kaptam meg , amiben az áll , hogy 18 -ig befizetendő. A nagyszámok törvénye alapján megkockáztatják, hogy a figyelmetlen ember fizessen.
Amúgy az a kinek tartoztak miért nem fizetési meghagyást küldött ?
Mi és cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használunk, hogy javítsuk az Ön élményét weboldalunkon. Személyre szabott hirdetések és tartalom, reklámozás és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés céljából tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk információkhoz egy eszközön, és feldolgozhatunk személyes adatokat, például az Ön IP-címét és böngészési adatait. Ezenkívül felhasználhatjuk a pontos földrajzi helymeghatározási adatokat és az eszközök beolvasásával történő azonosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Testreszabhatja a cookie-kategóriákra vonatkozó hozzájárulási beállításokat, valamint a Célok és szolgáltatások, valamint a Szállítók hirdetéskövetési beállításait. Részletes hozzájárulást adhat minden és . A legtöbb eladó kifejezett hozzájárulást igényel a személyes adatok feldolgozásához, míg néhányan jogos érdekre támaszkodnak. Önnek azonban jogában áll tiltakozni a jogos érdekük felhasználása ellen.
A szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ezek a sütik biztosítják a weboldal alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit, névtelenül.
Süti
Időtartam
Leírás
COOKIE_SUPPORT
1 year
Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket.
JSESSIONID
JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak.
PHPSESSID
Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik.
SERVERID
Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is.
viewed_cookie_policy
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
A teljesítménysütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, ami segít a látogatók számára jobb felhasználói élményt nyújtani.
Süti
Időtartam
Leírás
Gdyn
1 year 1 month
Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják.
GUEST_LANGUAGE_ID
1 year
Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál.
Az analitikai sütiket arra használják, hogy megértsék, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldallal. Ezek a sütik segítenek anonim, statisztikai információt szolgáltatni a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalom forrásáról stb.
Süti
Időtartam
Leírás
_ga
2 years
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához.
_gat_UA-112481-1
1 minute
Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken.
_gid
1 day
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában.
A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat releváns hirdetésekkel és marketingkampányokkal találkozhassanak. Ezek a cookie-k nyomon követik a látogatókat a webhelyeken keresztül és információkat gyűjtenek, hogy személyre szabott hirdetéseket jeleníthessenek meg.
Süti
Időtartam
Leírás
_goa3session
2 days
Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják.
fr
3 months
A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek.
Gtest
1 year 1 month
Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában.
i
1 year
Nincs információ.
IDE
1 year 24 days
A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg.
mc
1 year 1 month
Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal.
test_cookie
15 minutes
Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál.
YSC
session
Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál.
Sütik, eszközazonosítók vagy hasonló online azonosítók (pl. bejelentkezésalapú azonosítók, véletlenszerűen hozzárendelt azonosítók, hálózatalapú azonosítók) más információkkal együtt (pl. böngésző típusa és adatai, nyelv, képernyőméret, támogatott technológiák stb.) tárolhatók vagy olvashatók az Ön eszközén, hogy az felismerhető legyen minden alkalommal, amikor egy alkalmazáshoz vagy egy webhelyhez csatlakozik, az itt bemutatott célok közül egy vagy több érdekében.
A jelen nyilatkozatban ismertetett legtöbb cél az Ön eszközéről alkalmazás használatakor vagy webhely felkeresésekor származó információk tárolásán vagy elérésén alapul. Például előfordulhat, hogy egy beszállítónak vagy kiadónak sütit kell eltárolnia az Ön eszközén a webhelyen tett első látogatása alkalmával, hogy következő látogatásaikor felismerhesse az eszközt (minden alkalommal ennek a sütinek az elérése útján).
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített hirdetések korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy hirdetés hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy autógyártó munkaidőn túl a városban élő környezettudatos felhasználók körében szeretné népszerűsíteni elektromos járműveit. A hirdetés egy kapcsolódó tartalmat (például egy klímaváltozás elleni intézkedésekről szóló cikket) tartalmazó oldalon jelenik meg este 6:30 után, olyan felhasználók számára, akiknek nem pontos tartózkodási helye azt sugallja, hogy városi zónában tartózkodnak.
Egy nagy vízfestékgyártó online hirdetési kampányt szeretne indítani legújabb vízfesték termékcsaládja számára, diverzifikálva közönségét, hogy a lehető legtöbb amatőr és professzionális művészt érje el, és elkerülve a hirdetés nem megfelelő tartalom (például ház kifestéséről szóló cikkek) melletti megjelenítését. A rendszer számon tartja, hogy a hirdetés hányszor jelent meg Önnek, és korlátozza annak túl gyakori bemutatását.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (mint például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy más felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja (később is) felhasználható olyan hirdetések bemutatására, amelyek relevánsabbnak tűnnek az Ön ezek és más entitások szerinti lehetséges érdeklődési köre alapján.
Ha Ön számos cikket elolvas a legjobb megvásárolható kerékpártartozékokról, ezeket az információkat felhasználhatjuk arra, hogy profilt hozzunk létre az Ön kerékpártartozékok iránti érdeklődéséről. Az ilyen profil később felhasználható vagy tökéletesíthető ugyanazon vagy egy másik webhelyen vagy alkalmazásban úgy, hogy egy adott kerékpártartozék márka hirdetéseit jelenítsük meg Önnek. Ha Ön egy autókonfigurátort is megtekint egy luxusautó-gyártó weboldalán, ezt az információt kombinálhatjuk a kerékpárok iránti érdeklődésével, finomítva ezzel profilját, és azzal a feltételezéssel élhetünk, hogy Ön a luxuskategóriás kerékpáros felszerelések iránt is érdeklődik.
Egy ruházati vállalat szeretné népszerűsíteni csúcskategóriás babaruhákból álló új termékcsaládját. Kapcsolatba lép egy olyan ügynökséggel, amelynek magas jövedelmű ügyfelekkel rendelkező ügyfélhálózata van (például felsőkategóriás szupermarketek), és arra kéri az ügynökséget, hogy hozzon létre profilokat olyan fiatal szülőkről vagy párokról, akik feltételezhetően gazdagok és újszülött gyermekük van, hogy később ezek a profilok felhasználhatók legyenek partneralkalmazásokon belül hirdetések bemutatására.
Az ezen szolgáltatásban Önnek megjelenített hirdetések az Ön hirdetési profiljain alapulhatnak, amelyek tükrözhetik az Ön jelen szolgáltatásban vagy más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett tevékenységét, (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési köreit és személyes szempontjait.
Egy online kiskereskedő futócipőkre vonatkozó korlátozott értékesítési akciót szeretne hirdetni. Olyan felhasználókat szeretne a hirdetéssel megcélozni, akik korábban futócipőket nézegettek a mobilalkalmazásában. A nyomon követési technológiák felhasználhatók annak felismerésére, hogy Ön korábban már használta a mobilalkalmazást futócipők megtekintésére, annak érdekében, hogy az alkalmazásban megjelenítsék Önnek a megfelelő hirdetést.
Egy webhelyen kerékpártartozékokat kereső személyre irányított személyre szabott hirdetés céljából létrehozott profil felhasználható kerékpártartozékokra vonatkozó releváns hirdetés bemutatására egy másik szervezet mobilalkalmazásában.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett nem hirdetésjellegű tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy hasonló felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja például a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja felhasználható (később is) olyan tartalom bemutatására, amely relevánsabbnak tűnik az Ön lehetséges érdeklődési körei alapján, például a tartalom megjelenítési sorrendjét módosítva, hogy Ön még könnyebben megtalálhassa az érdeklődési körének megfelelő tartalmat.
Ön egy közösségi média platformon több cikket is elolvas arról, hogyan építhet lombházat. Ezeket az információkat hozzáadhatjuk egy profilhoz, hogy feljegyezzük érdeklődését a szabadtéri tartalmak, valamint barkácsútmutatók iránt (azzal a céllal, hogy ez lehetővé tegye a tartalom személyre szabását, így például a jövőben több blogbejegyzést és cikket jeleníthessünk meg Önnek lombházakról és faházakról).
Ön megnézett három űrkutatásról szóló videót különböző tévéalkalmazásokban. Egy független hírplatform, amellyel Önnek még nem volt kapcsolata, profilt épít az ilyen megtekintési viselkedés alapján, és más videók vonatkozásában lehetséges érdeklődési körként jelöli meg az űrkutatást.
A jelen szolgáltatásban Önnek bemutatott tartalom az Ön tartalom személyreszabási profiljain alapulhat, amelyek alapján jellemezhetők az Ön jelen vagy más szolgáltatások körében végzett tevékenységei (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési körei és személyes szempontjai. Ez felhasználható például a tartalmak Ön részére történő megjelenítése sorrendjének módosítására, hogy Ön még könnyebben megtalálja az érdeklődési körének megfelelő (nem hirdetési jellegű) tartalmakat.
Ön vegetáriánus ételekről szóló cikkeket olvas egy közösségi média platformon, majd egy független vállalat főzőalkalmazását használja. A közösségi média platformon Önről készült profil segítségével vegetáriánus recepteket mutatunk be Önnek a főzőalkalmazás üdvözlőképernyőjén.
Ön három videót tekintett meg különböző webhelyeken az evezésről. Egy független videómegosztó platform öt további evezéssel kapcsolatos videót fog javasolni, amelyek érdekelhetik Önt a tévéalkalmazása használata során, az Önről akkor készült profil alapján, amikor azokon a különböző webhelyeken járt online videók megtekintése céljából.
Az Ön számára megjelenített hirdetésekre és az Ön azokkal való interakcióira vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy egy hirdetés mennyire működött jól Ön vagy más felhasználók számára, és hogy a hirdetés elérte-e a céljait. Például, hogy Ön látott-e egy hirdetést, rákattintott-e, a hirdetés arra késztette-e, hogy megvásároljon egy terméket vagy felkeressen egy webhelyet stb. Ez nagyon hasznos a hirdetési kampányok relevanciájának megértésében.
Ön rákattintott egy online áruház „fekete pénteki” kedvezményre vonatkozó hirdetésére egy kiadó weboldalán, és megvásárolt egy terméket. Kattintása hozzá lesz kapcsolva ehhez a vásárláshoz. Megmérjük az Ön és más felhasználók interakcióját, hogy megtudjuk, hány hirdetésre kattintás vezetett vásárláshoz.
Ön egyike azon keveseknek, akik egy kiadó alkalmazásán belül rákattintottak egy olyan hirdetésre, amely egy online ajándékbolt „nemzetközi elismerési nap” alkalmából nyújtott engedményéről szólt. A kiadó jelentéseket szeretne kapni, hogy megtudja, hogy az alkalmazáson belül Ön és más felhasználók milyen gyakran néztek rá vagy kattintottak rá egy adott hirdetéselhelyezésre, nevezetesen a „nemzetközi elismerési nap” hirdetésre, hogy a kiadó és partnerei (például ügynökségek) optimalizálhassák a hirdetések elhelyezését.
Az Ön számára megjelenített tartalomra és az Ön azzal való interakciójára vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy pl. a (nem hirdetésjellegű) tartalom elérte-e a szándékolt közönségét, és megfelelt-e az Ön érdeklődési körének. Például, attól függetlenül, hogy Ön cikket olvas, videót néz, podcastot hallgat vagy termékleírást néz, mennyi időt töltött ebben a szolgáltatásban és a meglátogatott weboldalakon stb. Ez nagyon hasznos annak megértésében, hogy az Ön számára megjelenített (nem hirdetésjellegű) tartalom mennyire releváns.
Ön egy túrázásról szóló blogbejegyzést olvasott egy kiadó mobilalkalmazásában, és követte az ajánlott és kapcsolódó bejegyzésre mutató linket. Interakcióit úgy rögzítjük, hogy abból kitűnjön, hogy a túrázásról szóló eredeti poszt hasznos volt az Ön számára, és sikeresen felkeltette az Ön érdeklődését a kapcsolódó poszt iránt. Ezt azért mérjük, hogy megtudjuk, a jövőben kell-e további bejegyzéseket készíteni a túrázásról, és hová kell elhelyezni őket a mobilalkalmazás kezdőképernyőjén.
Önnek bemutattunk egy divattrendekről szóló videót, de Ön és több más felhasználó is 30 másodperc után nem nézte azt tovább. Ezt az információt ezután a divattrendekről szóló jövőbeni videók megfelelő hosszának értékelésére használják fel.
Jelentések hozhatók létre az Ön és más felhasználók hirdetési (vagy nem hirdetési) tartalmakkal való interakcióira vonatkozó adatkészletek (például felhasználói profilok, statisztikák, piackutatási, elemzési adatok) kombinálása alapján a közös jellemzők azonosítása érdekében (például annak meghatározása érdekében, hogy mely célközönségek fogékonyabbak egy hirdetési kampányra vagy bizonyos tartalmakra).
Egy online könyvesbolt tulajdonosa kereskedelmi jelentést szeretne kapni, amely megmutatja azon látogatók arányát, akik felkeresték, de vásárlás nélkül hagyták el a webhelyét, illetve felkeresték azt és megvásárolták a frissen megjelent „a hónap híresség-életrajzát”, valamint megmutatja az egyes kategóriák átlagéletkorát és férfi/nő eloszlását. A webhelyén Ön által történt navigációval és az Ön személyes jellemzőivel kapcsolatos adatokat ezután felhasználják és más ilyen adatokkal kombinálják ezen statisztikák létrehozásához.
Egy hirdető szeretné jobban megérteni, hogy milyen típusú közönség lép interakcióba a hirdetéseivel. Felkér egy kutatóintézetet, hogy hasonlítsa össze a hirdetéssel interakcióba lépett felhasználók jellemzőit hasonló platformok felhasználóinak tipikus jellemzőivel, különböző eszközökön. Ez az összehasonlítás megmutatja a hirdetőnek, hogy hirdetéseinek közönsége elsősorban mobileszközökön keresztül éri el a hirdetéseket, és tagjai valószínűleg a 45-60 éves korosztályba tartoznak.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk – mint például a hirdetésekkel vagy tartalommal való interakciója – nagyon hasznos lehet a termékek és szolgáltatások tökéletesítésében, valamint új termékek és szolgáltatások létrehozásában a felhasználói interakciók, a közönség típusa stb. alapján Ez a konkrét cél nem foglalja magában a felhasználói profilok és azonosítók fejlesztését vagy tökéletesítését.
Egy közösségi média szolgáltatóval együttműködő technológiai platform észreveszi a mobilalkalmazások felhasználói számának növekedését, és profiljaik alapján azt látja, hogy közülük sokan mobilkapcsolatokon keresztül csatlakoznak. Új technológiát használ a mobileszközökhöz igazodóan formázott, és alacsony sávszélességű hirdetések küldéséhez, hogy javítsa azok teljesítményét.
Egy hirdető annak módját keresi, hogy miként tudna hirdetéseket megjeleníteni egy újfajta típusú fogyasztói eszközön. Információkat gyűjt arról, hogy a felhasználók hogyan lépnek interakcióba ezzel az új típusú eszközzel, annak meghatározása érdekében, hogy ki tudna-e fejleszteni egy új mechanizmust a hirdetések ilyen típusú eszközön történő megjelenítésére.
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített tartalmak korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy videó vagy cikk hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy utazási magazin cikket tett közzé a weboldalán egy nyelviskola által a külföldi utazás élményének fokozása érdekében javasolt új online tanfolyamokról. Az iskola blogbejegyzései közvetlenül az oldal alján találhatók, és az Ön nem pontos tartózkodási helye alapján kerülnek kiválasztásra (például olyan blogbejegyzések, amelyek az Ön tartózkodási országának nyelvétől eltérő nyelvekre vonatkozó tananyagot ismertetnek).
Egy sporthíreket szolgáltató mobilalkalmazás új cikk rovatot indított a legutóbbi futballmeccsekről. Mindegyik cikk egy külön streaming platformon található videókat tartalmaz, amelyek bemutatják az egyes mérkőzések legfontosabb pillanatait. Ha Ön beleteker egy videóba, ez az információ felhasználható arra, hogy a rendszer a következő lejátszáshoz egy rövidebb videót válasszon ki.
Az Ön adatai felhasználhatók a szokatlan és potenciálisan visszaélésszerű tevékenységek figyelése és megelőzése érdekében (mint például hirdetések vonatkozásában a robotok általi hirdetéskattintások), valamint a rendszerek és folyamatok megfelelő és biztonságos működésének biztosítására. Felhasználhatók továbbá az Ön, a kiadó vagy a hirdető által a tartalmak és hirdetések megjelenítésekor, valamint a velük való interakció során esetlegesen tapasztalt problémák kijavítására is.
Egy hirdetésközvetítő különböző hirdetőktől származó hirdetéseket küld partner webhelyeinek hálózatába. Észreveszi, hogy az egyik hirdetőre vonatkozó hirdetésekre történő kattintások száma jelentősen megnőtt, és a kattintások forrására vonatkozó adatokat felhasználva megállapítja, hogy a kattintások 80%-a inkább robotoktól, mint emberektől származik.
Bizonyos információkat (például az IP-címet vagy az eszköz képességeit) arra használunk, hogy biztosítsuk a tartalom vagy a hirdetés technikai kompatibilitását, és elősegítsük a tartalom vagy a hirdetés továbbítását az Ön eszközére.
Ha egy cikkben lévő linkre kattint, akkor általában egy másik oldalra vagy a cikk egy másik részére kerül. Ennek elérése érdekében 1°) a böngészője kérést küld a webhelyhez kapcsolódó szervernek, 2°) a szerver válaszol („itt az a cikk, amelyet kért”), felhasználva az Ön eszköze által küldött kérésben automatikusan szereplő technikai információkat, hogy megfelelően jelenítse meg az Ön által kért cikk részét képező információkat/képeket. Technikailag az ilyen információcsere mindenképpen szükséges a képernyőjén megjelenő tartalom továbbításához.
A jelen nyilatkozatban felsorolt célokkal és szervezetekkel kapcsolatos döntéseit a rendszer digitális jelek (például karakterlánc) formájában menti és teszi elérhetővé ezen szervezetek számára. Erre azért van szükség, hogy mind a szolgáltatás, mind az említett szervezetek figyelemmel lehessenek ezen döntésekre.
Amikor Ön felkeres egy weboldalt, és az felteszi Önnek a kérdést, hogy hozzájárul-e ahhoz, hogy felhasználják a profilját személyre szabott hirdetések megjelenítéséhez, illetve megtagadja-e az ehhez való hozzájárulását, az Ön választását a rendszer elmenti és elérhetővé teszi a hirdetési szolgáltatók részére, így az Ön számára megjelenített hirdetések esetében figyelembe veszik ezt a választást.
A jelen szolgáltatásban Ön által végzett tevékenységgel kapcsolatos információk párosíthatók és kombinálhatók más Önnel kapcsolatos és különböző forrásokból származó információkkal (például egy különálló online szolgáltatásban végzett tevékenységével, egy hűségkártya üzletben történő használatával vagy egy felmérésre adott válaszaival) a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
A jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében az Ön eszköze valószínűleg más, Önhöz vagy háztartásához tartozó eszközökkel összekapcsoltnak minősülhet (például azért, mert a telefonján és a számítógépén is ugyanabba a szolgáltatásba van bejelentkezve, vagy mert ugyanazt az internetkapcsolatot használja mindkét eszközön).
Az Ön eszköze az internet elérése során automatikusan elküldött információk (például az Ön internetkapcsolatának IP-címe vagy az Ön által használt böngésző típusa) alapján megkülönböztethető lehet más eszközöktől a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
Az Ön beleegyezésével az Ön pontos tartózkodási helye (500 méternél kisebb sugarú körön belül) felhasználható a jelen közleményben ismertetett célok támogatására.
Az Ön beleegyezésével az Ön eszközének bizonyos jellemzőit (mint például a telepített betűtípusok vagy bővítmények, a képernyő felbontása) lekérhetik és felhasználhatják annak más eszközöktől való megkülönböztetésére a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.