Timberland cipő


Surmoka # 2021.12.17. 10:22

Bocs, de hogy nézhettétek ezt be? Tele van helyesírási hibákkal meg értelmetlen szövegekkel az oldal, látszik rajta, hogy gépi fordítású, csalás.

kertep # 2021.12.17. 09:17

Én ma futottam ebbe bele.
Az oldal még mindig működik - (okos módon 3 különböző kártyával is megpróbáltam fizetni :))
szerencsére nem engedett fizetni ...
A címet módosítottam - a 3 kártyát letiltattam ... jobba a békesség

Timberland # 2019.02.21. 14:20

4 pár Timberland márkajelzésű bakancsot rendeltem a www.bakancsoutlet.com nevű magyar nyelvű honlapon. Sajnos a vásárlókat megtévesztik és megkárosítják, mivel a egyrészt a rendelés során nem derül ki, hogy az áru Kínából érkezik, ezáltal annak a vámoltatása is szükséges.
A Vámhivatal értesített, hogy a csomagban nem az általam megrendelt Timberland márkajelzésű cipők, hanem olcsóbb kategóriájú kínai cipők vannak. Ezt követően a szerződéstől elálltam és kértem a pénz visszafizetését.
A honlapon feltüntetett és ígért 30 napos pénzvisszafizetési garancia ellenére azonban ettől elzárkóznak, így a történtek alapján vélelmezhető a csalás gyanúja.
A példámból okulva ne rendeljenek ettől a webáruháztól ha nem akarják, hogy a károsultak számát szaporítsák.

magdo # 2016.12.10. 15:32

Sajnos én is rendeltem Timberland cipőket! Csak egy banki kontorll üzenettel tudom igazolni hogy levettek a számlámról pénzt, de hogy ki, milyen cég van mögötte azt nem tudom kideríteni. Nekem minden eltűnt, még az oldalt sem találom, hogy tudjam igazolni, hogy mit rendeltem. Tavaly karácsonyra is külföldről rendeltem és azok mind időben megérkeztek, ezért most fel sem merült bennem, hogy gyanakodjak... hiba volt! Nos, én is örülnék,ha valaki tudna valami használható tanácsot adni, hogy hogyan lehetne visszaszerezni legalább a pénzt. Most se pénzem, se ajándék karácsonyra. :( Ráadásul egy másik helyről táskát rendeltem, arról sincs semmi hír csak hogy leemelték rá a pénzt. Mindkét híretést a fb-on találtam a black friday akcióban.

szebnti # 2016.12.08. 09:40

Szintén vásároltam és már gyanús volt amikor a rendelésről nem jött levél.Nem tudom a fizetést visszajelző emaille lehet -e valamit kezdeni.Össze kéne fogni ,hátha lehet tenni valamit.

Peti0829 # 2016.12.04. 18:10

Sziasztok!

Nektek sikerült már valamit intézni?
Nekem szerencsére csak 30 euro bánta.
Az oldalra rámenve most amit ír, hogy a kártya adatok megszerzése is cél lehetett, erről valakinek valami infó?

Az amúgy jó, hogy még most is tudnék rendelni...

groszfater@gmail.com # 2016.12.03. 20:53

akkor jelentsd fel bumfordi

zsolt0332 # 2016.12.03. 20:45

És aki 250 euro értékben vásárolt? az nem 50000ft vigyori

groszfater@gmail.com # 2016.12.03. 17:12

megnéztem ezeket a cipőket, mind 50 000 alatt van.
szabálysértési értékhatár... :)))

zsolt0332 # 2016.12.03. 16:50

Sziasztok!
Mi is vettünk sajnos, mi ilyenkor a teendő?

Grenobll # 2016.11.29. 20:47

Sziasztok,

Mi is vettünk Timberland cipőket nov 12.-én amikor a facebookon vettük észre a hirdetést. Mi a shoppingcustomer.com oldalról vettük a cipőket. Nos úgytünik átverés áldozatai lettünk a kérdésem az hogy ilyen esetben mit lehet tenni hogy a pénzünket visszakapjuk vagy kihez kell panasszal fordulni?

Mokus111 # 2016.11.25. 10:49

Szép napot mindenkinek!
Black friday lévén a facebook oldalon Timberland cipő akciós hirdetések jelentek meg, 1-2 hete. Az oldalt meglátogatva, teljesen hitelesnek tűnt. http://www.bfridayshopping.com/en/
Sikeres kártyás vásárlás után naponta néztem az oldalukat, hogy a rendelés információkban történt e változés, célországba érkezés, ilyesmi. Ma reggel az oldal eltűnt...helyette más néven fut ugyanaz az oldal, email címemmel már nem enged be, kiírja, hogy nincs ilyen rendelés... Nyilván sikerült belecsúszni egy csalásba, ez érthető...egyéb ötlet, mit tehetnénk még az ügy érdekében???