Szia Atis
Az emberek többségének a kötelező biztosítás nem több mint egy törvény által előírt kötelezettség. Ott van X darab törvényesen választható alternatíva, abból kell kiválasztani a legmegfelelőbbet. KGFB esetén, (és itt meg is találtuk a rendszer alaphibáját) az egyszeri autósnak egyetlen szempontja az ÁR. Mennyi az annyi. A többi nem lényeges, hiszen KGFB és KGFB között elméletben nem szabadna lenni különbségnek, másrészt nem magának veszi meg a biztosítást, hanem egy jövendőbeli esetleges ismeretlen károsultnak, ergo a biztosítónak nem érdeke a "minőségi" szolgáltatás, ígyisúgyis megkapja a díjat akár korrektül kártalanít akár nem.
„de ha tudta, hogy mi a helyzet a mávval, akkor mért nem lépett azonnal?”
Kötelező felelősség biztosítót nem igazán válthat az ember akkor amikor akar, 1 évben egyszer lehetséges, aki 2007 novemberében mávos lett, vagy maradt, annak már nem maradt mérlegelési-választási lehetősége... 2007-ben még nem volt balhé, ill nem szólt fáma a biztosító megszűnéséről, meg sikkasztásról.
Akárhogy is ragozzuk, ennek a dolognak -sajnos- a károsultjai az ügyfelek. A károsultak leshetik a lóvét, a tagok meg elbukták az előre befizetett éves díjaikat, évközbeni biztosítóváltás miatt 5 negyedévet kellett fizetniük. Ráadásul most szembe kell nézniük perek hadával, pedig törvény szerint jártak el. Mi lesz azokkal akik luxusautót törtek tropára? Ráterhelik az ingatlanra? Földönfutók lesznek? Azért mert valakik jót szakítottak ebből is, ill. a legkézenfekvő felelősök széttárják a kezüket?
Mire van hát a felügyeleti szerv? Ez is csak egy kirakatintézmény? Az autósok meg egymást utálják emiatt. Nem kéne...
