Szerintem a helyes magatartás a kommunikáció teljes megszüntetése. Elfáradnak, leszoknak rólad. Meggyőződésem, hogy valami excell táblában jelzik, maguknak: ez tejelős, ez magyarázkodós stb.
Továbbra is a fejvadászos gurítást javaslom, de akkor nemcsak a főnöknek, hanem a kollégáknak, szomszédoknak is: "Képzeld, egy fejvadász cég javasolt nagyfőnöknek a Dunacorphoz, keresnek égen-földön, mert valami miatt nagyon sürgős nekik a dolog, hát nem tudom, én olyan jól érzem magamat ezen a jelenlegi helyemen, trallala-trallala..."
Azért voltam leginkább felháborodva, mert kiteregette a Főnökasszonyomnak a hitelemet, és hogy le fogja tiltatni a munkabéremet, vagy inkasszálni fogja a számlámat. Tudom, hogy ennek azért még van egy útja-módja, de nagyon gátlástalanok, és, ahogy beszélnek az nem ér meg még egy tollvonást sem. Igaz, én is írtam nekik, de semmi válasz nem jött....kb fél éve. Azóta körbetelefonálták a szomszédaimat, a lakóhelyemen különböző cégeket, hogy nem ismernek-e, és jelezték, az ismerősök, hogy innen kerestek várják a visszahívást.....Ezt szabad? Tudtommal banktitokról beszélünk.... Ja! És ők megvásárolják a hitelemet 15-20 %-ért, de tőlem 130-ért kérik a visszafizetést. Én Ővelük nem kötöttem szerződést.....
„Főnökasszonyom behívat, hogy keresett az XY a Duna Corp Zrt-től.”
Miért nem mondod a főnöködnek, hogy egy fejvadász cég vezérigazgatónak javasolt a Dunacorpnál, de te inkább maradni szeretnél, megfelelő juttatásért, természetesen... ;-)
A mai nap folyamán megfenyegettek a Duna Corp Zrt-től. Felhívtak munkaidőben, Kollégák előtt próbáltak faggatni, hiába mondtam, hogy ez az időpont nem jó nekem. Elnézést kérve letettem a telefont. 1 perc újra keresnek......ugyanaz.... Közben Főnökasszonyom behívat, hogy keresett az XY a Duna Corp Zrt-től.... Szabályos ez? Munkaidőben zaklathat? Ők mindenen keresztülgázolhatnak?
Tudtok abban segíteni, hogy mit tehetek??? ....ugyanis nem az első eset.....Feljelenthetem Őket? Van ahhoz nekem jogom?
Sziasztok! Csak hogy én is írjak valamit!:) Ma az édesanyámat hívták fel, miszerint bűncselekményt követtem el szándékos károkozás címén, és mivel nem az országban élek, kiadatást akarnak kérni!!! Szerintetek? 200 lett a vérnyomása és 40 fokos lett a láza!!! Azért ez már elég durva!
Én nem is értem ezeket a negatív hozzászollásaidat! De nem is nagyon foglalkozom vele. Megszoktuk már hogy vannak ilyen negatív kötekedők. Az én helyzetem szerencsére nem rossz, és a idegállapotommal sincs baj. :) Neked meg azt tanácsolom hogy regisztrálj be még néhány oldalra, és oszd az észt és kötekedj.
Legtöbb esetben az adós aki valamilyen Bank felé tartozik nem azért nem fizet mert nem akar hanem mert nem tud! Sokan elvesztették a munkájukat a válság alatt és a mai napig ennek isszák a levét! Kérdem én és szerintem erre sokan kíváncsiak lennének, ha egy yx Bank az adósa hiteltartozását eladja egy ilyen ingyenélő magát követeléskezelő vállalkozásnak a fennálló hiteltarozás 6-8%-ért , akkor ezt az adó miért nem veheti meg?? Egy 300.000Ft tartozást 25-30e Ft lenne, amit ki kellene fizetni. Banknak (ha már eladja) úgy is mindegy ki vásárolja meg, mert az neki így is, úgy is veszteség! Szeretném itt leszögezni, hogy az lenne a cél hogy segítsünk azoknak a családoknak és embereknek akik belekerültek ebbe a nehéz helyzetbe. Természetesen, ha valakinek tartozása van azt ki kell fizetni,de mindegy hogy milyen módon. PL: Hasraütök követeléskezelő vagyok 400.985Ft átvett tartozás,158.000FT késedelmi kapat,32.000Ft kezelési költség! És ha nem fizet, akkor megyünk Tankal,repülővel, végighívogatjuk az összes szomszédot, közösségi oldalon talált ismerősöket! De valahogy bíróságra nem akarják beadni a piszkok! És nem azért mert ők a segítőkész világmegmentő egyesület! Itt ahogy olvasom még hivatalos Postán feladott tértivevényes részletfizetési szerződést vagy akármilyen igazolást sem küldenek!! Miért is?! Vagy PL ez a Dunacorp: Bejelentett céghelyük Csomádon van,most szereztem az infót hogy a leveleket Budapestről küldik PF:576 –ról! Ha valaki szeretné őket egyeztetés céljából személyesen megkeresni miért nem lehet?! Csak telefonon akarnak beszélgetni,és követelőzni!! Én azt mondom, ha nincs takargatni valóm és tisztességesen járok el akkor nem zárkózok el a személyes egyeztetéstől,és a normális HIVATALOS levelet küldök ügyfeleimnek , nem pedig ilyen „bankszámlaszám…,ide utald a 600.000Ft 5 napon Bellül mert különben ez,meg az lesz!! Nevetséges!!
Látom Okoska törp is megjelent!! Ha már ennyire jobban tudom mert joghallgató,végrehajtó, ügyvéd,seriff vagy akkor talán nem Trollkodnod kellene,hanem segíteni az embereknek abban hogy az ilyen rabló csaló cégek ne húzák őket csőbe! Lehet a követelésük jogos,de úgy gondolom hogy ennek is megvan a hivatalos és tisztességes módja!
„Különösen megállja a zsarolás a helyét, ha a bank vagy képviselője hivatalos személynek adja ki magát! (végrehajtó) Zsarolás: Btk. 323. § (2) A büntetés két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a zsarolást
c.hivatalos személyként e jelleg felhasználásával, avagy hivatalos megbízás vagy minőség színlelésével követik el.”
Ajánlom figyelmedbe a jogtalan haszonszerzés fordulatot is, akkor rájössz hogy miért nem áll meg a sületlenséged.
A DunaCorp céggel nekem is meggyűlt a bajom. Az emberileg nem elviselhető, ahogy Ők beszélnek az ügyfelekkel, fenyegetőznek, ráadásul nekem még olyan sms-t is írtak, amit tartogatok a telefonomban. Rájuk nézve a zsarolás szó nem elég a kifejezésre, mert ....ennél rondább módon adják elő magukat. Engem a munkahelyen hívogattak folyamatosan...... Panaszt tettem, de semmi válasz nem érkezett rá. Mostanában, ha keresnek, mihelyst meghallom, hogy Ők, kinyomom a telefont. Én csak azt várom el a más emberektől, amit én adok nekik....emberséges módon beszélni, és viselkedni mindenkivel szemben.
legend ezt én többször irtam de a magukat itt állitolagosan jogáznak kiado emberek állandoan megcáfolták. ez szép amit irtál jopár ilyen 2cég van sajnos. na a Nav tol nem szabadulnak meg egykönnyen az biztos.
Szeretném ezt azokkal megosztani,akik nincsenek tisztába néhány törvénnyel,és így kénytelenek eltűrni az ilyen rabló csaló banda (PL: Dunacorp) mindennapos zaklatásait, és fenyegetéseit! :
Zaklatás Btk. 176/A. § (1) Aki abból a célból, hogy mást megfélemlítsen, vagy más magánéletébe, illetőleg mindennapi életvitelébe önkényesen beavatkozzon, rendszeresen vagy tartósan mást háborgat, így különösen mással, annak akarata ellenére telekommunikációs eszköz útján vagy személyesen rendszeresen kapcsolatot teremteni törekszik, ha súlyosabb bűncselekmény nem valósul meg, vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
Zsarolás: Btk. 323. § (1) Aki jogtalan haszonszerzés végett mást erőszakkal vagy fenyegetéssel arra kényszerít, hogy valamit tegyen, ne tegyen vagy eltűrjön és ezzel kárt okoz, bűntettet követ el, és egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
Különösen megállja a zsarolás a helyét, ha a bank vagy képviselője hivatalos személynek adja ki magát! (végrehajtó) Zsarolás: Btk. 323. § (2) A büntetés két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a zsarolást
hivatalos személyként e jelleg felhasználásával, avagy hivatalos megbízás vagy minőség színlelésével követik el.
A Dunacorp nevezetű bűnöző céggel senki semmilyen formába ne vegye fel a kapcsolatot!! Az erre a cimre bejegyzett : 2161 Csomád, Akácos utca 13. mentem személyes megkeresés miatt (szerettem volna velük személyesen beszélni) és senki nem tartózkodott a bejelentett cimen. Kis utánajárásal kiderítettem hogy keresi a Rendőrség,és a NAV őket. Bővebb információt itt kaphatnak:http://www.feherkemeny.com/ illetve: Dabasi Tamás Fehér Kéményseprők elnökétől.
Remélem időben tudtam még azoknak információt adni akik még nem ugrottak bele egy ilyen valótlan esetleg hamis cég alaptalan követelésébe.
Tisztelt maresz75! Tanácsoltam, hogy ne álljon szóba ezzel a Dunacorppal. Ön ennek ellenére még tértivevényes leveleket is küldözget nekik. Saját maga vágja a fát saját maga alatt. Miben tudunk ezután segíteni? Vigyünk a fa alá védőhálót?
Az alábbi változás történt a Dunacorp cég és köztem. Mint írtam korábban a tartozásom rendezésére kértem tőlük írásos megállapodást (ez kb. 4 db tértis levelembe került). Küldtek egy levelet az eddigi befizetések kimutatásáról és arról, hogy biztosítják a részletfizetést de az utolsó befizetéskor hívjam őket és közlik mivel tartozok még. Ezt a papírt kellett volna visszaküldenem nekik aláírva. (Itt megjegyzem, csak a bank felé fennálló tartozás volt leírva + a kamata és kb.10.000 Ft összegű behajtási költség). Én nem hiszem, hogy 10.000 Ft-ér csinálnák ezt. Ezért ezt a papírt nem írtam alá és NEM küldtem el nekik. Erre én ismét tértis levél kértem őket, hogy egy olyan részletfizetési megállapodást küldjenek amiben a nyitó összeg, a törlesztőrészlet összege, a futamidő eleje és végének időpontja illetve a rendszeres teljesítés esetén a záróösszeg legyen leírva. Erre válaszként a Dunacorptól nem jött válasz, hanem egy ügyvédi irodától, ahonnét küldtek ugyan egy részletfizetési megállapodást ami formailag meg is fele, de ebben sem írta meg az ügyvédúr a törlesztés futamidejét illetve a ZÁRÓÖSSZEGET. Ismét levél és kértem az ügyvédurat, hogy egészítse ki a megállapodást ezzel a két adattal csak úgy vagyok hajlandó elfogadni és fizetni. Erre még várom a választ. Az ügyintézők magatartásának kifogásolására pedig küldtem nekik egy tértis panaszlevelet májusban erre sem kaptam választ. Ebben kitértem az üzenetekre, a hangnemre, és főképpen arra, hogy nem a megadott elérhetőségeken keresnek illetve, hogy a munkahelyemmel fenyegetőznek. NEM HÍVOGATNAK.
Én is hasonló cipőben járok. :( Volt egy banki hitelem, személyi kölcsön. Nem történt rendszeres fizetés, emiatt eladták a Dunacorpnak a hiteltartozásom. Folyton a bankba mászkáltam, hogy szeretném kifizetni a hitelem, és lezárni az egészet, de folyton jöttek valami szöveggel, hogy most nagyon magas az árfolyam, nem éri meg, stb... Közben kórházba kerültem, bent voltam 1 hónapot, mikor kijöttem, megint bank, mert már 3 havi elmaradásban voltam. Azt mondta az ügyintéző, hogy van lehetőségem a kifizetésre, menjek vissza 1 hét múlva, addigra összerak nekem egy kedvező megoldást. 1 hét múlva mosolygó arccal közölte, hogy eladta a bank a Dunacorpnak, várjam a jelentkezésüket. :( Hát nem kellett sokat várnom. Felhívott egy igen flegma nő és közölte, hogy a 860 Ezer Ft-os tartozásomból lett 1020000 Ft!!!! Fizessem be 8 napon belül! Azt hittem rosszul leszek! 2 heti telefonálgatás és fenyegetőzés után nagy kegyesen engedélyeztek 6 havi részletet. Kértem a csajt, hogy erről küldjön papírt, addig nem fizetek. Na meg is jött a papír, 6 hónapon keresztül kellett fizetni havi 170000 Ft-ot. Párom gürizett, mint az állat, kifizettük, megnyugodtunk, hogy hú de jó, vége. Az utolsó részlet befizetése után telefonált a csaj, hogy akkor már csak 100000 Ft-ot kell befizetnem és kész is. Nem nagyon értettük, mi ez, 3 hétig naponta könyörögtem a telefonba, hogy küldjenek kimutatást és egyenleg közlőt, valamint egy írást, hogy miért is van még tartozásom? 50 ezer a kezelési költség és 50 ezer a késedelmi kamat! Mondtam neki, hogy erről eddig nem volt szó! Mire közölte, hogy "igen, mert ezt úgy szoktuk, hogy az utolsó részlettel szedjük be". Na itt eldurrant a párom agya! Mi az, hogy úgy szoktuk?! Nem fizettük be. Április óta hívogatnak, fenyegetnek, sms-t írnak, miegymás. Ha megszólal a telefonom, már görcsbe ugrik a gyomrom. Szereztünk ügyvédet, perre visszük. Már az 1 milliót sem kellett volna így kifizetnünk. Nem beszélve arról, hogy elvileg rögzített hívások, amikről nem adtak tájékoztatást a beszélgetés alatt, holott ugye jogom van tudni róla, hogy mit rögzítenek. Sajnálom, hogy nem kerestünk utána jobban ennek a cégnek, és nem "hisztiztem" ki a banknál, hogy igen is kifizethessem a tartozásom ott! (Bocsánat, kicsit hosszú lett, pedig igyekeztem csak a lényeget leírni)
tauril, meg kell nekik írni és mondani, hogy ti nem az a réteg vagytok, akik ezt bekajálják. tájékoztatást kell kérni írásban a követelés összegéről, megírni, mit tudok vállalni, és erre kérni ütemezést. írásban, írásban, írásban. továbbá meglibbenteni, hogy ellenkező esetben pszáf, ahol a teljes működésüket is kéritek kivizsgálni.
Nem annyira bonyolult tauril! olvass egy kicsit vissza és nagyjábol szinte mindent megtudsz ennek a gyönyörű cég müködéséröl. semmit sem kellett volna fizetni amig nics tiszta kép. javaslat: ügyvéd. pszáf. ha másképp nem megy feljelentés . egy kis zsarolási ügy sosem rossz.de nem az adosság kifizetésnek elkerülésére valo buzditás a célom hiszen ilyen e-maileket kapok mostanság hanem a normális ügyfolyamok lebonyolitása kellene.u.i egyik haverom is nemrég kapott egy ilyen üzenetet tölük:sztelt x.y! több alkalommal kerestem telefonon egyeztetés céljábol. saját érdekében azonnali visszahivását várom.egyéb esetben egy személyes felkeresö kollegánk hatosági kiséretben keresi fel jelenlegi tartozkodási helyén. Pálmai Timea Dunacorp zrt. nem tiszta röhej? mi az hogy hatosági kiséretben, ? egyébként 3 éve zajlik az ügy cirka 200000ft miatt. a mai világban ilyen összeggel nem is foglakoznak nagyon hiszen nagy ügyek 1 milla felett kezdödnek. a föbb birosági helyeken ezeken csak nevetnek.
Tisztelt Tagok! Bonyolult szituációról lenne szó. Egy ismerős problémájál fordulok Önökhöz. A jelenleg bajban lévő, nevezzük Zoltánnak, 4 éve személyi kölcsönt vett fel egy barátja részére (aki egyéb okok miatt nem kapott hitelt), közös vállalkozás beindítása céljából. Ez az összeg akkor 400ezer forint volt. Miután Zoltán a vállalkozásból kiszállt, a barát folytatta a fenn álló hitel törlesztését. Egy ideig... Két éve az úriember eltűnt, Zoltán fizette a törlesztéseket, később néhány elmaradt munkahely és pénzhiány miatt. A hitelező bank a tartozás behajtását átadta a DunaCorpnak. Zoltán jelenleg külföldön dolgozik, így mivel őt nem mindig érik el, a családját zaklatják telefonon, sms-ben. Az elmúlt időszakban többször fenyegetőztek, ordítoztak az adós édesanyjával, irreális pénzösszegeket követelve (naponta akár többször is). Egyszer sem értesítették levélben sem a tartozás összegéről, sem arról, milyen formában, milyen módon kezdhetné rendezni a tartozást. Az utóbbi időben már fel sem vette a telefont, mert információt nem, csak fenyegetést, és ordítást kapott válaszul, ha a törlesztés elkezdésének módjáról kérdezett. Néhány alkalommal rövid határidővel tetemesebb (~50 ezer ft) összegeket követeltek, az adós és családja egy megadott bankszámla számra utalta ezeket. Sem bizonylatot, sem értesítőt nem kaptak ezidáig. Azt ígérték, ezen befizetések után megkezdhetnek tárgyalni a törlesztés további folyamatáról. Jelen pillanatban ott tartunk, hogy az ügyintéző hölgy fenyegetőzve felhívta az édesanyát, hogy azonnal fizessenek be 100 ezer forintot, majd ezt követően megküldik a papírokat, a további törlesztőösszeg is 100 ezer forint lesz. Ha péntekig nem fizetik be az összeget, illetve még aznap 16 óráig az adós maga telefonon nem jelentkezik, elindíttatják a végrehatjást, és elviszik a házat!!! Délután már az adósnak azt az információt adták, hogy a 100 ezer forintot, ha másként nem, a fizetéséből fogják letiltatni. Az adós azt mondta az ügyintézőnek, hogy tudomása szerint a bére 50%-át vonhatják, de mivel az APEH már 33%-kal rendelkezik, így ez esetükben 17% lehetne. A hölgy ordítozva közölte, ne akarja neki megmagyarázni a doglokat, ő jobban tudja, mit beszél. Szintén rátért a ház témára, milliós tartozási összegekre, de azon kívül, hogy péntekre követelnek 100 ezer forintot, semmit nem mondtak. Azt tanácsoltam az adósnak (jelen pillanatban nem tud hazajönni még egy hétig), a család keressen fel egy ügyvédet, aki tájékoztatja őket a jogaikról, illetve az ügy legális lefolyásának módjáról. Illetve, amíg nem beszéltek ügyvéddel, ne fizessenek be semmit, mert tartok tőle, hogy az összeg nem a tartozást fogja csökkenteni, hanem más pénztárcáját növeli. Az adós szeretne nekiállni fizetni, sem a 100 ezres törlesztő részletet, sem az ordítozást, fenyegetőzést nem tartjuk törvényszerűnek. Kell-e feljelentéshez folyamodni ilyen esetben? Hangsúlyozom, az adós fizetne, de amíg hivatalos formátumot nem ölt a dolog, nem hajlandó. Lehet ebből később probléma, ha jelenleg csak a szülő/család tud péntekik ügyvédet felkeresni?
Kedves Karesz! Követelést jogszerűen bírósági úton lehet érvényesíteni. Ennek a módja vagy a fizetési meghagyás vagy a polgári per. A per a felperes kereseti kérelmére indul és az adós arról akkor értesül, ha annak egy példányát megküldi részére a bíróság. Az elévült követelés bírói úton nem érvényesíthető, de ezt akkor veszi figyelembe a bíróság, ha erre az alperes hivatkozik. Összefoglalva: nem önnek kell keresgélnie, hogy tartozik-e és, hogy kinek, hanem a felperesnek kell megindítani ezt a folyamatot.
Mi és cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használunk, hogy javítsuk az Ön élményét weboldalunkon. Személyre szabott hirdetések és tartalom, reklámozás és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés céljából tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk információkhoz egy eszközön, és feldolgozhatunk személyes adatokat, például az Ön IP-címét és böngészési adatait. Ezenkívül felhasználhatjuk a pontos földrajzi helymeghatározási adatokat és az eszközök beolvasásával történő azonosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Testreszabhatja a cookie-kategóriákra vonatkozó hozzájárulási beállításokat, valamint a Célok és szolgáltatások, valamint a Szállítók hirdetéskövetési beállításait. Részletes hozzájárulást adhat minden és . A legtöbb eladó kifejezett hozzájárulást igényel a személyes adatok feldolgozásához, míg néhányan jogos érdekre támaszkodnak. Önnek azonban jogában áll tiltakozni a jogos érdekük felhasználása ellen.
A szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ezek a sütik biztosítják a weboldal alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit, névtelenül.
Süti
Időtartam
Leírás
COOKIE_SUPPORT
1 year
Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket.
JSESSIONID
JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak.
PHPSESSID
Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik.
SERVERID
Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is.
viewed_cookie_policy
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
A teljesítménysütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, ami segít a látogatók számára jobb felhasználói élményt nyújtani.
Süti
Időtartam
Leírás
Gdyn
1 year 1 month
Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják.
GUEST_LANGUAGE_ID
1 year
Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál.
Az analitikai sütiket arra használják, hogy megértsék, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldallal. Ezek a sütik segítenek anonim, statisztikai információt szolgáltatni a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalom forrásáról stb.
Süti
Időtartam
Leírás
_ga
2 years
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához.
_gat_UA-112481-1
1 minute
Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken.
_gid
1 day
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában.
A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat releváns hirdetésekkel és marketingkampányokkal találkozhassanak. Ezek a cookie-k nyomon követik a látogatókat a webhelyeken keresztül és információkat gyűjtenek, hogy személyre szabott hirdetéseket jeleníthessenek meg.
Süti
Időtartam
Leírás
_goa3session
2 days
Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják.
fr
3 months
A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek.
Gtest
1 year 1 month
Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában.
i
1 year
Nincs információ.
IDE
1 year 24 days
A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg.
mc
1 year 1 month
Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal.
test_cookie
15 minutes
Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál.
YSC
session
Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál.
Sütik, eszközazonosítók vagy hasonló online azonosítók (pl. bejelentkezésalapú azonosítók, véletlenszerűen hozzárendelt azonosítók, hálózatalapú azonosítók) más információkkal együtt (pl. böngésző típusa és adatai, nyelv, képernyőméret, támogatott technológiák stb.) tárolhatók vagy olvashatók az Ön eszközén, hogy az felismerhető legyen minden alkalommal, amikor egy alkalmazáshoz vagy egy webhelyhez csatlakozik, az itt bemutatott célok közül egy vagy több érdekében.
A jelen nyilatkozatban ismertetett legtöbb cél az Ön eszközéről alkalmazás használatakor vagy webhely felkeresésekor származó információk tárolásán vagy elérésén alapul. Például előfordulhat, hogy egy beszállítónak vagy kiadónak sütit kell eltárolnia az Ön eszközén a webhelyen tett első látogatása alkalmával, hogy következő látogatásaikor felismerhesse az eszközt (minden alkalommal ennek a sütinek az elérése útján).
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített hirdetések korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy hirdetés hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy autógyártó munkaidőn túl a városban élő környezettudatos felhasználók körében szeretné népszerűsíteni elektromos járműveit. A hirdetés egy kapcsolódó tartalmat (például egy klímaváltozás elleni intézkedésekről szóló cikket) tartalmazó oldalon jelenik meg este 6:30 után, olyan felhasználók számára, akiknek nem pontos tartózkodási helye azt sugallja, hogy városi zónában tartózkodnak.
Egy nagy vízfestékgyártó online hirdetési kampányt szeretne indítani legújabb vízfesték termékcsaládja számára, diverzifikálva közönségét, hogy a lehető legtöbb amatőr és professzionális művészt érje el, és elkerülve a hirdetés nem megfelelő tartalom (például ház kifestéséről szóló cikkek) melletti megjelenítését. A rendszer számon tartja, hogy a hirdetés hányszor jelent meg Önnek, és korlátozza annak túl gyakori bemutatását.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (mint például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy más felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja (később is) felhasználható olyan hirdetések bemutatására, amelyek relevánsabbnak tűnnek az Ön ezek és más entitások szerinti lehetséges érdeklődési köre alapján.
Ha Ön számos cikket elolvas a legjobb megvásárolható kerékpártartozékokról, ezeket az információkat felhasználhatjuk arra, hogy profilt hozzunk létre az Ön kerékpártartozékok iránti érdeklődéséről. Az ilyen profil később felhasználható vagy tökéletesíthető ugyanazon vagy egy másik webhelyen vagy alkalmazásban úgy, hogy egy adott kerékpártartozék márka hirdetéseit jelenítsük meg Önnek. Ha Ön egy autókonfigurátort is megtekint egy luxusautó-gyártó weboldalán, ezt az információt kombinálhatjuk a kerékpárok iránti érdeklődésével, finomítva ezzel profilját, és azzal a feltételezéssel élhetünk, hogy Ön a luxuskategóriás kerékpáros felszerelések iránt is érdeklődik.
Egy ruházati vállalat szeretné népszerűsíteni csúcskategóriás babaruhákból álló új termékcsaládját. Kapcsolatba lép egy olyan ügynökséggel, amelynek magas jövedelmű ügyfelekkel rendelkező ügyfélhálózata van (például felsőkategóriás szupermarketek), és arra kéri az ügynökséget, hogy hozzon létre profilokat olyan fiatal szülőkről vagy párokról, akik feltételezhetően gazdagok és újszülött gyermekük van, hogy később ezek a profilok felhasználhatók legyenek partneralkalmazásokon belül hirdetések bemutatására.
Az ezen szolgáltatásban Önnek megjelenített hirdetések az Ön hirdetési profiljain alapulhatnak, amelyek tükrözhetik az Ön jelen szolgáltatásban vagy más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett tevékenységét, (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési köreit és személyes szempontjait.
Egy online kiskereskedő futócipőkre vonatkozó korlátozott értékesítési akciót szeretne hirdetni. Olyan felhasználókat szeretne a hirdetéssel megcélozni, akik korábban futócipőket nézegettek a mobilalkalmazásában. A nyomon követési technológiák felhasználhatók annak felismerésére, hogy Ön korábban már használta a mobilalkalmazást futócipők megtekintésére, annak érdekében, hogy az alkalmazásban megjelenítsék Önnek a megfelelő hirdetést.
Egy webhelyen kerékpártartozékokat kereső személyre irányított személyre szabott hirdetés céljából létrehozott profil felhasználható kerékpártartozékokra vonatkozó releváns hirdetés bemutatására egy másik szervezet mobilalkalmazásában.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett nem hirdetésjellegű tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy hasonló felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja például a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja felhasználható (később is) olyan tartalom bemutatására, amely relevánsabbnak tűnik az Ön lehetséges érdeklődési körei alapján, például a tartalom megjelenítési sorrendjét módosítva, hogy Ön még könnyebben megtalálhassa az érdeklődési körének megfelelő tartalmat.
Ön egy közösségi média platformon több cikket is elolvas arról, hogyan építhet lombházat. Ezeket az információkat hozzáadhatjuk egy profilhoz, hogy feljegyezzük érdeklődését a szabadtéri tartalmak, valamint barkácsútmutatók iránt (azzal a céllal, hogy ez lehetővé tegye a tartalom személyre szabását, így például a jövőben több blogbejegyzést és cikket jeleníthessünk meg Önnek lombházakról és faházakról).
Ön megnézett három űrkutatásról szóló videót különböző tévéalkalmazásokban. Egy független hírplatform, amellyel Önnek még nem volt kapcsolata, profilt épít az ilyen megtekintési viselkedés alapján, és más videók vonatkozásában lehetséges érdeklődési körként jelöli meg az űrkutatást.
A jelen szolgáltatásban Önnek bemutatott tartalom az Ön tartalom személyreszabási profiljain alapulhat, amelyek alapján jellemezhetők az Ön jelen vagy más szolgáltatások körében végzett tevékenységei (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési körei és személyes szempontjai. Ez felhasználható például a tartalmak Ön részére történő megjelenítése sorrendjének módosítására, hogy Ön még könnyebben megtalálja az érdeklődési körének megfelelő (nem hirdetési jellegű) tartalmakat.
Ön vegetáriánus ételekről szóló cikkeket olvas egy közösségi média platformon, majd egy független vállalat főzőalkalmazását használja. A közösségi média platformon Önről készült profil segítségével vegetáriánus recepteket mutatunk be Önnek a főzőalkalmazás üdvözlőképernyőjén.
Ön három videót tekintett meg különböző webhelyeken az evezésről. Egy független videómegosztó platform öt további evezéssel kapcsolatos videót fog javasolni, amelyek érdekelhetik Önt a tévéalkalmazása használata során, az Önről akkor készült profil alapján, amikor azokon a különböző webhelyeken járt online videók megtekintése céljából.
Az Ön számára megjelenített hirdetésekre és az Ön azokkal való interakcióira vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy egy hirdetés mennyire működött jól Ön vagy más felhasználók számára, és hogy a hirdetés elérte-e a céljait. Például, hogy Ön látott-e egy hirdetést, rákattintott-e, a hirdetés arra késztette-e, hogy megvásároljon egy terméket vagy felkeressen egy webhelyet stb. Ez nagyon hasznos a hirdetési kampányok relevanciájának megértésében.
Ön rákattintott egy online áruház „fekete pénteki” kedvezményre vonatkozó hirdetésére egy kiadó weboldalán, és megvásárolt egy terméket. Kattintása hozzá lesz kapcsolva ehhez a vásárláshoz. Megmérjük az Ön és más felhasználók interakcióját, hogy megtudjuk, hány hirdetésre kattintás vezetett vásárláshoz.
Ön egyike azon keveseknek, akik egy kiadó alkalmazásán belül rákattintottak egy olyan hirdetésre, amely egy online ajándékbolt „nemzetközi elismerési nap” alkalmából nyújtott engedményéről szólt. A kiadó jelentéseket szeretne kapni, hogy megtudja, hogy az alkalmazáson belül Ön és más felhasználók milyen gyakran néztek rá vagy kattintottak rá egy adott hirdetéselhelyezésre, nevezetesen a „nemzetközi elismerési nap” hirdetésre, hogy a kiadó és partnerei (például ügynökségek) optimalizálhassák a hirdetések elhelyezését.
Az Ön számára megjelenített tartalomra és az Ön azzal való interakciójára vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy pl. a (nem hirdetésjellegű) tartalom elérte-e a szándékolt közönségét, és megfelelt-e az Ön érdeklődési körének. Például, attól függetlenül, hogy Ön cikket olvas, videót néz, podcastot hallgat vagy termékleírást néz, mennyi időt töltött ebben a szolgáltatásban és a meglátogatott weboldalakon stb. Ez nagyon hasznos annak megértésében, hogy az Ön számára megjelenített (nem hirdetésjellegű) tartalom mennyire releváns.
Ön egy túrázásról szóló blogbejegyzést olvasott egy kiadó mobilalkalmazásában, és követte az ajánlott és kapcsolódó bejegyzésre mutató linket. Interakcióit úgy rögzítjük, hogy abból kitűnjön, hogy a túrázásról szóló eredeti poszt hasznos volt az Ön számára, és sikeresen felkeltette az Ön érdeklődését a kapcsolódó poszt iránt. Ezt azért mérjük, hogy megtudjuk, a jövőben kell-e további bejegyzéseket készíteni a túrázásról, és hová kell elhelyezni őket a mobilalkalmazás kezdőképernyőjén.
Önnek bemutattunk egy divattrendekről szóló videót, de Ön és több más felhasználó is 30 másodperc után nem nézte azt tovább. Ezt az információt ezután a divattrendekről szóló jövőbeni videók megfelelő hosszának értékelésére használják fel.
Jelentések hozhatók létre az Ön és más felhasználók hirdetési (vagy nem hirdetési) tartalmakkal való interakcióira vonatkozó adatkészletek (például felhasználói profilok, statisztikák, piackutatási, elemzési adatok) kombinálása alapján a közös jellemzők azonosítása érdekében (például annak meghatározása érdekében, hogy mely célközönségek fogékonyabbak egy hirdetési kampányra vagy bizonyos tartalmakra).
Egy online könyvesbolt tulajdonosa kereskedelmi jelentést szeretne kapni, amely megmutatja azon látogatók arányát, akik felkeresték, de vásárlás nélkül hagyták el a webhelyét, illetve felkeresték azt és megvásárolták a frissen megjelent „a hónap híresség-életrajzát”, valamint megmutatja az egyes kategóriák átlagéletkorát és férfi/nő eloszlását. A webhelyén Ön által történt navigációval és az Ön személyes jellemzőivel kapcsolatos adatokat ezután felhasználják és más ilyen adatokkal kombinálják ezen statisztikák létrehozásához.
Egy hirdető szeretné jobban megérteni, hogy milyen típusú közönség lép interakcióba a hirdetéseivel. Felkér egy kutatóintézetet, hogy hasonlítsa össze a hirdetéssel interakcióba lépett felhasználók jellemzőit hasonló platformok felhasználóinak tipikus jellemzőivel, különböző eszközökön. Ez az összehasonlítás megmutatja a hirdetőnek, hogy hirdetéseinek közönsége elsősorban mobileszközökön keresztül éri el a hirdetéseket, és tagjai valószínűleg a 45-60 éves korosztályba tartoznak.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk – mint például a hirdetésekkel vagy tartalommal való interakciója – nagyon hasznos lehet a termékek és szolgáltatások tökéletesítésében, valamint új termékek és szolgáltatások létrehozásában a felhasználói interakciók, a közönség típusa stb. alapján Ez a konkrét cél nem foglalja magában a felhasználói profilok és azonosítók fejlesztését vagy tökéletesítését.
Egy közösségi média szolgáltatóval együttműködő technológiai platform észreveszi a mobilalkalmazások felhasználói számának növekedését, és profiljaik alapján azt látja, hogy közülük sokan mobilkapcsolatokon keresztül csatlakoznak. Új technológiát használ a mobileszközökhöz igazodóan formázott, és alacsony sávszélességű hirdetések küldéséhez, hogy javítsa azok teljesítményét.
Egy hirdető annak módját keresi, hogy miként tudna hirdetéseket megjeleníteni egy újfajta típusú fogyasztói eszközön. Információkat gyűjt arról, hogy a felhasználók hogyan lépnek interakcióba ezzel az új típusú eszközzel, annak meghatározása érdekében, hogy ki tudna-e fejleszteni egy új mechanizmust a hirdetések ilyen típusú eszközön történő megjelenítésére.
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített tartalmak korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy videó vagy cikk hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy utazási magazin cikket tett közzé a weboldalán egy nyelviskola által a külföldi utazás élményének fokozása érdekében javasolt új online tanfolyamokról. Az iskola blogbejegyzései közvetlenül az oldal alján találhatók, és az Ön nem pontos tartózkodási helye alapján kerülnek kiválasztásra (például olyan blogbejegyzések, amelyek az Ön tartózkodási országának nyelvétől eltérő nyelvekre vonatkozó tananyagot ismertetnek).
Egy sporthíreket szolgáltató mobilalkalmazás új cikk rovatot indított a legutóbbi futballmeccsekről. Mindegyik cikk egy külön streaming platformon található videókat tartalmaz, amelyek bemutatják az egyes mérkőzések legfontosabb pillanatait. Ha Ön beleteker egy videóba, ez az információ felhasználható arra, hogy a rendszer a következő lejátszáshoz egy rövidebb videót válasszon ki.
Az Ön adatai felhasználhatók a szokatlan és potenciálisan visszaélésszerű tevékenységek figyelése és megelőzése érdekében (mint például hirdetések vonatkozásában a robotok általi hirdetéskattintások), valamint a rendszerek és folyamatok megfelelő és biztonságos működésének biztosítására. Felhasználhatók továbbá az Ön, a kiadó vagy a hirdető által a tartalmak és hirdetések megjelenítésekor, valamint a velük való interakció során esetlegesen tapasztalt problémák kijavítására is.
Egy hirdetésközvetítő különböző hirdetőktől származó hirdetéseket küld partner webhelyeinek hálózatába. Észreveszi, hogy az egyik hirdetőre vonatkozó hirdetésekre történő kattintások száma jelentősen megnőtt, és a kattintások forrására vonatkozó adatokat felhasználva megállapítja, hogy a kattintások 80%-a inkább robotoktól, mint emberektől származik.
Bizonyos információkat (például az IP-címet vagy az eszköz képességeit) arra használunk, hogy biztosítsuk a tartalom vagy a hirdetés technikai kompatibilitását, és elősegítsük a tartalom vagy a hirdetés továbbítását az Ön eszközére.
Ha egy cikkben lévő linkre kattint, akkor általában egy másik oldalra vagy a cikk egy másik részére kerül. Ennek elérése érdekében 1°) a böngészője kérést küld a webhelyhez kapcsolódó szervernek, 2°) a szerver válaszol („itt az a cikk, amelyet kért”), felhasználva az Ön eszköze által küldött kérésben automatikusan szereplő technikai információkat, hogy megfelelően jelenítse meg az Ön által kért cikk részét képező információkat/képeket. Technikailag az ilyen információcsere mindenképpen szükséges a képernyőjén megjelenő tartalom továbbításához.
A jelen nyilatkozatban felsorolt célokkal és szervezetekkel kapcsolatos döntéseit a rendszer digitális jelek (például karakterlánc) formájában menti és teszi elérhetővé ezen szervezetek számára. Erre azért van szükség, hogy mind a szolgáltatás, mind az említett szervezetek figyelemmel lehessenek ezen döntésekre.
Amikor Ön felkeres egy weboldalt, és az felteszi Önnek a kérdést, hogy hozzájárul-e ahhoz, hogy felhasználják a profilját személyre szabott hirdetések megjelenítéséhez, illetve megtagadja-e az ehhez való hozzájárulását, az Ön választását a rendszer elmenti és elérhetővé teszi a hirdetési szolgáltatók részére, így az Ön számára megjelenített hirdetések esetében figyelembe veszik ezt a választást.
A jelen szolgáltatásban Ön által végzett tevékenységgel kapcsolatos információk párosíthatók és kombinálhatók más Önnel kapcsolatos és különböző forrásokból származó információkkal (például egy különálló online szolgáltatásban végzett tevékenységével, egy hűségkártya üzletben történő használatával vagy egy felmérésre adott válaszaival) a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
A jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében az Ön eszköze valószínűleg más, Önhöz vagy háztartásához tartozó eszközökkel összekapcsoltnak minősülhet (például azért, mert a telefonján és a számítógépén is ugyanabba a szolgáltatásba van bejelentkezve, vagy mert ugyanazt az internetkapcsolatot használja mindkét eszközön).
Az Ön eszköze az internet elérése során automatikusan elküldött információk (például az Ön internetkapcsolatának IP-címe vagy az Ön által használt böngésző típusa) alapján megkülönböztethető lehet más eszközöktől a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
Az Ön beleegyezésével az Ön pontos tartózkodási helye (500 méternél kisebb sugarú körön belül) felhasználható a jelen közleményben ismertetett célok támogatására.
Az Ön beleegyezésével az Ön eszközének bizonyos jellemzőit (mint például a telepített betűtípusok vagy bővítmények, a képernyő felbontása) lekérhetik és felhasználhatják annak más eszközöktől való megkülönböztetésére a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.