És további 2 óra működési szabályzat olvasás után megtaláltam erre is a választ:
"Megjegyezzük, hogy a törvény rendelkezései folytán a mulasztás adatok tíz év után elévülnek a KHR-ben, de a szerződés mindaddig ott marad amíg a bank nem zárja le, vagyis nem jelzi, hogy megszűnt volna."
Akkor ez alapján az IJ adatszolgáltatása helyes is lehet ?
@Viaggio Ha az idős hölgynek is ugyanez a hozzáállása, és érdemi cselekvés helyett ő is csak önérzeteskedik, akkor úgy fog járni, hogy jogerős végrehajtható papírja lesz arról, hogy tartozik. És mivel van belföldi nyugdíja, még a végrehajtás is sikeres lesz mindaddig, amíg önérzeteskedés helyett eszére nem tér. Azt még tegyük hozzá, hogy az észre térésnek is van egy - külföldön tartózkodók számára igencsak rövid - jogvesztő határideje, úgyhogy - fogalmazzunk így - akkor már késő lesz okosnak lenni. Arról nem is beszélve, hogy azzal együtt az - igencsak ingatag lábakon álló - sérelemigénye is szertefoszlik. Sérelemigénnyel ugyanis mindaddig nem állhat elő, amíg jogerős határozat nem mondja ki hogy nem tartozik. Márpedig akkor ilyen határozatról már ne is nagyon álmodjon. Ne érts félre, nem az idős hölggyel van gond. Hanem (fogadatlan?) prókátorának a hozzáállásával. Pedig majdnem jól indult, de aztán teljesen elszaladt vele a ló. Igen. Khmmm.
Szerintem elment a beszélgetés egy félreértésen, pedig úgy érzem világosan leírtam a tényeket. Nem én fogok dönteni a hölgy nevében, én csak megerősítést kívántam szerezni abban, hogy ahogy a hölgy gondolja most, én is egyet értek vele. Tehát a helyzet most:
Van neki egy teljesen egyértelmű szerződés megszüntetése, amit ő kezdeményezett!
Meg van az összes ( 8 havi ) befizetése banki átutalással késedelem nélkül a 24 hónapos hűségidőből!
Meg van a maradék (16 havi) előfizetési díjnak banki átutalással történő megfizetése egy összegben, ami a hűségidő lejárta előtt lett esedékes. Ezért tudta idő előtt megszüntetni a szerződését!
Nincs magyar lakcíme, mert külföldre költözött!
Nincs magyar levelezési címe, mert ugye miért is tartson...semmi nem kötelezi rá!
Az Intrummal nem volt kapcsolata soha!
Nem kíván kapcsolatba lépni a behajtó céggel, mert minek is....
Tisztában van vele, hogy esetleg letilthatják a nyugdíjából, de utána természetesen perelne az őt ért sérelem miatt. És akkor már ugye lenne igénye..stb. A cél az az, hogy ilyen módon ne lehessen embereket megkárosítani.És ugye ott van az a törvény is., amire előző levelemben már utaltam és leírtam. Az egy dolog, hogy én is egyet értek vele, de nem én intézkedem helyette. Én csak a leírtak után vártam volna a normális hozzászólásokat, amiből természetesen kaptam is, ezt köszönöm. De nem kell elvinni a sztorit kioktatásig (elgépel helyesírás), meg a részvevők alpári stílusban való megemlítéséig. Ilyet egy valóban ügyvéd nem tesz!!! A jog természetesen tényleg azt mondja ki egy fizetési meghagyás és egy végrehajtásban amit. Ebben biztos vagyok, hogy minden résztvevő (Telenor, Intrum, végrehajtó) tartja magát a törvény betűihez! Azt viszont aggályosnak tartom, hogy ha a törvényben le van írva az, hogy nem lehet fizetési meghagyást kiállítani lakcímmel és levelezési címmel nem rendelkező személynek, akkor ez mégis megtörténhet? Mert a hozzászólások mindegyikében erre van utalás. Ezért írtam le korábban azt, hogy egy közjegyző egy hagyatéki eljárás során is utána néz a törvényes örökösöknek (nyilvántartásból), ezért gondolnám, hogy ilyen esetben is köteles. Nyilvánvaló, hogy a Telenornál hibázott valaki, ez majd később lehet érdekes véleményem szerin...ugyanakkor a Telenor nézőpontjából nézve a dolgokat természetesen biztos így kell nekik, lehet nekik eljárni. Tehát kiadja a szerződésben ismert lakcímet. Innen az Intrum próbál ugye intézkedni a saját nevében. Alapvetően az lenne az ésszerű a nézőpontjukból, ha a megjelölt címen ajánlott levélben közölné azt, amit ő jogosnak vél. Lehet ez meg is történt, nem tudja a hölgy. Viszont az nonszensz, hogy ő járjon ennek utána. Email-ben meg ugye nem ér semmit a a felszólítás. Fizetési meghagyást meg ugye a megemlített törvényre hivatkozva nem lehet kiállítani, ha a törvény betűit alkalmazzák! A hölgy is ebből indul ki, és én egyetértek vele. Én nem képviselem sem most, sem pedig később. Nyilván meg fogja tenni a lépéseket majd. És igen, lehet meg fogja várni a letiltást is, de abban bízik, hogy nem jut el a dolog odáig. betegsége ellenére én úgy látom, hogy nagyon elszánt a témát illetően, amit én teljesen megértek, és valószínűleg én is így járnék el ha rám vonatkozna az ami most őt találta be.
Szóval a fórumba való beírásnak az lett volna a lényege, hogy megerősítést kapjak arról, hogy a most leírtaknak megfelelően, helyes-e az a gondolkodásmód, amit ő képvisel és amit én is osztok. Ha nem, akkor kérem ne provokáló kérdéseket tegyen fel az, akinek más az álláspontja, hanem érveljen mellette. És mielőtt kitörne a felháborodás....pontosan értem én mindenkinek a szavát. Mindenki az éppen aktuális eljárásmódot képviseli. Ezt én is tudom hogy megy, de a kérdés nem az lett volna, hanem az, hogy ha a fenti tényekből indulunk ki, akkor járható út e az, amit leírtam. Tisztában vagyok azzal is, hogy kártérítést csak utólag lehet benyújtani, ezzel nem mondott újdonságot. És a nyilvános hírverést arra írtam, hogy megérné ezzel megjelenni, mert akkor talán másnál ilyen módon nem próbálkoznának. ( Itt a Telenorra gondolok, mert ugye tőle indulnak a szálak! )
Itt szeretnék reagálni Kovács_Béla_Sándor kirohanására is. Ha ez a folyamat végigmegy, és bizonyosságot nyer az, hogy törvénytelenül hajtják be/hajtották be az összeget, akkor elő lehetne venni azt akinél hiányosságokat állapítottak meg. És abban is biztos vagyok, hogy nem 20-30 ezer Ft-ot hozna egy Telenorral szemben nyert per az érintetteknek. Az országos negatív "hírverés" meg semelyik cégnek nem jó, abban is biztos vagyok ! És az idős hölgy sem, és én sem vagyunk "hülyének" nézhetőnek.
Remélem, így talán nem fogunk elbeszélni egymás mellett senkivel és aki hozzászólna, az természetesen elmondhatja az álláspontját, de érveljen is mellette és ne csak kiböfögjön egy mondatot és lekezelően a kezelje az érintettet. Nem vagyok jogász és a hölgy sem az...de egy jogásztól abszolút nem az a stílus várható el, amit ő képvisel. Ha megterhelő neki válaszolni normálisan, akkor inkább tartsa magában, mert őt minősíti az eset.
Amúgy mindenkinek aki normálisan állt a dolgokhoz, annak köszönöm a hozzászólását még akkor is, ha esetleg elbeszéltünk egymás mellett és esetleg nem is értek egyet a véleményével. Bízom benne, hogy az első esetállt itt fent.
Folyamatosan kapod a használható tanácsokat, mint pl. hogy írjon az Intrumnak (min. ajánlva), hogy a követelésükkel nem ért egyet (bla, bla,), nincs magyar lakcíme, de van megbízottja (nem árthat egy meghatalmazás) akinek a címére kéri a további értesítéseik kézbesítését. Ezt minimum olyan hosszúságban ahogy itt teszed. OFF TV2-vel felvette már a kapcsolatot?
Jelen állás szerint nincs ügy még, csak egy email ment neki! Legalábbis erről tud csak, az meg ugye nem hivatalos!
Én nem vagyok a hölgy megbízottja sem és nem is leszek! Itt csak érdeklődtem, hogy jól gondolkozik-e a hölgy, amiben én osztom az álláspontját!
Egy email-re miért is kéne válaszolnia, ha az nem hivatalos?
Azzal nem veszti el a jogát az ellentmondásra. Majd ha kimegy a felszólítás gondolom az eredeti címére, akkor kellene úgy eljárni, ami itt sokak álláspontja.
De kinek és miért is kellene beszámolni az új címéről?
Ő nem akar senkinek sem írni, mert mire is válaszoljon? Pont ez az, hogy mindaddig amíg nem tesz ő hivatalos lépéseket, addig az Intrum eredménytelenül tud csak eljárni.
Ha esetleg meg már tett lépéseket az ügyben, akkor meg ugye a cím miatt nem jutott eredményre.
Amúgy az is most megfordult a fejemben, hogy mivel 2018 év végén zárta le a szerződését, akkor a Telenor követelése annál régebbi kellene lenni.
Tudom, itt már az Intrumnak "tartozna", de itt is számít gondolom az 1 év elévülési idő!
És pont nem akar senkivel sem kapcsolatba lépni, akár a letiltást is bekalkulálva.
Utána viszont meg fogja tenni a lépéseket.
Én arra voltam kiváncsi, hogy ez így megáll-e, mint józan gondolkodás? Miért akarja mindenki azt, hogy írjon levelet az Intrumnak? Neki papírja van egy lezárt szerződésről, ami 2018 decemberében volt! Most már 2020 februárt írunk....
Eddig nem volt email sem a Telenor részéről, sem más részéről...
Ha lett volna tartozás a Telenornál, akkor ők írnak emailt először...vagy rosszul gondolom?
Miért vette volna fel a TV2-vel a kapcsolatot?
Azt majd nyertes per esetén már ha lesz egyáltalán letiltás! A pert meg fogja nyerni a Telenorral szemben, mert ha nem, akkor nincs az országban jogállam!
„Én nem vagyok a hölgy megbízottja sem és nem is leszek!” A hölgynek ez csak szerencse. A gond az, hogy valószínűleg hallgat rád, és ha neki is ugyanezeket mondod... még belegondolni is tereh. „mert ha nem, akkor nincs az országban jogállam!” ...vagy normális tanácsadó.
Nem hiszem, hogy hallgat rám, hiszen ő mondta magától ezeket és én osztom a véleményét. Nem beszélünk napi szinten, sőt még telefonon sem. De újból nem azzal foglalkozol ami le van írva, ezért a személyeskedő kommentjeidet megtarthatod ha nem tudsz mást szajkózni. Leírtam, hogy az szóljon hozzá, aki érvekkel alátámasztva foglal állást az ügyben! Kaptam tőled is hasznos és világos állásfoglalást, amit újból megköszönök. Viszont az előbbi írásomat azért írtam, mert reménykedtem benne, hogy elbeszélünk a témát illetően. De szerintem tévedtem...jellemzően te is csak egy mondatot emelsz ki, ami válasz lett volna "alsovonal" levelére. Abszolút értelmezési problémákkal küzdesz te is, és hiába írod a magad igazát (ami igaz, de jelen esetben nem az a prioritás). Arra senki nem reagált ha az eddigi hozzászólásokat nézem, ami az én leírásomnak pontosan megfelel. Mindenki általános okfejtést írt le...kezdem tényleg azt érezni, hogy nagyon nehéz értelmezési gondokkal küzdő emberek vannak itt! Nem baj, ha más az álláspontunk, de amit leírsz kérlek indikold is meg! Ez volt a kérésem....ezt tőled meg is kaptam, de nem arra válaszoltál pontosan, ami az én feltevésem volt! Szóval nem jutottam ezen a fórumon előbbre. Amit te/ti leírtatok, azt bárki kiguglizza!!! :-) Próbáld meg újra elolvasni az elejétől és értelmezd megfelelően....ne űzz sportot a "kiragadok egy részletet" dologgal. Írd azt le, miért nem jó az az elgondolás, amit írtam?!
Vajon miért érzem úgy, hogy az itt önkéntesen segítő szakembereknek nem az a minden vágyuk, hogy napokon keresztül egy félkegyelmű csuklóztassa őket, aztán meg konkrét álláspontokat fejtsenek ki jogilag alátámasztva?!
Ha annyira állásfoglalásokra vágysz, akkor bízz meg egy ügyvédet pénzé', aztán csuklóztathatod.
Megmondom, szerintem miben vagy tévedésben, bár többen is mondták már, csak nem jött át talán eléggé. Abban, hogy azt gondolod, hogy ha a néninek "igaza van", akkor majd nem hajtják végre / megnyeri a pert. Ez óriási tévedés. Ne ebből indulj ki. Ha nem a megfelelő helyen, megfelelő határidőben (!!!), megfelelő eljárással lép a néni, akkor be fogják rajta hajtani a követelést akkor is, ha tényleg soha nem is tartozott.
Aha. Tehát ez az egész az idős hölgy elmeböffenete, és még elvtársat is talált hozzá? Kiváló. Leírtam, hogyan háríthatja el a jelenlegi helyzetet. Minden más út zsákutca. Nem kell nekem hinni...
Továbbra is elbeszélünk egymás mellett! A hölgynek a gondolkodása teljesen rendben van, nem beszél félre, tudja mire "vállalkozik"! És igen, ez tényleg az ő döntése lesz...de miért furcsa az, hogy osztom a véleményét? Nem szabad?
Nevezettek gondoljátok azt, hogy ti vagytok ebben a helyzetben. Ha az Intrum csak próbálkozik (mert ugye nem lehet tudni), akkor csak próbálkozzon! (email nem hivatalos megkeresés) Ha be tudja hajtani, akkor hajtsa...de annak utólag a Telenor felé egészen biztosan lesznek következményei. És ha a jogszabályokból indulunk ki és a tényekből, akkor továbbra is az az álláspontom, hogy nem lehet fizetési meghagyást sem kiállítani egy olyan embernek, akinek se lakcíme, se levelezési címe. Ebből kiindulva meg nem kellene semmit sem tenni a hölgynek, meg amúgy is elévülhetett a követelés. Tudom, hogy erre a hölgynek kéne reagálni, de minek strapálja magát ez ügyben? Az egészségi állapota nem olyan jó, mint a gondolkodása, de feltett szándéka, hogy végigviszi az igazát kerül amibe kerül neki, ha arra kerül a sor.
Ha bármelyikőtök pont ebben a helyzetben lenne 1500 km-rel arrébb, magyar lakcím nélkül, akkor strapálnátok egy email után magatokat?
Majd ha lesz ügy, akkor utólag fog lépni biztosan. Mert a helyzetet a Telenor generálta, tehát a fő felelősség is az övé.
"A fizetési meghagyást nem lehet kibocsátani és kérelmet hivatalból el kell utasítani, ha a kötelezettnek nincsen belföldön ismert címe (tartózkodási helye vagy székhelye) "
Mindenki ebből induljon ki...és ha ez nem segít, akkor hajtsák be, ami után a Telenornak lesznek fizetési kötelezettségei!
„Ebből kiindulva meg nem kellene semmit sem tenni a hölgynek, meg amúgy is elévülhetett a követelés. Tudom, hogy erre a hölgynek kéne reagálni, de minek strapálja magát ez ügyben?”
Hát, akkor tegyen így. De akkor miért kérted itt szakemberek tanácsát, ha utána semmibe veszed, mert te jobban tudod?
Igen, elbeszélünk egymás mellett. Ahogy gerbera írta : "nem kell hinni nekem".
„Ha be tudja hajtani, akkor hajtsa...de annak utólag a Telenor felé egészen biztosan lesznek következményei.”
Te tényleg nem értesz semmit. A Telenor engedményezte a követelést az Intrumra. Ha az Intrum be tudja hajtani, akkor azt azért tudja, mert az adós nem élt a törvényes jogaival IDŐBEN, ezért az behajthatóvá vált, onnantól senkit nem vonhat felelősségre az adós. Sőt : nemcsak a Telenort, de az Intrumot sem.
Csak hogy értsd : ha jogerőre fut egy olyan fizetési meghagyás, ami TELJESEN kamu, én indítom ellened, hogy tartozol nekem ezercsillió forinttal, holott még csak nem is találkoztunk soha, akkor az behajthatóvá, ahogy te mondanád "jogossá" válik. VAN lehetőséged megakasztani ezt a folyamatot, IDŐBEN. Utólag nem (természetesen feltételezve az eljárás szabályszerűségét).
Most még lehet hogy néni ügyében vannak szabálytalanságok, amire akár utólag is terjeszthet elő kifogást/fellebbezést/kérelmet, de egyáltalán nem biztos.
Példának okáért az a cím, amit a szerződéskor a telenornak megadott, azon keresi az Intrum, akkor az lehet szabályszerű. Lehet, de esetetekben nem biztos, hiszen megszűnt a szerződéses kapcsolat közöttük, de az eset körülményeitől függően lehet szabályos. Ezt kellene megérteni.
Egyszóval : várhat ráérősen, de akkor már lehet, hogy késő lesz, és hiába szalad fűhöz fához.
De ha nem érdekli, hogy végrehajtják, akkor meg egyáltalán mi a fenének tépjük a szánkat itt vagy már három oldalon keresztül?
„az az álláspontom, hogy nem lehet fizetési meghagyást sem kiállítani egy olyan embernek, akinek se lakcíme, se levelezési címe” A közjegyző mégis ki fogja bocsátani az fmh-t, mivel "annak tartalmáért a végrehajtást kérő felel"; kiküldik a jogosult által megjelölt címre, mivel "az fmh tartalmáért a végrehajtást kérő felel". És ott szépen jogerőre fog futni, és a végrehajtás is meg fog indulni, és a végrehajtó meg fogja találni az idős hölgy nyugdíját, és azt le fogja tiltani. És az idős hölgy csak ezt követően, a Nyufigtól fog értesülni, hogy annak letiltást kell foganatosítania. És akkor az idős hölgy majd kapkod fűzöz-fához, nyilván vh-kifogással fog kpróbálkozni, de azt csúnyán elbukja; és mire valakitől (nyilván nem Viaggiotól) végre megtudja, hol b@szta el, addig már be is fejeződik a végrehajtás. Ezt követően beperli az Intrumot (jobb esetben csak azt), de a pert elveszíti, vagy talán be sem fogadják a keresetét, mert ítélt dologban akar új ítéletet, és nem fog tudni tenni ellene semmit, mert a rendes jogorvoslati utat nem járta végig, és már a jogvesztő határidők is elteltek. Mert kitalált valamit, és még elvtársat is talált hozzá. Igen, szabad tévedni, de nem érdemes, mert drága kabát lesz az. Igen, szabad vele egyetérteni, különösen, ha nem a tanácsadó pénze vész el vele. És ha elbukja az idős hölgy, majd mondhatja neki Viaggio, hogy "de kár, pedig még lett volna néhány ötletem". Ezt az egészet elkerülheti az idős hölgy, ha elébemegy az egésznek, és egy röviden megfogalmazott levélben megírva azt teszi, amit megsúgtam. Mert akkor az Intrum is meggondolja, hogy kikezdjen-e az idős hölggyel; és ha mégis, az idős hölgy határidők elmulasztása nélkül végigjárhatja a megfelelő jogorvoslati utat (amit lehetőleg ne saját maga tervezzen meg, de Viaggiora se nagyon hallgasson).
Bocs az OFFért. Minden tiszteletem azoké, akik ezek után még egy betűt is írnak ennek a kedves felhasználónak. Napok óta megkapta a normális, követendő tanácsokat s ezek után is mindent jobban tud. Viaggio szerintem vállald a mami képviseletét, szakértelmed übereli az itteni szakemberekét.................
Mindenben igazatok van, köszönöm a tételes leírásokat. De a szándék kérdésében újfent elbeszélünk egymás mellett!!!
Tételezzük fel az alábbi esetet. TELENOR hanyagsága miatt tartozást tart fent a hölgynél. Mi lenne ekkor a szolgáltató teendője?
Felszólítást küld email-en, sms-ben, levélben az ügyfélnek és nemfizetés esetén kilátásba helyezi a szerződés megszüntetését, illetve követeléskezelőnek az átadását!
Tegyük fel átadja követeléskezelőnek a szerződő adatait! ( A szerződő nem hibázott semmiben, lakcím bejelentés sem róható fel neki, hiszen neki papírja van arról, hogy lezárta a korábbi együtt működést a szolgáltatóval, azaz bejelentési kötelezettsége sincs felé!)
A követeléskezelő (Intrum) abból dolgozik amit kapott, tehát szintén megpróbál a korábbi szerződővel a maga nevében eljárni, hogy felveszi vele írásban a kapcsolatot ajánlott levél formájában, hiszen a TELENOR szerint nyilvántartott hátralékát vette át a telefon szolgáltatótól. Tehát ezen a ponton Intrum valószínüleg jogosan jár el.
A levél feltételezhetően kiment már, amiről a hölgy nem tudhat, hiszen nem lakik a szerződésben jelzett lakcímen és elköltözött jelzéssel visszamegy a neki szánt levél küldemény. Ekkor mivel tudomása van róla, hogy a cím nem jó, a fizetési meghagyás nem mehetne ki addig, amíg nem tud másik címmel szolgálni. (Itt utalok most gerbera317 kifejtésére....)
A fizetési meghagyást mégis kiállítja a közjegyző, mivel Intrum nem figyelmezteti a közjegyzőt arról a tényről, hogy előzetesen kiküldött felszólító levele elköltözött/címzett ismeretlen jelzéssel ment vissza hozzá. Ezen a ponton Intrum hibázik, mivel ennek ellenére kiállíttatja a dokumentumot...és mivel a hölgy nem tud róla, ezért nem is tud ellent mondani neki! Ez az egyik út...
A másik lehetőség az, hogy Intrum közli a közjegyzővel azt a tényt, hogy a felszólítása ismeretlen címzettként került hozzá vissza. Ekkor a közjegyzőnek meg kell tagadni a törvényre vonatkozóan a fizetési meghagyás kiállítását. ( Ez szinte biztosan nem fog megtörténni, hiszen akkor Intrum lépéshátrányba lenne és nem kaphatna egy fillért sem. )
Talány az, hogy mégis miért email formájában próbálja felvenni a kapcsolatot az adóssal, amikor az nem hivatalos megkeresés és erre ugye nem is kellene reagálni a hölgynek.
Ha a fizetési meghagyás kimegy az eredeti címre, akkor az adós arról biztosan nem fog tudni és nem is fog ellent mondani. ez esetben elindul a jogszerű végrehajtás a hölgy nyugdíjából!
Idáig mindenben igazatok van, viszont ezt én is és a hölgy is tudja, tisztában van vele. A letiltás nem fogja anyagilag csődbe vinni, az összeg ha jól tudom 100 ezer Ft körüli...ehhez majd jön még a közjegyzői díj, vh díj...stb. Ezzel együtt is max 150 ezerre fog rúgni a tartozás, amit levonhatnak tőle.
És itt jön majd az utólagosan megtett lépése. Nem az Intrumot, hanem a TELENORT fogja beperelni, és arra írtam azt, hogy a pert nyerni is fogja a dokumentumai alapján! És akkor jöhet a kártérítés, ami jóval nagyobb összeg is lehet, pláne akkor ha nyilvánosságra viszi a dolgot. Az viszont nem vetít jó fényt a szolgáltatóra, sőt ebből kiindulva akár lehet több károsult is.
Nem vitatkozni akarok veletek, mert igazatok van, viszont én osztom a hölgy álláspontját és a ha én lennék a helyében és is így járnék el! Viszont én semmiféle tanácsot nem adok neki és soha nem is adtam neki!!!!
Remélem így már tényleg világos a hölgy szándéka....És hogy ez megéri-e neki? Azt csak ő tudhatja...
Ha nem lesz ügy belőle, akkor igen, mivel megkíméli magát a hercehurcától.
Ha lesz végrehajtás utáni pereskedés, akkor meg annak célja a kártérítésen kívül az, hogy ilyen est ne fordulhasson elő többször, mert ez az ártatlan ember felé megalázó helyzetet teremt.
„Mi lenne ekkor a szolgáltató teendője?” Semmi. Ez nem a Telenor követelése. A Telenor ebből kiszállt. Perbe se tudnád hívni. Tévúton jársz te is, meg az öregasszony is! Le kell kattanni a Telenorról! Ez az Intrum követelése. Az egészet az Intrummal kell leügyezni, kínosan ügyelve arra, hogy az Intrum ne kerülhessen lépéselőnyben. Nem látom be, miért jó szerinted, ha az ellenfelet előnyhöz juttatod. Illetve, tulajdonképpen sejtem az okát, és rajtad kívül itt mindenki más is...
Megint félreértelmezted amit írtam. A "mi lenne akkor a szolgáltató teendője" az arra értendő, hogy milyen lépéseket tesz első körben díj nem fizetése miatt!
Ezért vezettem le a folyamatot lépésről lépésre, de szerintem te nem akarod meglátni benne mi is a cél! Senki nem állította azt, hogy ez a mostani felszólító email a TELENOR követelése lenne!!!! Olvasd el még egyszer és közben értelmezz!!! No de nem fogom leírni újra. Aki ebből nem érti meg az álláspontját, az.... És de drámázd túl, pontosan értem mi a helyzet és mint írtam igazat is adok neked és a többieknek. De itt másra megy majd ki a játék, mert a dolog végén a TELENOR lesz perelhető a hibájáért! Remélem már világos a dolog számodra. Ha nem, akkor kérlek ne írj olyat ami nem szerepel és nem derül ki a szövegkörnyezetből! Ha sejted az okát, akkor írd le, hogy nehogy megint elbeszéljünk a valódi ok felett!
Én az eset igazságtartalma miatt írtam, csak itt sokan más felfogásban olvassák és értelmezik a dolgot! Világos volt eddig is , de a cél más.....nem anyagi haszonszerzés elsősorban!
Tisztelt Szakértők és Mindenki! Hosszabb ideje levelezek azt Intrum Justitiával. Sajnos a fiam révén örököltünk egy csomó tartozást, ezek az Intrum kivételével benne voltak a hagyatéki végzésben. Velük meg is egyeztünk, tisztességesek voltak, elfogadható öszzegeket követeltek. Ezel mondjuk bankok voltak kivétel nélkül. Az örökség értéke kb. 525.000.-Ft. Ebből az Intrum egy kisebb összegű követelésével együtt kb. 400.000.-Ft-ot kifizettünk, illetve a részleteket fizetjük ezekre a tartozásokra. Az Intrum másfél évvel a fiam halála után jelentkezett egy Telekom emgedményezéssel, 338.000.-Ft összegben. Irtam nekik, hogy a törvény szerint én már csak 125.000.-Ft összegig vagyok kötelezhetől, nem fogadják el.(Ptk. 7:96. §) Végül felajánlották, ,hogy fizessek 155.000.-Ft-ot egy összegben. De én nem tudok egy összegben fizetni, ők meg egy belső szabályzatra hivatkozva közölték, hogy vagy ezt befizetem egyben, vagy a teljes összeget részletekben. Kérdésem, hogyan áll mellettem a törvény? Ha ezt tudom, el nem fogadom ezt az örökséget. Azért fogadtam el, mert a család tulajdonában van a föld és nem akartam, hogy az álla legyen benne tulajdonos. De már bánom. Mit tehetek? A 125 ezret esetleg befizetném egy összegben, de most már teljesen elbizonytalanodtam, úgy érzem, hogy méltánytalanul bánnak velem, azt hiszem, hogy az a tény, hogy az örökség összege akkora, amekkora, őket is kötelezi arra, hogy az esetleges veszteséget "lenyeljék".
A törvény egyértelmű esetedben. Ha jóhiszeműen jártál el a többi tartozás kifizetésekor (vagyis nem tudtál erről a tartozásról), akkor legfeljebb a hagyatéki vagyon értékig felelsz a tartozásokért. Pont. Kutyát nem érdekli mit fogad el az Intrum, és mit nem.
Én a helyedben első körben megpróbálnám kideríteni, hogy nem évült-e el jó eséllyel ez a tartozás. Milyen típusú tartozás (közüzemi díj, távközlési szolgáltatás, ezeknek rövidebb az elévülési idejük), mikor keletkezett, milyen cselekmény történt eddig. Működj együtt az Intrummal, kérd ki írásban az ügy iratait.
Ha elévült _szerinted_, (ebben biztos nem lehetsz), akkor ezt megírod az Intrumnak, és várod az esetleges fizetési meghagyást, és annak ellentmondasz.
Legfeljebb is csak kifizetném a 125.000.- forintot, és megírnám nekik, hogy a hagyatéki vagyon nem fedezi a további követeléseket, érjék be ezzel, viszont látásra. Ha fizetési meghagyást kapsz, itt is ellent kell mondani, hogy perré alakuljon az ügy, és ott simán el fogják bukni (de nem fog odáig jutni, nem hülye az Intrum, csak próbálkozik, hátha bejön alapon).
Mi és cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használunk, hogy javítsuk az Ön élményét weboldalunkon. Személyre szabott hirdetések és tartalom, reklámozás és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés céljából tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk információkhoz egy eszközön, és feldolgozhatunk személyes adatokat, például az Ön IP-címét és böngészési adatait. Ezenkívül felhasználhatjuk a pontos földrajzi helymeghatározási adatokat és az eszközök beolvasásával történő azonosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Testreszabhatja a cookie-kategóriákra vonatkozó hozzájárulási beállításokat, valamint a Célok és szolgáltatások, valamint a Szállítók hirdetéskövetési beállításait. Részletes hozzájárulást adhat minden és . A legtöbb eladó kifejezett hozzájárulást igényel a személyes adatok feldolgozásához, míg néhányan jogos érdekre támaszkodnak. Önnek azonban jogában áll tiltakozni a jogos érdekük felhasználása ellen.
A szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ezek a sütik biztosítják a weboldal alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit, névtelenül.
Süti
Időtartam
Leírás
COOKIE_SUPPORT
1 year
Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket.
JSESSIONID
JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak.
PHPSESSID
Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik.
SERVERID
Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is.
viewed_cookie_policy
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
A teljesítménysütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, ami segít a látogatók számára jobb felhasználói élményt nyújtani.
Süti
Időtartam
Leírás
Gdyn
1 year 1 month
Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják.
GUEST_LANGUAGE_ID
1 year
Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál.
Az analitikai sütiket arra használják, hogy megértsék, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldallal. Ezek a sütik segítenek anonim, statisztikai információt szolgáltatni a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalom forrásáról stb.
Süti
Időtartam
Leírás
_ga
2 years
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához.
_gat_UA-112481-1
1 minute
Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken.
_gid
1 day
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában.
A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat releváns hirdetésekkel és marketingkampányokkal találkozhassanak. Ezek a cookie-k nyomon követik a látogatókat a webhelyeken keresztül és információkat gyűjtenek, hogy személyre szabott hirdetéseket jeleníthessenek meg.
Süti
Időtartam
Leírás
_goa3session
2 days
Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják.
fr
3 months
A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek.
Gtest
1 year 1 month
Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában.
i
1 year
Nincs információ.
IDE
1 year 24 days
A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg.
mc
1 year 1 month
Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal.
test_cookie
15 minutes
Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál.
YSC
session
Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál.
Sütik, eszközazonosítók vagy hasonló online azonosítók (pl. bejelentkezésalapú azonosítók, véletlenszerűen hozzárendelt azonosítók, hálózatalapú azonosítók) más információkkal együtt (pl. böngésző típusa és adatai, nyelv, képernyőméret, támogatott technológiák stb.) tárolhatók vagy olvashatók az Ön eszközén, hogy az felismerhető legyen minden alkalommal, amikor egy alkalmazáshoz vagy egy webhelyhez csatlakozik, az itt bemutatott célok közül egy vagy több érdekében.
A jelen nyilatkozatban ismertetett legtöbb cél az Ön eszközéről alkalmazás használatakor vagy webhely felkeresésekor származó információk tárolásán vagy elérésén alapul. Például előfordulhat, hogy egy beszállítónak vagy kiadónak sütit kell eltárolnia az Ön eszközén a webhelyen tett első látogatása alkalmával, hogy következő látogatásaikor felismerhesse az eszközt (minden alkalommal ennek a sütinek az elérése útján).
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített hirdetések korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy hirdetés hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy autógyártó munkaidőn túl a városban élő környezettudatos felhasználók körében szeretné népszerűsíteni elektromos járműveit. A hirdetés egy kapcsolódó tartalmat (például egy klímaváltozás elleni intézkedésekről szóló cikket) tartalmazó oldalon jelenik meg este 6:30 után, olyan felhasználók számára, akiknek nem pontos tartózkodási helye azt sugallja, hogy városi zónában tartózkodnak.
Egy nagy vízfestékgyártó online hirdetési kampányt szeretne indítani legújabb vízfesték termékcsaládja számára, diverzifikálva közönségét, hogy a lehető legtöbb amatőr és professzionális művészt érje el, és elkerülve a hirdetés nem megfelelő tartalom (például ház kifestéséről szóló cikkek) melletti megjelenítését. A rendszer számon tartja, hogy a hirdetés hányszor jelent meg Önnek, és korlátozza annak túl gyakori bemutatását.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (mint például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy más felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja (később is) felhasználható olyan hirdetések bemutatására, amelyek relevánsabbnak tűnnek az Ön ezek és más entitások szerinti lehetséges érdeklődési köre alapján.
Ha Ön számos cikket elolvas a legjobb megvásárolható kerékpártartozékokról, ezeket az információkat felhasználhatjuk arra, hogy profilt hozzunk létre az Ön kerékpártartozékok iránti érdeklődéséről. Az ilyen profil később felhasználható vagy tökéletesíthető ugyanazon vagy egy másik webhelyen vagy alkalmazásban úgy, hogy egy adott kerékpártartozék márka hirdetéseit jelenítsük meg Önnek. Ha Ön egy autókonfigurátort is megtekint egy luxusautó-gyártó weboldalán, ezt az információt kombinálhatjuk a kerékpárok iránti érdeklődésével, finomítva ezzel profilját, és azzal a feltételezéssel élhetünk, hogy Ön a luxuskategóriás kerékpáros felszerelések iránt is érdeklődik.
Egy ruházati vállalat szeretné népszerűsíteni csúcskategóriás babaruhákból álló új termékcsaládját. Kapcsolatba lép egy olyan ügynökséggel, amelynek magas jövedelmű ügyfelekkel rendelkező ügyfélhálózata van (például felsőkategóriás szupermarketek), és arra kéri az ügynökséget, hogy hozzon létre profilokat olyan fiatal szülőkről vagy párokról, akik feltételezhetően gazdagok és újszülött gyermekük van, hogy később ezek a profilok felhasználhatók legyenek partneralkalmazásokon belül hirdetések bemutatására.
Az ezen szolgáltatásban Önnek megjelenített hirdetések az Ön hirdetési profiljain alapulhatnak, amelyek tükrözhetik az Ön jelen szolgáltatásban vagy más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett tevékenységét, (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési köreit és személyes szempontjait.
Egy online kiskereskedő futócipőkre vonatkozó korlátozott értékesítési akciót szeretne hirdetni. Olyan felhasználókat szeretne a hirdetéssel megcélozni, akik korábban futócipőket nézegettek a mobilalkalmazásában. A nyomon követési technológiák felhasználhatók annak felismerésére, hogy Ön korábban már használta a mobilalkalmazást futócipők megtekintésére, annak érdekében, hogy az alkalmazásban megjelenítsék Önnek a megfelelő hirdetést.
Egy webhelyen kerékpártartozékokat kereső személyre irányított személyre szabott hirdetés céljából létrehozott profil felhasználható kerékpártartozékokra vonatkozó releváns hirdetés bemutatására egy másik szervezet mobilalkalmazásában.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett nem hirdetésjellegű tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy hasonló felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja például a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja felhasználható (később is) olyan tartalom bemutatására, amely relevánsabbnak tűnik az Ön lehetséges érdeklődési körei alapján, például a tartalom megjelenítési sorrendjét módosítva, hogy Ön még könnyebben megtalálhassa az érdeklődési körének megfelelő tartalmat.
Ön egy közösségi média platformon több cikket is elolvas arról, hogyan építhet lombházat. Ezeket az információkat hozzáadhatjuk egy profilhoz, hogy feljegyezzük érdeklődését a szabadtéri tartalmak, valamint barkácsútmutatók iránt (azzal a céllal, hogy ez lehetővé tegye a tartalom személyre szabását, így például a jövőben több blogbejegyzést és cikket jeleníthessünk meg Önnek lombházakról és faházakról).
Ön megnézett három űrkutatásról szóló videót különböző tévéalkalmazásokban. Egy független hírplatform, amellyel Önnek még nem volt kapcsolata, profilt épít az ilyen megtekintési viselkedés alapján, és más videók vonatkozásában lehetséges érdeklődési körként jelöli meg az űrkutatást.
A jelen szolgáltatásban Önnek bemutatott tartalom az Ön tartalom személyreszabási profiljain alapulhat, amelyek alapján jellemezhetők az Ön jelen vagy más szolgáltatások körében végzett tevékenységei (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési körei és személyes szempontjai. Ez felhasználható például a tartalmak Ön részére történő megjelenítése sorrendjének módosítására, hogy Ön még könnyebben megtalálja az érdeklődési körének megfelelő (nem hirdetési jellegű) tartalmakat.
Ön vegetáriánus ételekről szóló cikkeket olvas egy közösségi média platformon, majd egy független vállalat főzőalkalmazását használja. A közösségi média platformon Önről készült profil segítségével vegetáriánus recepteket mutatunk be Önnek a főzőalkalmazás üdvözlőképernyőjén.
Ön három videót tekintett meg különböző webhelyeken az evezésről. Egy független videómegosztó platform öt további evezéssel kapcsolatos videót fog javasolni, amelyek érdekelhetik Önt a tévéalkalmazása használata során, az Önről akkor készült profil alapján, amikor azokon a különböző webhelyeken járt online videók megtekintése céljából.
Az Ön számára megjelenített hirdetésekre és az Ön azokkal való interakcióira vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy egy hirdetés mennyire működött jól Ön vagy más felhasználók számára, és hogy a hirdetés elérte-e a céljait. Például, hogy Ön látott-e egy hirdetést, rákattintott-e, a hirdetés arra késztette-e, hogy megvásároljon egy terméket vagy felkeressen egy webhelyet stb. Ez nagyon hasznos a hirdetési kampányok relevanciájának megértésében.
Ön rákattintott egy online áruház „fekete pénteki” kedvezményre vonatkozó hirdetésére egy kiadó weboldalán, és megvásárolt egy terméket. Kattintása hozzá lesz kapcsolva ehhez a vásárláshoz. Megmérjük az Ön és más felhasználók interakcióját, hogy megtudjuk, hány hirdetésre kattintás vezetett vásárláshoz.
Ön egyike azon keveseknek, akik egy kiadó alkalmazásán belül rákattintottak egy olyan hirdetésre, amely egy online ajándékbolt „nemzetközi elismerési nap” alkalmából nyújtott engedményéről szólt. A kiadó jelentéseket szeretne kapni, hogy megtudja, hogy az alkalmazáson belül Ön és más felhasználók milyen gyakran néztek rá vagy kattintottak rá egy adott hirdetéselhelyezésre, nevezetesen a „nemzetközi elismerési nap” hirdetésre, hogy a kiadó és partnerei (például ügynökségek) optimalizálhassák a hirdetések elhelyezését.
Az Ön számára megjelenített tartalomra és az Ön azzal való interakciójára vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy pl. a (nem hirdetésjellegű) tartalom elérte-e a szándékolt közönségét, és megfelelt-e az Ön érdeklődési körének. Például, attól függetlenül, hogy Ön cikket olvas, videót néz, podcastot hallgat vagy termékleírást néz, mennyi időt töltött ebben a szolgáltatásban és a meglátogatott weboldalakon stb. Ez nagyon hasznos annak megértésében, hogy az Ön számára megjelenített (nem hirdetésjellegű) tartalom mennyire releváns.
Ön egy túrázásról szóló blogbejegyzést olvasott egy kiadó mobilalkalmazásában, és követte az ajánlott és kapcsolódó bejegyzésre mutató linket. Interakcióit úgy rögzítjük, hogy abból kitűnjön, hogy a túrázásról szóló eredeti poszt hasznos volt az Ön számára, és sikeresen felkeltette az Ön érdeklődését a kapcsolódó poszt iránt. Ezt azért mérjük, hogy megtudjuk, a jövőben kell-e további bejegyzéseket készíteni a túrázásról, és hová kell elhelyezni őket a mobilalkalmazás kezdőképernyőjén.
Önnek bemutattunk egy divattrendekről szóló videót, de Ön és több más felhasználó is 30 másodperc után nem nézte azt tovább. Ezt az információt ezután a divattrendekről szóló jövőbeni videók megfelelő hosszának értékelésére használják fel.
Jelentések hozhatók létre az Ön és más felhasználók hirdetési (vagy nem hirdetési) tartalmakkal való interakcióira vonatkozó adatkészletek (például felhasználói profilok, statisztikák, piackutatási, elemzési adatok) kombinálása alapján a közös jellemzők azonosítása érdekében (például annak meghatározása érdekében, hogy mely célközönségek fogékonyabbak egy hirdetési kampányra vagy bizonyos tartalmakra).
Egy online könyvesbolt tulajdonosa kereskedelmi jelentést szeretne kapni, amely megmutatja azon látogatók arányát, akik felkeresték, de vásárlás nélkül hagyták el a webhelyét, illetve felkeresték azt és megvásárolták a frissen megjelent „a hónap híresség-életrajzát”, valamint megmutatja az egyes kategóriák átlagéletkorát és férfi/nő eloszlását. A webhelyén Ön által történt navigációval és az Ön személyes jellemzőivel kapcsolatos adatokat ezután felhasználják és más ilyen adatokkal kombinálják ezen statisztikák létrehozásához.
Egy hirdető szeretné jobban megérteni, hogy milyen típusú közönség lép interakcióba a hirdetéseivel. Felkér egy kutatóintézetet, hogy hasonlítsa össze a hirdetéssel interakcióba lépett felhasználók jellemzőit hasonló platformok felhasználóinak tipikus jellemzőivel, különböző eszközökön. Ez az összehasonlítás megmutatja a hirdetőnek, hogy hirdetéseinek közönsége elsősorban mobileszközökön keresztül éri el a hirdetéseket, és tagjai valószínűleg a 45-60 éves korosztályba tartoznak.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk – mint például a hirdetésekkel vagy tartalommal való interakciója – nagyon hasznos lehet a termékek és szolgáltatások tökéletesítésében, valamint új termékek és szolgáltatások létrehozásában a felhasználói interakciók, a közönség típusa stb. alapján Ez a konkrét cél nem foglalja magában a felhasználói profilok és azonosítók fejlesztését vagy tökéletesítését.
Egy közösségi média szolgáltatóval együttműködő technológiai platform észreveszi a mobilalkalmazások felhasználói számának növekedését, és profiljaik alapján azt látja, hogy közülük sokan mobilkapcsolatokon keresztül csatlakoznak. Új technológiát használ a mobileszközökhöz igazodóan formázott, és alacsony sávszélességű hirdetések küldéséhez, hogy javítsa azok teljesítményét.
Egy hirdető annak módját keresi, hogy miként tudna hirdetéseket megjeleníteni egy újfajta típusú fogyasztói eszközön. Információkat gyűjt arról, hogy a felhasználók hogyan lépnek interakcióba ezzel az új típusú eszközzel, annak meghatározása érdekében, hogy ki tudna-e fejleszteni egy új mechanizmust a hirdetések ilyen típusú eszközön történő megjelenítésére.
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített tartalmak korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy videó vagy cikk hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy utazási magazin cikket tett közzé a weboldalán egy nyelviskola által a külföldi utazás élményének fokozása érdekében javasolt új online tanfolyamokról. Az iskola blogbejegyzései közvetlenül az oldal alján találhatók, és az Ön nem pontos tartózkodási helye alapján kerülnek kiválasztásra (például olyan blogbejegyzések, amelyek az Ön tartózkodási országának nyelvétől eltérő nyelvekre vonatkozó tananyagot ismertetnek).
Egy sporthíreket szolgáltató mobilalkalmazás új cikk rovatot indított a legutóbbi futballmeccsekről. Mindegyik cikk egy külön streaming platformon található videókat tartalmaz, amelyek bemutatják az egyes mérkőzések legfontosabb pillanatait. Ha Ön beleteker egy videóba, ez az információ felhasználható arra, hogy a rendszer a következő lejátszáshoz egy rövidebb videót válasszon ki.
Az Ön adatai felhasználhatók a szokatlan és potenciálisan visszaélésszerű tevékenységek figyelése és megelőzése érdekében (mint például hirdetések vonatkozásában a robotok általi hirdetéskattintások), valamint a rendszerek és folyamatok megfelelő és biztonságos működésének biztosítására. Felhasználhatók továbbá az Ön, a kiadó vagy a hirdető által a tartalmak és hirdetések megjelenítésekor, valamint a velük való interakció során esetlegesen tapasztalt problémák kijavítására is.
Egy hirdetésközvetítő különböző hirdetőktől származó hirdetéseket küld partner webhelyeinek hálózatába. Észreveszi, hogy az egyik hirdetőre vonatkozó hirdetésekre történő kattintások száma jelentősen megnőtt, és a kattintások forrására vonatkozó adatokat felhasználva megállapítja, hogy a kattintások 80%-a inkább robotoktól, mint emberektől származik.
Bizonyos információkat (például az IP-címet vagy az eszköz képességeit) arra használunk, hogy biztosítsuk a tartalom vagy a hirdetés technikai kompatibilitását, és elősegítsük a tartalom vagy a hirdetés továbbítását az Ön eszközére.
Ha egy cikkben lévő linkre kattint, akkor általában egy másik oldalra vagy a cikk egy másik részére kerül. Ennek elérése érdekében 1°) a böngészője kérést küld a webhelyhez kapcsolódó szervernek, 2°) a szerver válaszol („itt az a cikk, amelyet kért”), felhasználva az Ön eszköze által küldött kérésben automatikusan szereplő technikai információkat, hogy megfelelően jelenítse meg az Ön által kért cikk részét képező információkat/képeket. Technikailag az ilyen információcsere mindenképpen szükséges a képernyőjén megjelenő tartalom továbbításához.
A jelen nyilatkozatban felsorolt célokkal és szervezetekkel kapcsolatos döntéseit a rendszer digitális jelek (például karakterlánc) formájában menti és teszi elérhetővé ezen szervezetek számára. Erre azért van szükség, hogy mind a szolgáltatás, mind az említett szervezetek figyelemmel lehessenek ezen döntésekre.
Amikor Ön felkeres egy weboldalt, és az felteszi Önnek a kérdést, hogy hozzájárul-e ahhoz, hogy felhasználják a profilját személyre szabott hirdetések megjelenítéséhez, illetve megtagadja-e az ehhez való hozzájárulását, az Ön választását a rendszer elmenti és elérhetővé teszi a hirdetési szolgáltatók részére, így az Ön számára megjelenített hirdetések esetében figyelembe veszik ezt a választást.
A jelen szolgáltatásban Ön által végzett tevékenységgel kapcsolatos információk párosíthatók és kombinálhatók más Önnel kapcsolatos és különböző forrásokból származó információkkal (például egy különálló online szolgáltatásban végzett tevékenységével, egy hűségkártya üzletben történő használatával vagy egy felmérésre adott válaszaival) a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
A jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében az Ön eszköze valószínűleg más, Önhöz vagy háztartásához tartozó eszközökkel összekapcsoltnak minősülhet (például azért, mert a telefonján és a számítógépén is ugyanabba a szolgáltatásba van bejelentkezve, vagy mert ugyanazt az internetkapcsolatot használja mindkét eszközön).
Az Ön eszköze az internet elérése során automatikusan elküldött információk (például az Ön internetkapcsolatának IP-címe vagy az Ön által használt böngésző típusa) alapján megkülönböztethető lehet más eszközöktől a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
Az Ön beleegyezésével az Ön pontos tartózkodási helye (500 méternél kisebb sugarú körön belül) felhasználható a jelen közleményben ismertetett célok támogatására.
Az Ön beleegyezésével az Ön eszközének bizonyos jellemzőit (mint például a telepített betűtípusok vagy bővítmények, a képernyő felbontása) lekérhetik és felhasználhatják annak más eszközöktől való megkülönböztetésére a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.