Vatera és a behajtója


ius latratus # 2013.10.15. 12:35

Istenem!

Doloresg # 2013.10.15. 12:29

Sziasztok!
Az új törvényre hivatkozva , írtam a behajtó cégnek , ha nem hagy békén feljelentem. Azóta nem írogat.

2012. január 1-én hatályba lépett, új adatvédelmi törvény számos változást hozott. Ezek között olyanok is vannak, amelyek kiváltották az Európai Unió tüzetesebb vizsgálatát.
Mégis, az összehasonlításból kiderül, hogy nem sok minden változott. Továbbra is akkor kezelhető személyes adat, ha azt a törvény közérdekből elrendeli, vagy az érintett beleegyezik az adatkezelésbe.
Több szakértő véleménye szerint, amennyiben tartozás van valamilyen szolgáltató illetve bank felé, és már egy idő eltelt nem fizetéssel, - a szolgáltató illetve bank kiadja harmadik félnek a személyes adatokat, – behajtás jogcímén. Ezzel azonban, súlyos bűncselekményt követnek el!
A személyes adatkezelésről szóló törvény szerint nem adható ki személyes adat harmadik félnek, – csak abban az esetben, ha az adóst erről levélben tájékoztatják, és beleegyezését megkapják. – A törvény 6. §.-nak 8. pontja szerint, azonban: … „(8) Kétség esetén azt kell vélelmezni, hogy az érintett a hozzájárulását nem adta meg.”
Abban az estben, ha adósság kezelő faktoring cégek megkeresik az adóst, hogy a nevesített szolgáltató, vagy bank kezelésébe, illetve tulajdonába adta az adósságot, felmerülhet a kérdés, hogy vajon jogában állt-e?
A szolgáltató, illetve bank nem jogosult a követelésének eladására, mert az adós a szolgáltatóval, illetve bankkal kötött szerződést és nem a faktoring céggel.
Ezek a faktoring cégek teljesen jogtalanul járnak el. Követelés kezelésére sem jogosultak csak az a cég, akivel az adós szerződést kötött.
Ennek módja a következő; a jogosult szolgáltató illetve bank kér az adós ellen fizetési meghagyást és annak alapján bírósági végrehajtást, ez a jogos eljárás.
Tehát, amennyiben zaklatja az adóst bármilyen faktoring cég, bátran követleje nála a személyes adatainak azonnali megsemmisítését. – Valamint írjon egy feljelentést a Pesti Ügyészségre, és ennek keretében kérje az ügyészséget az illető faktoring cég felszámolására.
Mindezek megkoronázásaként a szolgáltató, illetve bank ellen, aki az szigorúan titkos adatait kiadta, – kérje a kártérítési kötelezettségük megállapítását, akár az ügyészségen is!
Ha az adós valamikor mégis szóban vagy írásban beleegyezését adta ezen adatok kiadására, írjon levelet a faktoring cégnek, hogy kéri az adatai azonnali törlését, mert nem velük szerződött, hanem a jogosult szolgáltatóval vagy bankkal. Továbbá az adós írjon egy levelet a szolgáltatónak vagy a banknak és szólítsa fel, hogy úgy rendelkezik, hogy ezentúl az adatait zártan kezeljék és megtiltja az adatok harmadik félnek való kiadását.

Maistro # 2013.09.11. 11:46

A vatera egy nagy lehúzó oldal. Az itt pórul járt kedves emberkéknek ajánlanám, ha aukciót szeretnének indítani vagy eladni valamit, válasszanak olyan portál amely a termék feltöltésért és eladás után nem számol fel jutalékot. Csak azért nem írok címet, mert nem szeretnék "reklámozni" semmit.

kiváncsi13 # 2013.08.24. 20:26

Az eset Hollandiában történt s a Rabo banknál. S legközelebb be sem kell menni, mert neten keresztül is megoldható a visszavonás. ( Természetesen nem inkasszónál, s nem ha vizet, gázt ilyesmit vonnak). Gondolom az is hihetetlen, hogy az éves díjon ami 30€ nem fizetek semmire. Se utalás se kp. felvétel se semmi. (Otthon is díjmentes a pénzfelvétel).Ki nem hiszi járjon utána.
Visszatérve a Vaterára, a nővéremnél van pár 1 ft-os aukció amit nem értékelt még tavaly. Érdekes módon azt a Vatera azóta sem értékelte pozitívra!!! Azután nincs mit kiszámlázzon, gondolom azért.

ius latratus # 2013.08.24. 19:10

"Más:
Egy kis érdekesség kép megjegyezném. Vásároltam valamit, (külföldi oldalon) utaltam s nem kaptam semmit. Bementem a bankomba elmeséltem s visszavonták az illetőtől a pénzem! :)
Ilyen nálunk lehetetlen volna!
Magyarország én így szeretlek!"

Persze. Itt meg mindenki hülye...

prezso # 2013.08.24. 12:51

kivancsi13: akkor itt viszont vastagon visszamenőleges hatályú volt a szabály alkalmazása. Emiatt pedig lehet pattogni nekik, mert az úgy nem biztos, hogy tisztességes. Lehet, hogy abból indulnak ki, hogy az utóbbi években maga a központi jogalkotásban is többször volt visszamenőleges hatályú jogszabály?
A gond az, hogy ha nincs megfizetve a jutalék, a vatera simán átpasszolja a követelést egy behajtócégnek, akiket viszont baromira nem érdekel, hogy az eredeti követelés jogszerű-e, ők csak be akarják hajtani... Szerintem ilyen is csak Magyarországon van.
Amúgy ha lehet, én sem vaterázok, de időnként érdemes, persze csakis úgy, hogy ne tudjanak belekötni dolgokba.

kiváncsi13 # 2013.08.24. 07:10

prezso:
Az én aukcióm március 28.-án ért véget. Április után nem használtam a fiókom. Július 14.-én értékeltem miután kiszámlázták az összeget. Nem érdekelnek a további szankciók. Máshol árulok ahol ingyenes és nincs jutalék. Természetesen ez nem Magyarországon van!
Más:
Egy kis érdekesség kép megjegyezném. Vásároltam valamit, (külföldi oldalon) utaltam s nem kaptam semmit. Bementem a bankomba elmeséltem s visszavonták az illetőtől a pénzem! :)
Ilyen nálunk lehetetlen volna!
Magyarország én így szeretlek!

prezso # 2013.08.23. 19:32

szivas:
1: Az akkor még futó aukciókra viszont érvényes lehet, ugyanis azok még nem zárultak le. Nem tudjuk, hogy kivancsi13 mikor indította az aukciót, és az mikor zárult le a vaterán. barati83 viszont épp belefutott a módosításba, mert épp aznap jelentette be a vatera a változást, amikor ő az aukciót indította: http://blog.vatera.hu/…ltozasokrol/

2: Ez valóban így van, és én is írtam, hogy a vatera szabályzatában bizony vannak olyan feltételek, amik nem biztos, hogy megállnának egy perben.

prezso # 2013.08.23. 19:24

kivancsi13: Azt azért tisztázzuk, hogy a vatera nem hivatal, nem hatóság, tehát nála az e-mail simán lehet hivatalos értesítési forma, senki nem követeli meg tőle a hagyományos papír alapú levelet.
Olyan ez, mint amikor a mobilszolgáltató kiköti, hogy az ügyfél kötelezően hozzájárul ahhoz, hogy a szolgáltató a szolgáltatással kapcsolatos értesítéseit sms-ben küldje meg. Konkrétan tudok ilyet.
Az, hogy a levelezőrendszer spamnak veszi a levelet, számukra érdektelen: jöhetnek azzal, hogy túl szigorú a szűrő beállítása, ráadásul ha a vatera mailcíme (vagy bármelyik más cím) fel van véve a címjegyzékbe, a szűrő az onnan érkező levelet nem tekinti spam-nek, akkor sem, ha technikailag az lenne.
Én azt mondom, hogy 300000 ft megfizetett jutalék után a 7000 (szigorúan arányaiban!) nem olyan tétel, ami miatt érdemes lenne jogi útra vinni az ügyet.
Arról nem is beszélve, hogy még ha meg is nyerné a pert, erősen kérdéses, hogy milyen következményei lennének utána a vaterán. Nem esküszömm meg rá, hogy ne próbálnának valamilyen módon „revansot venni”.
Pl. „véletlen” moderációval, tiltással, akármivel. Mert amelyik cég olyan ÁFF-et készít, mint amilyet ők, attól sok jót nem várok.

Én most ott tartok velük, hogy a teszvesz/vatera fiókösszevonáskor kaptam eladói jogosultságot, a bankszámlás ellenőrzés hiánya ellenére is. Aztán úgy döntöttem, hogy ez nekem nem kell, különösen, hogy a 300 ft-os limitet is eltörölték, azaz július 1-től akár 50 ft-ról is kiállíthat számlám. Nekem ez így nem volt elfogadható, hiszen összesen vagy 8-10 eladásom volt, nem kereskedő vagyok. És naponta figyelgessem, hogy mikor kapok számlát, mert most már tényleg bármikor, bármilyen összegről küldhet.
Röviden: arra a fiókra indítottam egy törlést, és csináltam egy újat, csak vételi jogosultsággal.
Igen ám, de kiderült, hogy a régi még 60 napig megmarad, hátha meggondolom magam... Írtam az ügyfélszolgálatnak, akik azt válaszolták, hogy sajnos „nem lehet lerövidíteni” ezt a 60 napot, nem kérhetem az azonnali törlést.
Erre visszaírtam nekik, hogy tudomásul vettem a dolgot, viszont így október elejéig 2 fiókom lesz, és a válaszuk alapján emiatt semmilyen reklamációt, szankciót nem fogadok el. Mindezt a weboldalukon keresztül indítva, azaz van róla ticket is.
Szóval foghatók ők is... :)

barati83 # 2013.08.23. 14:05

Akinek hasonló problémája van mint nekem kérem e-mailben jelezze felém, mert ha 50 000 Ft felett van az összes jogtalan követelés akkor már bűncselekménynek minősül és nyomozás indul. Kérem csak azok jelentkezzenek akik 2013.07.01 előtt értékesítettek terméket a vaterán és azóta nem használták eladásra ill. forumozásra az oldalt. Amennyiben használta az oldalt a fent említett dátum után, elfogadta az új szabályzatot rátartó magatartással.

barati83 # 2013.08.23. 13:48

Én a hirdetésemet 2013.06.14-én adtam fel a változtatásról csak 2013.06.15-én értesítettek, tehát a hirdetés feladásakor sem tudhattam az új szabály bevezetéséről. Javaslom mindenkinek aki ilyen gonddal küzd ne fizese be a vatera által jogtalanul követelt összeget. Azóta beszéltem ügyvéddel és Ő is arra jutott, hogy visszamenőlegesen nem változtathat és az új szabály csak a 2013.07.01-től feladott hirdetésekre lehet érvényes. Jelenleg azt akarom kinyomozni merre induljak tovább az ügyben, hogy minél gyorsabban és egyszerüben pontot tehessek a végére.

szivas # 2013.08.22. 16:52
  1. Szerintem egyértelmü, hogy az új intézkedés bevetése elötti tranzakciókra annak hatálya nem vonatkozik.
  2. Attól, mert valami a szabályzatban van, nem lehet önkényes vagy jogszabályellenes. Ezt ügyes ügyvéddel érdemes megvizsgáltatni, ha valaki bíróságra készül.
  3. Ha viszont bevezeti, hogy 5000 Ft-ot kell fizetni minden rajta keresztül bonyolított tranzakció után, akár sikeres, akár nem, az szerintem nem ez a kategoria, mert ez semmiféle jogszabályba nem ütközik. ha az ügyfél az adott határidön belül nem mond ellent, azt jelenti, hogy elfogadta az új szabályt.
kiváncsi13 # 2013.08.22. 15:58

Tisztelt prezso!

Köszönöm gyors válaszát még ha kellemetlen szájízzel olvasom is!
S az email az hivatalos forma? S ha a fiókom spamnak vette??? Akkor a válaszom erre az, hogy én emailban értesítettem őket, hogy nem egyezem bele az új feltételekbe! Természetesen nekik sincs meg ez az email.
Itt nem a pénzről van szó, hanem a lehúzásról! Több mint 300ezer jutalékot fizettem be nekik ami jogos volt! Ez nem az!

prezso # 2013.08.22. 15:24

kivancsi13: „Inkább bíróságra megyek, de már elvből sem fizetek a semmiért egy késedelem miatt.”

Meg lehet próbálni, de egyrészt baromi drága és időigényes, másrészt a vatera arra fog hivatkozni (és jogosan), hogy időben értesített mindenkit, írásban.
Merthogy az e-mail írásos forma, legalábbis nála. Ezek után kérdéses a per kimenetele.

„Nem hiszem el, hogy bármit megtehetnek.”

Elvileg nem is, de amíg itt a fórumon is annyi a válasz, hogy ha benne van a feltételekben, akkor jogos a dolog, és magának a feltételnek a jogszerűsége nincs vizsgálva, addig lényegében tényleg bármit megtehetnek. Persze csak szerintük, mert azért van pár olyan feltételük, amit ténylegesen nem, vagy csak nagyon nehezen tudnának érvényesíteni pl. jogi úton.

„Mellesleg ha gondol egyet a vezérség, és mindenkit értesít email formájában, hogy szeptember egytől aki regisztrált eladó fizessen 5000Ft-os tagdíjat akkor azt is kötelező lenne mindenkinek befizetni?”

Igen, kivéve, ha a felhasználó augusztus 31-ig írásban jelzi, hogy nem fogadja el az új feltételt, és a vatera megvonja az eladói jogosultságot, vagy törli a fiókot. (Más kérdés, hogy mivel ma már augusztus 22. van, jogszerűen nem nagyon vezethetné be szeptember 1-től, de pl. szeptember 15-től már igen.)

kiváncsi13 # 2013.08.21. 16:35

Tisztelt prezso!

Én értem a módosítás lényegét, de attól még abszurd, hogy egy olyan aukció után fizessek 6% jutalékot ami nem jött létre! Végül is akkor azért fizessek mert a "Kedves" Vatera azt mondja? Inkább bíróságra megyek, de már elvből sem fizetek a semmiért egy késedelem miatt. Mellesleg mivel nem történt adás vétel, semennyi bevételem nem lett, ennek a 6% nulla forint ha jól gondolom. Nem hiszem el, hogy bármit megtehetnek.
Mellesleg ha gondol egyet a vezérség, és mindenkit értesít email formájában, hogy szeptember egytől aki regisztrált eladó fizessen 5000Ft-os tagdíjat akkor azt is kötelező lenne mindenkinek befizetni?

prezso # 2013.08.20. 17:59

kivancsi13, barati83: az új szabály azért van, mert van/volt egy rakás olyan eladó, aki cseszett értékelni az adásvételt, így a felhasználók értékelései nagyon sokszor nem a valós állapotot tükrözték.
A változásról amúgy a vatera küldött mailt, én is kaptam. Max. a spam mappában landolt, mert olyan frankón tudják elkészíteni.
Szóval ez nem utólagos, visszamenőleges szabály, előre értesítve lett mindenki.
Tanulság: legközelebb figyelni kell az értékelésre. Ha nem történt meg az adásvétel, akkor aszerint. Könnyebb utólag egy értékelést módosíttatni, mint leszámlázott jutalékot töröltetni...
(Én is utálom a vatera önkényeit, meg csúsztatásait a szabályzatában, de ez itt most tényleg a ti saratok.)

kiváncsi13 # 2013.08.19. 19:04

Üdv!

Hasonló a problémám nekem is mint az előttem szólónak, csak nálam a partner le is értékelte, hogy nem történt adás vétel. Én túl későn értékeltem így kiszámlázták a jutalékot! Miért fizessek a semmire közel 7000 forintot?? Jó pár levélváltáson túl vagyok a Kedves Ügyfélszolgálattal, de csak az általuk hozott új ÁFF-re hivatkoznak! Behajtó céggel fenyegetnek, de nem vagyok hajlandó kifizetni ekkora összeget az okos szabálymódosításuk miatt. Nagyon kell nekik a pénz! :(
Köszönöm előre is a segítséget.

barati83 # 2013.08.18. 11:50

Üdv!
A következő problémám lenne: A vaterán 2013.06.14-én feladtam egy hírdetést melyet sikeresen értékesítettem 2013.06.23-án. Sajnos a nyertes a mai napig (2013.08.18) nem jelentkezett a termékért. A leütést követően beszéltünk telefonon, hogy személyesen átvenné, később derékfájdalmai miatt kérte türelmemet. Közben az ügyet el is felejtettem, mindaddig amíg a vatera ki nem számlázott nekem 2 000 Ft értékesítési díjat. Több levélváltásból kiderült, hogy 2013.07.01-től érvénybe léptettek egy olyan szabályt, hogy aki 21 napig nem értékel automatikusan sikeresnek veszi az adás-vételt és a díját kiszámlázzák. Kérdésem: Jogos-e a követelésük, hiszen én 2013.06.14-én amikor a hírdetést feladtam, nem tudhattam a 2013.07.01-én életbe lépő változásról? Visszamenőleg lehet feltételt változtatni? A válaszokat előre is köszönöm!

parazita # 2013.08.12. 14:30

Üdv

Nekem olyan probléma merült fel a vaterával hogy meg írták a tartozásomat és hogy fizessem be én csekkes befizető voltam és egy darab csekket nem kaptam utána írták hogy megváltoztatták most már csak online befizetés van és csak úgy tudom rendezni.Eddig nem tulajdonítottam neki nagy jelentőséget mindig befizetem online még ha csekkes is voltam de a csekk akkor sem jött .Most arra hivatkoztak hogy a postán elkalódot a csekk és ezt akkor is fizetnem kell az idáig befizettet online számlákat hoztam nekik fel hogy még abba is beszámolták a csekk kiállítás díjat és befizettem mivel nem jöttek meg kértem írják jóvá az idáig befizetett csekk kiállítási díjból a mostani tartozásomat .Erre ők se figyelmeztetés se felszólítás és átadták a behajtó cégnek a tartozásom .Most mit tegyek?

kea4 # 2013.07.03. 22:21

Szerintem a Vatera kell bizonyítsa, hogy bizony azt te tényleg kérted/megnyomtad. Addig is tartsd észben, hogy csak az ajánlott levelet kapod meg, a közönségeset csak akkor, ha a te érdeked.

Üdv:
KEA.

melon # 2013.06.22. 02:05

Sziasztok.

Velem is az történt, mint itt pár hozzászólóval. Kiszámláztak 1000 Ft kiemelésekről szóló díjat, amit az esetemben 1000%, h nem nyomtam le. Termékeket töltöttem fel még akkor, próba alapon ment 5-10Ft listázási díj, stb. Nem vok hülye, h esélytelen dolgokhoz értelmetlen kiemeléseket rendeljek, többért is mint el tudnám adni. Senki nem nézte, nem is adtam el semmit. A feltételezett kiemelések ellenére is csak pár látogatója volt az amúgy olcsó márkaterméknek. Szerintük 2 kiemelést nyomtam le, és valsz az 2x indult újra licitként, másként nem tudom, hogy duplázták meg. Ahogy nézegettem, még véletlen sem lehetséges. Sem a kockák, sem a kiemelések nem voltak egymás mellett, de meg sem néztem ezeket, csk nyomtam a megjelenítés kiemelés nélkül gombokat, a végén meg néztem, hogy mindig az 5-10 Ftos összeg legyen véglegesítés előtt.
Az első reakciójuk erre a behajtó céggel való fenyegetőzés volt. Ezután néztem körül neten, és úgy tűnik eddig tartott a röpke Vaterás, Tesz-veszes pályafutásom :). Remélem gyorsan be tudom fejezni a folyamatban lévő dolgaimat, és megszabadulni tőlk.
Mégis hogy tudnám én azt bizonyítani, h nem kértem ezt meg azt a szolgáltatást...? De ők mégis rámrakták? És mire észrevettem, h mi van, már duplázódott a 2 kiemelés is. Nem szeretnék ennél nagyobb véletlen számlákat ilyen hozzáállás és stílus közepette.

bodicsek # 2013.05.23. 12:40

Mazsola05

Igen megtehetik mivel az üzletszabályzatban benne foglaltatik. Ha igénybe veszed a szolgáltatásukat fizetni kell, ha nem akarsz behajtónak fizetsz.
3 emailt küldenek, a számlázástól kb 1 hónap áll rendelkezésre az összeg befizetésére. Amennyiben a fenyegető levélre sem reagálsz ez esetben adják át a behajtó cégnek. Ők csupán a 411 ft-ot akarják a többi a behajtó cég részesedése.
És mivel igénybe vetted a szolgáltatásukat ezért fizetni

Mazsola05 # 2013.05.23. 10:34

Üdv!

Olyan problémám van, volt a vateránál 411Ft-os tartozásom. Ami jogos volt, be is akartam fizetni, mire észre vettem a 3. e-mailt az már egy olyan volt, miszerint ezt behajtónak adják tovább. Már ezt is kicsit durvának tartottam, hogy 411 Ft miatt behajtóhoz adják az ügyet. Sajnos a bankszámlámmal gondok voltak és nem tudtam elutalni időbe a pénzt. Mire rendeződtek a dolgaim, jött egy levél a Creditforte nevű cégtől hogy 4224 Ft-ot fizessek meg. Na ez csapta ki a biztosítékot. Ezek hogy gondolják ezt? Magyarországon ezt meg lehet tenni? Én ezt biztos nem fogom befizteni, a Vaterának elutalom a tőke tartozást és azzal a mocsok lehúzós oldallal is befejeztem meg az egész allegragrouppal. Ezt a hiéna behajtó céget biztos nem fogom gazdagítani az amúgy is kevés minimálbér közeli keresetemből. Segítene valaki? Mire számíthatok?

torekves # 2013.04.17. 14:19

Tiszteletem olvasóim!

A vatera behajtó cég felé intézte az ügyemet, amit ettől a ... Magyarország Kft.től melynek OTP számla száma átutalásra szólít fel sürgösen, különben minden ingó és ingatlan ami hozzám fűződik, őket illeti úgy, ha nem fizetem ki a tartozásom ami szerintük 4895Ft! Különben a vaterának 995Ftal tartozok, úgyhogy sztem élek a bejelentéssel, mert ez nem csak jogilag, de erkölcsileg is mélyen sért!

A boríték, amelyet feladtak a címemre, 1 reklámboríték lett. Különben kis híján kidobtam a szemétbe. Kifizettem őket, viszont, ha nem tetem volna meg, tényleg behajtották volna? Pl felkeresnek s ha látják nálam a telót, robogót, elszedik? tényleg?

Én nekem több Európai Úniós online eladó oldalon is vannak fent maradó várakozó kifizetéseim, de ilyen aljas követeléssel még 1 honlap sem állt elő, csak egy volt ilyen, az pedig a zeekrewards.

Történt 1szer 2012 júliusában, hogy idegenek beléptek az adataimmal, megváltoztatták a regisztrált lakcímem, nevemet vatera oldalon.

A tettesek újmagyarok, ún magyarosított bevándorlók, egy török magyar és egy rom. magyar kombó volt az elkövető. Tehát vissza került a felhasználói fiókom és akkor a vatera velem együtt lépett az ügyért.

Viszont most, április 16-n sehogy nem akartak velem kapcsoltba lépni, mintha direkt a behajtóhoz akartak volna terelni.

Érdemese boncolni a témát? Tényleg megjelenhet 2 szekrényember meg egy apró sofőr s akármimet elszedhetik? jogilag rendben van ez?

Közgazdászként elítélem őket és a történtek után mindent elkövetek, hogy jó benyomása ne legyen róluk amatőr eladóknak!

gyuri115 # 2013.02.01. 01:36

Tiszteletem minden fórum társnak!
Saját megítélésem szerint maga a allegroup kft Vatera és Teszvesz oldalai a maga módján egy vicc!!!
Én magam lassan már 8 éve vagyok fent az E-bay oldalán egy esetet kivéve soha senkivel nem volt bajom, az ügyfélszolgálat nagyon jó és az ottani eladók és másképpen állnak egy vevőhöz, de ez már egy másik téma lenne.
A vatera ügyfélszolgálata az egy vicc, itt kezdődik az egész segítséget ott nem igazán lehet kapni és az esetek többségében egy értelmetlen sablon levelet küldenek amiben a szabályzatokra hivatkoznak, melyben levédik magukat (ez nem egészen így van, de majd később…)
3-4 éve a vatera és a teszvesz igen gyorsan kitiltott egy felhasználót, ha az valamit elkövetett, nagyon nem kellett ahhoz semmit elkövetni, hogy tiltsák az embert…
Az eltelt időkben rájöttek, hogy ez nem biztos, hogy jó ötlet, mert bizony azokból az eladókból élnének meg, akiket kitiltanak…
Most viszont egy kicsit elszálltak és a vatera lett a hamis termékek tárháza, a vaterán található komolyabb márkák 80-90% hamis gondolok itt Armani, LV, Versace stb-stb
Ha egy felhasználó panaszt tesz akkor általában küldenek a felhasználónak egy sablon levelet, hogy ők nem tudnak mit csinálni nem szakértők, nem hatóság nekik nem tisztségük eldönteni ezt, gí elméletben levették a vállukról a jogi felelőséget és folyik az oldalon az ország legnagyobb hamis termékek kereskedelme.
Mint fent írtam egy ideje fent vagyok az E-bay-n és régen ott is sok volt a hamis termék, csak egy idő után nem igazán tetszettek ezek a dolgok a márkákat árusító cégeknek, divatházaknak és beperelték a E-bay-t.
Mivel igen nagy az országban a korrupció és a jogi hátterét szerintem a vatera elég jól levédhette, ezért nem is csinál semmit csak küldik a sablon leveleiket…
Saját megítélésem szerint a vstera és a teszvesz akkor fog majd egy nagyot bukni amikor külföldről érkezik majd pár megkeresés magához a magyar kormányhoz és mellé a allegroup kft-nek.

Nagyon lekezelő a cég ügyfélszolgálata FULL hülyének nézik az embert a panaszokra meg nagyon nevetséges sablon leveleket küldenek…

Ezek a felszólítások meg a cég nagyszerű hozzá állását tükrözik az ügyfelekhez…

Részemről nem is azokkal van a probléma, akik hamis termékeket árulnak, hiszen többségük nem csapja be az embereket, tudja egy vevő, hogy az 10000-20000 LV táska nem eredeti és ebben a roppant nehéz gazdasági helyzetben sokaknak jelent ez megélhetést, kiegészítést, ha ez nem lenne sokan szó szerint éhen halnának…
Ezen emberek többsége tényleg azért hirdet ott, hogy szó szerint ne dögöljön éhet sok helyen vidéken akkora a szegénység, hogy sokan nem is gondolnák, munka meg tényleg nincs.
Igen a hamis termékek eladásával bűncselekményt követnek el, de ha ez nem lenne éhen döglenének, ez is egy tény!
Meg az is, hogy sokan milliárdokat lopnak és érinthetetlenek...

Részemről a céggel van problémám, ahogy kezelik az ügyfeleket, és az olyan bejelentéseket, amikor tényleg valakit becsaptak, vagy ha valaki oda írja a hamis termékre, hogy eredeti és amikor a vevő vásárlás előtt rákérdez, hogy „eredeti-e” a termék és nem az, tehát becsapják és a panaszra amit a megkárosított vevő tesz küldenek neki egy sablon levelet, meg hogy forduljon a rendőrséghez…
Közbe meg a csaló meg még X évik hónapig árusít az oldalon és becsap egy csomó embert úgy hogy a csalás egyértelmű és többen is panaszt tesznek, de közbe a cég csak egy sablon levéllel válaszol a megkeresésekre…