Próbáltam azt is, nem segít. Ahogy írtam, nem megoldható, nem elhárítható a probléma. Ezért vagyok arra kíváncsi, hogy mivel a kereskedő a szervizhez küld, a szerviz nem tudja javítani a dolgot, hogy ez esetben ki az aki ellen fogyasztóvédelmi eljárást kell kezdeményezi, ki az akit perelni kell, ha idáig jut a dolog.
„Ebből az derül ki, hogy ez egy egyedi, csak engem súlytó szoftveres hiba (hibás Apple fiók, amibe hibás biztonsági mentés kerül, ezt visszatöltve reprodukálódik a hiba, stb.).”
Akkor lehet új Apple fiókot kéne készíteni, hátha az már nem lesz hibás.
Volt egy telefonom, márkája Apple (a márka lényeges szempont lesz). akadt vele egy apró hiba, ezért szervizbe vittem. Kicserélték egy teljesen új készülékre. De a hiba azzal is jelentkezett. Ezért nyomott áron eladtam a telefont, és vettem egy szintén Apple, de teljesen más modell telefont, újonnan, bontatlanul. Ám a hiba már a kicsomagolás napján újra jelentkezett. Ebből az derül ki, hogy ez egy egyedi, csak engem súlytó szoftveres hiba (hibás Apple fiók, amibe hibás biztonsági mentés kerül, ezt visszatöltve reprodukálódik a hiba, stb.).
A kérdésem az lenne, kit kell "ütnöm" ebben az ügyben? A kiskereskedő elhajt, hogy menjek a szervizbe. A szerviz nem tud mit kezdeni a jelenséggel. Az Applenek nincs képviselete Magyarországon, csak egy hivatalos nagykereskedője. Nagyon úgy néz ki, hogy együtt kell élnem ezzel a hibával, viszont ebben az esetben szeretnék árleszállítást, mert már így is sokba került nekem ez az ügy. Tehát kihez menjek, ki a ludas?
19.11.23-án jeleztem a bejárati ajtónk forgalmazójának, hogy az ajtó rosszul záródik, belül páralecsapódás van, a kukucskáló is full vizes. Küldtem hőkamerával készült képet is, ahol látszik, hogy rosszul építették be (tok és fal között). Ígérték, hogy megoldják a problémát. Most, 1,5 hónap után még semmi. Ez gondolom eléggé kimeríti a 15 napot. Joggal kérhetem az ajtó teljes cseréjét és az ehhez kapcsolódó költséget (bontás, utómunkák, kötbér, stb) megtérítéset?
Abban szeretnék segítséget kérni,hogy a telefonom lassan 30 napja szervízben van és nem kapok semmilyen tájékoztatást. Extrém digitalban vettem a telefon 6 hét után szoftveresen (a jelek szerint) megadta magát. 5.-én jár le a 30 nap. Ha addig nem keresnek utána milyen lépéseket tudok tenni,hogy esetleg egy új telefont kapjak?
Következő a problémám: Whirlpool klíma garanciaidőn belül meghibásodott, augusztus végén ki is jött a szerelő, megállapította, hogy alaplap hibás a gép, és közölte, hogy megrendeli és 3-4 héten belül kicseréli. A központi szervíztől kaptam is augusztus 27-én egy emailt, szervíz megbízás címmel. Eltelt egy hónap, hívtam a szerelőt, mondta, hogy még nem jött meg alkatrész. kb 2 hét múlva próbáltam újra, de azóta nem veszi fel a telefont. Néhány hete hívtam a központi számot, ahol azt mondták, hogy a szerelő kórházba került, ezért csúszik a dolog, de most már hamarosan jelentkezni fog. Azóta sem jelentkezett, a központot minden héten hívom, mindig megígérik, hogy intézkednek, de azóta sem történt semmi. Kihez fordulhatok ezzel a problémával?
Ha magánszemélyként adsz el valamit, akkor kizárhatod a kellékszavatosságot. Kérdés, hogy ezt tudod-e bizonyítani? Ez a "többször tisztáztam" írásban is megvan?
Ha magánszemélyként adsz el valamit, akkor a hibás teljesítést a vevőnek kell bizonyítania vita esetén. Az, hogy bontatlan gyári terméket küldtél, önmagában nem számít, ha nem zártad ki a szavatosságot a fentiek alapján, akkor ugyanúgy szavatosságot kell vállalj rá, mindegy hogy új, használt, gyári, vagy akármilyen. Az, hogy bontatlan, nem bizonyít semmit.
Az, hogy a vevőd tud-e bizonyítani, az kérdéses. Általában erre akkor van esélye, ha a csomag átvételétől a kipróbálásig végig mondjuk videózta az egészet. Egyébként nemigen, hacsak nem hoz tanúkat, akik igazolják, hogy nem ejtette le, nem tett kárt benne, nem ő rontotta el, rossz volt az már eleve.
Feljelentés hülyeség (ebből legfeljebb az látszi, hogy nincs is igazán tisztában a jogaival, vagy csak bepróbálkozik, hátha rád tud ijeszteni), nem ér el vele semmit, ez nem bűncselekmény, csak polgári jogi vita, el fogja hajtani a rendőrség.
Ha biztos vagy benne, hogy minden tőled telhetőt megtettél, hogy hibátlan terméket küldj (amit ugye nem tudhatsz biztosra), akkor megírhatod neki, lehetőleg tértivevényes levélben, hogy a szavatossági igényét nem ismered el, a termék amit küldtél neki hibátlan volt, a vételárat visszafizetni nem áll módodban.
Ha békéltető testülethez vagy bírósághoz fordul, neki kell majd mindent bizonyítania, és ez igen nehézkes finoman szólva is ilyenkor. Persze, Te tudod, esélye azért van nyerni, ha nem is sok szerintem, és akkor a vételáron felül az eljárás költségeit is Te fizeted.
Magánszemélyként bontatlan terméket küldtem futárral a vevőnek, NAS HDD-ket, a hirdetésben pontosan megjelölve, hogy a termékre OEM gari van, amit végfelhasználó nem tud a gyártónál közvetlenül értékesíteni, esetleges probléma esetén szükség van boltos ismerős közbenjárására. Az elküldött 4 HDD-ből állítása szerint 3 hibás, ami szinte lehetetlen - gyári, bontatlan termékekről van szó. Nyilván, nem kizárt, de életszerűtlen számomra. Annak ellenére, hogy tudomásul vette és többször tisztáztam vele, hogy nem áll módomban garit vállalni és ő sem fog tudni gariztatni, mint végfelhasználó, OEM termékeket, kéri vissza a termékek árát, feljelentéssel, miegymással fenyegetőzve. Mi a helyes lépés részemről? Nem tudom, hogy nem ejtette-e le a HDD-ket stb., 4-ból 3 DOA, az szinte képtelenség. A bontatlan termék igazolja azt, hogy hibátlan állapotban adtam át?
Ha igaz amit leírtál, nyilván nincs keresnivalód, a(z első) hibát kijavították, ha a második független hiba, akkor nem teljesítettek hibásan.
Ha szerinted nem független a hiba, vagy nem jól javították meg, akkor felszólíthatod őket, hogy csinálják meg, visszakérheted a pénzedet, de ha erre nem hajlandók, akkor neked kell pert indítanod, és ott bizonyítanod. A leírásod alapján erre csekély esélyt látok.
„Jeleztem, hogy ebben az esetben szeretném visszakérni a javítási költséget, de nem hajlandóak fizetni, mivel a két hiba ok között nincs összefüggés.”
Szerintem az első hiba javítását ha elvégezték, akkor azért ők megdolgoztak. Ha a második hiba ettől függetlenül következett be, akkor nem hinném, hogy jogod van bármit is visszakérni, mert nem ők hibáztak. Ez kb. olyan, mint ha a gyertyacserék árát követelném vissza egy autószerelő műhelyben, mikor később a kuplung meghibásodik. De ez csak az én laikus véleményem.
Olyan problémával fordulok hozzátok, hogy elvittem a 10 éves monitoromat egy számítógép szervízbe. Ahol azt az előzetes tájékoztatást kaptam, hogy 10 000 Ft-ért ki tudják javítani a problémát. Meg is csináltattam és 1 óra használatbavétel után egy másik probléma jelentkezett. Ismét elvittem a szervízbe, ahol arra hivatkoztak, hogy teljesen független a mostani meghibásodás oka az előzőtől és körülbelül 25 000 ft-ért megjavítják. Nyílván ha a szervízelés előtt azt közölték volna, hogy 35 000 ft a javítási költség, akkor nem igényeltem volna a szolgáltatást. Jeleztem, hogy ebben az esetben szeretném visszakérni a javítási költséget, de nem hajlandóak fizetni, mivel a két hiba ok között nincs összefüggés.
A szerviz köteles dokumentálni az elvégzett javítási munkálatokat. Amennyiben Önnek nem adják meg a szerviz elérhetőségét, akkor ott kell a dokumentációt kérni, ahol Ön elakad. Tehát ahonnan tovább nem tud jutni már a kérésével, mert nem adják ki például a szerviz címét, elérhetőségét.
Azt, hogy a szervizben ténylegesen mi történt, senki nem tudhatja, csak aki szervizelt. Itt nem az a kérdés, hogy Ön megbízik-e a szervizben, hanem hogy a visszakapott eszköz rendeltetésére alkalmas állapotba került-e.
Szükségem volna némi tanácsra. A történet: 2019. június 26-án vásároltam egy műszaki terméket, amelynek vételára meghaladta a 10 eFt-ot. Két hetet követően meghibásodott. Jeleztem az eladó üzletnek. Visszavittem, leadtam. Jegyzőkönyvet, hogy mi a hibája nem vettek fel. Hogy miért nem, az volt a válasz, a szerviz majd úgy is megállapítja. Siettem, mentem munkába, illetve akkor még nem voltam kellően tájékozódott. A számlára került felírásra, hogy a készülék szervizelés miatt 2019. július 19-én átvételre került. Aláírás, pecsét. Teltek múltak a napok, érdeklődtem, hogy megtudják-e javítani vagy csere lesz. Az volt a válasz, hogy mivel nem tudták felvenni a kapcsolatot a hivatalos magyarországi szervizzel ezért cserélni fogják, de mivel külföldről szerzik be, várni kell az újra. Eltelt két hét, írtam nekik, hogy megérkezett-e az új készülék. Az volt a válasz, hogy közben sikerült felvenniük a kapcsolatot a szervizzel, így elsősorban a javítás élvez prioritást és ha ez rövid időn belül nem lehetséges, akkor lesz csak csere. 2019. augusztus 16-án írtak egy e-mail-t, hogy elkészült a készülék. Válaszomban jeleztem, hogy remélem jótállási jegy kerül majd kiállításra, ha már a jegyzőkönyvet elmulasztották felvenni. Itt már jogszabályból hivatkoztam. Erre az volt a reakció, hogy ha ilyen mélységű dokumentációra van szükségem, azt előre is jelezhettem volna, mert így ők is csak egy számlát kaptak a javításról. De a hivatalos magyarországi forgalmazó végezte a javítást és természetesen új alkatrész került bele, a lézerfejet kellett cserélni, de a pirossal egyébként is sok gond van, gyakran tönkre megy. Írtam nekik, hogy ezt nekem feléjük nem kell előre jeleznem, hanem a törvény kötelezi őket arra, hogy a jótállási jegyen miket kell szerepeltetni és ez véd engem, mint fogyasztót. Jótállási jegy nélkül nem vagyok hajlandó és köteles átvenni a javított készüléket. Mi legyen? Lesz jogszabály szerint kitöltött jótállási jegy vagy nem? Illetve, ha igen, akkor mikor? Erre azt a választ kaptam, hogy Ez egy annyira senkit nem érdeklő papír, hogy a HIVATALOS forgalmazó sem ad ha nem kérünk külön. (4 éve dolgozom a szakmában és Ön az első aki ilyen miatt problémázik) Az Auchanban is és a legtöbb webáruházban a számla a garancia, és szerintem kapott garanciát, mivel a termék a mi költségünkön javítódott. A tökéletesen működő készülék átvehető.
Gyanúm: valakivel csináltattak rajta valamit, hogy addig működjön, amíg átveszem. Utána, ha újra jelentkezek, hogy probléma van, elhajtanak, hogy én szedtem szét, cseréltem ki benne valamit.
Remek, meg is van az eredmény. Valami csoda folytán azonnal elkészült a javítás és már érkezik is vissza a drágább termékem. Mostmár a kérdés csak az, hogy meg is lett-e javítva, vagy küldhetem vissza és kezdődik előről ez a hajtépés. Arra ugyanis nem találtam utalást, hogy korábbi hiba ismételt megjelenésére vonatkozóan kérhetek-e azonnali csereterméket vagy megint ketyeg az idő és majd másfél hónap múlva megint a kapkodás. Meglátjuk!
Egyelőre szeretném ezt mindkettőnknek elfogadható módon előre lendíteni. Tehát nekem NEM célom a kereskedő lejáratása, és elhiszem azt is hogy a dolog nem tőlük függ nem ők szervizelnek ők csak továbbküldenek és utánna várunk. Maximum ugye ők is kérdeznek a beszállítóiktól.
Na most bújtam én fel alá ezt a Ptk -t és találtam benne kér érdekes pontot amit talán megpróbálhatok.
6:159. § [Kellékszavatossági jogok] (4) A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
Nos nekem itt nincs kímélve az érdekem sőt... A távmunka szerződésem egyértelműen kiköti, hogy saját magamnak kell gondoskodnom az itthoni eszközeimről amikkel dolgozom. Tehát a munkáltatóm hipsz hopsz nem fog nekem beruházni semmire ami tönkremegy.
A másik ami esetleg érdekes lehet: 6:160. § [Áttérés más kellékszavatossági jogra] A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.
Indokoltnak tudnám nevezni három nagyon egyszerű okból
A termék számomra munkaeszköz, munkám elvégzéséhez szükségem van rá.
A terméket gyártói garanciával vásároltam melyről a vásárlást követő 1év leteltével kiderült, hogy nincs, de ha van is akkor sem tudom én érvényesíteni csak a bolton keresztül. Nekem ezt jelenti a bolti garancia.
A terméket a kereskedő megkapta, majd sokadik érdeklődésemre 1hónappal később kiderült hogy a termékeket a beszállító még BE SEM vizsgálta!
Én úgy látom, hogy ezekkel (amiket email üzenetekkel tudok bizonyítani) kérhetem az üzlettől, a termékek cseréjét. Nem szeretném ha visszafizetnék a vételárat, egyszerűen cseréljék ki és várjanak ők a saját beszállítóikra.
Jól gondolom a dolgot, ez így megállja a helyét vagy félreértelmezem a jogi szövegeket?
„A fogyasztóvédelemmel kapcsolatban szintén nem álltak kötélnek, mondván menjek nyugodtan de ők ugyanezt fogják mondani.”
Nos, szerintem az neked nem kerül semmibe, hogy megismerd a fogyasztóvédelem állásfoglalását. Nekik lehet, hogy sokba fog fájni. Én kíváncsi lennék a helyedben.
Írd meg a leveledet a fogyasztóvédelemnek, kb azt, amit ide írtál. Szkenneld be, küld el a kereskedőnek azzal, hogy három nap múlva postázod. Ha semmi pozitív nem történik, küld el a levelet.
Na történt egy kis előrelépés a kereskedővel, legalábbis válaszoltak a sokadik levelemre miszerint mivel az általam garanciásan visszaküldött termékek a beszállítónak lettek továbbítva így a 15 napos törekedési határidő eleve tarthatatlan és majd értesítenek ha van valami. Itt megkérdeztem hogy az mégis mikor lesz, mire a válasz az volt hogy hát majd egyszer ha 3 hónap múlva akkor 3 hónap múlva akkor sem tehetek semmit mert ennyi idő pont. Adott itt jelen esetben egy 37eFt -os tápegység amit beküldtem a kereskedőnek március elején, majd visszaküldték hogy semmi baja. Ezt követően videót küldtem nekik a hibáról mire ismét bekérték április.03 -án és lássak csodát közölték hogy az egyedüli oldala a tápegységnek ami nem látszik a videón meg lett ütve. Tanulópénz minden oldalát le kellett volna fotózni/videózni ez van, továbbküldték a beszállítónak április.3 óta semmi hír. Másik esetben egy 403eFt -ot videókártyáról van szó sokkal absztraktabb hibával, de mivel gyártói garanciával rendeltem gondoltam futok egy kört a gyártóval. Segítettek is de akkoris csak a beszállítón keresztül mehet a dolog tehát március.21 -én megkapta a kereskedő onnan ment beszállító, onnan cseh központja a gyártónak (jó esetben) és ezóta semmi hír.
Na most itt már 1hónapot is meghaladtuk nekem ezek a dolgok meg "munkaeszközök" én távmunkában dolgozok nem tudok csak úgy nélkülözni hardwaret hónapokig. Amikor beküldtem a tápegységet vettem ki szabadságot gondoltam én kis naív gyors lesz. Majd amikor visszajött a hibát táp vásárolnom kellett egy újat és ismét visszaküldeni a hibásat ez nekem 37eFt tanulópénz, bár a hibás tápegységről azóta sincs semmi hír. A videókártyával már eléggé meg vagyok lőve, mert 403eFt -os kártyára várok és nincs kedvem 403eFt -ot bebukni.
Erre a helyzetre a kereskedő a fentebb leírtakat reagálta. 15 munkanap alatt kell rá törekedni de mivel itt a termékek a beszállítón keresztül gyártóhoz kerültek így semmi jogom nincs kvázi semmihez. Ha 3 hónapot várok akkor 3 hónapot várok, de nagyon szellemesen felajánlották hogy vásároljak egy új videókártyát és ha időben visszakapom a régit akkor majd elállok a vásárlástól. Csak ha nem akkor cumika lesz, amire annyit közöltek hogy másban nem tudnak segíteni. A fogyasztóvédelemmel kapcsolatban szintén nem álltak kötélnek, mondván menjek nyugodtan de ők ugyanezt fogják mondani.
Tényleg nem tudok tenni semmit? Vagy kockáztatom tovább a munkámat, vagy benyelek egy 403eFt -os bukást? Oké hogy én kértem hogy küldjék a gyártónak de 1hónap akkor is sok ha kukutyinba küldöm ki.
Szeretnék segítséget kérni a következő helyzettel kapcsolatban, mivel tanácstalan vagyok.
2018 januárjában 2 év garanciával vásároltam egy ZOTAC GTX 1070-es videókártyát egy informatikai boltban. 3 héttel ezelőtt a ventillátor elkezdett furán működni, ezért felkerestem a gyártót, és megtudtam, hogy valószínű hardver hiba lesz, illetve, hogy ők nem tudnak a garanciával segíteni, mert nem én voltam a termék első vásárlója (nem tőlük vettem közvetlen). Azt ajánlották, hogy keressem fel a boltot, ahol vásároltam a terméket, hátha ők tudnak segíteni.
Ezt megtettem, és kiderült hogy a bolt valamikor a múltban a vásárlásom óta bezárt, mivel nem ment neki jól az üzlet. A volt bolt tulajdonos mondta ezt nekem amikor felkerestem. Az lenne a kérdésem, hogy ebben az esetben a még garanciális hibás termékemmel mit tudok csinálni, mivel a bolt már bezárt.
elvileg a Fogyasztóvédelmi Hatóságnál bevizsgáltathatod a terméket (2017 óta a járási hivatal az első fok, a konkrét vizsgálattal nem tudom hova kellene fordulni elsőre, kérdezd meg tőlük), érdemes annak eredményével együtt fordulni a Békéltető Testülethez.
Panaszkönyvbe nem írnák már, ha kapásból elutasítottak.
Jegyzőkönyved megvan? Azt kötelesek a panaszra felvenni.
Némi problémám akadt bármilyen meglepő cipő 6 hónapos garanciával kapcsolatosan.
A cipőm cseréjét javítását elutasították. A cipő sarkának gumi belső szerkezete teljesen tönkrement a cipő talpa elvékonyodott több helyen kilyukadt és kb az alig nedves talajon szívja fel a vizet és ázik.
A szekvélemény kb megállapította a tényeket: folyamatos kopás surlódás hatására elvékonyodott tönkrement... nem rendeltetésszerűen használtam... és az egészet arra építette fel hogy alkalmi cipő mely nem bírja a napi használatot.
Hivatalos honlapon azt írják évszak: téli -> mely meghatározza tudtommal a rendeltetés célját, ergó egész télen folyamatos viselésre alkalmas kell hogy legyen íly módon a véleménye kuka szerintem. (biztosan valamilyen alkalmi cipő sablon nyomott be)
Meg ha alkalmi is lenne nehogy már max 1,5 óra napi mozgás mellet tönkremenjen (ülőmunkát végzek) egy cipő, ez nem normális szerintem, volt cipőm ami ugyanilyen téli bokacipő volt mégis kibírt 2 telet.
Hova mehetek békéltető testület erre igazat adna, vagy elég lenne a panaszkönyvbe beírni? Továbbá ha jogilag megteheti hogy szívózzon és nem cseréli akkor így jártam (mondjuk jól jönne a kis pénz vissza) de volt már alkalmi cipőm ami szintén tönkrement másik üzletben készségesen visszafizették.
Elnézést ha hosszúra sikerült, remélem valaki tud kicsit segíteni.
Szeretnék segítséget kérni, hogy hol találom meg leírva, hogy garanciális esetekben milyen pontok, kötelezettségek vonatkoznak a javítás elvégzésére?
Konkréten egy cipőt vittem vissza 6 hónapon belül, ami varrás mentén elszakadt. A forgalmazó megjavítatta, viszont a javítás minősége eléggé kifogásolható, az eredeti állapottal pedig köszönő viszinyban sincs. Mire hivatkozva utasíthatom vissza ennek az elfogadását?
Erre nem találtam pontos választ a korábbi hozzászólások közt sem.
Őszintén szólva fogalmam sincs hogy mit tudok tenni, ezért kérnék itt segítséget. Adott volna egy számítógép alkatrészt amelyet egy magyar webshopban vásároltam 1éve, egy videókártya. A videókártya meghibásodott, 1hónapja elküldtem a boltnak szervízbe, de mivel a szervízzel voltak negatív tapasztalataim beszéltem a gyártóval is hogy mi a helyzet. A gyártó küldött egy levelet amelyet a kereskedőnek kellett továbbítanom amelyben kérik őket, hogy a terméket ne vizsgálgassák küldjék nekik tovább azonnal. A terméket a szervíz megkapta 1hónapja, és azóta semmi információ nincs róla. Nos mivel a terméket mint magánszemély vásároltam de mivel itthonról távmunkában dolgozom így azért mostmár kezd kényelmetlenné vállni a helyzet, mit tudok tenni? A törekedjen a 15napos határidőre már réges régen lejárt és a törvények nem szabnak meg felső korlátot a kereskedőnek. Mégis mi lenne az a pont ahol mondhatnám, hogy köszönöm szépen adok 1hetet hogy visszakapjam a javított terméket vagy cseréljék nekem? A bolt szerint ehhez nincs jogom és mindenképpen meg kell várni a termék bevizsgálását/javítását és csak akkor van lehetőség a cserére ha a bevizsgálást követően a termék javíthatatlannak bizonyul. Ez ténylegesen így van? Le kell nyelnem, hogy egy tableten kell dolgoznom, vagy saját költségemen vásároljak egy új videókártyát hogy majd 2-3hónap múlva visszakapjam a javított terméket de akkor már minek? Mit tehet ilyenkor a végfelhasználó? Én elhiszem hogy a kereskedő le akarja boxolni a beszállítóval meg a gyártóval a teljes jelenetet, de engem mint vásárlót ez miért érdekel? Én a kereskedővel kötöttem szerződést a termék megvásárlásakor, és számomra az 1hónap kezdi kimeríteni a kereteimet lévén szó én erről kellene dolgozzak.
Mi és cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használunk, hogy javítsuk az Ön élményét weboldalunkon. Személyre szabott hirdetések és tartalom, reklámozás és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés céljából tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk információkhoz egy eszközön, és feldolgozhatunk személyes adatokat, például az Ön IP-címét és böngészési adatait. Ezenkívül felhasználhatjuk a pontos földrajzi helymeghatározási adatokat és az eszközök beolvasásával történő azonosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Testreszabhatja a cookie-kategóriákra vonatkozó hozzájárulási beállításokat, valamint a Célok és szolgáltatások, valamint a Szállítók hirdetéskövetési beállításait. Részletes hozzájárulást adhat minden és . A legtöbb eladó kifejezett hozzájárulást igényel a személyes adatok feldolgozásához, míg néhányan jogos érdekre támaszkodnak. Önnek azonban jogában áll tiltakozni a jogos érdekük felhasználása ellen.
A szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ezek a sütik biztosítják a weboldal alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit, névtelenül.
Süti
Időtartam
Leírás
COOKIE_SUPPORT
1 year
Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket.
JSESSIONID
JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak.
PHPSESSID
Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik.
SERVERID
Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is.
viewed_cookie_policy
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
A teljesítménysütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, ami segít a látogatók számára jobb felhasználói élményt nyújtani.
Süti
Időtartam
Leírás
Gdyn
1 year 1 month
Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják.
GUEST_LANGUAGE_ID
1 year
Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál.
Az analitikai sütiket arra használják, hogy megértsék, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldallal. Ezek a sütik segítenek anonim, statisztikai információt szolgáltatni a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalom forrásáról stb.
Süti
Időtartam
Leírás
_ga
2 years
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához.
_gat_UA-112481-1
1 minute
Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken.
_gid
1 day
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában.
A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat releváns hirdetésekkel és marketingkampányokkal találkozhassanak. Ezek a cookie-k nyomon követik a látogatókat a webhelyeken keresztül és információkat gyűjtenek, hogy személyre szabott hirdetéseket jeleníthessenek meg.
Süti
Időtartam
Leírás
_goa3session
2 days
Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják.
fr
3 months
A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek.
Gtest
1 year 1 month
Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában.
i
1 year
Nincs információ.
IDE
1 year 24 days
A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg.
mc
1 year 1 month
Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal.
test_cookie
15 minutes
Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál.
YSC
session
Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál.
Sütik, eszközazonosítók vagy hasonló online azonosítók (pl. bejelentkezésalapú azonosítók, véletlenszerűen hozzárendelt azonosítók, hálózatalapú azonosítók) más információkkal együtt (pl. böngésző típusa és adatai, nyelv, képernyőméret, támogatott technológiák stb.) tárolhatók vagy olvashatók az Ön eszközén, hogy az felismerhető legyen minden alkalommal, amikor egy alkalmazáshoz vagy egy webhelyhez csatlakozik, az itt bemutatott célok közül egy vagy több érdekében.
A jelen nyilatkozatban ismertetett legtöbb cél az Ön eszközéről alkalmazás használatakor vagy webhely felkeresésekor származó információk tárolásán vagy elérésén alapul. Például előfordulhat, hogy egy beszállítónak vagy kiadónak sütit kell eltárolnia az Ön eszközén a webhelyen tett első látogatása alkalmával, hogy következő látogatásaikor felismerhesse az eszközt (minden alkalommal ennek a sütinek az elérése útján).
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített hirdetések korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy hirdetés hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy autógyártó munkaidőn túl a városban élő környezettudatos felhasználók körében szeretné népszerűsíteni elektromos járműveit. A hirdetés egy kapcsolódó tartalmat (például egy klímaváltozás elleni intézkedésekről szóló cikket) tartalmazó oldalon jelenik meg este 6:30 után, olyan felhasználók számára, akiknek nem pontos tartózkodási helye azt sugallja, hogy városi zónában tartózkodnak.
Egy nagy vízfestékgyártó online hirdetési kampányt szeretne indítani legújabb vízfesték termékcsaládja számára, diverzifikálva közönségét, hogy a lehető legtöbb amatőr és professzionális művészt érje el, és elkerülve a hirdetés nem megfelelő tartalom (például ház kifestéséről szóló cikkek) melletti megjelenítését. A rendszer számon tartja, hogy a hirdetés hányszor jelent meg Önnek, és korlátozza annak túl gyakori bemutatását.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (mint például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy más felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja (később is) felhasználható olyan hirdetések bemutatására, amelyek relevánsabbnak tűnnek az Ön ezek és más entitások szerinti lehetséges érdeklődési köre alapján.
Ha Ön számos cikket elolvas a legjobb megvásárolható kerékpártartozékokról, ezeket az információkat felhasználhatjuk arra, hogy profilt hozzunk létre az Ön kerékpártartozékok iránti érdeklődéséről. Az ilyen profil később felhasználható vagy tökéletesíthető ugyanazon vagy egy másik webhelyen vagy alkalmazásban úgy, hogy egy adott kerékpártartozék márka hirdetéseit jelenítsük meg Önnek. Ha Ön egy autókonfigurátort is megtekint egy luxusautó-gyártó weboldalán, ezt az információt kombinálhatjuk a kerékpárok iránti érdeklődésével, finomítva ezzel profilját, és azzal a feltételezéssel élhetünk, hogy Ön a luxuskategóriás kerékpáros felszerelések iránt is érdeklődik.
Egy ruházati vállalat szeretné népszerűsíteni csúcskategóriás babaruhákból álló új termékcsaládját. Kapcsolatba lép egy olyan ügynökséggel, amelynek magas jövedelmű ügyfelekkel rendelkező ügyfélhálózata van (például felsőkategóriás szupermarketek), és arra kéri az ügynökséget, hogy hozzon létre profilokat olyan fiatal szülőkről vagy párokról, akik feltételezhetően gazdagok és újszülött gyermekük van, hogy később ezek a profilok felhasználhatók legyenek partneralkalmazásokon belül hirdetések bemutatására.
Az ezen szolgáltatásban Önnek megjelenített hirdetések az Ön hirdetési profiljain alapulhatnak, amelyek tükrözhetik az Ön jelen szolgáltatásban vagy más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett tevékenységét, (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési köreit és személyes szempontjait.
Egy online kiskereskedő futócipőkre vonatkozó korlátozott értékesítési akciót szeretne hirdetni. Olyan felhasználókat szeretne a hirdetéssel megcélozni, akik korábban futócipőket nézegettek a mobilalkalmazásában. A nyomon követési technológiák felhasználhatók annak felismerésére, hogy Ön korábban már használta a mobilalkalmazást futócipők megtekintésére, annak érdekében, hogy az alkalmazásban megjelenítsék Önnek a megfelelő hirdetést.
Egy webhelyen kerékpártartozékokat kereső személyre irányított személyre szabott hirdetés céljából létrehozott profil felhasználható kerékpártartozékokra vonatkozó releváns hirdetés bemutatására egy másik szervezet mobilalkalmazásában.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett nem hirdetésjellegű tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy hasonló felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja például a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja felhasználható (később is) olyan tartalom bemutatására, amely relevánsabbnak tűnik az Ön lehetséges érdeklődési körei alapján, például a tartalom megjelenítési sorrendjét módosítva, hogy Ön még könnyebben megtalálhassa az érdeklődési körének megfelelő tartalmat.
Ön egy közösségi média platformon több cikket is elolvas arról, hogyan építhet lombházat. Ezeket az információkat hozzáadhatjuk egy profilhoz, hogy feljegyezzük érdeklődését a szabadtéri tartalmak, valamint barkácsútmutatók iránt (azzal a céllal, hogy ez lehetővé tegye a tartalom személyre szabását, így például a jövőben több blogbejegyzést és cikket jeleníthessünk meg Önnek lombházakról és faházakról).
Ön megnézett három űrkutatásról szóló videót különböző tévéalkalmazásokban. Egy független hírplatform, amellyel Önnek még nem volt kapcsolata, profilt épít az ilyen megtekintési viselkedés alapján, és más videók vonatkozásában lehetséges érdeklődési körként jelöli meg az űrkutatást.
A jelen szolgáltatásban Önnek bemutatott tartalom az Ön tartalom személyreszabási profiljain alapulhat, amelyek alapján jellemezhetők az Ön jelen vagy más szolgáltatások körében végzett tevékenységei (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési körei és személyes szempontjai. Ez felhasználható például a tartalmak Ön részére történő megjelenítése sorrendjének módosítására, hogy Ön még könnyebben megtalálja az érdeklődési körének megfelelő (nem hirdetési jellegű) tartalmakat.
Ön vegetáriánus ételekről szóló cikkeket olvas egy közösségi média platformon, majd egy független vállalat főzőalkalmazását használja. A közösségi média platformon Önről készült profil segítségével vegetáriánus recepteket mutatunk be Önnek a főzőalkalmazás üdvözlőképernyőjén.
Ön három videót tekintett meg különböző webhelyeken az evezésről. Egy független videómegosztó platform öt további evezéssel kapcsolatos videót fog javasolni, amelyek érdekelhetik Önt a tévéalkalmazása használata során, az Önről akkor készült profil alapján, amikor azokon a különböző webhelyeken járt online videók megtekintése céljából.
Az Ön számára megjelenített hirdetésekre és az Ön azokkal való interakcióira vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy egy hirdetés mennyire működött jól Ön vagy más felhasználók számára, és hogy a hirdetés elérte-e a céljait. Például, hogy Ön látott-e egy hirdetést, rákattintott-e, a hirdetés arra késztette-e, hogy megvásároljon egy terméket vagy felkeressen egy webhelyet stb. Ez nagyon hasznos a hirdetési kampányok relevanciájának megértésében.
Ön rákattintott egy online áruház „fekete pénteki” kedvezményre vonatkozó hirdetésére egy kiadó weboldalán, és megvásárolt egy terméket. Kattintása hozzá lesz kapcsolva ehhez a vásárláshoz. Megmérjük az Ön és más felhasználók interakcióját, hogy megtudjuk, hány hirdetésre kattintás vezetett vásárláshoz.
Ön egyike azon keveseknek, akik egy kiadó alkalmazásán belül rákattintottak egy olyan hirdetésre, amely egy online ajándékbolt „nemzetközi elismerési nap” alkalmából nyújtott engedményéről szólt. A kiadó jelentéseket szeretne kapni, hogy megtudja, hogy az alkalmazáson belül Ön és más felhasználók milyen gyakran néztek rá vagy kattintottak rá egy adott hirdetéselhelyezésre, nevezetesen a „nemzetközi elismerési nap” hirdetésre, hogy a kiadó és partnerei (például ügynökségek) optimalizálhassák a hirdetések elhelyezését.
Az Ön számára megjelenített tartalomra és az Ön azzal való interakciójára vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy pl. a (nem hirdetésjellegű) tartalom elérte-e a szándékolt közönségét, és megfelelt-e az Ön érdeklődési körének. Például, attól függetlenül, hogy Ön cikket olvas, videót néz, podcastot hallgat vagy termékleírást néz, mennyi időt töltött ebben a szolgáltatásban és a meglátogatott weboldalakon stb. Ez nagyon hasznos annak megértésében, hogy az Ön számára megjelenített (nem hirdetésjellegű) tartalom mennyire releváns.
Ön egy túrázásról szóló blogbejegyzést olvasott egy kiadó mobilalkalmazásában, és követte az ajánlott és kapcsolódó bejegyzésre mutató linket. Interakcióit úgy rögzítjük, hogy abból kitűnjön, hogy a túrázásról szóló eredeti poszt hasznos volt az Ön számára, és sikeresen felkeltette az Ön érdeklődését a kapcsolódó poszt iránt. Ezt azért mérjük, hogy megtudjuk, a jövőben kell-e további bejegyzéseket készíteni a túrázásról, és hová kell elhelyezni őket a mobilalkalmazás kezdőképernyőjén.
Önnek bemutattunk egy divattrendekről szóló videót, de Ön és több más felhasználó is 30 másodperc után nem nézte azt tovább. Ezt az információt ezután a divattrendekről szóló jövőbeni videók megfelelő hosszának értékelésére használják fel.
Jelentések hozhatók létre az Ön és más felhasználók hirdetési (vagy nem hirdetési) tartalmakkal való interakcióira vonatkozó adatkészletek (például felhasználói profilok, statisztikák, piackutatási, elemzési adatok) kombinálása alapján a közös jellemzők azonosítása érdekében (például annak meghatározása érdekében, hogy mely célközönségek fogékonyabbak egy hirdetési kampányra vagy bizonyos tartalmakra).
Egy online könyvesbolt tulajdonosa kereskedelmi jelentést szeretne kapni, amely megmutatja azon látogatók arányát, akik felkeresték, de vásárlás nélkül hagyták el a webhelyét, illetve felkeresték azt és megvásárolták a frissen megjelent „a hónap híresség-életrajzát”, valamint megmutatja az egyes kategóriák átlagéletkorát és férfi/nő eloszlását. A webhelyén Ön által történt navigációval és az Ön személyes jellemzőivel kapcsolatos adatokat ezután felhasználják és más ilyen adatokkal kombinálják ezen statisztikák létrehozásához.
Egy hirdető szeretné jobban megérteni, hogy milyen típusú közönség lép interakcióba a hirdetéseivel. Felkér egy kutatóintézetet, hogy hasonlítsa össze a hirdetéssel interakcióba lépett felhasználók jellemzőit hasonló platformok felhasználóinak tipikus jellemzőivel, különböző eszközökön. Ez az összehasonlítás megmutatja a hirdetőnek, hogy hirdetéseinek közönsége elsősorban mobileszközökön keresztül éri el a hirdetéseket, és tagjai valószínűleg a 45-60 éves korosztályba tartoznak.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk – mint például a hirdetésekkel vagy tartalommal való interakciója – nagyon hasznos lehet a termékek és szolgáltatások tökéletesítésében, valamint új termékek és szolgáltatások létrehozásában a felhasználói interakciók, a közönség típusa stb. alapján Ez a konkrét cél nem foglalja magában a felhasználói profilok és azonosítók fejlesztését vagy tökéletesítését.
Egy közösségi média szolgáltatóval együttműködő technológiai platform észreveszi a mobilalkalmazások felhasználói számának növekedését, és profiljaik alapján azt látja, hogy közülük sokan mobilkapcsolatokon keresztül csatlakoznak. Új technológiát használ a mobileszközökhöz igazodóan formázott, és alacsony sávszélességű hirdetések küldéséhez, hogy javítsa azok teljesítményét.
Egy hirdető annak módját keresi, hogy miként tudna hirdetéseket megjeleníteni egy újfajta típusú fogyasztói eszközön. Információkat gyűjt arról, hogy a felhasználók hogyan lépnek interakcióba ezzel az új típusú eszközzel, annak meghatározása érdekében, hogy ki tudna-e fejleszteni egy új mechanizmust a hirdetések ilyen típusú eszközön történő megjelenítésére.
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített tartalmak korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy videó vagy cikk hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy utazási magazin cikket tett közzé a weboldalán egy nyelviskola által a külföldi utazás élményének fokozása érdekében javasolt új online tanfolyamokról. Az iskola blogbejegyzései közvetlenül az oldal alján találhatók, és az Ön nem pontos tartózkodási helye alapján kerülnek kiválasztásra (például olyan blogbejegyzések, amelyek az Ön tartózkodási országának nyelvétől eltérő nyelvekre vonatkozó tananyagot ismertetnek).
Egy sporthíreket szolgáltató mobilalkalmazás új cikk rovatot indított a legutóbbi futballmeccsekről. Mindegyik cikk egy külön streaming platformon található videókat tartalmaz, amelyek bemutatják az egyes mérkőzések legfontosabb pillanatait. Ha Ön beleteker egy videóba, ez az információ felhasználható arra, hogy a rendszer a következő lejátszáshoz egy rövidebb videót válasszon ki.
Az Ön adatai felhasználhatók a szokatlan és potenciálisan visszaélésszerű tevékenységek figyelése és megelőzése érdekében (mint például hirdetések vonatkozásában a robotok általi hirdetéskattintások), valamint a rendszerek és folyamatok megfelelő és biztonságos működésének biztosítására. Felhasználhatók továbbá az Ön, a kiadó vagy a hirdető által a tartalmak és hirdetések megjelenítésekor, valamint a velük való interakció során esetlegesen tapasztalt problémák kijavítására is.
Egy hirdetésközvetítő különböző hirdetőktől származó hirdetéseket küld partner webhelyeinek hálózatába. Észreveszi, hogy az egyik hirdetőre vonatkozó hirdetésekre történő kattintások száma jelentősen megnőtt, és a kattintások forrására vonatkozó adatokat felhasználva megállapítja, hogy a kattintások 80%-a inkább robotoktól, mint emberektől származik.
Bizonyos információkat (például az IP-címet vagy az eszköz képességeit) arra használunk, hogy biztosítsuk a tartalom vagy a hirdetés technikai kompatibilitását, és elősegítsük a tartalom vagy a hirdetés továbbítását az Ön eszközére.
Ha egy cikkben lévő linkre kattint, akkor általában egy másik oldalra vagy a cikk egy másik részére kerül. Ennek elérése érdekében 1°) a böngészője kérést küld a webhelyhez kapcsolódó szervernek, 2°) a szerver válaszol („itt az a cikk, amelyet kért”), felhasználva az Ön eszköze által küldött kérésben automatikusan szereplő technikai információkat, hogy megfelelően jelenítse meg az Ön által kért cikk részét képező információkat/képeket. Technikailag az ilyen információcsere mindenképpen szükséges a képernyőjén megjelenő tartalom továbbításához.
A jelen nyilatkozatban felsorolt célokkal és szervezetekkel kapcsolatos döntéseit a rendszer digitális jelek (például karakterlánc) formájában menti és teszi elérhetővé ezen szervezetek számára. Erre azért van szükség, hogy mind a szolgáltatás, mind az említett szervezetek figyelemmel lehessenek ezen döntésekre.
Amikor Ön felkeres egy weboldalt, és az felteszi Önnek a kérdést, hogy hozzájárul-e ahhoz, hogy felhasználják a profilját személyre szabott hirdetések megjelenítéséhez, illetve megtagadja-e az ehhez való hozzájárulását, az Ön választását a rendszer elmenti és elérhetővé teszi a hirdetési szolgáltatók részére, így az Ön számára megjelenített hirdetések esetében figyelembe veszik ezt a választást.
A jelen szolgáltatásban Ön által végzett tevékenységgel kapcsolatos információk párosíthatók és kombinálhatók más Önnel kapcsolatos és különböző forrásokból származó információkkal (például egy különálló online szolgáltatásban végzett tevékenységével, egy hűségkártya üzletben történő használatával vagy egy felmérésre adott válaszaival) a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
A jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében az Ön eszköze valószínűleg más, Önhöz vagy háztartásához tartozó eszközökkel összekapcsoltnak minősülhet (például azért, mert a telefonján és a számítógépén is ugyanabba a szolgáltatásba van bejelentkezve, vagy mert ugyanazt az internetkapcsolatot használja mindkét eszközön).
Az Ön eszköze az internet elérése során automatikusan elküldött információk (például az Ön internetkapcsolatának IP-címe vagy az Ön által használt böngésző típusa) alapján megkülönböztethető lehet más eszközöktől a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
Az Ön beleegyezésével az Ön pontos tartózkodási helye (500 méternél kisebb sugarú körön belül) felhasználható a jelen közleményben ismertetett célok támogatására.
Az Ön beleegyezésével az Ön eszközének bizonyos jellemzőit (mint például a telepített betűtípusok vagy bővítmények, a képernyő felbontása) lekérhetik és felhasználhatják annak más eszközöktől való megkülönböztetésére a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.