Árvaellátás ügyben segítség kérése


Szabolcs9521 # 2013.10.18. 16:53

Tiszteletem! Én egy 18 éves nappali tagozatos Diák vagyok még 2 évem van hátra a suliból. Most Augusztusban töltöttem be a 18. évemet és se augusztusra nem kaptam se szeptemberre az árvaellátást amikor szeptember közepe felé kaptam egy levelet nyugdijfolyósító igazgatóságtól hogy mivel betöltöttem a 18 at így már én kapom az ellátást.Kérdésem a következő lenne : azok a hónapok amikre sem én sem édesanyám nem kaptuk meg az ellátást azt később megküldik-e ( ha igen kb: mikor ) vagy sem ? az októberit megkaptam ! Válaszát előre is köszönöm

Üdvözlettel, Szabolcs.

beviol # 2013.10.11. 09:47

Sziasztok
Olyan kérdésem van, hogy 21 éves vagyok, amíg tanultam kaptam az árvaságit, van már 1 szakmám amit most juniusban kaptam meg. Igy ha el megyek tanulni valahova már fizetnem kell érte. Most lenne egy lehetőség hogy elmenjek egy felnőttképzésre, ezt egy szakiskola inditja ezt a képzést. Az ellene a kérdésem hogy 2 évig tart ez a felnőttképzés, jár-e nekem az árvaellátás?

beviol # 2013.10.11. 09:16

Sziasztok
Olyan kérdésem van, hogy 21 éves vagyok, amíg tanultam kaptam az árvaságit, van már 1 szakmám amit most juniusban kaptam meg. Igy ha el megyek tanulni valahova már fizetnem kell érte. Most lenne egy lehetőség hogy elmenjek egy felnőttképzésre, ezt egy szakiskola inditja ezt a képzést. Az ellene a kérdésem hogy 2 évig tart ez a felnőttképzés, jár-e nekem az árvaellátás?

WWallace # 2013.10.09. 13:20

Anett902,

az árvaellátás mellett egyáltalán nincs munkavégzéssel kapcsolatos korlátozás. Sem jövedelmi, sem munkaidő jellegű. Tehát nyugodtan lehet dolgozni akár napi 8 órában is.

Anett902 # 2013.10.08. 15:25

Tisztelt Fórumozók!