Karácsony előtt vásároltam (Expert Békéscsaba) egy Blaupunkt autós cd-t. Másfél hónap után meghibásodott, nem kapcsolt be.
Visszavittem az üzletbe, ahol először azt mondták, én postázzam Bp-re a szervizbe, majd átvették, hogy "na jó" ők postázzák. Kaptam iratokat az átvételről.
Eltelt több, mint egy hónap eredmény nélkül. Érdeklődésemre azt mondták, majd szólnak, ha elkészült.
2013-ban vásároltam egy compakt nikon fényképezőgépet, aminek a garancialevelében 12+12 hónap garancia szerepel, ami ez év májusában járt le. Tegnapi nap folyamán töltöttem a gépet, levettem a töltőről, (úgy volt hogy használom a gépet) majd újra töltőre akartam rakni, és azóta nem reagál semmire. Nem lehet bekapcsolni, nem lehet tölteni, nem csinál semmit.
Felháborítónak tartom hogy egy közel 100 ezer forintos műszaki cikk a garancia lejárta után egy hónappal teljesen tönkremegy.
Kérdésem az lenne hogy tudok e reklamálni ez ügyben, illetve kötelezni a gyártót, vagy a velük szerződésben álló márkaszervízt, hogy saját költségükön javítsák meg a terméket.
Érdeklődnék hogy vettem egy telefont amin egy év gyártói és egy év szolgáltatói garancia van. A hiba a második évben keletkezett, bent van náluk kijelző csere miatt már 08.31-óta.Egy hónap után jogosult leszek új készülékre? Azt olvastam hogy a javítást ajánlott 2 héten belül elvégezni.Ez nem történt meg és csere készüléket se tudtak adni amíg bent van.
Egy érdi cég a 2013. november 27-én általa elküldött termékhez nem küldte el a Részemre a jótállási jegyet a mai napig sem postai úton. Csak könyörgésre 2014. január 22-én e-mailben csatolva, ám azt is úgy,hogy előtte való nap azt írta egy férfi a cégtől, hogy náluk "nincs külön garanciajegy".
A jótállási jegy postai úton való el nem küldése miatt kérhető e kártérítés a cégtől?
Üdvözletem! 2015. februárjában vásároltunk egy gitárt. Első meghibásodása kb 4 hónap múlva következett be, amikor az egyik bund belelógott a húrba, ezáltal zörgő hangot adott a hangszer. (természetesen nem beállítási hiba volt, teszem hozzá itt még csak az üzletben próbálgatták "javítani" mert csak egy nyakbeállításról kaptunk papírt) visszakaptuk, majd ismét előjött ugyanott illetve egy másik bundnál a probléma. Ekkor ismét visszavittük ( itt már jelen volt az üzletvezető úr is, így komolyabban vették a problémát) elküldték szervízbe, ahol megállapították, hogy valóban hibás a hangszer, így megcsiszolták a fém részeket. Hazahoztuk, egy darabig megint jó volt, majd mikor a szokásos utánállítás következett (ezt a húrok feszítő hatása miatt muszáj igazítani) egy hozzáértő személy jelezte, hogy a gitár nyaka/fogólapja el van vetemedve. Így akár melyik irányból próbáljuk kompenzálni a tekeredést, valahol mindig bele fog érni a bund a húrba. Mivel a hiba nem egy adott bundnál van (sajnos ezt az elején még nem tudhattuk) így ha most megint visszavisszük, akkor jelezhetjük, hogy az előző hibák is erre vezethetők vissza? Illetve, lehetséges-e, hogy ez kimeríti a hibás teljesítés fogalmát? Mivel több gitárunk van (olcsóbb/drágább) egyformán tartjuk és használjuk őket, azoknak semmi bajuk, így még csak a nem rendeltetésszerű használatra sem tudják ráfogni. Milyen garanciális jogokkal élhetünk esetünkben? Válaszukat köszönöm.
Üdvözletem! 2015.01.11-én vásároltam a Deichman áruházban egy ( nem is olcsó, 18000 Ft-os) téli cipőt. A cipőről a vásárláskor számlát kértem, mivel a munkáltatómnál a ruha pénz elszámolásához szükség van rá. A számla mellé blokkot is kaptam. A cipőre két év garanciát vállalt a kereskedő. Az idén télen vettem észre, hogy a talpai széttörtek, összesen két hónap használat után. Vissza vittem a boltba, és ott azt mondták, hogy mivel a termékről számlát is kaptam csak a számla ellenében cserélik ki a cipőt. A számláról másolatot nem készítettem, leadásra került a munkáltatónál. Azt mondták, ők a saját másolati példányukat nem kérik ki, azt azzal nekem kell rendelkezni. A blokkot nem fogadták el, mert arra tollal ráírták, hogy "Számla", és szerintük ezzel igazolták, hogy tudatták velem, hogy őrizzem meg a számlát, mert nem lesz érvényes a jótállás. A munkáltatómnál kb 20000 ember dolgozik, esély nincs rá, hogy kikeressék a számlám. Azt szeretném kérdezni, hogy valóban kell-e a jótálláshoz a számla, nem elég csak a blokk? Vagy ha abban tudnak segíteni, hogy milyen jogszabály rendelkezik erről, azt is megköszönöm. Tisztelttel: D.I.
Mobiltelefon szolgáltatatónál vásároltam készülékemet előfizetői szerződéssel egyetemben. 2016 Február 07. és 2016 Április 08. között három alkalommal került szervízbe a készülék, melyet ezen időtartam alatt nem is tudtam használni. Április 8.-án tájékoztattak, hogy a készüléken fődarabot cseréltek, így a készülékem újnak tekinthető. Természetesen a telefonra újraindult a 2 év jótállás. Április 9.-én ismét szervízbe kellet küldenem a készüléket. Érdeklődni szeretnék, hogy jelen esetben milyen jogaim vannak? Visszakérhetem a készülék vételárát vagy kérhetem a telefonom cseréjét bontatlan új készülére? Ha a javított készülékre újraindul a 2 év szavatossági idő, viszont újra meghibásodik, akkor is van lehetőség visszakérni a vételárat? (Végülis a szolgáltató szemszögéből nézve egy teljesen "új" készüléket kaptam vissza.)
Egy országos hálózattal rendelkező cipőboltban vásároltunk egy cipőt, amely 3 hét utcai normál használat után több helyen is felfeslett, tulajdonképpen széthullott.
Reklamációnkra a cég saját hatáskörben megállapította, hogy a cipő nem rendeltetésszerűen volt használva és arrogáns hangú, válaszcímet nélkülöző emailben elutasította a csere igényünket. Egyben tájékoztatott, hogy békéltető testülethez fordulhatunk, de ők oda nem is jönnek el és nem is vetik alá magukat az ott esetleg születő döntésnek.
Mivel a cipőt semmilyen extrém terhelés nem érte, nyilvánvalóan a rossz minősége miatt ment szét. Ismét elmentem tehát az üzletbe és kértem, hogy a cipőt Kermivel vagy más megfelelő intézménnyel vizsgáltassák be, de ezt is megtagadták. (pedig amennyire tudom 6 hónapon belül kötelességük volna ) Amennyire látom tele a net a cég hasonló ügyeivel. Meglehetősen bosszantó, hogy ez a cég teljes nyugalommal él vissza azzal, hogy a cipő értéke nem feltétlenül indokolja azt, hogy az ember perre menjen miatta.
Gondolkodom rajta, hogy megrendelem és kifizetem én a Kermi vizsgálatot és ha az én véleményemet támasztja alá, akkor elviszem az ügyet a békéltető testület elé is. A cég viszont már előre leírta, hogy ez őket nem befolyásolja, tehát a továbbiakban akkor perelnem kellene... Vajon lehetne-e találni olyan ügyvédet, aki egy kedvező szakvélemény birtokában végig vinné ezt az ügyet és ráperelné a cégre a cipő és a bevizsgálás árát az én érdekemben, a saját - engem nem érdekel mekkora - tiszteletdíját meg a saját érdekében?
Végül háromszor utasítottuk el a kereskedő "szakvéleményét" és követeltük a boltban az elutasítás alapjául szolgáló szakvélemény átadását. Mivel ilyenje a boltnak nem volt (nyilván nem végeztették el a törvény által előírt minőség vizsgálatot), végül negyedszerre azzal fogadtak, hogy levásárolható a hibás termék ára. Ezt nem fogadtuk el, közöltük hogy visszakérjük a pénzt és slussz. Vissza is fizették. Csak azért írom ide, hogy ha valaki hasonló cipőbe lép, ne hagyja magát könnyen lerázni.
A kovetkezo gondomra keresek valami megoldast, jo lenne ha valaki segíteni tudna merre indulhatnek el. Kozel 3 evvel ezelott szuleim sírjat egy mester emberrel felujitattam. Ez ev tavaszan mar lattam hogy komoly gondok vannak vele. Az alap es a keret szinte teljesen jo volt de az az elem ami a sírkovet tartotta, elkezdett hajolni, repedni, megnyilni, de ami a leginkabb aggasztott megdolt a sírko, fejfa. tavasszal ez a jo ember megnezte azt igerte kijavitja. En nem surgettem, ugy gondoltam jobb ha a megfelelo idopontban csinalja, ugy tudom ilyen esetben az idojaras is sok mindent befolyasol. Tobbszor hívtam igert ezt azt, turelmes voltam . Kb. +3 hete az ido alatt amig a csaladommal ott voltunk egy pillanatban ledolt a sirko. Azt ne mondjam milyen isteni szerencse hogy senki nem volt a kozvetlen kozeleben. Hívtam, azt mondta jon ........Ujra tobbszor hívtam mar a telefont fel sem veszi.Es feltetelezem tovabb gyartja a dolgokat, masok testi epseget is veszelyeztetve. Azt gondolom ezt nem hagyhatom annyiba! Sajnos szamla vagy barmi papír nincs a kezembe , de az hogy mennyire veszelyes helyzetet teremtett nem szeretnem ha kovetkezmenyek nelkul meguszna. Jol gondolom ?Van gondolatotok mit tehetnek?
Gondoltam hogy ez a megoldas de kozben egyreszt abban remenykedtem hogy valakitol kapok tippet, valamilyen torvenyre hivatkozva , amit felhasznalhatnek arra hogy egy level kuldese utan esetleg jobb belatasra bírjam ezt az embert. Nem tartja elkepzelhetonek? Nyilvan nem voltam eleg hatarozott vele szembe, es ezek alapjan joggal gondolhatja hogy annyiba hagyom a dolgot.Oszinten szolva torvenytisztelo ember leven nem szokasom belemenni az ilyen majdnem fekete munkaba se, de legyunk oszintek anyagilag mindig kedvezobbek ezek a dolgok. Soha nem kellett senkivel szembe feljelentest tennem, en se voltam meg bírosag elott. Ebben a dologban is az zavar leginkabb hogy milyen veszelyes helyzetet teremtett, azt feltetelezem ha tragedia tortent volna azert en lennek meghurcolva. Tehat ez utan csak ugyved lehet a megoldas? PL. ado, vagy munkavedelmi szempontbol valami kifogastetel? Nincs ertelme?
Egy nagyon drága csizma ügyében kérek tanácsot. Kb. 10 napja vettem az Office Shoesban, kb. 30 percet volt a lábamon, így derült ki, hogy szúr a cippzár. Írtam a boltnak, megbeszéltük, hogy beviszem, megnézik. A boltban visszakértem a pénzem, de nem adták, bevizsgálták a csizmát. Emailben értesítettek, hogy valóban hibás, és azt a döntést hozták, hogy javítják. A cserét egyáltalán nem ajánlották fel. írtam nekik, hogy ez egy prémium márka (Tommy Hilfiger), nem akarok javított terméket (mint írtam, 30 percet ha volt a lábamon). Ők azóta érdemben nem kommunikálnak velem. Az emailben még azt is leírták, hogy NEM fogadják el a Békéltető testület döntését, magyarul, ha nem tetszik, mehetek bíróságra. Valaki le tudná írni, hogy konkrétan mit kellene tennem? A bíróság megítéli nekem az ezzel kapcsolatos költségeket? Autókázások, kieső munkaidő, ügyvédi költség, illetékek, stb.?
Valóban el lehet adni egy olyan Tommy Hilfiger csizmát, amiben már az elején ki kell cserélni a cippzárt? Nem tudom mit fognak vele csinálni, vagy hogy javítják ki, de számomra nem fogadható el ez a megoldás. Köszönöm előre is a segítséget.
6:159. § [Kellékszavatossági jogok] (2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint
kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet;
Egy prémium márkánál szerintem erősen véleményes, hogy a vásárlás utáni gyakorlatilag azonnali javítást, még ha az jelentősen olcsóbb is a kötelezettnek, el kell-e fogadni csere helyett. De én laikus vagyok.
Tavaly novemberébe vásároltam egy tabletet 2 év garanciával idén okt.-be nem vette fel a töltést elküldtem szervizbe alaplap csere történt visszaküldték nem kaptam róla semmiféle dokumentációt mit cseréltek stb. Kb. egy hónapot bírt ki majd ugyanez a tünet nem vette fel a töltést. Visszaküldtem majd a szervíz válasza ez lett:
A készülék USB csatlakozója fizikailag sérült,így csak garancián túli javítást tudunk felkínálni, alaplap csere ára munkadíjjal együtt bruttó 21500 Ft.
Mit tudnék tenni mert nálunk semmiféle mechanikai sérülést nem szenvedett két töltés között nem akart tölteni. Elöre is köszönöm. Szép napot.
2016. január 27-én vásároltam egy Zopo Speed 7 típusú telefont, amely november 30-án meghibásodott. Visszavittem a vásárlás helyére, ahol arról tájékoztattak, hogy be kell vizsgáltatniuk, ez legalább három hét, majd ezt követően tudunk továbblépni. Többször érdeklődtünk telefonon a forgalmazónál és az általuk megadott szervizben is, de hiába. December közepén a szerviztől kaptunk tájékoztatást, hogy hozzájuk csak 7-én került be a készülék, de még a karácsonyi ünnepek előtt javítva vissza is fogom kapni. December 20-án tájékoztattak, hogy a készülék elkészült, a vásárlás helyén át lehet venni. Elhoztuk a telefont, amely akkor be volt kapcsolva, látszólag működött, a szervizlap szerint a töltőcsatlakozón történt javítás, a tápfeszültség szabályzó volt rossz. Itthon a lemerült telefont töltőre tettük, és egy órán belül ismét működésképtelen lett, a hiba ugyan az, nem tölt, semmire nem reagál, bekapcsolni sem lehet. Ismét telefon, szerviz, forgalmazó. Állításuk szerint a megoldás az, hogy ismét bevizsgálják, és ismét javítják. Mindeközben a szerviz kizárólag az ott töltött időszakot hajlandó betudni annak az időnek, amit a telefon szervizben töltött, mivel nem az ő hibájuk, hogy a forgalmazó csak nyolc nap után küldte meg a készüléket, a jelen javítást illetően pedig a karácsonyi ünnepekre tekintettel január 7-ig egyáltalán nem tudja vállalni, a készülék csak ezt követően szállítható be hozzájuk és ha garanciát kizáró okot nem találnak, akkor tudnak érdemben foglalkozni vele. Eközben mind a forgalmazó, mind a szerviz megtagadta azt a kérésemet, hogy a korábban elvégzett javítást a termék garanciajegyén feltüntessék, a szerviz szerint nem szükséges, a forgalmazó szerint pedig ők ilyet nem "szoktak". Ebben az esetben (a készüléket még ma leadtuk a forgalmazónál ismételt javításra/cserére ) mi számít szervizben töltött időnek. Ugyanis a készülék november 30. óta nem használható, és nem értem, hogy miként érhet engem hátrány azért, mert a szerviz december 23-január 7 között zárva tart és nem tud a problémámmal foglalkozni.
Döbbenetes, de őszintén egyáltalán nem meglepő. Az ügyfélszolgálat munkatársának a hozzáállása olyan volt, hogy én is pont arra gondoltam, hogy inkább szándékosan tönkre fogják tenni a telefont, csak hogy nehogy más a vevőnek legyen igaza. Nagyon nem fogok meglepődni, ha a második alkalommal én is azt a választ kapom, hogy a telefon nem rendeltetésszerű használata miatt történt, pedig én nagyon jól tudom, hogy pontosan semmi nem történt a telefonnal.
2016. szeptember 3-án vettem egy ággyá alakítható kanapét. Novemberben elején bejelentettem, hogy képtelenség rajta aludni, mert állandóan szétcsúszik. A bejelentés után 2 hétig nem történt semmi, majd újabb telefonálásomra közölték, hogy legyek türelemmel. Ismét eltelt 2 hét ezért december 10.-én személyesen jelentettem be. Pár napon belül kijött egy asztalos, aki csak ránézett és közölte hogy ez úgy rossz ahogy van, nem csak a szétcsúszás miatt hanem a kárpitja is el van csúszva és cserét írt a szakvéleményére. (Zárójelben megjegyezte, hogy eszünkbe se jusson ugyan ilyet venni), de mi sem szeretnénk, az üzletben viszont nem találtunk olyan kanapét ami árban és méretben is megfelelne. Az üzlet természetesen nem akarja a vételárat visszaadni.Mit lehet ilyenkor tenni?
Sziasztok, azért írok ide, mert hátha valakinek már volt hasonló tapasztalata, vagy tudja mit kell tenni abban az esetben, ha egy garanciális javítás már-már indokolatlanul hosszú ideig zajlik. 2016.11.11.-én adtam le szervízbe a DJI Phantom 3 drónomat, mert nem mindig talált műholdakat, illetve a hatótáv is érdekesen alakult... a mai napig semmi infóm nincs, hogy mikor lesz kész, kapok újat, javítják???? (kb 3 hete hívtam fel őket, hogy mizu, és azt a választ kaptam, hogy ki lett küldve a DJI gyárba, mert ott megtudják javítani, és majd értesítenek, hogy mikor lesz kész. 12.08-án a gari is lejárt.) Ennyi ideig még soha nem volt egyetlen műszaki eszközöm sem szervízben. Érdeklődnék, hogy ilyenkor van vmi szabály, hogy mennyi időn belül kell kijavítani, ha ez nem lehetséges újat adni, vagy netán a pénzt visszadni? Mvel tudnék érvelni a boltban, hogy legyen már valami!? A válaszokat előre is nagyon köszönöm!
Talán már mással is megesett, talán másoknak is tanulságos....
A "Vital Risk Plus Kft" tevékenysége. (Érd, Angyalka u. 1/A)
Felhívták a feleségemet telefonon többször is, (csak hatvan éven felülieket kerestek!!!) ingyenes kardiológiai vizsgálatot ajánlva. Végül ráállt, miután közölték, hogy másról nincsen szó!
Én is elmentem. (2016. 12.07)
Először egy magát orvosnak nevező férfi, egy csillag alakú szerkezetet adott, hogy azt tegyük a szívünkre és egy csipesz szerű valamit az ujjbegyünkre. A készülékek láthatóan nem csatlakoztak sehova.
Ennyi.
Kérdésekre nem válaszolt a doktor, mondván, hogy majd mindent megtudunk.
Majd egy teremben (cca. nyolcan voltunk) ugyanez a férfi tartott egy előadásszerű valamit, egy rossz minőségű, angol nyelvű ábrát kivetítve, elmagyarázta a gép működését, ami a szívünk állapotát mérte fel.
A fekete-fehér! ábrán mutatta, hogy a piros, zöld, sárga mezők mit jelentenek.
Közben kétszer is bejött két fehér köpenyes férfi, mondván, hogy meddig tart még az "előadás" mert már mindjárt kész vannak, és a központ!!?? közlése szerint két illető tesztje rossz lett nagyon.
Kérdésekre nem válaszolt a doktor, mert majd mindent megtudunk.
Ezek után minket behívtak egy külön szobába és ott egy másik illető, egy - szintén rossz minőségű, fekete-fehér másolaton, elmagyarázta a kézzel!!?? kitöltött adatokat, és hogy mit jelentenek a piros, zöld, sárga színű rajzok, ábrák, jelek.
A feleségem szívstressz eredménye nagyon rossz, véroxigén szintje nagyon rossz, stb., stb., minden nagyon rossz.
Hát mindketten nagyon-nagyon megijedtünk, miután az illető azt mondta, hogy sajnos ez az szívinfarktus, trombózis, és vagy agyvérzés előszobája.
Na, de van megoldás, ha itt és most megvesszük az előtérben kiállított 500.000Ft-os lézer készüléket. és esetleg tud adni, csak nekünk 50.000Ft kedvezményt, sőt 60.000-et is, de csak akkor, ha ha ott rögtön megállapodunk.
Hogy könnyebb legyen a döntés, odaadja - a szintén az előtérben látható - és 900.000Ft értékű mágneses gyógymatracot, de csak ha akkor rögtön eldöntjük.
Aláírattak velünk egy sajtpapírt, hogy hol vettük, hogy vettük, stb. és se mi, se családunk, se rokonaink nem reklamálhatnak!! Ezen a papíron nincs feltüntetve a cég neve, nincs rajta dátum, nincs rajta a vevő neve, nincsenek tanúk, stb., stb. Ahol voltunk az egy teljesen orvosi rendelőre hasonlító helység, a dolgozók is fehér ill. világoskék rövid köpenyben voltak. Az "előadóterem" mellett több kisebb szoba volt, az egyikben voltunk mi is egy kék köpenyessel... Egyáltalán nem üzletkinézetű a hely. Van recepció is, fehér köpenyes csinos és kedves lánnyal....
Nagyon meggyőző, rábeszélő stílusú, kedves férfi volt az illető, de nem orvos...Addig-addig győzködte és ijesztgette a feleségemet, különféle rajzokkal ábrázolva a vörösvértestek anomáliáit hogy sajnos annyira pánikba estünk, hogy belegyeztünk.
Egy számlát is kaptunk, amin "Csomag " 440.000" Ft szerepel.
Valamint egy - szintén nagyon rossz minőségű!! - hosszú újságcikk másolatot (440.000 Ft-ért!!!), a lágy lézerekről, és egy nagyon hosszú felsorolást, hogy mi mindenre jók ezek a készülékek. Ebben a cikkben van egy minőségi bizonyítvány másolata is, de egy másik készülékről mint amit velünk megvetettek. Mellesleg jegyzem meg, hogy ez szinte olvashatatlanul kicsi, én csak otthon nagyítóval tudtam elolvasni...
Cca. két hét használat után elkezdett szegény feleségem rosszul látni.
Kiderült, hogy megnőtt a szemnyomása. (hosszú évek óta magasabb volt neki, de még a normális határon, de most átbillent a kóros tartományba....)
Orvosi utasításra azonnal abbahagyta az eszközök használatát, meg is javult a szeme, rögtön.
Nos, az eszközök lehetséges mellékhatásairól, különösen arról, hogy ha valakinek magasabb a szemnyomása ne használja, egyáltalán nem szabad ezeket használnia, egy szót sem szóltak!! A mellékelt "tájékoztatóban" sem!!
Ezek után, először telefonon szerettem volna a főnökkel beszélni, de nem volt elérhető. Nos, aztán két ajánlott, elsőbbségi, tértivevényes levélben, írásban közöltem ezeket a panaszokat, kérve az üzletvezetőt, hogy - mielőtt a szakhatóságokhoz fordulnék - egyeztessünk személyesen.
Miután semmilyen választ nem kaptam, a második levelemben már időpontot megadva kértem az üzletvezetőt, hogy találkozzunk és beszéljük meg, hogyan tovább.
Nem volt ott, persze..
Kértem a panaszkönyvet, amit nagy huza-vona, vita után nagy nehezen odaadtak.
Sem levélben, sem telefonon, azóta sem jelentkezett senki.
Szerintem a cég többszörösen megszegte a "Fogysztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról" szóló 2008.XLVII. számú törvény sok pontját!!! Fentiekre hivatkozva szeretném a vételárat visszakapni!
A Ptk. szerint a kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.
Az, hogy mennyi a megfelelő határidő, mérlegelés kérdése. A BH 2010.214. eseti döntésre azért érdemes hivatkozni, amely szerint a több hónapos javítási idő az érdekmúlást megalapozza.
Ez az "egészségnap"-ra való meghívással való átejtés. Ez egy termékbemutató, ahol profi előadók gyógyhatással nem, vagy alig rendelkező eszközöket alternatív gyógymódok látszatának keltésével az értékük tízszereséért sóznak rá idős emberekre. Ez kimerítheti csalás tényállását, ha a szavatossági jogait nem tudja gyakorolni, vagy a cég nem elérhető. Követelje vissza a vételárat! Legjobb, ha megbíz egy ügyvédet.
Mi és cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használunk, hogy javítsuk az Ön élményét weboldalunkon. Személyre szabott hirdetések és tartalom, reklámozás és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés céljából tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk információkhoz egy eszközön, és feldolgozhatunk személyes adatokat, például az Ön IP-címét és böngészési adatait. Ezenkívül felhasználhatjuk a pontos földrajzi helymeghatározási adatokat és az eszközök beolvasásával történő azonosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Testreszabhatja a cookie-kategóriákra vonatkozó hozzájárulási beállításokat, valamint a Célok és szolgáltatások, valamint a Szállítók hirdetéskövetési beállításait. Részletes hozzájárulást adhat minden és . A legtöbb eladó kifejezett hozzájárulást igényel a személyes adatok feldolgozásához, míg néhányan jogos érdekre támaszkodnak. Önnek azonban jogában áll tiltakozni a jogos érdekük felhasználása ellen.
A szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ezek a sütik biztosítják a weboldal alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit, névtelenül.
Süti
Időtartam
Leírás
COOKIE_SUPPORT
1 year
Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket.
JSESSIONID
JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak.
PHPSESSID
Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik.
SERVERID
Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is.
viewed_cookie_policy
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
A teljesítménysütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, ami segít a látogatók számára jobb felhasználói élményt nyújtani.
Süti
Időtartam
Leírás
Gdyn
1 year 1 month
Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják.
GUEST_LANGUAGE_ID
1 year
Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál.
Az analitikai sütiket arra használják, hogy megértsék, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldallal. Ezek a sütik segítenek anonim, statisztikai információt szolgáltatni a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalom forrásáról stb.
Süti
Időtartam
Leírás
_ga
2 years
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához.
_gat_UA-112481-1
1 minute
Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken.
_gid
1 day
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában.
A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat releváns hirdetésekkel és marketingkampányokkal találkozhassanak. Ezek a cookie-k nyomon követik a látogatókat a webhelyeken keresztül és információkat gyűjtenek, hogy személyre szabott hirdetéseket jeleníthessenek meg.
Süti
Időtartam
Leírás
_goa3session
2 days
Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják.
fr
3 months
A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek.
Gtest
1 year 1 month
Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában.
i
1 year
Nincs információ.
IDE
1 year 24 days
A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg.
mc
1 year 1 month
Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal.
test_cookie
15 minutes
Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál.
YSC
session
Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál.
Sütik, eszközazonosítók vagy hasonló online azonosítók (pl. bejelentkezésalapú azonosítók, véletlenszerűen hozzárendelt azonosítók, hálózatalapú azonosítók) más információkkal együtt (pl. böngésző típusa és adatai, nyelv, képernyőméret, támogatott technológiák stb.) tárolhatók vagy olvashatók az Ön eszközén, hogy az felismerhető legyen minden alkalommal, amikor egy alkalmazáshoz vagy egy webhelyhez csatlakozik, az itt bemutatott célok közül egy vagy több érdekében.
A jelen nyilatkozatban ismertetett legtöbb cél az Ön eszközéről alkalmazás használatakor vagy webhely felkeresésekor származó információk tárolásán vagy elérésén alapul. Például előfordulhat, hogy egy beszállítónak vagy kiadónak sütit kell eltárolnia az Ön eszközén a webhelyen tett első látogatása alkalmával, hogy következő látogatásaikor felismerhesse az eszközt (minden alkalommal ennek a sütinek az elérése útján).
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített hirdetések korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy hirdetés hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy autógyártó munkaidőn túl a városban élő környezettudatos felhasználók körében szeretné népszerűsíteni elektromos járműveit. A hirdetés egy kapcsolódó tartalmat (például egy klímaváltozás elleni intézkedésekről szóló cikket) tartalmazó oldalon jelenik meg este 6:30 után, olyan felhasználók számára, akiknek nem pontos tartózkodási helye azt sugallja, hogy városi zónában tartózkodnak.
Egy nagy vízfestékgyártó online hirdetési kampányt szeretne indítani legújabb vízfesték termékcsaládja számára, diverzifikálva közönségét, hogy a lehető legtöbb amatőr és professzionális művészt érje el, és elkerülve a hirdetés nem megfelelő tartalom (például ház kifestéséről szóló cikkek) melletti megjelenítését. A rendszer számon tartja, hogy a hirdetés hányszor jelent meg Önnek, és korlátozza annak túl gyakori bemutatását.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (mint például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy más felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja (később is) felhasználható olyan hirdetések bemutatására, amelyek relevánsabbnak tűnnek az Ön ezek és más entitások szerinti lehetséges érdeklődési köre alapján.
Ha Ön számos cikket elolvas a legjobb megvásárolható kerékpártartozékokról, ezeket az információkat felhasználhatjuk arra, hogy profilt hozzunk létre az Ön kerékpártartozékok iránti érdeklődéséről. Az ilyen profil később felhasználható vagy tökéletesíthető ugyanazon vagy egy másik webhelyen vagy alkalmazásban úgy, hogy egy adott kerékpártartozék márka hirdetéseit jelenítsük meg Önnek. Ha Ön egy autókonfigurátort is megtekint egy luxusautó-gyártó weboldalán, ezt az információt kombinálhatjuk a kerékpárok iránti érdeklődésével, finomítva ezzel profilját, és azzal a feltételezéssel élhetünk, hogy Ön a luxuskategóriás kerékpáros felszerelések iránt is érdeklődik.
Egy ruházati vállalat szeretné népszerűsíteni csúcskategóriás babaruhákból álló új termékcsaládját. Kapcsolatba lép egy olyan ügynökséggel, amelynek magas jövedelmű ügyfelekkel rendelkező ügyfélhálózata van (például felsőkategóriás szupermarketek), és arra kéri az ügynökséget, hogy hozzon létre profilokat olyan fiatal szülőkről vagy párokról, akik feltételezhetően gazdagok és újszülött gyermekük van, hogy később ezek a profilok felhasználhatók legyenek partneralkalmazásokon belül hirdetések bemutatására.
Az ezen szolgáltatásban Önnek megjelenített hirdetések az Ön hirdetési profiljain alapulhatnak, amelyek tükrözhetik az Ön jelen szolgáltatásban vagy más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett tevékenységét, (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési köreit és személyes szempontjait.
Egy online kiskereskedő futócipőkre vonatkozó korlátozott értékesítési akciót szeretne hirdetni. Olyan felhasználókat szeretne a hirdetéssel megcélozni, akik korábban futócipőket nézegettek a mobilalkalmazásában. A nyomon követési technológiák felhasználhatók annak felismerésére, hogy Ön korábban már használta a mobilalkalmazást futócipők megtekintésére, annak érdekében, hogy az alkalmazásban megjelenítsék Önnek a megfelelő hirdetést.
Egy webhelyen kerékpártartozékokat kereső személyre irányított személyre szabott hirdetés céljából létrehozott profil felhasználható kerékpártartozékokra vonatkozó releváns hirdetés bemutatására egy másik szervezet mobilalkalmazásában.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett nem hirdetésjellegű tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy hasonló felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja például a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja felhasználható (később is) olyan tartalom bemutatására, amely relevánsabbnak tűnik az Ön lehetséges érdeklődési körei alapján, például a tartalom megjelenítési sorrendjét módosítva, hogy Ön még könnyebben megtalálhassa az érdeklődési körének megfelelő tartalmat.
Ön egy közösségi média platformon több cikket is elolvas arról, hogyan építhet lombházat. Ezeket az információkat hozzáadhatjuk egy profilhoz, hogy feljegyezzük érdeklődését a szabadtéri tartalmak, valamint barkácsútmutatók iránt (azzal a céllal, hogy ez lehetővé tegye a tartalom személyre szabását, így például a jövőben több blogbejegyzést és cikket jeleníthessünk meg Önnek lombházakról és faházakról).
Ön megnézett három űrkutatásról szóló videót különböző tévéalkalmazásokban. Egy független hírplatform, amellyel Önnek még nem volt kapcsolata, profilt épít az ilyen megtekintési viselkedés alapján, és más videók vonatkozásában lehetséges érdeklődési körként jelöli meg az űrkutatást.
A jelen szolgáltatásban Önnek bemutatott tartalom az Ön tartalom személyreszabási profiljain alapulhat, amelyek alapján jellemezhetők az Ön jelen vagy más szolgáltatások körében végzett tevékenységei (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési körei és személyes szempontjai. Ez felhasználható például a tartalmak Ön részére történő megjelenítése sorrendjének módosítására, hogy Ön még könnyebben megtalálja az érdeklődési körének megfelelő (nem hirdetési jellegű) tartalmakat.
Ön vegetáriánus ételekről szóló cikkeket olvas egy közösségi média platformon, majd egy független vállalat főzőalkalmazását használja. A közösségi média platformon Önről készült profil segítségével vegetáriánus recepteket mutatunk be Önnek a főzőalkalmazás üdvözlőképernyőjén.
Ön három videót tekintett meg különböző webhelyeken az evezésről. Egy független videómegosztó platform öt további evezéssel kapcsolatos videót fog javasolni, amelyek érdekelhetik Önt a tévéalkalmazása használata során, az Önről akkor készült profil alapján, amikor azokon a különböző webhelyeken járt online videók megtekintése céljából.
Az Ön számára megjelenített hirdetésekre és az Ön azokkal való interakcióira vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy egy hirdetés mennyire működött jól Ön vagy más felhasználók számára, és hogy a hirdetés elérte-e a céljait. Például, hogy Ön látott-e egy hirdetést, rákattintott-e, a hirdetés arra késztette-e, hogy megvásároljon egy terméket vagy felkeressen egy webhelyet stb. Ez nagyon hasznos a hirdetési kampányok relevanciájának megértésében.
Ön rákattintott egy online áruház „fekete pénteki” kedvezményre vonatkozó hirdetésére egy kiadó weboldalán, és megvásárolt egy terméket. Kattintása hozzá lesz kapcsolva ehhez a vásárláshoz. Megmérjük az Ön és más felhasználók interakcióját, hogy megtudjuk, hány hirdetésre kattintás vezetett vásárláshoz.
Ön egyike azon keveseknek, akik egy kiadó alkalmazásán belül rákattintottak egy olyan hirdetésre, amely egy online ajándékbolt „nemzetközi elismerési nap” alkalmából nyújtott engedményéről szólt. A kiadó jelentéseket szeretne kapni, hogy megtudja, hogy az alkalmazáson belül Ön és más felhasználók milyen gyakran néztek rá vagy kattintottak rá egy adott hirdetéselhelyezésre, nevezetesen a „nemzetközi elismerési nap” hirdetésre, hogy a kiadó és partnerei (például ügynökségek) optimalizálhassák a hirdetések elhelyezését.
Az Ön számára megjelenített tartalomra és az Ön azzal való interakciójára vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy pl. a (nem hirdetésjellegű) tartalom elérte-e a szándékolt közönségét, és megfelelt-e az Ön érdeklődési körének. Például, attól függetlenül, hogy Ön cikket olvas, videót néz, podcastot hallgat vagy termékleírást néz, mennyi időt töltött ebben a szolgáltatásban és a meglátogatott weboldalakon stb. Ez nagyon hasznos annak megértésében, hogy az Ön számára megjelenített (nem hirdetésjellegű) tartalom mennyire releváns.
Ön egy túrázásról szóló blogbejegyzést olvasott egy kiadó mobilalkalmazásában, és követte az ajánlott és kapcsolódó bejegyzésre mutató linket. Interakcióit úgy rögzítjük, hogy abból kitűnjön, hogy a túrázásról szóló eredeti poszt hasznos volt az Ön számára, és sikeresen felkeltette az Ön érdeklődését a kapcsolódó poszt iránt. Ezt azért mérjük, hogy megtudjuk, a jövőben kell-e további bejegyzéseket készíteni a túrázásról, és hová kell elhelyezni őket a mobilalkalmazás kezdőképernyőjén.
Önnek bemutattunk egy divattrendekről szóló videót, de Ön és több más felhasználó is 30 másodperc után nem nézte azt tovább. Ezt az információt ezután a divattrendekről szóló jövőbeni videók megfelelő hosszának értékelésére használják fel.
Jelentések hozhatók létre az Ön és más felhasználók hirdetési (vagy nem hirdetési) tartalmakkal való interakcióira vonatkozó adatkészletek (például felhasználói profilok, statisztikák, piackutatási, elemzési adatok) kombinálása alapján a közös jellemzők azonosítása érdekében (például annak meghatározása érdekében, hogy mely célközönségek fogékonyabbak egy hirdetési kampányra vagy bizonyos tartalmakra).
Egy online könyvesbolt tulajdonosa kereskedelmi jelentést szeretne kapni, amely megmutatja azon látogatók arányát, akik felkeresték, de vásárlás nélkül hagyták el a webhelyét, illetve felkeresték azt és megvásárolták a frissen megjelent „a hónap híresség-életrajzát”, valamint megmutatja az egyes kategóriák átlagéletkorát és férfi/nő eloszlását. A webhelyén Ön által történt navigációval és az Ön személyes jellemzőivel kapcsolatos adatokat ezután felhasználják és más ilyen adatokkal kombinálják ezen statisztikák létrehozásához.
Egy hirdető szeretné jobban megérteni, hogy milyen típusú közönség lép interakcióba a hirdetéseivel. Felkér egy kutatóintézetet, hogy hasonlítsa össze a hirdetéssel interakcióba lépett felhasználók jellemzőit hasonló platformok felhasználóinak tipikus jellemzőivel, különböző eszközökön. Ez az összehasonlítás megmutatja a hirdetőnek, hogy hirdetéseinek közönsége elsősorban mobileszközökön keresztül éri el a hirdetéseket, és tagjai valószínűleg a 45-60 éves korosztályba tartoznak.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk – mint például a hirdetésekkel vagy tartalommal való interakciója – nagyon hasznos lehet a termékek és szolgáltatások tökéletesítésében, valamint új termékek és szolgáltatások létrehozásában a felhasználói interakciók, a közönség típusa stb. alapján Ez a konkrét cél nem foglalja magában a felhasználói profilok és azonosítók fejlesztését vagy tökéletesítését.
Egy közösségi média szolgáltatóval együttműködő technológiai platform észreveszi a mobilalkalmazások felhasználói számának növekedését, és profiljaik alapján azt látja, hogy közülük sokan mobilkapcsolatokon keresztül csatlakoznak. Új technológiát használ a mobileszközökhöz igazodóan formázott, és alacsony sávszélességű hirdetések küldéséhez, hogy javítsa azok teljesítményét.
Egy hirdető annak módját keresi, hogy miként tudna hirdetéseket megjeleníteni egy újfajta típusú fogyasztói eszközön. Információkat gyűjt arról, hogy a felhasználók hogyan lépnek interakcióba ezzel az új típusú eszközzel, annak meghatározása érdekében, hogy ki tudna-e fejleszteni egy új mechanizmust a hirdetések ilyen típusú eszközön történő megjelenítésére.
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített tartalmak korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy videó vagy cikk hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy utazási magazin cikket tett közzé a weboldalán egy nyelviskola által a külföldi utazás élményének fokozása érdekében javasolt új online tanfolyamokról. Az iskola blogbejegyzései közvetlenül az oldal alján találhatók, és az Ön nem pontos tartózkodási helye alapján kerülnek kiválasztásra (például olyan blogbejegyzések, amelyek az Ön tartózkodási országának nyelvétől eltérő nyelvekre vonatkozó tananyagot ismertetnek).
Egy sporthíreket szolgáltató mobilalkalmazás új cikk rovatot indított a legutóbbi futballmeccsekről. Mindegyik cikk egy külön streaming platformon található videókat tartalmaz, amelyek bemutatják az egyes mérkőzések legfontosabb pillanatait. Ha Ön beleteker egy videóba, ez az információ felhasználható arra, hogy a rendszer a következő lejátszáshoz egy rövidebb videót válasszon ki.
Az Ön adatai felhasználhatók a szokatlan és potenciálisan visszaélésszerű tevékenységek figyelése és megelőzése érdekében (mint például hirdetések vonatkozásában a robotok általi hirdetéskattintások), valamint a rendszerek és folyamatok megfelelő és biztonságos működésének biztosítására. Felhasználhatók továbbá az Ön, a kiadó vagy a hirdető által a tartalmak és hirdetések megjelenítésekor, valamint a velük való interakció során esetlegesen tapasztalt problémák kijavítására is.
Egy hirdetésközvetítő különböző hirdetőktől származó hirdetéseket küld partner webhelyeinek hálózatába. Észreveszi, hogy az egyik hirdetőre vonatkozó hirdetésekre történő kattintások száma jelentősen megnőtt, és a kattintások forrására vonatkozó adatokat felhasználva megállapítja, hogy a kattintások 80%-a inkább robotoktól, mint emberektől származik.
Bizonyos információkat (például az IP-címet vagy az eszköz képességeit) arra használunk, hogy biztosítsuk a tartalom vagy a hirdetés technikai kompatibilitását, és elősegítsük a tartalom vagy a hirdetés továbbítását az Ön eszközére.
Ha egy cikkben lévő linkre kattint, akkor általában egy másik oldalra vagy a cikk egy másik részére kerül. Ennek elérése érdekében 1°) a böngészője kérést küld a webhelyhez kapcsolódó szervernek, 2°) a szerver válaszol („itt az a cikk, amelyet kért”), felhasználva az Ön eszköze által küldött kérésben automatikusan szereplő technikai információkat, hogy megfelelően jelenítse meg az Ön által kért cikk részét képező információkat/képeket. Technikailag az ilyen információcsere mindenképpen szükséges a képernyőjén megjelenő tartalom továbbításához.
A jelen nyilatkozatban felsorolt célokkal és szervezetekkel kapcsolatos döntéseit a rendszer digitális jelek (például karakterlánc) formájában menti és teszi elérhetővé ezen szervezetek számára. Erre azért van szükség, hogy mind a szolgáltatás, mind az említett szervezetek figyelemmel lehessenek ezen döntésekre.
Amikor Ön felkeres egy weboldalt, és az felteszi Önnek a kérdést, hogy hozzájárul-e ahhoz, hogy felhasználják a profilját személyre szabott hirdetések megjelenítéséhez, illetve megtagadja-e az ehhez való hozzájárulását, az Ön választását a rendszer elmenti és elérhetővé teszi a hirdetési szolgáltatók részére, így az Ön számára megjelenített hirdetések esetében figyelembe veszik ezt a választást.
A jelen szolgáltatásban Ön által végzett tevékenységgel kapcsolatos információk párosíthatók és kombinálhatók más Önnel kapcsolatos és különböző forrásokból származó információkkal (például egy különálló online szolgáltatásban végzett tevékenységével, egy hűségkártya üzletben történő használatával vagy egy felmérésre adott válaszaival) a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
A jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében az Ön eszköze valószínűleg más, Önhöz vagy háztartásához tartozó eszközökkel összekapcsoltnak minősülhet (például azért, mert a telefonján és a számítógépén is ugyanabba a szolgáltatásba van bejelentkezve, vagy mert ugyanazt az internetkapcsolatot használja mindkét eszközön).
Az Ön eszköze az internet elérése során automatikusan elküldött információk (például az Ön internetkapcsolatának IP-címe vagy az Ön által használt böngésző típusa) alapján megkülönböztethető lehet más eszközöktől a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
Az Ön beleegyezésével az Ön pontos tartózkodási helye (500 méternél kisebb sugarú körön belül) felhasználható a jelen közleményben ismertetett célok támogatására.
Az Ön beleegyezésével az Ön eszközének bizonyos jellemzőit (mint például a telepített betűtípusok vagy bővítmények, a képernyő felbontása) lekérhetik és felhasználhatják annak más eszközöktől való megkülönböztetésére a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.