EON - os probléma


Zoltanuss # 2024.03.22. 07:47

ILoveEON !

Fel a fejjel,még kb 3 hétig kell fűteni.

Aztán őszre meglesz a hőszivattyú is!

ILoveEON # 2024.03.22. 07:38

Specifikusan nem gondoltam semmire, naivan reménykedem/kérdezek.

Az tudom, hogy van egy határidő (30 nap, ha jól emlékszem) amit még egy éve túl léptek és küldtek 5000 Ft-ot postán.
Kérdés, hogy van-e további határidő?
Illetve, hogy van-e alapja annak, hogy kártérítést kapjon valaki mert lassan megy az ügyintézés. Az én esetemben például a gáz- és villanyszámla lesz jelentősen magasabb mert nem tudok hőszivattyúval fűteni.

Majordomus # 2024.03.18. 21:31

Mire gondolsz? Beperled az Eont hogy dolgozzon gyorsabban?
.
Sajnos ez türelemjáték.

ILoveEON # 2024.03.18. 16:54

Kedves Mindenki!

Kb 1 éve várok az EON-ra, hogy bekössék/engedélyezzék a H tarifát a hőszivattyúnkhoz. Többszöri emailváltás után, most január óta azt halljuk, hogy folyamatban van az ügy.

Lehet valamit jogi úton tenni az ügy gyorsítása érdekében?

Üdvözlettel és köszönettel,

Ármin

Majordomus # 2022.10.20. 21:13

Fényképezd le a villanyórádat hogy kátszódjon a gyári szám is,és menj be az ügyfélszolgálatra elszámolást kérni.

Healer999 # 2022.10.20. 14:18

Egy kis UPDATE:

Megérkezett a levél a 2 panaszomra (miért számláznak 3 honapot egyben ki és miért irtak rám 1000Khw-t)?

Na az EON ügyfélszolgálat válasza a kövezkező:
Kivizsgáltuk a panaszát. Önnek az alábbi lejárt számla tartozása van. (mellékelték az megpanaszolt számlát)
Ennyi.

Tehát mintha egy étteremben odahivám a pincért mert rossz izű a bécsi szelet, erre azt válaszolná "Uram, ez egy bécsiszelet!".

A pofám leszakad...

Majordomus # 2022.10.16. 19:50

Egyszerübb a megoldás. Olvasd le a mérőállást és a gyári számot és az ügyfélszolgálattól kérj egy elszámoló számlát. Ha van eltérés a károdra, akkor stornózzák az előző számlát.

gerbera317 # 2022.10.16. 13:02

@healer
Mi van ilyenkor ha nem fizetem be?
Továbbra is követelni fogják.
Van halasztó hatálya a panaszomnak?
Nincs.
'„Vagy fizessek be annyit amennyit én gondolok és majd ellevelezgetünk?
Pontosan.

Healer999 # 2022.10.16. 08:24

Kedves jogász szakértők

Ideiglenes mérőóránk van 2 külön házra egy telken belül. Ezév julius 02-óta nem küldtek számlát. Amikor ezért panasszal éltünk, oktober elején kaptunk egy 213.-000-es számlát. Ráadásul becslésként ráirtak még 1000Kwh-t plusszban fogysztásként.
Irtam egy panaszlevelet és kértem, hogy adjanak lehetőséget részletfizetésre, és hogy jelen körülmények között szép gesztus lenne, ha a valós fogysaztásunkat kellene csak kifizetni.

A kérdésem az, hogy oktober 19-e a számla fizetési határideje, de még nem jött válasz a panaszunkra.
Mi van ilyenkor ha nem fizetem be? Van halasztó hatálya a panaszomnak?
Vagy fizessek be annyit amennyit én gondolok és majd ellevelezgetünk?
Mi a helyzet ilyenkor jogilag?

wers # 2013.06.05. 10:53

Igen ezt nemrég van érvényben, semmit sem lehet ügyintézni másnak, csak a szerződő fél (az meg nem lehet kettő), vagy aki meghatalmazott. Nem csak az eon-nál.

Állítólag van ebben is logika.

wedit # 2013.06.05. 10:45

Szép napot !
Kérdésem lenne, az eddig elektronikusan átutalással intézett közüzemi befizetés helyett csekkes befizetéssel akartam a számláimat intézni. Ügyfélszolgálat ,csekk kérése, nem adhatunk csekket, mert a szerződés a férjem nevén van. Töltse ki írja alá a meghatalmazást és akkor tud csekket adni. Megjegyzem nem fizetni, csak csekket akartam igényelni. A férjem Új Zélandon van pl.Mire elintéződik a csekk ügy addigra szükségtelen a befizetés. Megszűnik a szolgáltatás.Normális dolog ez, hogy a csekk miatt ekkora cécó legyen. A kettőnk saját tulajdonú ingatlana. Ki fizetné ki a más számláját, mikor a sajátját sem szívesen, a horror összeg miatt. Mire tudnám még a más csekkjét használni? Van egy-két ötletem.
Kíváncsian várom válaszát ,mert ez rejtély?

m.magdi # 2013.03.13. 10:27

Szép napot mindenkinek.
Segítséget szeretnék kérni önöktől, mert nem tudom kihez fordulhatnék az ügyemmel. Az e-on kikapcsolta az áramot nálunk tartozás miatt. Rendeztük a tartozást, és most nem kötik vissza az áramot, mert elavult az óra. Ki kell cseréltetnem mindent önköltségen mely nagyon sok ezer forint. Azt szeretnék megkérdezni, hogy ilyen esetben mit tehetek? Hova fordulhatok segítségért, mert akárhova fordulok, senki nem tud segíteni. Nagyon fontos lenne. 4 gyermek mellett nem tudok ilyen sok pénzt kifizetni. Tisztelettel: Magdolna

marika64 # 2012.11.16. 08:54

Az Én esetem,az Emasz kapcsolatos,áramszolgáltató.akivel évek óta nem tudunk mit kezdeni!a tartozásunk,csak nő,védett fogyasztóként az áramot már 3 éve kikapcsolták,hiába vittem jogosultságomat,kártyás órát nem kaptam,az ingatlant lakni nem tudjuk,családommal albérletbe kényszerültünk!sok jogtalan dolgot követtek el,csak az a gond,hogy pontosan nem vagyunk tisztába a jogainkkal!A tartozás közbe nőtt,és ennek a 80%,kérik ahhoz hogy részletfizetést kapjunk!Most már szerződés bontásról kaptunk egy levelet,amibe az áll,hogy erre a telekre többet szolgáltatást nem vehetünk igénybe!Kérek szépen valakit,aki tud segítsen!Az igatlan minden vagyonunk,és úgy hagytuk,vagyis mindenünk benne van,rettegünk,hogy betörnek,és még ennyink sem marad!Valóba,nincs kiút,kihez lehet fordulni!SoS

Szlavi # 2012.11.13. 19:59

Szeretnek segitseget kerni egy E-onos esetben. Kb egy hete kaptam az e-on.tol egy levelet hogy mivel rossz tarifa szerint szamlaztak nekem ezert 5 evre visszamenoleg az osszes szamlamat toroltek es a jo tarifa szerint kiszamoltak es 1 millio forintot kovetelnek tolem. Ha valaki tud ebben informaciot adni hogy van esetleg mit tudok tenni, mert ugy erzem en nem vetettem a szamlakat rendesen havonta fizettem, nem erzem azt hogy nekem meg 1 milliot kene rafizetnem.

Koszonet ha valaki tanacsot tud adni, hogy van e jogalapom birosaghoz fordulni, vagy fizetnek kell.?

Balage88 # 2012.09.26. 08:48

Ismerek egy céget, aki pont az ilyen ügyekkel foglalkozik. sikerdíjért ügyintéznek és töröltetik a büntetést. www.artelegis.hu

scriptor # 2012.09.17. 07:00

Az E.ON megirigyelte a Tigáz "sikereit"? – legyen résen, fotózzon!

Mivel a TIGÁZ tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatával, illetve aggályos eljárásaival szemben a hatóságok (Gazdasági Versenyhivatal, Magyar Energia Hivatal, Nemzeti Fogyasztóvédfelmi Hatóság) érdemben nem lépnek fel és mivel így kis befektetéssel nagy extraprofithoz lehet jutni a TIGÁZ aggályos módszereit más szolgáltatók is átveszik.

A friss cikk itt olvasható:

http://www.dehir.hu/…/2012/09/05/

Nemrég cserélte le a szolgáltató (E-on) a villanyórát a Debrecen Televízió munkatársánál.

A kiérkező szakember szerint az órán lévő plomba nem volt szabályos, pedig egy évvel korábban, ugyanannak a szolgáltatónak egy másik szakembere cserélte le a plombát és ellenőrizte az órát. Czellár Anikót feldühítette az eset.

Ezen hírrel együtt olvasva következő cikk különösen érdekes:

Előzetesben az E.ON ellenőrzési vezetője!!!

Debrecen – Szervezett akció keretében, tettenéréssel leplezték le a rendőrök egy áramszolgáltató cég (az E.ON – a szerk.) területi ellenőrzési koordinátorát pénteken – közölte kedden Kelemen Éva, a megyei rendőr-főkapitányság szóvivője.

Beszámolója szerint a 35 éves debreceni férfi éppen százezer forintot vett át egy magánszemélytől, az első részletét annak a 400 ezer forintnak, melyet azért kért, hogy ő és társa elintézzék: ne kelljen befizetnie egy korábbi ellenőrzés alkalmával kiszabott kétmilliós kötbért. A kihallgatások, házkutatások során feltárt adatok és bizonyítékok alapján összesen három személyt hallgattak ki gyanúsítottként. Az ellenőrzési koordinátort és felettesét, a regionális ellenőrzési szakterület vezetőjét – egy 34 éves nagyhegyesi férfit – bűnszövetségben, üzletszerűen elkövetett vesztegetéssel gyanúsítják. A két férfi előzetes letartóztatásban van, harmadik társuk szabadlábon védekezhet.

Reméljük, hogy rövidesen követik Őket a TIGÁZ azon vezetői akik a fogyasztók tömeges megrágalmazását és az ehhez kapcsolódó hosszadalmas, költséges, lényegét tekintve koncepciós eljárást kitalálták, kidolgozták.

A cikk itt olvasható:

http://www.haon.hu/…enorzesi-vez

pepe770 # 2012.09.14. 07:04

Szeretnék segítséget kérni abban, hogy az E.on kikapcsolat az áramot nálunk számlatartozás miatt. A gondom annyi ezzel kapcsolatban, hogy nem kaptuk meg róla az ajánlott levelet. Állítólag kiküldték, és a posta azt jelezte vissza, hogy nem kerestük a levelet. Azt a tájékoztatást kaptam az ügyfélszolgálattól, hogy attól, hogy nem vesszük át, nem mentesülünk a kikapcsolás alól. A gondom az, hogy nem tudtam, hogy keresnem kéne a levelet. Ha tudom, hogy kikapcsolás fenyeget, akkor kifizetem, mint ahogy a kikapcsolás napján meg is tettem. Ennek ellenére 24 órán belüli visszakapcsolást igértek. Otthon maradtam áram nélkül két óvodás gyerekkel.

Azt szeretném tudni, hogy megteheti-e az E.on, hogy bizonyítottan átvett értesítő nélkül kikapcsolhatja-e az áramot?
A választ előre is köszönöm.

csipolínó # 2012.07.26. 12:53

Eon , mérő óracsere folytán engedéjem nélkül lépetbe a zárt ingatlanom területére , tudtommal ez magánlaksértést követetel nem ezvolt a első esete eonnak velemszembe amiröl panaszislet benyujtva akkor eonnak most meg megismétlődöt köszönöm előreis

ius latratus # 2012.07.14. 13:25

kea4

Most csak a melegfront miatt vagy tréfás kedvedben, ugye?

kea4 # 2012.07.14. 08:25

Hát, egy 2008-ban (gondolom, a 2800 elírás;) leszerelt órának a meg nem felelőségére hivatkozni 2012-ben nem lehet, főképp, ha közben semmi nem törént. Ki és mi bizonyítja, hogy a) valóban nem megfelelően mért már akkor, b) nem utólag piszáklták meg az órát az eltelt négy évben, c) a nem megfelelőség a fogyasztó felelőssége stb.

Tegyél panaszt a MEH-nél, esetleg feljelentést a rendőrségen ismeretlen tettesek ellen zsarolás, hivatali hatalommal való visszaélés, esetleg egyéb cselekmények miatt, a pontosan leírt tényállás alapján.

Üdv:
KEA.

Kenderice # 2012.07.11. 18:48

Hát, ha elismerik, hogy az óra nem megfelelően mért (hibás) és a leszerelésekor nem találtak "idegenkezűséget", akkor ezt nekik kell benyelniük.
Ha kötik az ebet a karóhoz, tegyél panaszt a Magyar Energia Hivatalnál.

somka82 # 2012.07.11. 10:44

Van ezen az oldalon egyaltalan valaki aki valaszol? Szerintem itt egy ember sincs aki ertene barmihez is csak kerdesek vańnak de valaszt kapott mar valaki egyaltalan? Valoszinu egy ev mulva sem lesz valasz mi ertelme az ilyen oldalaknak? Tudom hogy nem lesz kiteve az uzenetem mert akkor sokan rajonnenek hogy felesleges ide irni barmit is!!!

somka82 # 2012.07.04. 17:36

Jó napot kívánok olyan ügyben kérném a segítségüket hogy cseréltek nálam 2800-ban villanyórát és ezt idén márciusban lecserélték! Kb egy hete jött egy csomó számla hogy tartozok feléjük 175 000 ft-al mert most derült ki hogy a 2008-ban beszerelt óra nem mért megfelelően! Szeretném tudni hogy ilyenkor mit tudok tenni mert elvileg az óra az ő felelősségük az ő plombájuk van rajta nem az enyém nem nekem kell hitelesíttetni az órát ill.karbantartani minden évben ott volt az óraleolvasó és mindent rendben talált nem volt megsérülve! Egyébként nemtudom hogyan számolták ki ha nem volt jó az óra csak ilyen hasraütésszerüen szerintem. Szeretném ha valaki tudna valamilyen információt adni hogy ilyenkor hová fordulhat az ember hol lehet panaszt tenni ha egyáltalán jogosult vagyok rá és nem nekik van igazuk de én ezt kétlem ez nem az én hibámból történt! Köszönöm a segítségüket!

Margherita # 2012.05.17. 21:22

Kérném az alábbi problémámban segitsenek nagyon sürgős és fontos lenne!!

Áram dij tartozás miatt a nyaralomban kikapcsolták a villanyt, időközben szerződést is bontottak.Arra külön nem hivták fel a figyelmem hogy uj szerződéshez uj igénybejelentés kell (EON) és uj vételezési hely.Ez a szerelők szerint kb.80 100 ezer forint kiadást jelentene.Örülök hogy ma a 32 000,-Ft-os áramdij elmaradást be tudtam fizetni.Segélyen élek, védett fogyasztó voltam. de ezt sajnos tavaly nem hosszabbitottam meg és állitólag már nem lehet.
Egyetlen bevételem az a pár hét nyáron a nyaralóbol mely Zamárdiban van.2 hét mulva itt a német vendégem- aki előre kifizette a nyaralását !! mely elment a jelzálogtörlesztésemre !- és nem lesz áram!!!
Már több előleget is elfogadtam másoktól, melyet nem tudok visszafizetni majd, ha nem hajlandók semmiképp visszakapcsolni az áramot és nem tudnak jönni a nyaralóim..Azért is érzem ezt jogtalannak,mert ha idejében befizetem semmi nem kell, nem is ellenőrzik, minden jó a hogy van.Megint pont azzal szurnak ki aki késve fizetett nyilván mert nem volt neki akkor pénze.Tehát pont a szegény embert kényszeritik többletkiadásra,mitőbb ez felér egy zsarolással hogy csak igy kötik vissza ujra.Kérem segitsenek, az EON ugyfélszolgálaton "sajnos nem tudnak tenni semmit".Még kölcsön kérni sem tudok senkitől, a szerelők hitelbe meg nem dolgoznak.Állitólag 1 ügyvéd foglalkozik ezzel az egész országban de nem tudom ki az .Perelni nincs idő, már szerelni se azzal nem lesz 2 héten belül áram.Egyszerűen nem tudom mit tegyek!!A kétsé
gbeesésbe hajszolják ebben az országban az embereket!!!

Kovács Adrienne # 2011.03.19. 22:21

Nekem is volt hasonló jellegű vitám anno velük, jobban jársz ha a telefonálgatás helyett bemész az egyik ügyfélszolgálati irodába, javaslom, hogy vigyél magaddal jegyzetfüzetet és diktafont nálam egészen hatásos volt... Majd utána kérj havi általányt egy minimális áramfogyasztásra ezt kb. 3000 meguszhatod havonta és év végén majd visszaküldik a különbözetet.

Ja és ne hagyd magad ha személyesen bementél, ha sokat kukacoskodnak, az összes információt kérd el tőlük a cégről. Igazgató neve, könyvvizsgáló, szolgáltatás, fizetési módok, jogorvoslatok kezelése... A lényeg, hogy lássák rajtad, hogy ráérsz akár egész nap, a komolység kedvéért vigyél szendvicset magaddal...

Sajnos ilyen itten a jogállamiság kicsi hazánkban...


Kovács Adrienne