Én nem értem,hogy talál meg ennyi embert a vatera tartozást behajtó szerződéses cége?
1: Feltöltő kártya 2: Álnév 3: Kamu cím ...és ezt bármikor lehet módosítani a beállításokban. Ha egy terméked elkelt,te is fel tudod venni a kapcsolatot a vásárlóval....ennyi.
Én is kaptam ma egy ilyen Creditforte-s levelet. A Vatera tartozásomat ma befizettem (hetekig nem voltam itthon ezért nem fizettem be, de évek óta rendes befizetőjük vagyok), a rendszertiltást levették. Kérjek a Vaterától egy 0-ás egyenleget és küldjem el a Creditforténak ajánlott tértivevénnyel + szerelmes levél?
Gyorsan utalja át a díjat a Vatera számlaszámára. Ha megkapja a felszólítást, akkor mondjon ellent, és bizonyítékként küldje el a tranzakcióról készített bizonylatot.
Nem tartozik szorosan a témához, de hátha tud valaki segíteni.
Nemfizetés miatt felfüggesztett fiók, majd ennek rendezése után kértem adataim törlését (jobb hirdetési helyet találtam), de nem törölték, mondván megsértettem az ászfjüket. Minden rendezve van immár, hogyan vehetem rá őket az adataim törlésére? Nem szeretném (főleg a többi hozzászóló után), ha bármikor zaklatnának!? Ptk, adatvédelem, mire lehet hivatkozni? Nem akarom használni többet az oldalukat, és ászf-et sem kívánom ezentúl elfogadni.
Tisztelt fórumozók!A vaterán a kosárba tettem egy terméket,de csak utána vált gyanússá,hogy csak úgy küldi a terméket,hogyha előre kifizetem.Kaptam is tőle egy számlaszámot amire utaljak,de arról hogy milyen méretűek arról egy szó se esett (2 db karikagyűrűről van szó)Ekkor gondoltam meg magam.Írtam neki egy levelet amiben sajnálatom fejezem ki de nekem így nem megfelelő,ha kell személyesen elmegyek érte,de előre nem fizetem ki.Erre azzal jött hogy beperel mert "Mi amit leütött pénzért töltöttük fel! Amiért leütötte jutalékot azaz pénzt fizetünk! És amiért leütötte adót fizetünk!"Tényleg beperelhet ez az istencsapása?
Én most készülök ellenük éppen fellépni, mert irreálisan magasak a költségeik. Ezzel el kell számolniuk nem lehet csak úgy zsebre tenni ez cégpénz és nem saját vagyon. A részletekre most nem térnék egyelőre ki, de beírom amint sikeres a fellépésem ellenük, hogy mindenki hasonlóképp tudjon cselekedni addig is ahol lehet hirdetem az igét a "szolgáltatásaik ellen" amúgy az adatok megváltoztak ami elérhető mindenki számára ingyenesen...
I. Cégformától független adatok
13. A képviseletre jogosult(ak) adatai 13/4. Senkáriuk Gábor (an.: Keresztes Ágnes) Születési ideje: 1974/12/19 1143 Budapest, Ilka utca 25-27. B. ép. 2. em. 2. Adóazonosító jel: 8394334644 A képviselet módja: önálló A képviseletre jogosult tisztsége: ügyvezető (vezető tisztségviselő) Jogviszony kezdete: 2010/09/08 A változás időpontja: 2012/12/20 Bejegyzés kelte: 2013/05/23 Közzétéve: 2013/06/13 Hatályos: 2012/12/20 ... II. Cégformától függő adatok
1. A tag(ok) adatai 1/4. Voncsina Laura (an.: Vermes Ilona) Születési ideje: 1984/01/26 1202 Budapest, Kakastó utca 17. A tagsági jogviszony kezdete: 2009/02/11 A változás időpontja: 2012/12/20 Bejegyzés kelte: 2013/05/23 Közzétéve: 2013/06/13 Hatályos: 2012/12/20 ... 1/5. Kárász László György (an.: Pitrik Margit Zsuzsanna) Születési ideje: 1970/12/19 1164 Budapest, Simongát utca 45. 1. A tagsági jogviszony kezdete: 2010/09/08 A változás időpontja: 2012/12/20 Bejegyzés kelte: 2013/05/23 Közzétéve: 2013/06/13 Hatályos: 2012/12/20 ... 1/6. Senkáriuk Gábor (an.: Keresztes Ágnes) Születési ideje: 1974/12/19 1143 Budapest, Ilka utca 25-27. B. ép. 2. em. 2. A tagsági jogviszony kezdete: 2010/09/08 A változás időpontja: 2012/12/20 Bejegyzés kelte: 2013/05/23 Közzétéve: 2013/06/13 Hatályos: 2012/12/20 ...
Ezek csak gugli keresés utáni infók és semmi garancia a valóságukra. ;-)
Vaterával kapcsolatosan sajnos nekem is lett egy konfliktus helyzetem: eladásra kínáltam néhány terméket, nem fizettem a hirdetésért a díjat, a felszólító emaileket - már ha küldtek - nem kaptam meg. Néhány hete a Creditforte-től jött fizetési felszólítás, 320Ft-os tőketartozásra ~4000Ft körüli összeget követelnek. Ez az összeg szerintem irreálisan sok (az eredeti összeg több mint 10X-ese). Mivel nem szándékozom perre menni a céggel, ezért úgy döntöttem , hogy kiegyenlítem az összeget. Meg is történt, nincs tartozásom már a vatera - és creditforte - irányába. Viszont a regisztrációm törlését csak 60 napos idő után hajlandóak megtenni. A kérdésem az lenne - ismerve a felhasználói feltételeket - hogy egy cégnek - mint adatkezelőnek - jogában áll-e azt tenni, hogy csak meghatározott idő után törli a személyes adataimat? Értem, hogy elfogadtam annak idején a kis X bejelölésével a szabályzatukat (amit azóta ki tudja hányszor módosítottak) , de ez azert kicsit nonszensz, hogy nem hajlandóak a személyes adataim törlésére.
Én azzal a nagy problémával fordulok hozzátok, hogy egyik ismerősöm az én számlaszámommal regisztrált, és adósságot csinált, és én persze nem tudtam róla. Azt olvastam , hogy engem is feljelenthetnek pedig nem tettem semmit csak megkértek h utaljak én ... meg utaltam. ÉS a vatera meg nem hajlandó segíteni. Most mit tegyek???
Szerintem felvethet pár dolgot, hogy egy esetleges 300-500ft-os tartozásból csinálnak egy 5000Ft-ot… Nekem is van ismerősöm, aki eladott pár dolgot max 500Ft volt a tartozás úgy gondolta, hogy majd befizeti, nem akart nem fizetni, csak úgy volt vele kicsi az összeg majd ha lesz pár 1000Ft akkor befizeti…
begi76 fórum tag írta hogy pert szeretne kezdeményezni a vatera ellen, ami még egy támadható felület, ha jól tudom az a személyes ügyfélszolgálat mely úgy tudom ,hogy minden komolyabb cégnek kötelező lenne, de a vateránál mindent csak levélben lehet intézni személyesen nem…
A másik támadható felület, amire mindig a szokásos sablon szövegükkel szoktak válaszolni a sok-sok hamis termék, mely egy egyszerű ember számára is meglapítható, hogy hamis, de ők azt küldik vissza röviden tömören, hogy ők nem szakértők és nem feladatuk megállapítani, hogy az a termék eredeti-e vagy hamis. Ez azért szerintem nem teljesen így működik egy jogállamban szerintem…
nem védeni akarom a Vaterát,de aki regisztrált,az elfogadta a fizetési feltételeket is: 2/10. A Vatera online adminisztrációs rendszere folyamatos nyilvántartást, egy virtuális számlát (personal account-ot) vezet a felhasználók sikeres tranzakcióiról. A Felhasználó a Vatera által kialakított és működtetett rendszer nyilvántartásának, mint zárt informatikai rendszernek a megfelelőségét elismeri, azt hiteles nyilvántartásnak fogadja el és az ott rögzített adatok tekintetében kifogással nem él.
2/11. A rendszer folyamatosan számlálja és nyilvántartja a feltöltött termékek, a sikeres eladások és a kiemelt megjelenések, valamint az egyéb díjköteles szolgáltatások igénybe vétele után fizetendő díjtételeket. A fizetendő díjtételek számlázására és a részletes elszámolás kiküldésére hetente egyszer, akkor kerül sor, ha a Felhasználó egyenlege eléri a 300 Ft összeget, a Vatera azonban fenntartja jogát, hogy a felhasználó számára akkor is számlát bocsásson ki, ha az egyenlege nem éri el a 300 Ft-ot. A kiszámlázás időpontjában a Felhasználó automatikus értesítést kap a kiszámlázás tényéről. Az értesítést a Vatera elektronikus úton, a Felhasználó felhasználói fiókjában megadott e-mail címre küldi ki. A kiküldött értesítő tartalmazza a kiszámlázott tételek felsorolását, valamint azt a linket, amelyre kattintva a Felhasználó online is ellenőrizheti a kiszámlázott tételek listáját és az ezekhez tartozó sikerdíj tételeket.
2/12. A Vatera elektronikus számlát készít és állít ki. A digitálisan aláírt, adóigazgatási azonosításra alkalmas, az elektronikus számlázásra vonatkozó szabályok szerint kiállított elektronikus számla az aktuális, az aukció indításakor irányadó díjtáblázat alapján kalkulált díjakat tartalmazza. Az elektronikus számla a felhasználói fiók "Számlázott tételek" fiókpontjából tölthető le. A Vatera papíralapú, nyomtatott számlát nem készít, az elektronikus számla csak elektronikus formában alkalmas adóigazgatási azonosításra, az adóhatóság részére csak elektronikusan mutatható be. Ezért a Felhasználónak, mint adóalanynak a letöltött és digitálisan aláírt számlát az elévülési idő végéig elektronikus formában kell megőrizni. A Felhasználó az elektronikus számla jelen pont szerinti kiállításához visszavonhatatlanul hozzájárul.
2/13. A kiállított számlák fizetési határideje tizennégy (14) naptári nap. A fizetés teljesítési napja a Vatera számláján lévő jóváírás napja.
A számla rendezése történhet átutalással, VPOS terminálon keresztül történő bankkártyás fizetéssel, vagy egyéb a Vatera által biztosított elektronikus fizetés útján2 a Felhasználó választásának megfelelően. A banki átutalás költségei a Felhasználót terhelik. Minden felhasználó részére a Vatera biztosít egy 24 számjegyből álló egyedi bankszámlaszámot, amelyre a számla végösszegét a fizetési határidő lejártáig át kell utalni.
2/14. A kiküldött elszámolással kapcsolatos módosítási igényeket a Felhasználó (pl. meghiúsult tranzakciók kiszámlázott díjtételei) a számlán jelzett fizetési határidőn belül jelentheti be. Ennek elmulasztása esetén további egyeztetésre, számlareklamációra nincs lehetőség.
Amennyiben a Vatera által kiküldött számla rendezése nem történik meg a számlán jelzett fizetési határidőn belül, a Vatera, a fizetési határidő lejártát követő 7. napon fizetési felszólítást küld email üzenet formájában a Felhasználónak. A fizetési felszólításban megjelölt további 7 napos fizetési határidő teljesítésének hiányában a Vatera a Felhasználó felhasználói jogosultságait ideiglenes tiltás alá helyezi, amiről email üzenet formájában tájékoztatja a Felhasználót. A jogosultságok tiltásának feloldására kizárólag a kötelezettségek rendezését követően kerülhet sor. A második fizetési felszólításon szereplő fizetési határidő túllépésének 7. napján a fennálló kötelezettségeket a Vatera követelésbehajtó partnereihez adhatja át behajtásra. A követelésbehajtás költségei a nem fizető ügyfelet terhelik, amelyek a követelésbehajtó partner által kibocsátott számlán jelennek meg terhelésként. A követelésre átadott összeget kizárólag a követelésbehajtó partnernek az általa kiállított számla alapján lehet kiegyenlíteni! A követelésbehajtás eredménytelensége esetén a Vatera bírósági úton érvényesítheti követelését.
A fizetési felszólítást a Vatera a Felhasználó által a regisztrációs adatoknál megadott e-mail címre küldött e-mail útján vagy mobiltelefonszámra küldött SMS-ben teszi meg, mely írásbeli értesítésnek minősül.
2/15. A Vatera, a Felhasználó pozitív egyenlege esetén pénzt vissza nem térít, kivéve, ha a Felhasználó regisztrációját visszavonhatatlanul megszünteti, vagy kizárásra kerül és tartozása nem áll fenn, sem a megszűnt felhasználónév alatt, sem más felhasználónéven. A Vatera visszatérítést csak a Vatera által meghatározott nyilatkozatmintával megegyező tartalmú, legalább teljes bizonyító erejű (pl. cégszerűen, vagy 2 tanú által aláírt) magánokirat alapján teljesít. Nyilatkozatmintát a Vatera ügyfélszolgálata biztosít a Felhasználó megkeresése alapján.
2/16. A Felhasználó és a Vatera, mint felek, esetleges jogvita esetén, hatáskörtől függően kikötik a Vatera székhelye szerinti, hatáskörrel rendelkező bíróság kizárólagos illetékességét. A jelen Általános Felhasználási Feltételekre és a Vatera által működtetett online piactéren a magyar jog irányadó, kivéve, ha a felhasználók egymás közötti tranzakciójuk során más joghatóságot kötnek ki, vagy a tranzakcióra nem a magyar jog irányadó.
Szerintem felvethet pár dolgot, hogy egy esetleges 300-500ft-os tartozásból csinálnak egy 5000Ft-ot… Nekem is van ismerősöm, aki eladott pár dolgot max 500Ft volt a tartozás úgy gondolta, hogy majd befizeti, nem akart nem fizetni, csak úgy volt vele kicsi az összeg majd ha lesz pár 1000Ft akkor befizeti…
Akkor pereld az ELMÜ-t, FŐGÁZ-t, BKV-t stb.. az összes szolgáltató, MERT mindegyik felszámol késedelmi pótlékot. Bizony sokszor elég magas összeget.
Igénybe vetted a szolgáltatást időben ki kellett volna fizetni, szerződtél a VATERA-val.
Ezt semelyik bíróság sem fogja elfogani, hogy nem fizettem, mert 500 Ft-ot nem akartam kifizetni, majd, ha 1000 Ft. lesz akkor fizetek. Akinek a tartozását kiadják egy követeléskezelőnek az már komoly összegekkel számolhat.
A VATERnak nem kell személyes ügyfélszolgálatot üzemeltetni, de KÖTELES a megadott címre érkező panaszokat (levél,email) megválaszolni.
A másik támadható felület, amire mindig a szokásos sablon szövegükkel szoktak válaszolni a sok-sok hamis termék, mely egy egyszerű ember számára is meglapítható, hogy hamis, de ők azt küldik vissza röviden tömören, hogy ők nem szakértők és nem feladatuk megállapítani, hogy az a termék eredeti-e vagy hamis.
Ez már komolyabb kérdés. Kötelesek-e ellenőrizni, hogy az áru valódi-e vagy hamis? Elvileg ők csak egy piacteret üzemeltetenke, tehát az oda feltöltött dolgokért felelősséget nem vállalnak. Szerintem itt ellene és mellette is lehet érvelni.
Jogos amit ír, de többségében általában nem is ezzel van a probléma. Hanem azzal, ahogy a vatera az ügyfelekkel bánik... Nézzünk meg egy E-bay vagy egy PayPal-t, hogyan állnak az ügyfelekhez. A kétő cég, amit említettem védi az ügyfeleit, mind az eladót, mind a vásárlót, hogy ne csapják be...
Ezen felül vaterán ott van a sok vicces termék, melyre azt mondja a vatera, hogy "Ők nem szakértők ők nem szedik le nem törlik az adott terméket" Tömérdek hamis termék, melyek egy laikus számára is látható, hogy hamis, kamagra és társai, ami tiltott, tehát szakértőnek nem kell lenni hozzá...
Úgy fogalmazták meg a szabályokat, szerződéseket hogy magukat védjék, de tudatosan támogatják a törvénytelen dolgokat az oldalukon.
A másik ami azért kérdéseket vet fel, hogy 300-500Ft-ból, lesz egy 5000Ft-os tartozás... Tehát elég magas költségekkel dolgoznak ezek a behajtó cégek sokszor törvényt sértve... Ezek a behajtók meg tisztába vannak vele, hogy az átlag ember nem ért a joghoz, nem tudja milyen jogai vannak és persze nincs pénze megfelelő jogi védelemre sem...
lehet menni a bíróságra is,de az még többe fog kerülni
A második fizetési felszólításon szereplő fizetési határidő túllépésének 7. napján a fennálló kötelezettségeket a Vatera követelésbehajtó partnereihez adhatja át behajtásra. A követelésbehajtás költségei a nem fizető ügyfelet terhelik, amelyek a követelésbehajtó partner által kibocsátott számlán jelennek meg terhelésként. A követelésre átadott összeget kizárólag a követelésbehajtó partnernek az általa kiállított számla alapján lehet kiegyenlíteni! A követelésbehajtás eredménytelensége esetén a Vatera bírósági úton érvényesítheti követelését.
Igen mindenben igaza van, de szerintem mint írtam az emberek többségének nem is a behajtással van a probléma... Hanem azzal ahogy a vatera az ügyfelekkel bánik, az Allegro Group HU Kft ügyfél kezelésével van probléma...
A tartozásos részben igazad van, mert tényleg figyelmeztet a vatera ez mondjuk jogos...
Igen nyilván ott is vannak érdekes dolgok az sem tökéletes, de azért ebay és vatera az 2 külön dolog... Paypal az visszafizeti a vásárlónak a pénzét ha becsapják ez azért nem mindegy... Meg igyekszenek szűrni is az illegális dolgokat, vateránál meg jön a sablon levél és marad fent a sok hamis termék...
Igen azt is tudom hogy a kettő egy cég + nem keveset von le a paypal az eladótól és a vásárlótól is...
Kedves Fórumozók! Nekem is problémám van a vaterával. Eladtam egy emeletes ágyat, amit a vevő nem vett át. Egy idő utan kaptam emailokat, melyekben ez szerepelt: "Tájékoztatásul közöljük, hogy az aukció zárása után 14 nappal kerül kiküldésre az első ilyen jellegű email. Ezután minden 7 nap elteltével újabb ilyen tartalmú email kerül kiküldésre mindaddig, míg az aukció értékelése el nem készül." Mivel a vevő még a mai napig nem vette at a terméket, nem is készitettem visszajelzést. Késobb a Vatera 600 forintot àllapitott meg, mint jutalékot. Most mär ott tartok, hogy egy behajtó ceg követel rajtam közel 7000 forintot. Irtam a Vaterànak, hogy nem történt adàsvétel, de ellenszolgàltatàsként felajànlom az emeletesàgyat. Ez persze nem kellett nekik. ügyvédhez fordultam, Azt mondta hogy az ilyen cégek jól felépitett, több oldalas szerzödéseket készitenek, amiben még egy szakember is nehezen igazodik el. Azt a tanácsot kaptam, hogy fizessem be a 7000forintot. Tényleg csak én huzhatom a rövidebbet?
Az lenne a problémám, hogy befizettem a tartozásom ami 530 Ft volt igaz az utolsó pillanatba, másnak küldte a vatera az e-mail h sikeresen befizettem és h köszöni szépen. A mai nap azonban kaptam a Creditforte nevű behajtócégtől egy levelet, az idegbaj kerülgetett mikor megláttam mit írnak benne. A késedelem miatt 6300 Ft követelnek tőlem, amikor előtte az egyik ügyintéző tisztán leírta h megvárják e pénzt. Ezt írták akkor :
Köszönjük megkeresését!
Tekintettel arra, hogy a kiállított számla ( 530 forint) kiegyenlítése nem történt meg a fizetési határidőig - amelyről Önt kétszer értesítettük e-mailben, valamint a Személyes menüjében is felhívtuk figyelmét az elmaradásra - ezért azt 2014/04/07-én átadtuk követeléskezelő partnerünknek behajtásra. (Vatera ÁFF 2. pont.) > >Amennyiben válaszlevelében csatolva megküldi a befizetést igazoló bizonylat jól olvasható másolatát legkésőbb 2014/04/09-én 12:00 óráig, úgy kezdeményezhetjük követeléskezelő partnerünknél a behajtás visszavonását. > >Engedje meg, hogy felhívjuk szíves figyelmét a bankkártyával való fizetési lehetőségre, amely a felhasználók számára díjmentes és a tranzakció sikeressége után néhány percen belül jóváírásra kerül.
Így hát nyugodtan utaltam át nekik a pénzt. Amúgy előtte 810 Ft számlát küldtek most 530 Ft számlát, mert felraktam 3000 Ft két cipőt, amit leütöttek, de nem vettek meg tőlem, így már lassan 1500 befizettem, de még nem adtam el semmit.
A mai nap így írtam a vaterának, hogy csináljanak valamit, mert már elküldtem a pénzt így egy teljesen alaptalan ők ezt válaszolták:
Köszönjük megkeresését!
Megállapítható, hogy az Allegro Group HU Kft-vel szemben fennálló tartozását rendezte (2014/04/10. 11:41:04-kor), fiókját aktiváltuk. Mivel tartozása ( 530 forint) időközben (2014/04/07-én) át lett adva behajtásra, így annak rendezéséről 7 munkanapon belül értesítjük követeléskezelő partnerünket, akik ezután felveszik Önnel a kapcsolatot a további teendők egyeztetése érdekében.
Tájékoztatjuk, hogy a behajtás adminisztrációs díját és a felszámított kamatot követeléskezelő partnerünk állapítja meg, ezért ezeket az ő részére sajnos meg kell fizetnie. A költségekkel kapcsolatban felmerült kérdéseit, problémáit velük tudja egyeztetni, hiszen a tőkerész feletti díjtételek az Ő hatáskörükbe tartoznak.
Bár 2014.04.08. 10:21:31-kor, a 2014040710003978 ügyszámon tájékoztattuk a probléma kapcsán, ennek ellenére sajnos nem tudtunk beavatkozni, hiszen a megadott határidő nem egyenlítette ki a kritikus számlatartozást.
A behajtó cég által kiküldött papírban 3 nap határidőt adtak, ami az ünnepekre tekintettel borzalmas.
Ne foglalkozz velük, ha befizetted a vatera reteknek. Egy pénzmosoda az egész cég. Próbálják a kisembereket lehúzni teljesen jogtalan hazug hivatkozásokkal, meg perekkel fenyegetve 20-30 szoros pénzeket ráverve néhány száz forintos tartozásokra, erről szól az egész ország gazdasága, ellopni mások pénzét és erre egy kft. épít fel a mocskos szemét tulajdonos.
A Vatera egy süllyedő hajó próbálnak minél több pénzt le húzni a meglévő ügyfeleiről én is ebben a cipőben járok.Jövő héten megyek a fogyasztó védelemhez tanácsért,ha fizetnem kel akkor fizetek nem fog földhöz vágni, de remélem ez a retkes csaló FucERA mihamarabb be csődöl, hogy rohassza le a húsukat az OLX :))
Sok negatívumot hallottam a Vateráról, de nagyon sokan ezt az oldalt ismerik, ezért eladóként én is regisztráltam.
problémám: hogy NEM TÖLTHETTEM FEL a TERMÉKET a régi Vaterára, amit mindenki ismer, csak a Béta verzióra, így el is maradtak az érdeklődések.
probléma: NEM JELENT MEG A MEGHIRDETETT TERMÉK az oldalon. Egyiken sem. Gondoltam biztos nem vagyok kedves felhasználó, mert nem kértem kiemelést.
probléma: Kiemelés után közölték. hogy ugyan a régi, és az új Vaterán is megjelenik a termékem, de csak az új oldalon tudom kiemelni, tehát a semmiért fizettem!!!
A vicces az volt, hogy miután folyamatosan írtam a panaszaimat, egy idő múlva már a régi oldalra is fel lehetett tölteni termékeket, bár azt állítják, azt megszüntetik.
4. probléma: A Béta Vaterán minden leütött terméket automatikusan kiszámláznak, és igényelni kell a jutalék visszatérítést a nem eladott dolgok után. Ezt két esetben megtettem, mire mindkét visszalépő vásárló jelezte felém, hogy miattam "fegyelmit" kaptak a Vaterától, és kitiltással fenyegetik őket. Egyiküket ki is tiltották. Erre visszavontam a jutalék visszatérítést. A Vatera Ügyfélszolgálatával felvettem a kapcsolatot, hogy elbúcsúzok tőlük, mert átláthatatlan, használhatatlan a rendszerük.
5. probléma: Kiszámlázták a JUTALÉKot, ami TÖBB MINT DUPLÁJA volt az állítólagos 6 %-nak!!!!! + Szolgáltatás cím alatt 1192 Ft-ot kértek valamire (azóta sem tudom, hogy mi lehet az), és a már befizetett 1500.- Ft-os egyenlegemből -92 Ft-ot kreáltak!!!! Írtam a fogyasztóvédelemnek, hogy segítsenek ebben a helyzetben, mert szerintem egy hatalmas csalásról van szó, és a későbbiek folyamán is számíthatok a jogtalanul kiállított számlákra.
Kérem, aki hasonló cipőben jár mint én, keressen meg, fogjunk össze, hogy több esélyünk legyen. andrea.farkas3@gmail.com
Komoly probléma az oldallal! Akik a beta vaterára töltöttek fel terméket ellenőrizzék, hogy megjelenik-e a régi oldalon is!
Július 10-én azt tapasztaltam a beta vaterára feltöltött termékeimnél, hogy egyik sem jelent meg a régi oldalon. Ma július 22-én ugyanez történt. (A vatera honlapján továbbra is az olvasható, hogy javasoljuk, hogy "új aukcióidat a beta.vatera oldalán keresztül töltsd fel, hiszen így mindkét piactér vásárlói közönsége elérheti (és megvásárolhatja) termékeidet".
Az a gyanúm, hogy ez nem csak egy átmeneti technikai probléma, hanem az új oldalra feltöltött termékek nem fognak megjelenni a régi oldalon, viszont ezt sajnos 'elfelejtették' közölni az eladókkal. Ez nagyon komoly probléma, elsősorban azoknak, akik sok terméket adnak el. Az új vatera oldalt a felhasználók töredéke böngészi, a régit a többszöröse. Amikor nem közlik, hogy a terméked már nincs fenn a régi oldalon, akkor szerintem tudatosan károsítanak meg.
(A dolog előzménye annyi, hogy júliusban feltűnt, mennyire nem veszik a termékeimet, először azt gondoltam, csak a nyaralások miatt, aztán jöttem rá a fent leírtakra. Írtam ezzel kapcsolatban a vatera ügyfélszolgálatnak, akik a szokásos robot szöveget köpték vissza, sajnáljuk, ha lezárult termékei áron alul keltek el, megértését köszönjük.) Mélyen felháborító!
A Vatera oldalon való megjelenésnél annak költség oldalát korábban még megjelenés előtt egyeztettük, miszerint az díjtalan!
Eddig ingyenes volt a termék feltöltés határozatlan ideig. 2014.10.01-től újra termékenként kell feltöltési díjat fizetni (ez a kapott számlával derült ki, amikor lejárt termékeinket újra listáztuk).
Mivel cégünk tömeges feltöltést alkalmaz ezért egy igen magas közel 100.000 ft számla érkezett hozzánk teljesen váratlanul.
Utánanéztünk és valóban a vatera egy kör emailben tájékoztatta a felhasználókat erről, nekünk ez SPAM-be került.
(ez valószínű megfelel az ÁSZF szerinti tájékoztatási kötelezettségnek, miszerint "üzemeltetője fenntartja jogát a jelen Általános Felhasználási Feltételek egyoldalú módosítására. A módosításról a Vatera rövid felhívás formájában tájékoztatja a Felhasználót. Vatera által küldött hírlevél, levél, SMS, vagy valamennyi felhasználónak..."
Az email 2014.09.29.23.00 kor küldték ki (1 nappal a hatályba lépés előtt)
DE! Az ÁSZF kitér arra hogy "A Vatera jogosult az aktuálisan közölt díjszabása díjtételeit módosítani, illetve a díjfizetési kötelezettséggel járó szolgáltatások körét bővíteni, erről azonban köteles felhasználóit tájékoztatni, legalább 15 naptári nappal a módosítás hatályba lépését megelőzően." Arról nem rendelkezik hogy mi van ha ezt elmulasztja. A weboldalon elérhető ÁSZF dátuma: 2014.10.07. Nem tudom hogy 2014.10.01-én milyen tartalommal volt fent a weboldalon!
Ennek alapján mire tudok hivatkozni, szeretném a számla stornózását kérni, mivel ha tudjuk ezt az új feltételt akkor nem jelenünk meg több ezer termékkel a felületen. Milyen jogszabályi alapja van annak hogy a tájékoztatás nem volt megfelelő és így a szerződés módosítás és a számla nem elfogadható számunka. Természetesen ebben az esetben felhívhatták volna a figyelmünket hogy ne 9 Ft/ termék, hanem 3 Ft / termék díjat fizethetünk (a tömeges feltöltés miatt). Vanegy un. Profi eladói programjuk és erre is fel kellett volna hívniuk a figyelmet.
Mi és cookie-kat és egyéb nyomkövetési technológiákat használunk, hogy javítsuk az Ön élményét weboldalunkon. Személyre szabott hirdetések és tartalom, reklámozás és tartalommérés, közönségkutatás és szolgáltatásfejlesztés céljából tárolhatunk és/vagy hozzáférhetünk információkhoz egy eszközön, és feldolgozhatunk személyes adatokat, például az Ön IP-címét és böngészési adatait. Ezenkívül felhasználhatjuk a pontos földrajzi helymeghatározási adatokat és az eszközök beolvasásával történő azonosítást.
Felhívjuk figyelmét, hogy hozzájárulása minden aldomainünkre érvényes. Hozzájárulását bármikor módosíthatja vagy visszavonhatja, ha rákattint a képernyője alján található „Hozzájárulási beállítások" gombra. Tiszteletben tartjuk döntéseit, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy átlátható és biztonságos böngészési élményt nyújtsunk Önnek.
Testreszabhatja a cookie-kategóriákra vonatkozó hozzájárulási beállításokat, valamint a Célok és szolgáltatások, valamint a Szállítók hirdetéskövetési beállításait. Részletes hozzájárulást adhat minden és . A legtöbb eladó kifejezett hozzájárulást igényel a személyes adatok feldolgozásához, míg néhányan jogos érdekre támaszkodnak. Önnek azonban jogában áll tiltakozni a jogos érdekük felhasználása ellen.
A szükséges sütik elengedhetetlenek a weboldal megfelelő működéséhez. Ezek a sütik biztosítják a weboldal alapvető funkcióit és biztonsági jellemzőit, névtelenül.
Süti
Időtartam
Leírás
COOKIE_SUPPORT
1 year
Ezt a sütit a Liferay állítja be. Ez a süti annak ellenőrzésére szolgál, hogy a látogató böngészője támogatja-e a sütiket.
JSESSIONID
JSP-ben írt webhelyek használják. Általános célú platform-munkamenet sütik, amelyek a felhasználók állapotának az oldalletöltések közötti fenntartására szolgálnak.
PHPSESSID
Ez a süti a PHP-alkalmazásokban található. A cookie a felhasználók egyedi munkamenet-azonosítójának tárolására és azonosítására szolgál a felhasználói munkamenet kezelése céljából a weboldalon. A munkamenet-süti a böngésző összes ablakának bezárásakor törlődik.
SERVERID
Ez a süti arra szolgál, hogy a felhasználót egy adott szerverhez rendelje, így jobb és gyorsabb szerveridőt biztosít. Emlékszik arra, hogy melyik szerver szállította az utolsó oldalt a böngészőnek. Segít a terheléselosztásban is.
viewed_cookie_policy
1 year
The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
A teljesítménysütiket a weboldal kulcsfontosságú teljesítménymutatóinak megértésére és elemzésére használják, ami segít a látogatók számára jobb felhasználói élményt nyújtani.
Süti
Időtartam
Leírás
Gdyn
1 year 1 month
Ezt a sütit a Gemius szolgáltató állítja be. Ezt a sütit a MOSS és a fejlett webstatisztikák technikai munkamérésének végrehajtásához használják.
GUEST_LANGUAGE_ID
1 year
Ez a süti a látogatók által preferált nyelvi azonosító tárolására szolgál.
Az analitikai sütiket arra használják, hogy megértsék, hogyan lépnek kapcsolatba a látogatók a weboldallal. Ezek a sütik segítenek anonim, statisztikai információt szolgáltatni a látogatók számáról, a visszafordulási arányról, a forgalom forrásáról stb.
Süti
Időtartam
Leírás
_ga
2 years
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A cookie-t a látogatói, munkamenet- és kampányadatok kiszámítására és a webhely használatának nyomon követésére használják a webhely analitikai jelentéséhez. A cookie-k névtelenül tárolják az információkat, és egy véletlenszerűen generált számot rendelnek hozzá az egyedi látogatók azonosításához.
_gat_UA-112481-1
1 minute
Ez a Google Analytics által beállított mintatípusú cookie, ahol a névben lévő mintaelem tartalmazza a fiók vagy a weboldal egyedi azonosító számát, amelyre vonatkozik. Ez a _gat cookie egy változata, amelyet a Google által rögzített adatok mennyiségének korlátozására használnak a nagy forgalmú webhelyeken.
_gid
1 day
Ezt a sütit a Google Analytics telepíti. A süti arra szolgál, hogy információkat tároljon arról, hogy a látogatók hogyan használják a weboldalt, és segít a weboldal teljesítményéről szóló elemzési jelentés elkészítésében. Az összegyűjtött adatok között szerepel a látogatók száma, a forrás, ahonnan érkeztek, és a meglátogatott oldalak névtelen formában.
A hirdetési sütiket arra használják, hogy a látogatókat releváns hirdetésekkel és marketingkampányokkal találkozhassanak. Ezek a cookie-k nyomon követik a látogatókat a webhelyeken keresztül és információkat gyűjtenek, hogy személyre szabott hirdetéseket jeleníthessenek meg.
Süti
Időtartam
Leírás
_goa3session
2 days
Ezt a sütit a szolgáltató Adverticum állítja be. Ezt a sütit a hirdetések kiszolgálásának folyamatához és a hirdetők számára statisztikai adatok gyűjtéséhez használják.
fr
3 months
A sütit a Facebook állítja be, hogy releváns hirdetéseket jelenítsen meg a felhasználóknak, valamint mérje és javítsa a hirdetéseket. A cookie a felhasználó viselkedését is nyomon követi az interneten keresztül azokon az oldalakon, amelyek Facebook pixellel vagy Facebook social pluginnal rendelkeznek.
Gtest
1 year 1 month
Ezt a sütit a felhasználói viselkedés és a weboldalon végzett tevékenységek gyűjtésére használják a weboldal optimalizálása érdekében. Segít továbbá a Google Ads és a Google Analytics számára a látogatói információk marketing célú összeállításában.
i
1 year
Nincs információ.
IDE
1 year 24 days
A Google DoubleClick használja, és információkat tárol arról, hogy a felhasználó hogyan használja a weboldalt és minden más hirdetést a weboldal meglátogatása előtt. Ezt arra használják, hogy a felhasználóknak a felhasználói profilnak megfelelő, számukra releváns hirdetéseket jelenítsenek meg.
mc
1 year 1 month
Ez a cookie a Quantserve-hez kapcsolódik, hogy anonim módon nyomon követhesse, hogy a felhasználó hogyan lép kapcsolatba a weboldallal.
test_cookie
15 minutes
Ezt a sütit a doubleclick.net állítja be. A cookie célja annak megállapítása, hogy a felhasználó böngészője támogatja-e a cookie-kat.
VISITOR_INFO1_LIVE
5 months 27 days
Ezt a sütit a Youtube állítja be. A weboldalon beágyazott YouTube-videók információinak nyomon követésére szolgál.
YSC
session
Ezt a sütit a Youtube állítja be, és a beágyazott videók megtekintésének nyomon követésére szolgál.
Sütik, eszközazonosítók vagy hasonló online azonosítók (pl. bejelentkezésalapú azonosítók, véletlenszerűen hozzárendelt azonosítók, hálózatalapú azonosítók) más információkkal együtt (pl. böngésző típusa és adatai, nyelv, képernyőméret, támogatott technológiák stb.) tárolhatók vagy olvashatók az Ön eszközén, hogy az felismerhető legyen minden alkalommal, amikor egy alkalmazáshoz vagy egy webhelyhez csatlakozik, az itt bemutatott célok közül egy vagy több érdekében.
A jelen nyilatkozatban ismertetett legtöbb cél az Ön eszközéről alkalmazás használatakor vagy webhely felkeresésekor származó információk tárolásán vagy elérésén alapul. Például előfordulhat, hogy egy beszállítónak vagy kiadónak sütit kell eltárolnia az Ön eszközén a webhelyen tett első látogatása alkalmával, hogy következő látogatásaikor felismerhesse az eszközt (minden alkalommal ennek a sütinek az elérése útján).
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített hirdetések korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy hirdetés hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy autógyártó munkaidőn túl a városban élő környezettudatos felhasználók körében szeretné népszerűsíteni elektromos járműveit. A hirdetés egy kapcsolódó tartalmat (például egy klímaváltozás elleni intézkedésekről szóló cikket) tartalmazó oldalon jelenik meg este 6:30 után, olyan felhasználók számára, akiknek nem pontos tartózkodási helye azt sugallja, hogy városi zónában tartózkodnak.
Egy nagy vízfestékgyártó online hirdetési kampányt szeretne indítani legújabb vízfesték termékcsaládja számára, diverzifikálva közönségét, hogy a lehető legtöbb amatőr és professzionális művészt érje el, és elkerülve a hirdetés nem megfelelő tartalom (például ház kifestéséről szóló cikkek) melletti megjelenítését. A rendszer számon tartja, hogy a hirdetés hányszor jelent meg Önnek, és korlátozza annak túl gyakori bemutatását.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (mint például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy más felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja (később is) felhasználható olyan hirdetések bemutatására, amelyek relevánsabbnak tűnnek az Ön ezek és más entitások szerinti lehetséges érdeklődési köre alapján.
Ha Ön számos cikket elolvas a legjobb megvásárolható kerékpártartozékokról, ezeket az információkat felhasználhatjuk arra, hogy profilt hozzunk létre az Ön kerékpártartozékok iránti érdeklődéséről. Az ilyen profil később felhasználható vagy tökéletesíthető ugyanazon vagy egy másik webhelyen vagy alkalmazásban úgy, hogy egy adott kerékpártartozék márka hirdetéseit jelenítsük meg Önnek. Ha Ön egy autókonfigurátort is megtekint egy luxusautó-gyártó weboldalán, ezt az információt kombinálhatjuk a kerékpárok iránti érdeklődésével, finomítva ezzel profilját, és azzal a feltételezéssel élhetünk, hogy Ön a luxuskategóriás kerékpáros felszerelések iránt is érdeklődik.
Egy ruházati vállalat szeretné népszerűsíteni csúcskategóriás babaruhákból álló új termékcsaládját. Kapcsolatba lép egy olyan ügynökséggel, amelynek magas jövedelmű ügyfelekkel rendelkező ügyfélhálózata van (például felsőkategóriás szupermarketek), és arra kéri az ügynökséget, hogy hozzon létre profilokat olyan fiatal szülőkről vagy párokról, akik feltételezhetően gazdagok és újszülött gyermekük van, hogy később ezek a profilok felhasználhatók legyenek partneralkalmazásokon belül hirdetések bemutatására.
Az ezen szolgáltatásban Önnek megjelenített hirdetések az Ön hirdetési profiljain alapulhatnak, amelyek tükrözhetik az Ön jelen szolgáltatásban vagy más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett tevékenységét, (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési köreit és személyes szempontjait.
Egy online kiskereskedő futócipőkre vonatkozó korlátozott értékesítési akciót szeretne hirdetni. Olyan felhasználókat szeretne a hirdetéssel megcélozni, akik korábban futócipőket nézegettek a mobilalkalmazásában. A nyomon követési technológiák felhasználhatók annak felismerésére, hogy Ön korábban már használta a mobilalkalmazást futócipők megtekintésére, annak érdekében, hogy az alkalmazásban megjelenítsék Önnek a megfelelő hirdetést.
Egy webhelyen kerékpártartozékokat kereső személyre irányított személyre szabott hirdetés céljából létrehozott profil felhasználható kerékpártartozékokra vonatkozó releváns hirdetés bemutatására egy másik szervezet mobilalkalmazásában.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk (például az Ön által beküldött űrlapok, megtekintett nem hirdetésjellegű tartalmak) tárolhatók, és kombinálhatók Önnel vagy hasonló felhasználókkal kapcsolatos más információkkal (például a jelen szolgáltatásban és más webhelyeken vagy alkalmazásokban végzett korábbi tevékenységeiből származó információkkal). Ezt ezután arra használjuk, hogy profilt hozzunk létre vagy tökéletesítsünk Önnel kapcsolatban (amely magában foglalhatja például a lehetséges érdeklődési köröket és személyes szempontokat). Profilja felhasználható (később is) olyan tartalom bemutatására, amely relevánsabbnak tűnik az Ön lehetséges érdeklődési körei alapján, például a tartalom megjelenítési sorrendjét módosítva, hogy Ön még könnyebben megtalálhassa az érdeklődési körének megfelelő tartalmat.
Ön egy közösségi média platformon több cikket is elolvas arról, hogyan építhet lombházat. Ezeket az információkat hozzáadhatjuk egy profilhoz, hogy feljegyezzük érdeklődését a szabadtéri tartalmak, valamint barkácsútmutatók iránt (azzal a céllal, hogy ez lehetővé tegye a tartalom személyre szabását, így például a jövőben több blogbejegyzést és cikket jeleníthessünk meg Önnek lombházakról és faházakról).
Ön megnézett három űrkutatásról szóló videót különböző tévéalkalmazásokban. Egy független hírplatform, amellyel Önnek még nem volt kapcsolata, profilt épít az ilyen megtekintési viselkedés alapján, és más videók vonatkozásában lehetséges érdeklődési körként jelöli meg az űrkutatást.
A jelen szolgáltatásban Önnek bemutatott tartalom az Ön tartalom személyreszabási profiljain alapulhat, amelyek alapján jellemezhetők az Ön jelen vagy más szolgáltatások körében végzett tevékenységei (mint például az Ön által beküldött űrlapok, az Ön által megtekintett tartalmak), lehetséges érdeklődési körei és személyes szempontjai. Ez felhasználható például a tartalmak Ön részére történő megjelenítése sorrendjének módosítására, hogy Ön még könnyebben megtalálja az érdeklődési körének megfelelő (nem hirdetési jellegű) tartalmakat.
Ön vegetáriánus ételekről szóló cikkeket olvas egy közösségi média platformon, majd egy független vállalat főzőalkalmazását használja. A közösségi média platformon Önről készült profil segítségével vegetáriánus recepteket mutatunk be Önnek a főzőalkalmazás üdvözlőképernyőjén.
Ön három videót tekintett meg különböző webhelyeken az evezésről. Egy független videómegosztó platform öt további evezéssel kapcsolatos videót fog javasolni, amelyek érdekelhetik Önt a tévéalkalmazása használata során, az Önről akkor készült profil alapján, amikor azokon a különböző webhelyeken járt online videók megtekintése céljából.
Az Ön számára megjelenített hirdetésekre és az Ön azokkal való interakcióira vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy egy hirdetés mennyire működött jól Ön vagy más felhasználók számára, és hogy a hirdetés elérte-e a céljait. Például, hogy Ön látott-e egy hirdetést, rákattintott-e, a hirdetés arra késztette-e, hogy megvásároljon egy terméket vagy felkeressen egy webhelyet stb. Ez nagyon hasznos a hirdetési kampányok relevanciájának megértésében.
Ön rákattintott egy online áruház „fekete pénteki” kedvezményre vonatkozó hirdetésére egy kiadó weboldalán, és megvásárolt egy terméket. Kattintása hozzá lesz kapcsolva ehhez a vásárláshoz. Megmérjük az Ön és más felhasználók interakcióját, hogy megtudjuk, hány hirdetésre kattintás vezetett vásárláshoz.
Ön egyike azon keveseknek, akik egy kiadó alkalmazásán belül rákattintottak egy olyan hirdetésre, amely egy online ajándékbolt „nemzetközi elismerési nap” alkalmából nyújtott engedményéről szólt. A kiadó jelentéseket szeretne kapni, hogy megtudja, hogy az alkalmazáson belül Ön és más felhasználók milyen gyakran néztek rá vagy kattintottak rá egy adott hirdetéselhelyezésre, nevezetesen a „nemzetközi elismerési nap” hirdetésre, hogy a kiadó és partnerei (például ügynökségek) optimalizálhassák a hirdetések elhelyezését.
Az Ön számára megjelenített tartalomra és az Ön azzal való interakciójára vonatkozó információk felhasználhatók annak meghatározására, hogy pl. a (nem hirdetésjellegű) tartalom elérte-e a szándékolt közönségét, és megfelelt-e az Ön érdeklődési körének. Például, attól függetlenül, hogy Ön cikket olvas, videót néz, podcastot hallgat vagy termékleírást néz, mennyi időt töltött ebben a szolgáltatásban és a meglátogatott weboldalakon stb. Ez nagyon hasznos annak megértésében, hogy az Ön számára megjelenített (nem hirdetésjellegű) tartalom mennyire releváns.
Ön egy túrázásról szóló blogbejegyzést olvasott egy kiadó mobilalkalmazásában, és követte az ajánlott és kapcsolódó bejegyzésre mutató linket. Interakcióit úgy rögzítjük, hogy abból kitűnjön, hogy a túrázásról szóló eredeti poszt hasznos volt az Ön számára, és sikeresen felkeltette az Ön érdeklődését a kapcsolódó poszt iránt. Ezt azért mérjük, hogy megtudjuk, a jövőben kell-e további bejegyzéseket készíteni a túrázásról, és hová kell elhelyezni őket a mobilalkalmazás kezdőképernyőjén.
Önnek bemutattunk egy divattrendekről szóló videót, de Ön és több más felhasználó is 30 másodperc után nem nézte azt tovább. Ezt az információt ezután a divattrendekről szóló jövőbeni videók megfelelő hosszának értékelésére használják fel.
Jelentések hozhatók létre az Ön és más felhasználók hirdetési (vagy nem hirdetési) tartalmakkal való interakcióira vonatkozó adatkészletek (például felhasználói profilok, statisztikák, piackutatási, elemzési adatok) kombinálása alapján a közös jellemzők azonosítása érdekében (például annak meghatározása érdekében, hogy mely célközönségek fogékonyabbak egy hirdetési kampányra vagy bizonyos tartalmakra).
Egy online könyvesbolt tulajdonosa kereskedelmi jelentést szeretne kapni, amely megmutatja azon látogatók arányát, akik felkeresték, de vásárlás nélkül hagyták el a webhelyét, illetve felkeresték azt és megvásárolták a frissen megjelent „a hónap híresség-életrajzát”, valamint megmutatja az egyes kategóriák átlagéletkorát és férfi/nő eloszlását. A webhelyén Ön által történt navigációval és az Ön személyes jellemzőivel kapcsolatos adatokat ezután felhasználják és más ilyen adatokkal kombinálják ezen statisztikák létrehozásához.
Egy hirdető szeretné jobban megérteni, hogy milyen típusú közönség lép interakcióba a hirdetéseivel. Felkér egy kutatóintézetet, hogy hasonlítsa össze a hirdetéssel interakcióba lépett felhasználók jellemzőit hasonló platformok felhasználóinak tipikus jellemzőivel, különböző eszközökön. Ez az összehasonlítás megmutatja a hirdetőnek, hogy hirdetéseinek közönsége elsősorban mobileszközökön keresztül éri el a hirdetéseket, és tagjai valószínűleg a 45-60 éves korosztályba tartoznak.
Az Ön jelen szolgáltatásban végzett tevékenységével kapcsolatos információk – mint például a hirdetésekkel vagy tartalommal való interakciója – nagyon hasznos lehet a termékek és szolgáltatások tökéletesítésében, valamint új termékek és szolgáltatások létrehozásában a felhasználói interakciók, a közönség típusa stb. alapján Ez a konkrét cél nem foglalja magában a felhasználói profilok és azonosítók fejlesztését vagy tökéletesítését.
Egy közösségi média szolgáltatóval együttműködő technológiai platform észreveszi a mobilalkalmazások felhasználói számának növekedését, és profiljaik alapján azt látja, hogy közülük sokan mobilkapcsolatokon keresztül csatlakoznak. Új technológiát használ a mobileszközökhöz igazodóan formázott, és alacsony sávszélességű hirdetések küldéséhez, hogy javítsa azok teljesítményét.
Egy hirdető annak módját keresi, hogy miként tudna hirdetéseket megjeleníteni egy újfajta típusú fogyasztói eszközön. Információkat gyűjt arról, hogy a felhasználók hogyan lépnek interakcióba ezzel az új típusú eszközzel, annak meghatározása érdekében, hogy ki tudna-e fejleszteni egy új mechanizmust a hirdetések ilyen típusú eszközön történő megjelenítésére.
Az ezen a szolgáltatáson keresztül Önnek megjelenített tartalmak korlátozott körű adatokon alapulhatnak, mint például az Ön által használt webhely vagy alkalmazás, az Ön nem pontos tartózkodási helye, az eszközének típusa vagy az a tartalom, amellyel Ön interakcióban áll (vagy állt) (például annak korlátozása érdekében, hogy egy videó vagy cikk hányszor jelenjen meg Önnek).
Egy utazási magazin cikket tett közzé a weboldalán egy nyelviskola által a külföldi utazás élményének fokozása érdekében javasolt új online tanfolyamokról. Az iskola blogbejegyzései közvetlenül az oldal alján találhatók, és az Ön nem pontos tartózkodási helye alapján kerülnek kiválasztásra (például olyan blogbejegyzések, amelyek az Ön tartózkodási országának nyelvétől eltérő nyelvekre vonatkozó tananyagot ismertetnek).
Egy sporthíreket szolgáltató mobilalkalmazás új cikk rovatot indított a legutóbbi futballmeccsekről. Mindegyik cikk egy külön streaming platformon található videókat tartalmaz, amelyek bemutatják az egyes mérkőzések legfontosabb pillanatait. Ha Ön beleteker egy videóba, ez az információ felhasználható arra, hogy a rendszer a következő lejátszáshoz egy rövidebb videót válasszon ki.
Az Ön adatai felhasználhatók a szokatlan és potenciálisan visszaélésszerű tevékenységek figyelése és megelőzése érdekében (mint például hirdetések vonatkozásában a robotok általi hirdetéskattintások), valamint a rendszerek és folyamatok megfelelő és biztonságos működésének biztosítására. Felhasználhatók továbbá az Ön, a kiadó vagy a hirdető által a tartalmak és hirdetések megjelenítésekor, valamint a velük való interakció során esetlegesen tapasztalt problémák kijavítására is.
Egy hirdetésközvetítő különböző hirdetőktől származó hirdetéseket küld partner webhelyeinek hálózatába. Észreveszi, hogy az egyik hirdetőre vonatkozó hirdetésekre történő kattintások száma jelentősen megnőtt, és a kattintások forrására vonatkozó adatokat felhasználva megállapítja, hogy a kattintások 80%-a inkább robotoktól, mint emberektől származik.
Bizonyos információkat (például az IP-címet vagy az eszköz képességeit) arra használunk, hogy biztosítsuk a tartalom vagy a hirdetés technikai kompatibilitását, és elősegítsük a tartalom vagy a hirdetés továbbítását az Ön eszközére.
Ha egy cikkben lévő linkre kattint, akkor általában egy másik oldalra vagy a cikk egy másik részére kerül. Ennek elérése érdekében 1°) a böngészője kérést küld a webhelyhez kapcsolódó szervernek, 2°) a szerver válaszol („itt az a cikk, amelyet kért”), felhasználva az Ön eszköze által küldött kérésben automatikusan szereplő technikai információkat, hogy megfelelően jelenítse meg az Ön által kért cikk részét képező információkat/képeket. Technikailag az ilyen információcsere mindenképpen szükséges a képernyőjén megjelenő tartalom továbbításához.
A jelen nyilatkozatban felsorolt célokkal és szervezetekkel kapcsolatos döntéseit a rendszer digitális jelek (például karakterlánc) formájában menti és teszi elérhetővé ezen szervezetek számára. Erre azért van szükség, hogy mind a szolgáltatás, mind az említett szervezetek figyelemmel lehessenek ezen döntésekre.
Amikor Ön felkeres egy weboldalt, és az felteszi Önnek a kérdést, hogy hozzájárul-e ahhoz, hogy felhasználják a profilját személyre szabott hirdetések megjelenítéséhez, illetve megtagadja-e az ehhez való hozzájárulását, az Ön választását a rendszer elmenti és elérhetővé teszi a hirdetési szolgáltatók részére, így az Ön számára megjelenített hirdetések esetében figyelembe veszik ezt a választást.
A jelen szolgáltatásban Ön által végzett tevékenységgel kapcsolatos információk párosíthatók és kombinálhatók más Önnel kapcsolatos és különböző forrásokból származó információkkal (például egy különálló online szolgáltatásban végzett tevékenységével, egy hűségkártya üzletben történő használatával vagy egy felmérésre adott válaszaival) a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
A jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében az Ön eszköze valószínűleg más, Önhöz vagy háztartásához tartozó eszközökkel összekapcsoltnak minősülhet (például azért, mert a telefonján és a számítógépén is ugyanabba a szolgáltatásba van bejelentkezve, vagy mert ugyanazt az internetkapcsolatot használja mindkét eszközön).
Az Ön eszköze az internet elérése során automatikusan elküldött információk (például az Ön internetkapcsolatának IP-címe vagy az Ön által használt böngésző típusa) alapján megkülönböztethető lehet más eszközöktől a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.
Az Ön beleegyezésével az Ön pontos tartózkodási helye (500 méternél kisebb sugarú körön belül) felhasználható a jelen közleményben ismertetett célok támogatására.
Az Ön beleegyezésével az Ön eszközének bizonyos jellemzőit (mint például a telepített betűtípusok vagy bővítmények, a képernyő felbontása) lekérhetik és felhasználhatják annak más eszközöktől való megkülönböztetésére a jelen közleményben ismertetett célok támogatása érdekében.