Szavatosság, jótállás, garancia, fogyasztóvédelem


Kibi78 # 2018.07.12. 07:19

Tisztelt Fórumozók.
Abban kérnék segitsèget,hogy vásároltunk egy kombinált tűzhelyet és áruházban vettük át,közölték velünk,hogy csak a vásárolt tűzhely márkájával szerződött szakember szerelheti be,helyezheti üzembe a tűzhelyet,mert ha más gázszerelő végzi akkor még a 3 napos cseregaranciát is elveszítjük. Kérdésem,hogy ez így lehetséges? Előre is köszönöm a válaszokat. Üdv. Ibolya

nonolet # 2018.06.25. 18:01

Bambusz83

Csak egy (tájékozott) mérnök vagyok... nem jogász.

nonolet # 2018.06.25. 17:57

Bibi0403

Hajtsd el a francba!

Mondd neki, hogy: "Perelj be, ha akarsz valamit!"

Van ugyan szavatossági kötelezettséged, de!!!

Ahhoz NEKI KELL bizonyítania,
hogy
"nem azt kapta, amiről a szerződés szól"

Ami aligha fog menni neki...ugyebár.

Bambusz83 # 2018.06.25. 17:25

Nonolet, köszönöm a választ! Továbbítottam a vevőnek. Mi a szakterületed? Minden kérdésemre tőled jön a válasz :)

Bibi0403 # 2018.06.25. 16:50

Tisztelt Jogászok!