Tisztelt Ügyvédúr
Olyan kérdéssel fordulok önhöz,hogy a munkáltatóm január 24-én aláíratatta velem a közös megegyezéssel való munkaszerződésem megszüntetését, hivatalosan január 31-ig szűnt meg a munkaviszonyom. 31-én átvettem egy két dokumentumot ( 2013-as adóbevalláshoz igazolás ) viszont a fontosabb papírjaimat amik a Budaörsi központban vannak a mai napig nem kaptam még meg arra hivatkoztak,hogy majd postán megkapom. Ezt azóta sem postázták még ki ( TB igazolvány, igazolólap munkanélküli járadék megállapításához stb.) részemre így a munkanélküli hivatalban nem tudják kiszámítani a járadékom összegét és idejét sem. Valamint időközben ha találnék munkát nem tudtak volna alkalmazni. Többször kerestem telefonon a Hr-es volt kolleganőt soha nem tartózkodott bent. Kérdésem a következő lenne : a munkáltatónak kötelessége lenne ezeket a dokumentumokat részemre jelen esetben január 31-én átadni? Mit tehetek? Úgy érzem akadályozzák a munkakeresésem valamint a járandóságom elintézését is. Személyesen szeretném felkeresni őket most már 4 hét várakozás és telefonálgatás után. Szeretném tudni,h mire hivatkozhatok? Esetleg feljelenthetem őket?
Válaszát előre is köszönöm